Zo met je tong vanaf de lies net de grote schaamlip raken links naar boven om dat gaat je heen, door de bil spleet naar beneequote:Op zondag 6 december 2015 01:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar er moet toch een iets zijn dat die dingen bedacht heeft
JIj bent een baas !!quote:Op zondag 6 december 2015 02:15 schreef Scuidward het volgende:
Snap nog steeds niet hoe ik in de OP ben gekomen.
Dat hoor ik graag.quote:
Van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op zondag 6 december 2015 02:17 schreef Monopoly het volgende:
INKOMENSBELASTING IS ILLEGAAL EN DERHALVE EEN LEUGEN
Scuid in mijn topic!!! Nu alleen Kauia nog !!!quote:Op zondag 6 december 2015 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag.
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Bedankt, ik pass er eentje terug naar jou.quote:Op zondag 6 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
Scuid baas held !!! 3 tieten voor jou !!
[ afbeelding ]
Waarom ook nietquote:Op zondag 6 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
Scuid baas held !!! 3 tieten voor jou !!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 02:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedankt, ik pass er eentje terug naar jou.
[ afbeelding ]
Kan ik motorboaten.
Daarom spreek ik mijn moeder op vaste tijdstippen.quote:Op zondag 6 december 2015 02:26 schreef Geerd het volgende:
Ik denk als mijn moeder wist wat ik allemaal post, mag ik niet meer alleen wonen en moet ik de bezoekerspas inleveren
Ohw was dat jouw moeder??quote:Op zondag 6 december 2015 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom spreek ik mijn moeder op vaste tijdstippen.
Tijdens bezoekuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |