Yup. De 18e met de club uit eten.quote:Op zondag 29 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
Allemaal klaar voor het kerstdiner van de zaak?
Zeg dat wel. Dan ben ik namelijk jarig.quote:Op zondag 29 november 2015 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb het de 22e.
Wat een slechte planning.
Nice, pak aan of casual?quote:Op zondag 29 november 2015 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. De 18e met de club uit eten.
Casual, uiteraard.quote:
Tough life.quote:Op zondag 29 november 2015 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Morgen trouwens een etentje met wat alumni. Ook al
Yup, pak is zeker wel gewenst ja.quote:Op zondag 29 november 2015 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Casual, uiteraard.
Jullie wel strak in het pak ?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wel net een nieuw pak gehaald vanwege de begrafenis van m'n opa komende dinsdag.
of er is een ludiek thema opgelegd door juffrouw jannie.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me matig als je een dress code krijgt voor je kerstdiner.
Dan verwacht de baas blijkbaar dat er onaangepaste bavianen komen.
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wel net een nieuw pak gehaald vanwege de begrafenis van m'n opa komende dinsdag.
Gecondoleerd Koos.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Better safe than sorry. Stond trouwens niet op de uitnodiging.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me matig als je een dress code krijgt voor je kerstdiner.
Dan verwacht de baas blijkbaar dat er onaangepaste bavianen komen.
Gecondoleerd dude.quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ludieke kerstdiners afschaffen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
of er is een ludiek thema opgelegd door juffrouw jannie.
Dasje om?quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Better safe than sorry. Stond trouwens niet op de uitnodiging.
Als enige nog-student?quote:Op zondag 29 november 2015 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Morgen trouwens een etentje met wat alumni. Ook al
Gecondoleerd. Ouwe baas?quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nee. Leven lang leren, je weet toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |