Wil je hiermee ook maar enigszins impliceren dat de mening van Mario Been relevant is?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Een mannetje die een centaur ff anaal neemt?quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
Fledderus is ook de grootste matennaaier op de Nederlandse velden, maar hij kreeg wel echt een beuk.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Nee dat boeit me geen enequote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
Die foto van Jan Joost heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat op zich ook wel klopt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Wordt die kentaur nou van achter genomen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wordt die kentaur nou van achter genomen?
Dan ben je echt teringdomquote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinigen die weten dat Heracles en Hercules één en dezelfde persoon is
Op zijn grieks he.quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wordt die kentaur nou van achter genomen?
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneus
Net te laat.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Grieks, zullen we maar zeggen dan?
Te laat hans.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Grieks, zullen we maar zeggen dan?
Ik had de link tussen heracles en dat maffe poppetje op hun logo niet gelegd. Dat is heel anders dan niet weten wie Heracles is.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had de link tussen heracles en dat maffe poppetje op hun logo niet gelegd. Dat is heel anders dan niet weten wie Heracles is.
Sorry meneer, ik zal het niet meer doen meneer.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik en gedraag je.
Zoekeenleven is niet zo slim.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sorry meneer, ik zal het niet meer doen meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |