Jij niet dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jij vindt Fischer wel leuk hé
Is dit de Eredivisie? :Squote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zit PSV bij Ajax in de poule? :S
Opzich zou intern gezeik toch helemaal niets met de prestaties op het veld te maken moeten hebben? Marc moet gewoon normaal inkopen, maar na het interview bij Fox ben ik er definitief van overtuigd dat we met een enorme kneus te maken hebben. (was wel een goede voetballer trouwens)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ruzie maken vinden de heren nou eenmaal belangrijker.
Dat is niet goed voor de moedermelk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow, mijn vriendin nam een slok van mijn bier.
En nu, krijgt ze een klap?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat drink je?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weg met dat mens.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel door!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags krijgt een leuke avondquote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gadverdammequote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is ze een casual?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mexicano doet wel vaker rare dingen :Squote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mexicano maakt de vergelijking tussen Ajax en PSV :S
Afslaan. De kuthoer.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel als het invloed heeft op je spelerskwaliteit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich zou intern gezeik toch helemaal niets met de prestaties op het veld te maken moeten hebben? Marc moet gewoon normaal inkopen, maar na het interview bij Fox ben ik er definitief van overtuigd dat we met een enorme kneus te maken hebben. (was wel een goede voetballer trouwens)
Ik begin daar nooit over.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is ze een casual?
Of is dat je vriend opperkleurder die daar altijd over begint
Die heb jij een paar trappen verkocht neem ik aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |