Verplicht zeggen anders word je ontslagen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij vinden Timur en Ramon er ook weinig aan. Ik geloof ze niet als ze zeggen dat ze het supergoed vinden
Hier, kan je zelf oordelen:quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Bronson het volgende:
Is het echt zo kut ja?
Typhoon is voor Nederlandse begrippen best goed, dus opzich was ik gerustgesteld dat hij het themalied heeft gemaakt. Valse hoop dus?
Kan niet op het werk.quote:
Ik vind'm wel leukquote:
Verdomme.quote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme kutreclames op Fok
[ afbeelding ]
Waar zijn die handjes?quote:Op maandag 7 december 2015 07:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Runaway (You and I), kwam door Coen 'handjes!' Swijnenberg.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Google kent je te goedquote:Op maandag 7 december 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Google snapt het woord "afkeer" nietquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet gewoon Let it Go van Passenger?
Je kunt ook echt mee zingne 'I belong to you, you belong to me'quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet gewoon Let it Go van Passenger?
quote:
quote:
schijtplaatquote:
Je was me voorquote:
Ja zie bovenstaande postquote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een idee voor een nieuwe ondertitel?
Gewoon geen ondertitel nemen, net als alle ekte bazen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo gek als een Mexicano.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever te hard gebakken dan niet gebakken.quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat past nooit.quote:
That's what she said.quote:
XDquote:
quote:
Wat te denken van "2000 miles" door Coldplayquote:
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo erg.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat te denken van "2000 miles" door Coldplay
En gvd Slade niet weten
Beatles Glamrock noemen
Ik vind dit wat goedkoop.quote:
De nieuwe Coenquote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Rab gaat hoe langer hoe simpeler uit zijn ogen kijken.
volledig terechtquote:
¡Me vale madres!quote:
Op naar een echte SR-look.quote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor een mooie transferquote:Op maandag 7 december 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt die fokstokchick welquote:Op maandag 7 december 2015 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rab zijn ogen staan zo: [ afbeelding ]
Naar het eind toe vind ik het beter worden maar het heeft wel een verrekt lange aanloop nodig om in het gehoor te gaan liggen.quote:
Couplet is niks en het is afgekeken van gracelandquote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar het eind toe vind ik het beter worden maar het heeft wel een verrekt lange aanloop nodig om in het gehoor te gaan liggen.
Je wordt gewoon oud/volwassenquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu Radio 2 op staan en ik moet zeggen; ik vind het eigenlijk gewoon 3fm maar dan minder rotzooi en meer oudere pareltjes.
Het is dat Michiel tof is en Gijs Staverman zeer vervelend, maar verder zie ik weinig reden meer om 3 boven 2 te verkiezen.
Againzender vindt dit leuk.
Ik heb nooit echt veel gehad met de nieuwste radiohits. Al was het een paar jaar geleden nog wel lollig met de britpophype al weet ik dat jij daar anders over denk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud/volwassenniks mis mee!
Tinderquote:
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu Radio 2 op staan en ik moet zeggen; ik vind het eigenlijk gewoon 3fm maar dan minder rotzooi en meer oudere pareltjes.
Het is dat Michiel tof is en Gijs Staverman zeer vervelend, maar verder zie ik weinig reden meer om 3 boven 2 te verkiezen.
Againzender vindt dit leuk.
Wat is er mis met Bart?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.
Ik twijfel nog altijd een beetje tussen Paul en JW, maar als Rob dat tijdslot inneemt ben ik sowieso wel om.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind alleen Bart en Pietertje irritant. Voor de rest staat hij tussen 07:00 - 10:00 en 14:00 - 17:00 mooi op 2.
Beetje een saaie gozer maar tegenover Giel is alles oke.quote:
quote:
Daarom. Ik vind het niet een goeie radio-dj. Hij praat ook ruk. Zijn intonatie is echt kut.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een saaie gozer maar tegenover Giel is alles oke.
Hij lulde net ook weer door het beste stukje heen bij Slade. Dat die gozer zo 'It's chriiiiiistmas' schreeuwt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Ik vind het niet een goeie radio-dj. Hij praat ook ruk. Zijn intonatie is echt kut.
En daarbij dan die schijtlollige piano-intro's verneuken met een vals melodietje. En dat tien voor half tientje.
Draai gewoon goeie muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |