Jij bent een echte FOK!ker blijkt maar weerquote:Op zondag 6 december 2015 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maja Geerd topic he kun je alles verwachten !!
goede rijmquote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Spuit mijn zaad op het plafond bij het zien van verbrande dakloze hoeren
Klaarkomen op sletten pusbulten cholera patienten aardappelboeren
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Beetje magertjes !!quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel kleren maar zou hard raken
Is dat Stenus?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Voorbereid op de dood gaan we naar het einde het is tijd we gaan er allemaal aan
We zijn verloren het spijt me maar het is beter om een mes te pakken en er snel aan te gaan
Weet ze van dit ?quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Meer dan de alleen tieten policy van ONZquote:
Buitengewoon merkwaardig belegd broodje rosbief, wat ik je brom.quote:Op zondag 6 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Meer dan de alleen tieten policy van ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |