Jij ziet graag zwarte mannen dusquote:Op zondag 6 december 2015 10:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zie net dat de pietenbanners weg zijn.Logisch maar wel jammer.
Ik heb mannen met een donkere huidskleur en Zwarte Piet nooit met elkaar geassocieerd.quote:Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ziet graag zwarte mannen dus
Racistquote:Op zondag 6 december 2015 10:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind ze ook geenszins op elkaar lijken.
Dit is eigenlijk pas racistisch, dequote:Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ziet graag zwarte mannen dus
Je doet te hard alsof je geen racist bentquote:Op zondag 6 december 2015 10:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is toch júíst geen racisme?
Nu mijnquote:Op zondag 6 december 2015 10:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk pas racistisch, degebruiken omdat je vermoed dat iemand graag zwarte mannen ziet.
Ik gooi muggen altijd uit het raam. Boxquote:Op zondag 6 december 2015 11:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zit je nu te trollen of heb je echt zo'n verkeerd beeld van mij?Ik ben de goedheid zelve man, ik kan niet tegen onrecht, huil overal om en kan nog niet eens een mug doodslaan.
Mietquote:Op zondag 6 december 2015 11:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zit je nu te trollen of heb je echt zo'n verkeerd beeld van mij?Ik ben de goedheid zelve man, ik kan niet tegen onrecht, huil overal om en kan nog niet eens een mug doodslaan.
Wat doe je dan met muggen? Ik kan echt niet slapen als ik gezoem hoor.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 07:45 schreef renwan het volgende:
Val ik lekker in slaap belt een of andere mafklapper of we nog plek hebben, die had ik echt door de telefoon kunnen sleuren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |