6pack meegenomen inderdaad. Sinterkerst vierenquote:Op zondag 6 december 2015 14:34 schreef Geerd het volgende:
Gaan we nog ff het weekend afpilsen of wat??
quote:Op zondag 6 december 2015 14:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
6pack meegenomen inderdaad. Sinterkerst vieren![]()
Fijn weekend.
Waarom zolang wachten?quote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog tot ten minste 7 uur wachten tot ik m'n eerste glas neem.
Aaah oke !!quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Anders verstoord mijn slaapritme te erg.
Kom je toch gewoon hier slapen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Anders verstoord mijn slaapritme te erg.
Pff nog 3.5 uur !!quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ow oeps mijn zin is verkeerd. Niet dat ik 7 uur moet wachten maar tot 7 uur bedoelde ik.
Misschien dat ik volgend jaar ga minderen, huis helemaal af bijna.quote:Op zondag 6 december 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat wordt wat als ik volgend jaar er een tijdje mee wil stoppen.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgend jaar ga minderen, huis helemaal af bijna.
En dan gewoon 2 of 3 biertjes drinken en slapen tot 10.00 en naar de sportschool ofzo.
IIg iets meer buitenkomen.
Meer motorrijden beetje zwemmen,
Misschien ook niet
Sportschool zou je inderdaad wel goed doen. Endorfine is chill! Kan je nóg harder die mensen tijdens de spits wegdouwen.quote:
WIe weet ooit weer op pakkenquote:Op zondag 6 december 2015 18:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sportschool zou je inderdaad wel goed doen. Endorfine is chill! Kan je nóg harder die mensen tijdens de spits wegdouwen.
Of gewoon blijven FOK!ken en je aftrekken op je eigen slowchat.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 18:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of gewoon blijven FOK!ken en je aftrekken op je eigen slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |