Jij bent een echte FOK!ker blijkt maar weerquote:Op zondag 6 december 2015 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maja Geerd topic he kun je alles verwachten !!
goede rijmquote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Spuit mijn zaad op het plafond bij het zien van verbrande dakloze hoeren
Klaarkomen op sletten pusbulten cholera patienten aardappelboeren
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Beetje magertjes !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel kleren maar zou hard raken
Is dat Stenus?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Weet ze van dit ?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Meer dan de alleen tieten policy van ONZquote:
Buitengewoon merkwaardig belegd broodje rosbief, wat ik je brom.quote:Op zondag 6 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Meer dan de alleen tieten policy van ONZ
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Meer dan de alleen tieten policy van ONZ
Wishful thinking.quote:Op zondag 6 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!
Deze reeks moet behouden blijvenquote:Op zondag 6 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op tijd verwijdert denk ik dacht ff dat we in KPD zaten !!
RUstaaaaaghhhquote:Op zondag 6 december 2015 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ketamine snuiven door je neus en kinderen vernietigen
Hel en verdoemenis veroorzaken op aarde, giet me vol met tin
Want edelmetalen door mijn oogkas mijn hersenen in
Mijn illusie narcotische narcistische wereldbeeld is een hersenspin
Butt dimples? Kwakbakjes?quote:Op zondag 6 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar niet de twee dalen daar boven !! Die zijn het mooist !!
Kalm broer. Slaapze!quote:Op zondag 6 december 2015 01:45 schreef renwan het volgende:
Mannen ik ga naar bed anders blijf ik zuipen. Als de boel hier in de fik vliegt vannacht moet ik kunnen handelen namelijk
Morgenavond zuip ik weer braaf thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |