Roosje wil niet helaasquote:Op zondag 6 december 2015 03:11 schreef Scuidward het volgende:
Nodig je roosjeroosje ook nog eens uit?
Huilen is menselijk.quote:Op zondag 6 december 2015 03:12 schreef Geerd het volgende:
Alleen ik heb geen tekst man online lul ik alles weg maar ik huil stiekum in bed
Hard to get noemen ze dat.quote:
Gewoon in die bangbuss gooien en zonder spuug in die kont/.quote:Op zondag 6 december 2015 03:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Huilen is menselijk.
[..]
Hard to get noemen ze dat.
Gadver, als ik iets niet zou willen is het wel in die kont. Dan liever in de kut,quote:Op zondag 6 december 2015 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon in die bangbuss gooien en zonder spuug in die kont/.
Jaja tot ze zegt i wantahh in my poepaahhhhquote:Op zondag 6 december 2015 03:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gadver, als ik iets niet zou willen is het wel in die kont. Dan liever in de kut,
Ik dacht dan maar wat anders proberen, dan maar in die kont.quote:Op zondag 6 december 2015 03:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaja tot ze zegt i wantahh in my poepaahhhh
quote:Op zondag 6 december 2015 03:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik dacht dan maar wat anders proberen, dan maar in die kont.
Niet bambi!!quote:Op zondag 6 december 2015 03:33 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Dirty mind is a joy forever.
Gaat wel iets te ver ja. Zeer zeer trieste film.quote:
Zoveel op?quote:Op zondag 6 december 2015 03:37 schreef Geerd het volgende:
IK ga maar even slapen en dromen over Roosje ! Mijn lever kan het blijkaar niet meer aan
Snel een fapje machen !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |