Nienhuisquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Wat een ongelofelijk middelmatige keeper is die Cilessen toch. Wanneer staat er in Nederland weer eens een echt uitzonderlijk goede keeper, niveau De Goeij, Vd Sar, V Breukelen, op? Kijk eens naar Spanje of Belgie waar ze gewoon drie wereldtoppers tot hun beschikking hebben.
Haha ja leukquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen is top 5 beste keepers van de wereld.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kijkt al mee naar ajax, dat is al genoeg straf.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen is top 5 beste keepers van de wereld.
Slechte trolls gespot.quote:
Ik doe alsof ik de baas ben hier in huisquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zit jij te Fok!en als je vriendin bij je op de bank zit?
Noem je nou serieus De Goeij? Heb je daar weleens beelden van teruggezien? Zelden een grotere kutkeeper gezien.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Wat een ongelofelijk middelmatige keeper is die Cilessen toch. Wanneer staat er in Nederland weer eens een echt uitzonderlijk goede keeper, niveau De Goeij, Vd Sar, V Breukelen, op? Kijk eens naar Spanje of Belgie waar ze gewoon drie wereldtoppers tot hun beschikking hebben.
Jij bent de posities beter dan het TD zelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Enige die daar invloed op heeft is Netto.
Ik wil nog meer wedstrijden genieten van zo'n geweldige speler.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik hopen dat Gudelj geen geel pakt.
Mag jij dat niet van je vriendin dan? Onder de plak zeker.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zit jij te Fok!en als je vriendin bij je op de bank zit?
hahahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Jawel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
Cilessen kan nog niet eens een penalty houden.
feitelijk gezien onjuistquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
Cilessen kan nog niet eens een penalty houden.
Mijn schoonvader gaat zaterdag weer naar een bier beurs, dan heb ik weer bier genoeg volgende week.quote:
Dat was mooi ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat hebben we toen gelachen, hihaho
Het is dat Wonderboy geblesseerd is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj is de beste speler van dit Ajax.
Ik ben blij dat we hem hebben in plaats van die kut Pröpper ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik dat moment heb moeten missen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat hebben we toen gelachen, hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg, ik hoop dat je trolltquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Guardado.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Wonderboy geblesseerd is.
Tot volgende weekquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat zaterdag weer naar een bier beurs, dan heb ik weer bier genoeg volgende week.
Hahahaha, hou op.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |