Die speelt ook in newkidsquote:Op zondag 6 december 2015 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
HELEMAAL NAAR DE KLOTE1!!!!!
Ik klap met je mee jonguh!!!quote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
Nog even een ronde over het terrein en ik mag HALVE LITERS KLAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fraai. WE blijven je steunen. Thuis bij het zuipen nog even doorposten in dit topic natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
Nog even een ronde over het terrein en ik mag HALVE LITERS KLAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF hoe weet je dat ??quote:Op zondag 6 december 2015 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Staat allemaal in Het Grote Boek van Simterklaas.quote:
IK zou echt 14 min lopen kutten waar die shit zit !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Staat allemaal in Het Grote Boek van Simterklaas.
quote:Op zondag 6 december 2015 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Simterklaas, de held die het leven snapt
Baas !!! Net een dors open getrokken maar trek liever je sorry mono liet me even gaanquote:
Ik heb slaapdienst dus kan er niet teveel klappen, morgen daarintegen ga ik thuis weer losquote:Op zondag 6 december 2015 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fraai. WE blijven je steunen. Thuis bij het zuipen nog even doorposten in dit topic natuurlijk
Vriend, jij mag alles zeggen. Broeders onder elkaarquote:Op zondag 6 december 2015 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Baas !!! Net een dors open getrokken maar trek liever je sorry mono liet me even gaan
Godverdomme man wie heeft er eenzakdoek??quote:Op zondag 6 december 2015 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, jij mag alles zeggen. Broeders onder elkaar
Geile slet !!!!quote:Op zondag 6 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Betreedt mijn keel oh heerlijk gerstenat
Door velen wordt gij onderschat
Doch niet door mij van mij slechts eer
Ik weet op welk genot ik mijn smaakpapillen trakteer
Prachtig goudgeel en gij zijt waar ik naar smacht
Zo bitter doch boterzacht
D'r is wel in gesnoten, gespoten en gekakpoept.quote:Op zondag 6 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godverdomme man wie heeft er eenzakdoek??
quote:
Ga je haten jonguh!!!! Lelijke natnek 1!!!!!!!quote:
Ik zie dat de sideboob weer terug isquote:Op zondag 6 december 2015 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je haten jonguh!!!! Lelijke natnek 1!!!!!!!
Niet haten op mijn broer he !!
Cassuis ouwe baas!!! Als je toch mot pissen neem ff pils mee
Geile opfokmuziek. Als je de wereld zat bent en bezopen bent moet je dit luisterenquote:
Gewoon de HEHE KLAAR MET WERK BIER muziek. Knalt nu lekker door de barquote:Op zondag 6 december 2015 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geile opfokmuziek. Als je de wereld zat bent en bezopen bent moet je dit luisteren
Een bar met deze muziekquote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon de HEHE KLAAR MET WERK BIER muziek. Knalt nu lekker door de bar
Simpterklaas ouwe baas, jou piemol ruikt naar een oude vaas !quote:Op zondag 6 december 2015 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
D'r is wel in gesnoten, gespoten en gekakpoept.
Simpterklaas erbij en de rest van klbquote:Op zondag 6 december 2015 01:05 schreef Monopoly het volgende:
Geerd en ik moeten maar een keer biertjes klappen.
Ik zou best met jullie bier willen klappenquote:Op zondag 6 december 2015 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Simpterklaas erbij en de rest van klb
Renwan er ook bij !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best met jullie bier willen klappen
Dat laatste gedeeltequote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef Monopoly het volgende:
Regelen we. Januari gewoon een keer ergens gaan zuipen. Gewoon, allemaal een krat mee nemen, muziekje er bij op de achtergrond, mooie verhalen vertellen en een paar jonge teefjes verkrachten in de steeg
JA DATquote:Op zondag 6 december 2015 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Powerloungen moet ook komen, die man is echt een eindbaas.
Is het nog geen getrouwden-bedtijd?quote:Op zondag 6 december 2015 01:12 schreef Monopoly het volgende:
Deze mensenGoed volk. Doet mij deugd. Tranen van plezier.
Ik ben nog verloofd.quote:Op zondag 6 december 2015 01:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Is het nog geen getrouwden-bedtijd?
quote:Op zondag 6 december 2015 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
The Wolf of Wall StreetWat een geile teef
Baas.quote:Op zondag 6 december 2015 01:17 schreef Monopoly het volgende:
Vocal trance![]()
Uplifting trance
Progressive trance
Even so!quote:Op zondag 6 december 2015 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog verloofd.
Mensen die trouwen
Dit is gewoon een manier om mijn wederhelft in de luiers te houden en dat ze bier voor mij koopt. 4 stappen vooruit, maar eigenlijk de marathon achteruit. Hoeren verkrachten, addergebroed, kinder euthanasie. Neuroblastoom kinderkanker.
Genoeg vieze plaatjes gepost in de voorgaande delen.quote:
Denken dat er genoeg tetten gepost kunnen wordenquote:Op zondag 6 december 2015 01:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Genoeg vieze plaatjes gepost in de voorgaande delen.
Jij bent een echte FOK!ker blijkt maar weerquote:Op zondag 6 december 2015 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maja Geerd topic he kun je alles verwachten !!
goede rijmquote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Spuit mijn zaad op het plafond bij het zien van verbrande dakloze hoeren
Klaarkomen op sletten pusbulten cholera patienten aardappelboeren
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Beetje magertjes !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel kleren maar zou hard raken
Is dat Stenus?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Weet ze van dit ?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Meer dan de alleen tieten policy van ONZquote:
Buitengewoon merkwaardig belegd broodje rosbief, wat ik je brom.quote:Op zondag 6 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Meer dan de alleen tieten policy van ONZ
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Meer dan de alleen tieten policy van ONZ
Wishful thinking.quote:Op zondag 6 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!
Deze reeks moet behouden blijvenquote:Op zondag 6 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!
RUstaaaaaghhhquote:Op zondag 6 december 2015 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ketamine snuiven door je neus en kinderen vernietigen
Hel en verdoemenis veroorzaken op aarde, giet me vol met tin
Want edelmetalen door mijn oogkas mijn hersenen in
Mijn illusie narcotische narcistische wereldbeeld is een hersenspin
Butt dimples? Kwakbakjes?quote:Op zondag 6 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar niet de twee dalen daar boven !! Die zijn het mooist !!
Kalm broer. Slaapze!quote:Op zondag 6 december 2015 01:45 schreef renwan het volgende:
Mannen ik ga naar bed anders blijf ik zuipen. Als de boel hier in de fik vliegt vannacht moet ik kunnen handelen namelijk
Morgenavond zuip ik weer braaf thuis
Zo met je tong vanaf de lies net de grote schaamlip raken links naar boven om dat gaat je heen, door de bil spleet naar beneequote:Op zondag 6 december 2015 01:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar er moet toch een iets zijn dat die dingen bedacht heeft
JIj bent een baas !!quote:Op zondag 6 december 2015 02:15 schreef Scuidward het volgende:
Snap nog steeds niet hoe ik in de OP ben gekomen.
Dat hoor ik graag.quote:
Van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op zondag 6 december 2015 02:17 schreef Monopoly het volgende:
INKOMENSBELASTING IS ILLEGAAL EN DERHALVE EEN LEUGEN
Scuid in mijn topic!!! Nu alleen Kauia nog !!!quote:Op zondag 6 december 2015 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag.
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Bedankt, ik pass er eentje terug naar jou.quote:Op zondag 6 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
Scuid baas held !!! 3 tieten voor jou !!
[ afbeelding ]
Waarom ook nietquote:Op zondag 6 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
Scuid baas held !!! 3 tieten voor jou !!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 02:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedankt, ik pass er eentje terug naar jou.
[ afbeelding ]
Kan ik motorboaten.
Daarom spreek ik mijn moeder op vaste tijdstippen.quote:Op zondag 6 december 2015 02:26 schreef Geerd het volgende:
Ik denk als mijn moeder wist wat ik allemaal post, mag ik niet meer alleen wonen en moet ik de bezoekerspas inleveren
Ohw was dat jouw moeder??quote:Op zondag 6 december 2015 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom spreek ik mijn moeder op vaste tijdstippen.
Tijdens bezoekuur.
Tuurlijk, nadat ik je cv, foto en postgeschiedenis heb doorgespit.quote:Op zondag 6 december 2015 02:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw was dat jouw moeder??
Dat was natuurlijk een flauwe grap Fokkers komen niet aan elkaars moeders alleen zusjes
Maak eens een mooie cv voor mij dan!!quote:Op zondag 6 december 2015 02:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tuurlijk, nadat ik je cv, foto en postgeschiedenis heb doorgespit.
quote:Op zondag 6 december 2015 02:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maak eens een mooie cv voor mij dan!!
quote:Geerd
Beroep: Hoofdconducteur.
Opleiding: n.v.t.
Werkervaring: voetbalsteward.
Sterke kanten: bier, vrouwen, Jiskefet, Probleemwijken
Zwakke kanten: bier, vrouwen, Jiskefet, Probleemwijken
Hobby's: bier, vrouwen Jiskefet, Probleemwijken
Als je me niet meer aanspreekt met 'OUWE HOMO JONGUH' ben ik een gelukkig mens.quote:Op zondag 6 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij staat bij mij in het krijt jonguh!!
OUWHE HOMO JONGUUUHHH!!! ik zal hetr niet meer doen ohw wachtquote:Op zondag 6 december 2015 02:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je me niet meer aanspreekt met 'OUWE HOMO JONGUH' ben ik een gelukkig mens.
Godver nice !!!quote:
Denk aan het beeld wat anderen van mij krijgen hé!quote:Op zondag 6 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
OUWHE HOMO JONGUUUHHH!!! ik zal hetr niet meer doen ohw wacht
Die weten wie het zecgt !!quote:Op zondag 6 december 2015 02:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denk aan het beeld wat anderen van mij krijgen hé!
Kom hier zuipen !!quote:Op zondag 6 december 2015 02:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ella Fitzgerald dames en heren.
[..]
Gaaf man ouwe baas !!!!quote:Op zondag 6 december 2015 02:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snap ik. Maar nu rijden er sowieso geen treinen meer. Ik zeg in elk geval geen nee.
Dat was jij zelf|?quote:Op zondag 6 december 2015 02:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bij mijn vorige meet op Lowlands was er uiteindelijk ook maar 1 iemand op komen dagen
Waar kwam je ook alweer vandaa?quote:Op zondag 6 december 2015 03:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, wel een ander. Maar was op Lowlands, dat is daar al de 'immer falende meet' gedoopt.
Roosje wil niet helaasquote:Op zondag 6 december 2015 03:11 schreef Scuidward het volgende:
Nodig je roosjeroosje ook nog eens uit?
Huilen is menselijk.quote:Op zondag 6 december 2015 03:12 schreef Geerd het volgende:
Alleen ik heb geen tekst man online lul ik alles weg maar ik huil stiekum in bed
Hard to get noemen ze dat.quote:
Gewoon in die bangbuss gooien en zonder spuug in die kont/.quote:Op zondag 6 december 2015 03:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Huilen is menselijk.
[..]
Hard to get noemen ze dat.
Gadver, als ik iets niet zou willen is het wel in die kont. Dan liever in de kut,quote:Op zondag 6 december 2015 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon in die bangbuss gooien en zonder spuug in die kont/.
Jaja tot ze zegt i wantahh in my poepaahhhhquote:Op zondag 6 december 2015 03:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gadver, als ik iets niet zou willen is het wel in die kont. Dan liever in de kut,
Ik dacht dan maar wat anders proberen, dan maar in die kont.quote:Op zondag 6 december 2015 03:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaja tot ze zegt i wantahh in my poepaahhhh
quote:Op zondag 6 december 2015 03:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik dacht dan maar wat anders proberen, dan maar in die kont.
Niet bambi!!quote:Op zondag 6 december 2015 03:33 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Dirty mind is a joy forever.
Gaat wel iets te ver ja. Zeer zeer trieste film.quote:
Zoveel op?quote:Op zondag 6 december 2015 03:37 schreef Geerd het volgende:
IK ga maar even slapen en dromen over Roosje ! Mijn lever kan het blijkaar niet meer aan
Snel een fapje machen !!!quote:
Jij ziet graag zwarte mannen dusquote:Op zondag 6 december 2015 10:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zie net dat de pietenbanners weg zijn.Logisch maar wel jammer.
Ik heb mannen met een donkere huidskleur en Zwarte Piet nooit met elkaar geassocieerd.quote:Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ziet graag zwarte mannen dus
Racistquote:Op zondag 6 december 2015 10:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind ze ook geenszins op elkaar lijken.
Dit is eigenlijk pas racistisch, dequote:Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ziet graag zwarte mannen dus
Je doet te hard alsof je geen racist bentquote:Op zondag 6 december 2015 10:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is toch júíst geen racisme?
Nu mijnquote:Op zondag 6 december 2015 10:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk pas racistisch, degebruiken omdat je vermoed dat iemand graag zwarte mannen ziet.
Ik gooi muggen altijd uit het raam. Boxquote:Op zondag 6 december 2015 11:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zit je nu te trollen of heb je echt zo'n verkeerd beeld van mij?Ik ben de goedheid zelve man, ik kan niet tegen onrecht, huil overal om en kan nog niet eens een mug doodslaan.
Mietquote:Op zondag 6 december 2015 11:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zit je nu te trollen of heb je echt zo'n verkeerd beeld van mij?Ik ben de goedheid zelve man, ik kan niet tegen onrecht, huil overal om en kan nog niet eens een mug doodslaan.
Wat doe je dan met muggen? Ik kan echt niet slapen als ik gezoem hoor.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 07:45 schreef renwan het volgende:
Val ik lekker in slaap belt een of andere mafklapper of we nog plek hebben, die had ik echt door de telefoon kunnen sleuren![]()
![]()
6pack meegenomen inderdaad. Sinterkerst vierenquote:Op zondag 6 december 2015 14:34 schreef Geerd het volgende:
Gaan we nog ff het weekend afpilsen of wat??
quote:Op zondag 6 december 2015 14:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
6pack meegenomen inderdaad. Sinterkerst vieren![]()
Fijn weekend.
Waarom zolang wachten?quote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog tot ten minste 7 uur wachten tot ik m'n eerste glas neem.
Aaah oke !!quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Anders verstoord mijn slaapritme te erg.
Kom je toch gewoon hier slapen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Anders verstoord mijn slaapritme te erg.
Pff nog 3.5 uur !!quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ow oeps mijn zin is verkeerd. Niet dat ik 7 uur moet wachten maar tot 7 uur bedoelde ik.
Misschien dat ik volgend jaar ga minderen, huis helemaal af bijna.quote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat wordt wat als ik volgend jaar er een tijdje mee wil stoppen.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgend jaar ga minderen, huis helemaal af bijna.
En dan gewoon 2 of 3 biertjes drinken en slapen tot 10.00 en naar de sportschool ofzo.
IIg iets meer buitenkomen.
Meer motorrijden beetje zwemmen,
Misschien ook niet
Sportschool zou je inderdaad wel goed doen. Endorfine is chill! Kan je nóg harder die mensen tijdens de spits wegdouwen.quote:
WIe weet ooit weer op pakkenquote:Op zondag 6 december 2015 18:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sportschool zou je inderdaad wel goed doen. Endorfine is chill! Kan je nóg harder die mensen tijdens de spits wegdouwen.
Of gewoon blijven FOK!ken en je aftrekken op je eigen slowchat.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 18:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of gewoon blijven FOK!ken en je aftrekken op je eigen slowchat.
Het is nog geen reeks dusquote:Op zondag 6 december 2015 18:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of gewoon blijven FOK!ken en je aftrekken op je eigen slowchat.
Al klaar met pitten?quote:Op zondag 6 december 2015 16:46 schreef renwan het volgende:
Ik ben er vanavond weer, nu nog ff uurtje maffen
Ja man, ff Gladiator halen en ben erquote:
Net mijn laatste biertje op man,quote:Op zondag 6 december 2015 21:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man, ff Gladiator halen en ben er
Ga naar de avondwinkel dan!quote:
Man, dan wordt het alweer bijna donker!quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha dat is het probleem niet !! Morgen weer werken man
Ik zie het probleem niet?quote:
Heeeeeeeujjjjjjjjonhhggnenzz, kaartjesss derbij. Ik zmoet scannzen!!!! *burp*quote:Op zondag 6 december 2015 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb er al 10 op ofzo wel ff nuchter zijn morgen
Ja dat motten we niet hebben man pilsen is mooi werk maar af en toe kan het nietquote:Op zondag 6 december 2015 21:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeeeeeeujjjjjjjjonhhggnenzz, kaartjesss derbij. Ik zmoet scannzen!!!! *burp*
Meneer, mag ik vragen waar perron 2 is?quote:Op zondag 6 december 2015 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat motten we niet hebben man pilsen is mooi werk maar af en toe kan het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |