Yup. De 18e met de club uit eten.quote:Op zondag 29 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
Allemaal klaar voor het kerstdiner van de zaak?
Zeg dat wel. Dan ben ik namelijk jarig.quote:Op zondag 29 november 2015 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb het de 22e.
Wat een slechte planning.
Nice, pak aan of casual?quote:Op zondag 29 november 2015 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. De 18e met de club uit eten.
Casual, uiteraard.quote:
Tough life.quote:Op zondag 29 november 2015 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Morgen trouwens een etentje met wat alumni. Ook al
Yup, pak is zeker wel gewenst ja.quote:Op zondag 29 november 2015 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Casual, uiteraard.
Jullie wel strak in het pak ?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wel net een nieuw pak gehaald vanwege de begrafenis van m'n opa komende dinsdag.
of er is een ludiek thema opgelegd door juffrouw jannie.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me matig als je een dress code krijgt voor je kerstdiner.
Dan verwacht de baas blijkbaar dat er onaangepaste bavianen komen.
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wel net een nieuw pak gehaald vanwege de begrafenis van m'n opa komende dinsdag.
Gecondoleerd Koos.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Better safe than sorry. Stond trouwens niet op de uitnodiging.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me matig als je een dress code krijgt voor je kerstdiner.
Dan verwacht de baas blijkbaar dat er onaangepaste bavianen komen.
Gecondoleerd dude.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ludieke kerstdiners afschaffen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
of er is een ludiek thema opgelegd door juffrouw jannie.
Dasje om?quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Better safe than sorry. Stond trouwens niet op de uitnodiging.
Als enige nog-student?quote:Op zondag 29 november 2015 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Morgen trouwens een etentje met wat alumni. Ook al
Gecondoleerd. Ouwe baas?quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nee. Leven lang leren, je weet toch.quote:
Boehoe.quote:Op zondag 29 november 2015 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Kerst moet je overigens gewoon vieren met familie, en daarna met je beste maten.
Collegae en anderen moeten in die periode optiefen.
quote:Op zondag 29 november 2015 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Ik blijf wel een IT'er natuurlijk.
Dan kan ik me voorstellen dat het mooi geweest is.quote:Op zondag 29 november 2015 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt allen.
Beste man was al drie jaar zwaar aan het dementeren en bovendien al sinds 1997 weduwnaar. De koek was nu wel op.
Dan kun je er ook vrede mee hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt allen.
Beste man was al drie jaar zwaar aan het dementeren en bovendien al sinds 1997 weduwnaar. De koek was nu wel op.
87 jaar.quote:
Gewoon een zwarte coltrui aan.quote:Op zondag 29 november 2015 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Ik blijf wel een IT'er natuurlijk.
Precies.quote:Op zondag 29 november 2015 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je er ook vrede mee hebben.
Beetje de verveling en ongemakkelijkheid wegzuipen met collega's terwijl je eigenlijk gewoon naar die week vakantie hunkert. Totdat je dan plots dronken blijkt te zijn en met een HR-dame in het kopieerhok belandt.quote:
Dat begrijp ik wel, als de zaken zo liggen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
87 jaar.
Ben misschien weer een ongevoelige klootzak, maar gezien zijn conditie de laatste jaren ben ik niet echt bedroefd.
Nooit 40 uur per week in de buurt van vreemden geweest om zich een kerstdiner zonder familie voor te stellen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmans zit gewoon weer op zijn studentenkamer goedkoop pils weg te tikken natuurlijk.
Logische reactie lijkt me. Voor die kerel zelf natuurlijk ook een bevrijding.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
87 jaar.
Ben misschien weer een ongevoelige klootzak, maar gezien zijn conditie de laatste jaren ben ik niet echt bedroefd.
Welke week vakantie?quote:Op zondag 29 november 2015 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje de verveling en ongemakkelijkheid wegzuipen met collega's terwijl je eigenlijk gewoon naar die week vakantie hunkert. Totdat je dan plots dronken blijkt te zijn en met een HR-dame in het kopieerhok belandt.
Eén week maar?quote:Op zondag 29 november 2015 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke week vakantie?
Kerst en nieuwjaar vallen in het weekend.
Mijn oma was ook die leeftijd toen ze overleed en daar was de koek ook op. Had al een paar tia's en alles gehad. Ik was toen ook niet heel erg bedroefd, had ruim van te voren eigenlijk al afscheid genomen en het was voor het mensje ook eigenlijk wel klaar. Zo gaan die dingen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
87 jaar.
Ik ging er vanuit dat er van die 6 weken kerstvakantie die ik heb er in ieder geval ééntje behouden zou blijven voor de arbeider.quote:Op zondag 29 november 2015 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke week vakantie?
Kerst en nieuwjaar vallen in het weekend.
Vakantie is een keuze.quote:Op zondag 29 november 2015 20:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat er van die 6 weken kerstvakantie die ik heb er in ieder geval ééntje behouden zou blijven voor de arbeider.
Beetje kankeren op mensen die wél wat doen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmans zit gewoon weer op zijn studentenkamer goedkoop pils weg te tikken natuurlijk.
quote:Op zondag 29 november 2015 20:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. De keuze van je baas, doorgaans.
quote:
Soms is de dood voor iedereen een bevrijding.quote:Op zondag 29 november 2015 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oma was ook die leeftijd toen ze overleed en daar was de koek ook op. Had al een paar tia's en alles gehad. Ik was toen ook niet heel erg bedroefd, had ruim van te voren eigenlijk al afscheid genomen en het was voor het mensje ook eigenlijk wel klaar. Zo gaan die dingen.
Daar fantaseert u over?quote:Op zondag 29 november 2015 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje de verveling en ongemakkelijkheid wegzuipen met collega's terwijl je eigenlijk gewoon naar die week vakantie hunkert. Totdat je dan plots dronken blijkt te zijn en met een HR-dame in het kopieerhok belandt.
Sinds u manager bent?quote:Op zondag 29 november 2015 21:06 schreef Reya het volgende:
Draag nu ook standaard een pak naar mijn werk. Sta je toch altijd een beetje voor lul.
Hoe meer echte skills, hoe minder de pakkans.quote:Op zondag 29 november 2015 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Als vertaler is dresscode inderdaad van ondergeschikt belang.
Ik had eens op een pakloze dag een onverwachte receptie. Sindsdien draag ik niet anders.quote:Op zondag 29 november 2015 21:08 schreef Kaas- het volgende:
Geen pak naar je werk dragen.Zelfs studenten als GS en ik doen dat.
Hallo, Frénk van der Linden.quote:Op zondag 29 november 2015 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als ik geen pak aan heb gaan mensen bezorgd vragen of er iets aan de hand is. Met kerstdiner komt er een dresscode. Ik doe wel een druk overhemd aan
Vvd, zeker nu.quote:Op zondag 29 november 2015 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe meer echte skills, hoe minder de pakkans.
Schoudervulling tot over de schouderbladen om die bochel te nuanceren.quote:Op zondag 29 november 2015 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had eens op een pakloze dag een onverwachte receptie. Sindsdien draag ik niet anders.
Veel Hans Spekman-lookalikes in het docentenvak, inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
Bij ons lopen echt alleen de gymdocenten in een pak.
Dit soort outfits voor het docentengilde;quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2015 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel Hans Spekman-lookalikes in het docentenvak, inderdaad.
Trainingspak?quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kom niet in pak naar de zaak. Of ze moeten me inhuren als consultant ofso.quote:Op zondag 29 november 2015 21:08 schreef Kaas- het volgende:
Geen pak naar je werk dragen.Zelfs studenten als GS en ik doen dat.
Schoonmaakconsultant?quote:Op zondag 29 november 2015 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom niet in pak naar de zaak. Of ze moeten me inhuren als consultant ofso.
quote:Op zondag 29 november 2015 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom niet in pak naar de zaak. Of ze moeten me inhuren als consultant ofso.
Dat is een drone?quote:Op zondag 29 november 2015 21:24 schreef Monolith het volgende:
De nieuwe pakjesbezorger van Amazon ziet er wel leuk uit:
[ afbeelding ]
Een hogere mate van synergie creëren tussen de leidinggevende en de werkvloer.quote:
Polski?quote:Op zondag 29 november 2015 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie steeds een vies woord op de achtergrond.
Keer naar de hoerenbuurt.quote:Op zondag 29 november 2015 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand nog tips voor weekendje Milaan?
Bedankt Hans.quote:
Ervaring mee?quote:
Zeker. De echte scouts.quote:Op zondag 29 november 2015 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een carbiner met sleutels aan je broek. That's the stuff.
Ja ik vrees het ook. Wel goedkoop reizen en verblijf ieder geval. In opwelling geboekt met vrienden.quote:
Het is prima voor 2 a 3 dagen. Prima te eten en te borrelen. Wel veel immigranten, straatverkopers en bedelaars. Ook nog een aantal musea die wel leuk zijn. Wanneer ga je?quote:Op zondag 29 november 2015 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook. Wel goedkoop reizen en verblijf ieder geval. In opwelling geboekt met vrienden.
Gadverdamme, armoedzaaiers. Dat een gemeente daar niet wat aan doet. Misschien zouden ze er een doekje voor kunnen hangen zodat de toeristen er in ieder geval geen last van hebben?quote:Op zondag 29 november 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
Wel veel immigranten, straatverkopers en bedelaars.
Bocconi universiteit bezoeken.quote:Op zondag 29 november 2015 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand nog tips voor weekendje Milaan?
En vergeet Special D niet, de parel van de Duitse muziek.quote:Op zondag 29 november 2015 23:57 schreef Kowloon het volgende:
Overigens heeft Scooter ook een paar serieus goede platen gemaakt. Maar die kent dan weer vrijwel niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |