Noem je nou serieus De Goeij? Heb je daar weleens beelden van teruggezien? Zelden een grotere kutkeeper gezien.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Wat een ongelofelijk middelmatige keeper is die Cilessen toch. Wanneer staat er in Nederland weer eens een echt uitzonderlijk goede keeper, niveau De Goeij, Vd Sar, V Breukelen, op? Kijk eens naar Spanje of Belgie waar ze gewoon drie wereldtoppers tot hun beschikking hebben.
Jij bent de posities beter dan het TD zelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Enige die daar invloed op heeft is Netto.
Ik wil nog meer wedstrijden genieten van zo'n geweldige speler.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik hopen dat Gudelj geen geel pakt.
Mag jij dat niet van je vriendin dan? Onder de plak zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zit jij te Fok!en als je vriendin bij je op de bank zit?
hahahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Jawel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
Cilessen kan nog niet eens een penalty houden.
feitelijk gezien onjuistquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
Cilessen kan nog niet eens een penalty houden.
Mijn schoonvader gaat zaterdag weer naar een bier beurs, dan heb ik weer bier genoeg volgende week.quote:
Dat was mooi ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat hebben we toen gelachen, hihaho
Het is dat Wonderboy geblesseerd is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is de beste speler van dit Ajax.
Ik ben blij dat we hem hebben in plaats van die kut Pröpper ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik dat moment heb moeten missen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat hebben we toen gelachen, hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg, ik hoop dat je trolltquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Guardado.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Wonderboy geblesseerd is.
Tot volgende weekquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat zaterdag weer naar een bier beurs, dan heb ik weer bier genoeg volgende week.
Hahahaha, hou op.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
gras is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clean sheet tegen Manchester United.quote:
Je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die man gaat alleen voor de etiketten.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat zaterdag weer naar een bier beurs, dan heb ik weer bier genoeg volgende week.
Dat hoeft niet in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen achter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
owjaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in spoiler.
Groningen achter.
Eensquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Stelling: FC Groningen moet opgeheven worden.
Ja, maar neemt vaak ook bier mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man gaat alleen voor de etiketten.
Liever Groningen dan Feyenoord.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat is het toch ongelofelijk jammer dat een kutclub als Groningen de beker heeft gewonnen. Daar heb je helemaal geen reet aan.
Wie moesten ze dan sturen?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat is het toch ongelofelijk jammer dat een kutclub als Groningen de beker heeft gewonnen. Daar heb je helemaal geen reet aan.
Heb ik nietquote:Op donderdag 26 november 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag jij dat niet van je vriendin dan? Onder de plak zeker.
Ik vond je gister nog wel grappig.. nu begin je te zeiken.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
En 3 en 2 uit het netjes vissen tegen de Graafschap en Willem 2quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Clean sheet tegen Manchester United.
Zoet is gewoon wereldtop. Jammer dat domme mensen dat niet inzien.
aan andere clubs wel iddquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mijn schoonpa drinkt alleen bier. Vroeg me een tijdje geleden ineens af waar mijn Pannepot was. Drie maal radenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar neemt vaak ook bier mee.
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Groningen dan Feyenoord.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn schoonpa drinkt alleen bier. Vroeg me een tijdje geleden ineens af waar mijn Pannepot was. Drie maal raden
In allebei de competities meedoen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die waren al voor de CL geplaatst :S
Volgend seizoen ook?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die waren al voor de CL geplaatst :S
vergeet Go Ahead Eagles niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sorry ik heb niet mijn dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond je gister nog wel grappig.. nu begin je te zeiken.
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn bier is bijna vloeibare chocolade. wel 11%
Dat is geen bier.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzo
Dus?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)
homoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zo casual. Heb je untappd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Casual.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was een grappie manquote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoezo sorry?
Als student is single zijn heerlijk.
Geeft niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet mijn dag.
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)
Nopequote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo casual. Heb je untappd?
HAHAAAAAAHAHHAHAHAHHAquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europa
Met een fatsoenlijke rechter centrale verdediger ookquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een fatsoenlijk middenveld had je al voorgestaan.
Behalve PSV bedoel je natuurlijk. Dat je Ajax nog durft te noemen verbaast mij enigszins.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europa
met een fatsoenlijke grensrechter ookquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke rechter centrale verdediger ook
Ik zie dit Ajax niet overwinteren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAAAAAAHAHHAHAHAHHA
JONGENS DEZE GAST ZEGT AJAX
AHHAHAHAHA
Heb je het wel opgeruimd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Doe eens normaal
Anders kom ik volgende keer weer in je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |