Ja inderdaad. Dat viel mij ook op. Zo zonde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lulde net ook weer door het beste stukje heen bij Slade. Dat die gozer zo 'It's chriiiiiistmas' schreeuwt.
Bij mij stond The Firm met Star Trekkin' op 1.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:29 schreef Againzender het volgende:
Dakota
Stond op nr 1 in de UK toen onze oudste werd geboren
ik voel mij gelijk weer zo oudquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bij mij stond The Firm met Star Trekkin' op 1.
Was ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij gelijk weer zo oud
datquote:
zo'n rollator is hartstikke hip hoor broekiequote:
Zolang jij er maar in gelooft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n rollator is hartstikke hip hoor broekie
tquote:
dat wil je echt niet met die halve keelontsteking van mij.quote:
twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 11:21:09Wat een meesterwerk @typhoon ! 'Jawel ik ben er nog' komt zo hard binnen! #SR15 #Nietweglopen reageer retweet
hier ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb die plaat van Typhoon nog helemaal niet gehoord
quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb die plaat van Typhoon nog helemaal niet gehoord
Die ga je over een week of wat nog genoeg horen, dus geniet er nog maar even van.quote:
Godsamme. Moeten ze dat nu verplicht drie weken lang gaan roepen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 11:21:09Wat een meesterwerk @typhoon ! 'Jawel ik ben er nog' komt zo hard binnen! #SR15 #Nietweglopen reageer retweet
Ja want anders negatieve beoordeling op beoordelingsgesprek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godsamme. Moeten ze dat nu verplicht drie weken lang gaan roepen?![]()
![]()
HOI!quote:
quote:
We lopen gelijkquote:
Fake een hoofdpijn en ga naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een hoofdpijn en ga naar huis.
Nog 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://xxxbunker.com/caprice_miela_more_than_friends
wat een muts.quote:
Wat gebeurt er in jouw UI?quote:
dat is mijn KerstUI... ik had gevraagd om iets met flikkerlichtjesquote:
Direct van de weg halen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...).fok.nl%2Fforum%2F50
Verdomme wat een idioot.
Jep, al heeft hij verkeerstechnisch dan ook voorrang, zo idioot ga je niet met je medeweggebruikers om.quote:
Mijn interesse ging toch meer uit naar dit bericht: Topmodel Miranda Kerr naaktquote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Van Gaal: "Moeilijk te begrijpen"
Goed geschreven stukje zeg wie is deze geweldige journalist
Van Gaal![]()
![]()
![]()
Depay
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn interesse ging toch meer uit naar dit bericht: Topmodel Miranda Kerr naakt
Waarin precies?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef Bronson het volgende:
Ik houd hem er nog even in.
[ afbeelding ]
Ik voel me niet bedreigd door een plaatje.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt hier wel een beetje vrouwonvriendelijk...
HÈ???quote:Op woensdag 9 december 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Als nou Gekdom de dienstdoende dj was, hadden we nu blaffende honden door dit liedje heen gehoord.![]()
![]()
![]()
![]()
En oh ja.. ik hou niet van honden!1!!111!!!![]()
![]()
Ja ok.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het liedje van Nelly Furtado werd gedraaid. Turn Off The Light.
Ah.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik deed een john bakker grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |