Geile opfokmuziek. Als je de wereld zat bent en bezopen bent moet je dit luisterenquote:
Gewoon de HEHE KLAAR MET WERK BIER muziek. Knalt nu lekker door de barquote:Op zondag 6 december 2015 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geile opfokmuziek. Als je de wereld zat bent en bezopen bent moet je dit luisteren
Een bar met deze muziekquote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon de HEHE KLAAR MET WERK BIER muziek. Knalt nu lekker door de bar
Simpterklaas ouwe baas, jou piemol ruikt naar een oude vaas !quote:Op zondag 6 december 2015 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
D'r is wel in gesnoten, gespoten en gekakpoept.
Simpterklaas erbij en de rest van klbquote:Op zondag 6 december 2015 01:05 schreef Monopoly het volgende:
Geerd en ik moeten maar een keer biertjes klappen.
Ik zou best met jullie bier willen klappenquote:Op zondag 6 december 2015 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Simpterklaas erbij en de rest van klb
Renwan er ook bij !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou best met jullie bier willen klappen
Dat laatste gedeeltequote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef Monopoly het volgende:
Regelen we. Januari gewoon een keer ergens gaan zuipen. Gewoon, allemaal een krat mee nemen, muziekje er bij op de achtergrond, mooie verhalen vertellen en een paar jonge teefjes verkrachten in de steeg
JA DATquote:Op zondag 6 december 2015 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Powerloungen moet ook komen, die man is echt een eindbaas.
Is het nog geen getrouwden-bedtijd?quote:Op zondag 6 december 2015 01:12 schreef Monopoly het volgende:
Deze mensenGoed volk. Doet mij deugd. Tranen van plezier.
Ik ben nog verloofd.quote:Op zondag 6 december 2015 01:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Is het nog geen getrouwden-bedtijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |