daarom bleef ik ff weg.quote:
hebbie een plaatje aangevraagd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik had nooit Giel aan de telefoon,tot hij met Eva ging werken. Vanavond al de tweede keer.
destinys child heeft ook een puik kerstliedjequote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb al weer 3 kerstnummers erop zittenwel de drie weinige kerstnummers die zeer goed zijn
Slade - Merry Christmas
John Lennon - So this is Christmas
The Pretenders - 2000 miles
Hipster dat je d'r bent.quote:
Je vergeet Kerstmis met de Tokkiesquote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
destinys child heeft ook een puik kerstliedje
Ja dat is ook puur genot idd Eefquote:Op zondag 6 december 2015 16:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je vergeet Kerstmis met de Tokkies
Wordt er al een #anthem gepushed?quote:Op zondag 6 december 2015 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 12 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier nog ze een!quote:
Zolang het niet iets van Kensington is vind ik alles best...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al tijden niet geluisterd dus geen ideequote:
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.quote:Op maandag 7 december 2015 06:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al tijden niet geluisterd dus geen idee
Vorig jaar viel t ook mee qua pushen, welke werd t eigenlijk?
Joehoehoe een ei ei ei.quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.
Ja, die was ook vanaf begin december duidelijk dus ik vroeg me af of er deze weken al een handjes-liedje werd gepushed.quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb zojuist de eerste voorbij horen komen van Justin Bieberquote:Op maandag 7 december 2015 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die was ook vanaf begin december duidelijk dus ik vroeg me af of er deze weken al een handjes-liedje werd gepushed.
Typhoon, je verwacht het niet he.twitter:giel3fm twitterde op maandag 07-12-2015 om 08:43:31.@mctyphoon gaat het doen! Het themalied voor #SR15 heet 'Niet Weglopen'! #SRH15 #Heerlen #keepthemgoing https://t.co/Rv7m5jN5kU reageer retweet
Vet!!quote:Op maandag 7 december 2015 08:45 schreef Pino112 het volgende:
Typhoon, je verwacht het niet he.twitter:giel3fm twitterde op maandag 07-12-2015 om 08:43:31.@mctyphoon gaat het doen! Het themalied voor #SR15 heet 'Niet Weglopen'! #SRH15 #Heerlen #keepthemgoing https://t.co/Rv7m5jN5kU reageer retweet
Bewaar hem, heb je een goeie surprise voor volgend jaar XDquote:
Namika - Lieblingsmenschquote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat draaide michiel vorig uur trouwens voor vage Duitse meuk??
Beterschap!quote:
Stomme schoenenquote:
Ja, zo communiceer ik tegenwoordig.quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/veelgestelde-vragen#!question=95quote:Op maandag 7 december 2015 12:03 schreef lunko1979 het volgende:
Wordt Serious Request weer 24/7 op 101.tv uitgezonden?
Ik kan dit nergens vinden....
Lekker boeiendquote:
Graag gedaan. Kom je ook hier meeposten tijdens SR?quote:Op maandag 7 december 2015 12:06 schreef lunko1979 het volgende:
Damn daar ben ik zeker 4x overheen gescrolled. Bedankt!
Ik kan deze niet horen zonder de Mama Appelsap er bij te horen.quote:
Dat is idd wel jammer jaquote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan deze niet horen zonder de Mama Appelsap er bij te horen.
Die ken ik niet.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan deze niet horen zonder de Mama Appelsap er bij te horen.
quote:
Als je daar waarde aan hecht, eerst even ziggo bellen voor het upgraden zodat ik 101.tv kan ontvangenquote:Op maandag 7 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kom je ook hier meeposten tijdens SR?
Nicequote:
kende ik nog nietquote:
Het hoeft nietquote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Als je daar waarde aan hecht, eerst even ziggo bellen voor het upgraden zodat ik 101.tv kan ontvangen
101 was de afgelopen jaren tijdens SR op het evenementenkanaal/zender van de maand te zienquote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Als je daar waarde aan hecht, eerst even ziggo bellen voor het upgraden zodat ik 101.tv kan ontvangen
Nah. Je mag 'm voor jezelf houden.quote:
Verplicht zeggen anders word je ontslagen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij vinden Timur en Ramon er ook weinig aan. Ik geloof ze niet als ze zeggen dat ze het supergoed vinden
Hier, kan je zelf oordelen:quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Bronson het volgende:
Is het echt zo kut ja?
Typhoon is voor Nederlandse begrippen best goed, dus opzich was ik gerustgesteld dat hij het themalied heeft gemaakt. Valse hoop dus?
Kan niet op het werk.quote:
Ik vind'm wel leukquote:
Verdomme.quote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme kutreclames op Fok
[ afbeelding ]
Waar zijn die handjes?quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Google kent je te goedquote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Google snapt het woord "afkeer" nietquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet gewoon Let it Go van Passenger?
Je kunt ook echt mee zingne 'I belong to you, you belong to me'quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet gewoon Let it Go van Passenger?
quote:
quote:
schijtplaatquote:
Je was me voorquote:
Ja zie bovenstaande postquote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een idee voor een nieuwe ondertitel?
Gewoon geen ondertitel nemen, net als alle ekte bazen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo gek als een Mexicano.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever te hard gebakken dan niet gebakken.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat past nooit.quote:
That's what she said.quote:
XDquote:
quote:
Wat te denken van "2000 miles" door Coldplayquote:
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo erg.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat te denken van "2000 miles" door Coldplay
En gvd Slade niet weten
Beatles Glamrock noemen
Ik vind dit wat goedkoop.quote:
De nieuwe Coenquote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Rab gaat hoe langer hoe simpeler uit zijn ogen kijken.
volledig terechtquote:
¡Me vale madres!quote:
Op naar een echte SR-look.quote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor een mooie transferquote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt die fokstokchick welquote:Op maandag 7 december 2015 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rab zijn ogen staan zo: [ afbeelding ]
Naar het eind toe vind ik het beter worden maar het heeft wel een verrekt lange aanloop nodig om in het gehoor te gaan liggen.quote:
Couplet is niks en het is afgekeken van gracelandquote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar het eind toe vind ik het beter worden maar het heeft wel een verrekt lange aanloop nodig om in het gehoor te gaan liggen.
Je wordt gewoon oud/volwassenquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu Radio 2 op staan en ik moet zeggen; ik vind het eigenlijk gewoon 3fm maar dan minder rotzooi en meer oudere pareltjes.
Het is dat Michiel tof is en Gijs Staverman zeer vervelend, maar verder zie ik weinig reden meer om 3 boven 2 te verkiezen.
Againzender vindt dit leuk.
Ik heb nooit echt veel gehad met de nieuwste radiohits. Al was het een paar jaar geleden nog wel lollig met de britpophype al weet ik dat jij daar anders over denk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud/volwassenniks mis mee!
Tinderquote:
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu Radio 2 op staan en ik moet zeggen; ik vind het eigenlijk gewoon 3fm maar dan minder rotzooi en meer oudere pareltjes.
Het is dat Michiel tof is en Gijs Staverman zeer vervelend, maar verder zie ik weinig reden meer om 3 boven 2 te verkiezen.
Againzender vindt dit leuk.
Wat is er mis met Bart?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.
Ik twijfel nog altijd een beetje tussen Paul en JW, maar als Rob dat tijdslot inneemt ben ik sowieso wel om.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.
Beetje een saaie gozer maar tegenover Giel is alles oke.quote:
quote:
Daarom. Ik vind het niet een goeie radio-dj. Hij praat ook ruk. Zijn intonatie is echt kut.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een saaie gozer maar tegenover Giel is alles oke.
Hij lulde net ook weer door het beste stukje heen bij Slade. Dat die gozer zo 'It's chriiiiiistmas' schreeuwt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Ik vind het niet een goeie radio-dj. Hij praat ook ruk. Zijn intonatie is echt kut.
En daarbij dan die schijtlollige piano-intro's verneuken met een vals melodietje. En dat tien voor half tientje.
Draai gewoon goeie muziek.
Ja inderdaad. Dat viel mij ook op. Zo zonde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lulde net ook weer door het beste stukje heen bij Slade. Dat die gozer zo 'It's chriiiiiistmas' schreeuwt.
Bij mij stond The Firm met Star Trekkin' op 1.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:29 schreef Againzender het volgende:
Dakota
Stond op nr 1 in de UK toen onze oudste werd geboren
ik voel mij gelijk weer zo oudquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bij mij stond The Firm met Star Trekkin' op 1.
Was ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij gelijk weer zo oud
datquote:
zo'n rollator is hartstikke hip hoor broekiequote:
Zolang jij er maar in gelooft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n rollator is hartstikke hip hoor broekie
tquote:
dat wil je echt niet met die halve keelontsteking van mij.quote:
twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 11:21:09Wat een meesterwerk @typhoon ! 'Jawel ik ben er nog' komt zo hard binnen! #SR15 #Nietweglopen reageer retweet
hier ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb die plaat van Typhoon nog helemaal niet gehoord
quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb die plaat van Typhoon nog helemaal niet gehoord
Die ga je over een week of wat nog genoeg horen, dus geniet er nog maar even van.quote:
Godsamme. Moeten ze dat nu verplicht drie weken lang gaan roepen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 11:21:09Wat een meesterwerk @typhoon ! 'Jawel ik ben er nog' komt zo hard binnen! #SR15 #Nietweglopen reageer retweet
Ja want anders negatieve beoordeling op beoordelingsgesprek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godsamme. Moeten ze dat nu verplicht drie weken lang gaan roepen?![]()
![]()
HOI!quote:
quote:
We lopen gelijkquote:
Fake een hoofdpijn en ga naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een hoofdpijn en ga naar huis.
Nog 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://xxxbunker.com/caprice_miela_more_than_friends
wat een muts.quote:
Wat gebeurt er in jouw UI?quote:
dat is mijn KerstUI... ik had gevraagd om iets met flikkerlichtjesquote:
Direct van de weg halen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...).fok.nl%2Fforum%2F50
Verdomme wat een idioot.
Jep, al heeft hij verkeerstechnisch dan ook voorrang, zo idioot ga je niet met je medeweggebruikers om.quote:
Mijn interesse ging toch meer uit naar dit bericht: Topmodel Miranda Kerr naaktquote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Van Gaal: "Moeilijk te begrijpen"
Goed geschreven stukje zeg wie is deze geweldige journalist
Van Gaal![]()
![]()
![]()
Depay
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn interesse ging toch meer uit naar dit bericht: Topmodel Miranda Kerr naakt
Waarin precies?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef Bronson het volgende:
Ik houd hem er nog even in.
[ afbeelding ]
Ik voel me niet bedreigd door een plaatje.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt hier wel een beetje vrouwonvriendelijk...
HÈ???quote:Op woensdag 9 december 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Als nou Gekdom de dienstdoende dj was, hadden we nu blaffende honden door dit liedje heen gehoord.![]()
![]()
![]()
![]()
En oh ja.. ik hou niet van honden!1!!111!!!![]()
![]()
Ja ok.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het liedje van Nelly Furtado werd gedraaid. Turn Off The Light.
Ah.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik deed een john bakker grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |