daarom bleef ik ff weg.quote:
hebbie een plaatje aangevraagd?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik had nooit Giel aan de telefoon,tot hij met Eva ging werken. Vanavond al de tweede keer.
destinys child heeft ook een puik kerstliedjequote:Op zondag 6 december 2015 12:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb al weer 3 kerstnummers erop zittenwel de drie weinige kerstnummers die zeer goed zijn
Slade - Merry Christmas
John Lennon - So this is Christmas
The Pretenders - 2000 miles
Hipster dat je d'r bent.quote:
Je vergeet Kerstmis met de Tokkiesquote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
destinys child heeft ook een puik kerstliedje
Ja dat is ook puur genot idd Eefquote:Op zondag 6 december 2015 16:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je vergeet Kerstmis met de Tokkies
Wordt er al een #anthem gepushed?quote:Op zondag 6 december 2015 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 12 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier nog ze een!quote:
Zolang het niet iets van Kensington is vind ik alles best...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al tijden niet geluisterd dus geen ideequote:
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.quote:Op maandag 7 december 2015 06:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al tijden niet geluisterd dus geen idee
Vorig jaar viel t ook mee qua pushen, welke werd t eigenlijk?
Joehoehoe een ei ei ei.quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.
Ja, die was ook vanaf begin december duidelijk dus ik vroeg me af of er deze weken al een handjes-liedje werd gepushed.quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.
Heb zojuist de eerste voorbij horen komen van Justin Bieberquote:Op maandag 7 december 2015 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die was ook vanaf begin december duidelijk dus ik vroeg me af of er deze weken al een handjes-liedje werd gepushed.
Typhoon, je verwacht het niet he.twitter:giel3fm twitterde op maandag 07-12-2015 om 08:43:31.@mctyphoon gaat het doen! Het themalied voor #SR15 heet 'Niet Weglopen'! #SRH15 #Heerlen #keepthemgoing https://t.co/Rv7m5jN5kU reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |