aan andere clubs wel iddquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat is het toch ongelofelijk jammer dat een kutclub als Groningen de beker heeft gewonnen. Daar heb je helemaal geen reet aan.
Mijn schoonpa drinkt alleen bier. Vroeg me een tijdje geleden ineens af waar mijn Pannepot was. Drie maal radenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar neemt vaak ook bier mee.
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Groningen dan Feyenoord.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn schoonpa drinkt alleen bier. Vroeg me een tijdje geleden ineens af waar mijn Pannepot was. Drie maal raden
In allebei de competities meedoen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die waren al voor de CL geplaatst :S
Volgend seizoen ook?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die waren al voor de CL geplaatst :S
vergeet Go Ahead Eagles niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat is het toch ongelofelijk jammer dat een kutclub als Groningen de beker heeft gewonnen. Daar heb je helemaal geen reet aan.
Sorry ik heb niet mijn dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond je gister nog wel grappig.. nu begin je te zeiken.
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn bier is bijna vloeibare chocolade. wel 11%
Dat is geen bier.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzo
Dus?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)
homoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |