JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:
Gewoon een prachtige assist.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
Fischer had moeten scoren.
God wat is hij slecht zeg.
Doe dit maar niet.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Ga nog eens weg en kom dan nog eens terug
Ze schoten de bal in het doel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is een begin
Ik kijk net trouwens, hoe de neuk scoorde Celtic de 1-0
Legendarische wedstrijd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Balbezit geeft Celtic geen neuk om.
[ afbeelding ]
Dat kan AZ ook hoor?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Yesss Ajax kan tenminste wel scoren!!
kquote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Yesss Ajax kan tenminste wel scoren!!
Absoluutquote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een prachtige assist.
Toch Pax?
Jij vindt Fischer wel leuk héquote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
Fischer doet nooit iets fout.
Pest pax niet zo, kneus.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jij vindt Fischer wel leuk hé
Van der Hoorn.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk net trouwens, hoe de neuk scoorde Celtic de 1-0
Jij niet dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jij vindt Fischer wel leuk hé
Is dit de Eredivisie? :Squote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zit PSV bij Ajax in de poule? :S
Opzich zou intern gezeik toch helemaal niets met de prestaties op het veld te maken moeten hebben? Marc moet gewoon normaal inkopen, maar na het interview bij Fox ben ik er definitief van overtuigd dat we met een enorme kneus te maken hebben. (was wel een goede voetballer trouwens)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ruzie maken vinden de heren nou eenmaal belangrijker.
Dat is niet goed voor de moedermelk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow, mijn vriendin nam een slok van mijn bier.
En nu, krijgt ze een klap?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat drink je?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weg met dat mens.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel door!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags krijgt een leuke avondquote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gadverdammequote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is ze een casual?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mexicano doet wel vaker rare dingen :Squote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mexicano maakt de vergelijking tussen Ajax en PSV :S
Afslaan. De kuthoer.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel als het invloed heeft op je spelerskwaliteit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich zou intern gezeik toch helemaal niets met de prestaties op het veld te maken moeten hebben? Marc moet gewoon normaal inkopen, maar na het interview bij Fox ben ik er definitief van overtuigd dat we met een enorme kneus te maken hebben. (was wel een goede voetballer trouwens)
Ik begin daar nooit over.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is ze een casual?
Of is dat je vriend opperkleurder die daar altijd over begint
Die heb jij een paar trappen verkocht neem ik aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bah, die heeft ff straf nodig.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik maak me nu zorgen om het kind van Haags. Ik overweeg de kinderbescherming in te schakelen. De gezondheid staat op het spel nu.
Enige die daar invloed op heeft is Netto.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel als het invloed heeft op je spelerskwaliteit.
Drommelsquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Wat een ongelofelijk middelmatige keeper is die Cilessen toch. Wanneer staat er in Nederland weer eens een echt uitzonderlijk goede keeper, niveau De Goeij, Vd Sar, V Breukelen, op? Kijk eens naar Spanje of Belgie waar ze gewoon drie wereldtoppers tot hun beschikking hebben.
Cillessen is top 5 beste keepers van de wereld.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Wat een ongelofelijk middelmatige keeper is die Cilessen toch. Wanneer staat er in Nederland weer eens een echt uitzonderlijk goede keeper, niveau De Goeij, Vd Sar, V Breukelen, op? Kijk eens naar Spanje of Belgie waar ze gewoon drie wereldtoppers tot hun beschikking hebben.
Zoet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Ze kijkt al mee naar ajax, dat is al genoeg straf.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Bah, die heeft ff straf nodig.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Top 3 bedoel ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen is top 5 beste keepers van de wereld.
Nienhuisquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Shivo het volgende:
Haha ja leukquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kijkt al mee naar ajax, dat is al genoeg straf.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Slechte trolls gespot.quote:
Ik doe alsof ik de baas ben hier in huisquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zit jij te Fok!en als je vriendin bij je op de bank zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |