Die speelt ook in newkidsquote:Op zondag 6 december 2015 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
HELEMAAL NAAR DE KLOTE1!!!!!
Ik klap met je mee jonguh!!!quote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
Nog even een ronde over het terrein en ik mag HALVE LITERS KLAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fraai. WE blijven je steunen. Thuis bij het zuipen nog even doorposten in dit topic natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
Nog even een ronde over het terrein en ik mag HALVE LITERS KLAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF hoe weet je dat ??quote:Op zondag 6 december 2015 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Staat allemaal in Het Grote Boek van Simterklaas.quote:
IK zou echt 14 min lopen kutten waar die shit zit !!quote:Op zondag 6 december 2015 00:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Staat allemaal in Het Grote Boek van Simterklaas.
quote:Op zondag 6 december 2015 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Simterklaas, de held die het leven snapt
Baas !!! Net een dors open getrokken maar trek liever je sorry mono liet me even gaanquote:
Ik heb slaapdienst dus kan er niet teveel klappen, morgen daarintegen ga ik thuis weer losquote:Op zondag 6 december 2015 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fraai. WE blijven je steunen. Thuis bij het zuipen nog even doorposten in dit topic natuurlijk
Vriend, jij mag alles zeggen. Broeders onder elkaarquote:Op zondag 6 december 2015 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Baas !!! Net een dors open getrokken maar trek liever je sorry mono liet me even gaan
Godverdomme man wie heeft er eenzakdoek??quote:Op zondag 6 december 2015 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, jij mag alles zeggen. Broeders onder elkaar
Geile slet !!!!quote:Op zondag 6 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Betreedt mijn keel oh heerlijk gerstenat
Door velen wordt gij onderschat
Doch niet door mij van mij slechts eer
Ik weet op welk genot ik mijn smaakpapillen trakteer
Prachtig goudgeel en gij zijt waar ik naar smacht
Zo bitter doch boterzacht
D'r is wel in gesnoten, gespoten en gekakpoept.quote:Op zondag 6 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godverdomme man wie heeft er eenzakdoek??
quote:
Ga je haten jonguh!!!! Lelijke natnek 1!!!!!!!quote:
Ik zie dat de sideboob weer terug isquote:Op zondag 6 december 2015 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je haten jonguh!!!! Lelijke natnek 1!!!!!!!
Niet haten op mijn broer he !!
Cassuis ouwe baas!!! Als je toch mot pissen neem ff pils mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |