Niet zo casual. Heb je untappd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzo
Casual.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst een biertje met chocola en kokos ofzo
Was een grappie manquote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoezo sorry?
Als student is single zijn heerlijk.
Geeft niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet mijn dag.
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met deze opmerking geef je blijk van totale subjectiviteit. Feyenoord is de derde club van Nederland dus kun je veel beter Feyenoord hebben. (vorig jaar ook nog aardig wat overwinningen gepakt trouwens)
Nopequote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo casual. Heb je untappd?
HAHAAAAAAHAHHAHAHAHHAquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europa
Met een fatsoenlijke rechter centrale verdediger ookquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een fatsoenlijk middenveld had je al voorgestaan.
Behalve PSV bedoel je natuurlijk. Dat je Ajax nog durft te noemen verbaast mij enigszins.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Het maakt gewoon geen reet uit want behalve AJAX en PSV gaat geen NLse club een deuk in een pakkie boter trappen in europa
met een fatsoenlijke grensrechter ookquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke rechter centrale verdediger ook
Ik zie dit Ajax niet overwinteren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAAAAAAHAHHAHAHAHHA
JONGENS DEZE GAST ZEGT AJAX
AHHAHAHAHA
Heb je het wel opgeruimd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Doe eens normaal
Anders kom ik volgende keer weer in je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |