Ik had een sexy plaatje van George Michael voor je.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deed een Fokker89'je, sorry.
Had je een leuke OP klaarstaan dan?
Zat ik toch nog vrij dichtbij met mijn OP.... (ik neem aan dat je deze meneer wel herkent)quote:Op donderdag 26 november 2015 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had een sexy plaatje van George Michael voor je.
Dan doe ik het wel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:19 schreef moemoe het volgende:
Zonder nummering hang ik geen slingers op hoor.
Ik moest even knipperen, maar jaquote:Op donderdag 26 november 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat ik toch nog vrij dichtbij met mijn OP.... (ik neem aan dat je deze meneer wel herkent)
Als je fanatiek doorchat, is dit topic vanzelf een keer vol. En dan mag jij de volgende aanmaken.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest even knipperen, maar ja.
Laat maar horen hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:15 schreef moemoe het volgende:
Daarna mag jij je beste deuntje opzetten.
Vroeger (tussen 1997 en 2004 of zo) had ik een wekelijkse hitparade. Als ik die nu nog steeds had, was deze plaat deze week op #1 binnengekomen:quote:
Hmmm hmmm. Ze produceren ook voor Aurora zie ik, een andere Noorweegse artieste. Heeft ook wel een beetje dezelfde sound ergens.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vroeger (tussen 1997 en 2004 of zo) had ik een wekelijkse hitparade. Als ik die nu nog steeds had, was deze plaat deze week op #1 binnengekomen:
Ik hou sowieso erg van Scandinavische muziek. Ik zoek het niet eens bewust op. Maar als ik nieuwe muziek luister (wat ik vaak doe), dan is het vaak zo dat nummers uit Scandinavië er gewoon uit springen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm. Ze produceren ook voor Aurora zie ik, een andere Noorweegse artieste. Heeft ook wel een beetje dezelfde sound ergens.
Nee, nog nooit van gehoord, maar dat gaat nu veranderen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:38 schreef moemoe het volgende:
Scandinavische muziek spreekt mij ook wel aan.
Ken je Galimatias uit Denemarken?
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
De versie met zangeres vind ik persoonlijk mooier.
Volgens mij kan ik mijn heil daar wel vindenquote:Op donderdag 26 november 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt fijn, dat Galimatias.
In MUZ hebben een paar maanden geleden topics gehad over muziek uit Noorwegen en Zweden:
MUZ / Noorse popmuziek
MUZ / Zweedse popmuziek
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.
Dat vind ik ook gelden voor deze (niet-Scandinavische) track:
En nu met vocals:
Aparte overgang op 1:22quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.
Dat vind ik ook gelden voor deze (niet-Scandinavische) track:
Beter te behappen nu met vocalen, maar toch weer afgezet. Te veel gebonkquote:
Het leuke is: ik zou beide topics zo weer kunnen kicken met een aantal leuke, nieuwe voorbeelden.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mijn heil daar wel vinden. Eventjes spitten.
Zeg eh, de was hangt zichzelf niet opquote:Op donderdag 26 november 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft moemoe nu effectief weggejaagd naar MUZ-topics
De was ophangen om 2:20 uur 's nachts?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg eh, de was hangt zichzelf niet op.
Jaquote:Op donderdag 26 november 2015 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De was ophangen om 2:20 uur 's nachts?
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leuke is: ik zou beide topics zo weer kunnen kicken met een aantal leuke, nieuwe voorbeelden.
Dat kan. Maakt de wasmachine geen lawaai dan? Hebben de buren daar geen last van?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:33 schreef moemoe het volgende:
Of de strijk doen met een leuk muziekje. Niks mis mee toch?
Nooit klachten gehad hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan. Maakt de wasmachine geen lawaai dan? Hebben de buren daar geen last van?
Zou natuurlijk ook kunnen. Of in je eigen land.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:41 schreef moemoe het volgende:
Misschien woon ik wel in een villa of een vrijstaand huis, weet jij veel.
Ja, dat hoor ik wel vaker jaquote:Op donderdag 26 november 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook kunnen. Of in je eigen land.
The KLF zong daar ooit al eens over.
Groot fan van Röyksoppquote:Op donderdag 26 november 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
Röyksopp.
Ik vond die clip echt geweldig toen 't net uit was.
Ik ken deze niet eens...quote:Op donderdag 26 november 2015 02:57 schreef moemoe het volgende:
KRIJGEN WE NU NOG MEER MENSEN VAN DE FP.
De woorden "Redactie Frontpage" vallen en Fylax duikt ook meteen op.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "Redactie Frontpage" vallen en Fylax duikt ook meteen op.![]()
Dit kan bijna geen toeval zijn.
Sommigen hebben volgens mij bepaalde sensors ingesteld. Als je een bepaald woord typt, krijgen ze onmiddellijk een alarm.quote:
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:01 schreef moemoe het volgende:
Ik probeer een beetje binnen de lijnen van deze sc te posten.
Ik heb een fylaxlarm jaquote:Op donderdag 26 november 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommigen hebben volgens mij bepaalde sensors ingesteld. Als je een bepaald woord typt, krijgen ze onmiddellijk een alarm.
Bij LTVDK en Specularium is dat soms ook het geval.
Zwabber is volgens mij best wel een positief ingesteld mens.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.
Hebben we DeZwabber alweer weggejaagd, trouwens?
Ja, ik heb de rest van 't topic niet meer doorgespit toen ik op Röyksopp stuittequote:
Nee de wifi op Leiden Centraal was defect.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.
Hebben we DeZwabber alweer weggejaagd, trouwens?
Welkom hier.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee de wifi op Leiden Centraal was defect.
Altijd fijn. Heb je ook Spotify?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik heb de rest van 't topic niet meer doorgespit toen ik op Röyksopp stuitte. Playlist aan.
Sinds eerder dit jaar. Ben niet echt actief nu omdat ik een belachelijke hoeveelheid shit heb gehad de afgelopen maanden. Kon me er niet echt toe zetten om er voor te gaan zitten om stukjes te schrijven. Hoop voor het einde van het jaar weer actief te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van je naam gehoord.![]()
Sinds wanneer ben je redactie FP dan?
Je klinkt als iemand die helemaal in deze SC thuishoort, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds eerder dit jaar. Ben niet echt actief nu omdat ik een belachelijke hoeveelheid shit heb gehad de afgelopen maanden. Kon me er niet echt toe zetten om er voor te gaan zitten om stukjes te schrijven. Hoop voor het einde van het jaar weer actief te zijn.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die helemaal in deze SC thuishoort, eerlijk gezegd.
Als het goed is wel ja. Even tot rust komen, en weer aan de slag.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best wel. Heb je de shit wel een beetje achter de rug dan?
OK, gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2015 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Even tot rust komen, en weer aan de slag.
quote:Op donderdag 26 november 2015 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
Altijd fijn. Heb je ook Spotify?
En wat moet het voorstellen?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:54 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Even een tekening, gewoon omdat.
Het is kunscht, het hoeft niks voor te stellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat moet het voorstellen?
Deze SC is dan ook kunst. Die stelt namelijk ook niks voor.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is kunscht, het hoeft niks voor te stellen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is dan ook kunst. Die stelt namelijk ook niks voor.
Ach, weet je wat een goede grap is? Ik zit nog steds in de trein. Kwart voor zes ben ik thuis.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal heeft hij alleen matig goede grappen, don't get used to this.
Dan zit het er bijna op voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 04:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, weet je wat een goede grap is? Ik zit nog steds in de trein. Kwart voor zes ben ik thuis.
Het niveau wordt vast niet beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal heeft hij alleen matig goede grappen, don't get used to this.
It's all downhill from here...quote:Op donderdag 26 november 2015 04:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het niveau wordt vast niet beter.
Tenzij jij een leuk muziekje aanraadtquote:Op donderdag 26 november 2015 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's all downhill from here...
Ik denk altijd dat de grappen niet slechter kunnen, maar het blijkt steeds nog weer te lukken.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's all downhill from here...
Reach for the skies!quote:Op donderdag 26 november 2015 04:45 schreef sp3c het volgende:
het kan zeker nog 10x slechter maar dat lukt me ook nog wel
Dat sippe mannetje zit denk ik de NWS-SC te lezen, of niet?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:54 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Even een tekening, gewoon omdat.
the world is not enoughquote:
Ik hoor bij de vroegste ontdekkers van SOHN. Ik had 'm in 2012 al in m'n jaarlijst staanquote:
Daar kan ik wel wat meequote:Op donderdag 26 november 2015 04:53 schreef sp3c het volgende:
of Ozzie Osbourne
dat vind ik nou een leuke jongon
Oh, ik word zo happy van SOHN. Luister ik het meest van alles denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor bij de vroegste ontdekkers van SOHN. Ik had 'm in 2012 al in m'n jaarlijst staan
Nee, The Wheelquote:Op donderdag 26 november 2015 04:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik word zo happy van SOHN. Luister ik het meest van alles denk ik.
En welk nummer was dat dan? Artifice?
we zitten toch godverdomme niet te skypen met je spraakgebrekquote:Op donderdag 26 november 2015 04:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit je nou Nico Dijkshoorn na te doen of heb je gewoon een spraakgebrek?
Ik zit te twijfelen of ik je het uiteindelijke resultaat wil laten zien van die tekening.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat sippe mannetje zit denk ik de NWS-SC te lezen, of niet?
[ afbeelding ]
Tuurlijk willen wij dat zien. Harry is vast ook benieuwd.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik je het uiteindelijke resultaat wil laten zien van die tekening.
Ok, daar krijg je eenquote:Op donderdag 26 november 2015 04:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor bij de vroegste ontdekkers van SOHN. Ik had 'm in 2012 al in m'n jaarlijst staan
Prima hoor. Ik vind mijn nieuwe UI een hele vooruitgang ten opzichte van de vorige.quote:Op donderdag 26 november 2015 05:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb even afgekeken bij jou Elfje, voor mijn ondertitel.
Ik zie je wel met regelmaat in het ''tip hier nieuwe muziek''-topic in MUZ posten, maar serious business dusquote:Op donderdag 26 november 2015 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En Clean Bandit ook al. Met A+E. Zo'n 1,5 jaar voordat ze doorbraken met "Rather Be".
Ben ik mee gestopt. Ik word strontziek van die riazop en de ruimte die hij krijgt voor z'n gespam. Maar ik blijf nieuwe muziek volgen ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie je wel met regelmaat in het ''tip hier nieuwe muziek''-topic in MUZ posten, maar serious business dus.
Was dat net nog even aan het luisteren ja. Maar ik ga weer uitloggen van Spotifyquote:Op donderdag 26 november 2015 05:30 schreef moemoe het volgende:
Haha, jij hebt SOHN ook opstaan zie ik.
Ah, ja zag zijdelings iets dergelijks langs komen..quote:Op donderdag 26 november 2015 05:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik mee gestopt. Ik word strontziek van die riazop en de ruimte die hij krijgt voor z'n gespam. Maar ik blijf nieuwe muziek volgen ja.
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 26 november 2015 05:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, ja zag zijdelings iets dergelijks langs komen..
Wist je dat je met een FOK! abonnement users kunt toevoegen als frenemy? Probleem opgelost en jij kan gewoon door blijven posten.
Oké. Zou wel een uitkomst zijn. Maar aan de andere kant blijf ik gewoon bij mijn mening die ik toen in MUZ-FB gaf. En zij kiezen ervoor om riazop ruim baan te geven met z'n gespam. So be it.quote:
Pssssst. Je hebt een sterretje naast je naamquote:Op donderdag 26 november 2015 05:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Zou wel een uitkomst zijn. Maar aan de andere kant blijf ik gewoon bij mijn mening die ik toen in MUZ-FB gaf. En zij kiezen ervoor om riazop ruim baan te geven met z'n gespam. So be it.
In KLB bedoelde ikquote:Op donderdag 26 november 2015 06:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sp3c staat toch altijd vroeg op? Zou nu toch al ff wakker moeten zijn
Goed, beetje korte nacht gehad, maar we komen de dag wel door.quote:Op donderdag 26 november 2015 05:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk best wel heel erg goed!
En met Fokkie?
moggeeequote:
frank ook hèquote:Op donderdag 26 november 2015 06:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
In KLB bedoelde ik![]()
.
En spec hebben we eerder deze nacht al gezien inderdaad.
Aardig van je hoor!quote:Op donderdag 26 november 2015 05:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pssssst. Je hebt een sterretje naast je naam.
That's the spiritquote:Op donderdag 26 november 2015 06:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed, beetje korte nacht gehad, maar we komen de dag wel door.
[..]
moggeee
quote:Op donderdag 26 november 2015 06:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
That's the spirit.
Heb je nog wat leuks op de kop kunnen tikken bij de Ibood-hunt?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ Leuke tas voor je?quote:Op donderdag 26 november 2015 06:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, terug naar 't MUZ-topic. Chop, chop.
Ik ga eerst nog eens even proberen te slapen, een paar uurtjes. Tot later.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, terug naar 't MUZ-topic. Chop, chop.
quote:Op donderdag 26 november 2015 06:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog eens even proberen te slapen, een paar uurtjes. Tot later.
.........quote:Op donderdag 26 november 2015 06:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ Leuke tas voor je?
Sleep well!quote:Op donderdag 26 november 2015 06:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog eens even proberen te slapen, een paar uurtjes. Tot later.
Ja sorryquote:Op donderdag 26 november 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgen pas? We missen onze bijtjes al veel te lang.![]()
Ik heb deze week zelfs noodgedwongen op tinypic moeten uploaden.
Dat is dan toch vrij kut voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 06:52 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind het niet normaal hoor David.
Jij ook een goedemorgen!quote:Op donderdag 26 november 2015 06:52 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind het niet normaal hoor David.
Bij ons bruine mensen werkt alles anderz.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:10 schreef Specularium het volgende:
Als jij niet op tijd gaat slapen moet jij straks komkommers op je face doen.
David gaat hier zo hilarisch op inspringen.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij ons bruine mensen werkt alles anderz.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 november 2015 07:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
David gaat hier zo hilarisch op inspringen.
Zijn moeder.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry, een uur later heb ik nogsteeds niks kunnen bedenkenquote:Op donderdag 26 november 2015 07:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon bek dicht dan joh.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sorry, een uur later heb ik nogsteeds niks kunnen bedenken
True....geloof niet dat ik ooit wallen heb gehad ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij ons bruine mensen werkt alles anderz.
Dit doet me een beetje denken aan die ene afl van Black Mirror.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:42 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker studeren vandaag?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
True....geloof niet dat ik ooit wallen heb gehad ofzo.
ja..een beetjequote:
En ik ga moussaka maken.quote:
Nee, gehakt, aubergine, aardappel en tomaat.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb veel dinge gegeten in mijn leven, behalve dit.
Is het spannend?
Ja ging het natuurlijk meteen googelen. Een Griekse ovenschotel.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gehakt, aubergine, aardappel en tomaat.
picsquote:Op donderdag 26 november 2015 11:16 schreef Uccie het volgende:
Zo gaat het er bij mij natuurlijk niet uitzien.
Denk het ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ging het natuurlijk meteen googelen. Een Griekse ovenschotel.
Nou dat is best spannend. Als je het goed doet heb je volgens mij wel een topshow.
quote:Op donderdag 26 november 2015 07:29 schreef moemoe het volgende:
Je zou van een ochtendploeg toch wat meer vitaliteit verwachten.
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:20 schreef d4v1d het volgende:
Sorry, een uur later heb ik nogsteeds niks kunnen bedenken
Ja doe ikquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten zonder iets eronder, joh gek?
Zag je dat ik één van mijn berichten om 11.11 uur heb geplaatst?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
De NWS-SC ochtendploeg-chat samengevat in twee berichten:
[..]
[..]
Dit ga ik ook proberen vandaag.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hmmm, dit gaat in mijn kookboek!
Goed bezigquote:Op donderdag 26 november 2015 11:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zag je dat ik één van mijn berichten om 11.11 uur heb geplaatst?
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mobiel werkt dit gelukkig niet met je iets te wijde anus.
Het is allemaal de schuld van moemoe, die over George Michael begon. Toen dacht ik: weet je wat, ik knikker die andere vent in de OP.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:42 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte dat dit in de OP zou staan, maar helaas, post ik het zelf maar.
Snap nog steeds niet dat destijds niemand vond dat dit nogal gay was
Is DAT Andrew Ridgeley nu??????????quote:Op donderdag 26 november 2015 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van moemoe, die over George Michael begon. Toen dacht ik: weet je wat, ik knikker die andere vent in de OP.
Oh dat heb ik niet gezien. Snapte die TT al niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van moemoe, die over George Michael begon. Toen dacht ik: weet je wat, ik knikker die andere vent in de OP.
Ja. Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is DAT Andrew Ridgeley nu??????????
Die had ik echt niet zo snel herkend.quote:
Oh verrek ja idd. Ik had die foto al eens gezien, maar was het weer vergeten. Dacht dat het een of andere voetballer wasquote:
Nee, weet ik hoe lang die kerel er al in staat, ik bekijk niet elk topic de OP.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
En dan ook geen link leggen met de topictitel of zo....
Maar dat is meestal het beste stukje van de hele SC.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, weet ik hoe lang die kerel er al in staat, ik bekijk niet elk topic de OP.
Alleen dit topic, natuurlijk. Voor het volgende topic zit ik te denken aan het kunstwerk 'De NWS-SC-lezer' van moemoe:quote:Op donderdag 26 november 2015 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, weet ik hoe lang die kerel er al in staat, ik bekijk niet elk topic de OP.
Die lol heeft Fokker inmiddels wel omzeep geholpen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat is meestal het beste stukje van de hele SC.
Wat is het...een amoebe?quote:Op donderdag 26 november 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen dit topic, natuurlijk. Voor het volgende topic zit ik te denken aan het kunstwerk 'De NWS-SC-lezer' van moemoe:
[ afbeelding ]
Nee joh. Dat was gewoon een tijdelijke kaap.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lol heeft Fokker inmiddels wel omzeep geholpen.
Ik heb 5 topics Mariah Carey voorbij zien komen...dan ben ik wel genezen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh. Dat was gewoon een tijdelijke kaap.
Ohja, zo had ik hem niet bekekenquote:Op donderdag 26 november 2015 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie een sip mannetje (misschien Harry wel) met een vrij groot uitgevallen kin.
Vijf maar? Ik nog veel vaker...quote:Op donderdag 26 november 2015 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 5 topics Mariah Carey voorbij zien komen...dan ben ik wel genezen.
Daarna heb ik niet meer gekeken.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vijf maar? Ik nog veel vaker...
Genezen? Je wordt nu niet meer misselijk van Mariah Carey?quote:Op donderdag 26 november 2015 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 5 topics Mariah Carey voorbij zien komen...dan ben ik wel genezen.
Dat is het mooie van kunst hè? Ik ben zelf bijzonder trots dat ik een echte moemoe als UI heb.quote:
Niet misselijk, agressief.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Genezen? Je wordt nu niet meer misselijk van Mariah Carey?
Ik zie een grote Z van zwarte piet en twee kleine s'jes voor de Sintquote:Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van kunst hè? Ik ben zelf bijzonder trots dat ik een echte moemoe als UI heb.
Wat het voorstelt, weet ik nog steeds niet.
Ik vind het zelf meer een soort kleurrijke graftombe in najaarstinten.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie een grote Z van zwarte piet en twee kleine s'jes voor de Sint
Niet van Mariah, van dat achterlijke kerstnummer waarmee je elk jaar wordt doodgeslagen. Ik heb sowieso een tyfushekel aan kerstliedjes, kerstbellen en kinderkoortjes, ik vind het vreselijk.quote:
Zo kun je het ook zien.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het zelf meer een soort kleurrijke graftombe in najaarstinten.
Ik heb ook een hekel aan kerstliedjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet van Mariah, van dat achterlijke kerstnummer waarmee je elk jaar wordt doodgeslagen. Ik heb sowieso een tyfushekel aan kerstliedjes, kerstbellen en kinderkoortjes, ik vind het vreselijk.
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kerstliedjes.
Dan doe je even lekker een normale.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het zelf meer een soort kleurrijke graftombe in najaarstinten.
Op 6 december weer. Als ik dan geen kerst-UI neem, tenminste.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan doe je even lekker een normale.
Ik doe niet aan Sinterklaas.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op 6 december weer. Als ik dan geen kerst-UI neem, tenminste.
Het valt me trouwens flink tegen dat jouw UI nog steeds niet in Sinterklaas-stemming is.
Gelukkig doe je wel aan een man die graag kleine kindertjes op schoot heeft. Komt het toch nog een beetje in de buurt.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig doe je wel aan een man die graag kleine kindertjes op schoot heeft. Komt het toch nog een beetje in de buurt.
Ik denk zelf dat het meer met verveling heeft te maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop posts al voor 2 uur 's middags, ik denk dat het met de feestdagen te maken heeft, iedereen wordt weer vrolijk en gezellig.
Ja! Ik heb er echt enorm veel zin in!quote:Op donderdag 26 november 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop posts al voor 2 uur 's middags, ik denk dat het met de feestdagen te maken heeft, iedereen wordt weer vrolijk en gezellig.
Nou, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er echt enorm veel zin in!
Al die leuke liedjes in de supermarkt, en overal leuke sfeerverlichting. Huisjes met 10.000 Watt aan lampjes die zo mooi knipperen. Daar wordt ieder mens toch intens gelukkig van. En dan al die leuke films op TV.quote:
Duidelijk niet ieder mens.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al die leuke liedjes in de supermarkt, en overal leuke sfeerverlichting. Huisjes met 10.000 Watt aan lampjes die zo mooi knipperen. Daar wordt ieder mens toch intens gelukkig van. En dan al die leuke films op TV.
Wat is datquote:Op donderdag 26 november 2015 14:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En morgen is het Black Friday, dat wordt ook weer lachen.
oh vandaar dat mijn moeder zei dat we morgen even de stad in gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nieuwste hype uit de VS. Een soort uitverkoop-dag bij winkels.
Zou ze weten dat het Black Friday is? Of is het gewoon puur toeval, denk je?quote:Op donderdag 26 november 2015 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh vandaar dat mijn moeder zei dat we morgen even de stad in gaan
Nee ze had het over kortingsacties, maar black friday zegt haar als term net zo weinig.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ze weten dat het Black Friday is? Of is het gewoon puur toeval, denk je?
Het einde van onze beschaving.quote:
Hier zal het wel meevallen maar in de VS is het echt ziek. Hele hordes die voor de deur staan te wachten en vechtpartijen, alles. Check het nieuws maar morgen ...quote:Op donderdag 26 november 2015 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh vandaar dat mijn moeder zei dat we morgen even de stad in gaan
Oh dat.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier zal het wel meevallen maar in de VS is het echt ziek. Hele hordes die voor de deur staan te wachten en vechtpartijen, alles. Check het nieuws maar morgen ...
Dat is helemaal niet nieuw joh, gek.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat het vanuit de VS overwaait hierheen is volgens mij wel nieuw.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nieuw joh, gek.
Ik zie nu dat mensen het hier heel geforceerd ook een dingetje proberen te maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat het vanuit de VS overwaait hierheen is volgens mij wel nieuw.
Ow niks van gemerkt. Ik heb soms het idee dat het bijna altijd uitverkoop is, de zeldzame keren dat ik in de stad kom.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
tis zoiets...quote:Op donderdag 26 november 2015 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow niks van gemerkt. Ik heb soms het idee dat het bijna altijd uitverkoop is, de zeldzame keren dat ik in de stad kom.
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mensen het hier heel geforceerd ook een dingetje proberen te maken.
Terwijl ik dan denk, hoer even lekker op ofzo.
Of jouw timing is gewoon geweldig, dat kan ook.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow niks van gemerkt. Ik heb soms het idee dat het bijna altijd uitverkoop is, de zeldzame keren dat ik in de stad kom.
Ik weet wat het is hoor. Moet er niet aan denken manquote:
Sowieso maakt het niks uit, want ik kom bijna altijd met lege handen thuisquote:Op donderdag 26 november 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of jouw timing is gewoon geweldig, dat kan ook.
Enkele minuten. Ik geef dit kunstwerk de naam speculariummmmm.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
Ik moet nog wat dingetjes halen voor de inrichting na de verbouwing dus ik check het morgen toch maar ff.. wie weet zit er nog wat leuks tussen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat het is hoor. Moet er niet aan denken manAls ik wat moet kopen in een fysieke winkel ga ik 's morgens vroeg, snel winkel in en weer uit. Winkelen is kut.
Meubels koop ik dan weer niet online, een bank of zo wil ik toch even op zitten om uit te testen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet nog wat dingetjes halen voor de inrichting na de verbouwing dus ik check het morgen toch maar ff.. wie weet zit er nog wat leuks tussen.
Wel online trouwenswant ja, winkelen is meestal kut
Mocht je nog wel iets zelf uitzoeken?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet nog wat dingetjes halen voor de inrichting na de verbouwing
meubels wel ja, maar een nieuwe tv of wat compjoeterapparatuur kennognet onlinequote:Op donderdag 26 november 2015 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Meubels koop ik dan weer niet online, een bank of zo wil ik toch even op zitten om uit te testen.
Maar ook dan ga ik vroeg in de morgen, Arena is dan muisstil, ben je bijna de enige klant.
Vuurwerkquote:Op donderdag 26 november 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mocht je nog wel iets zelf uitzoeken?
Computer heb ik tijdje terug wel online gekocht jaquote:Op donderdag 26 november 2015 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
meubels wel ja, maar een nieuwe tv of wat compjoeterapparatuur kennognet online
Ik vervang het ook pas als het echt stuk is. Behalve d e pjoeter, die dan eerderquote:Op donderdag 26 november 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Computer heb ik tijdje terug wel online gekocht jaNieuwe tv zou wel leuk zijn maar dan moet ik wel geld hebben
Straks kersverse bommen en granaten uit Turkijequote:Op donderdag 26 november 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mortiergranaten uit Oekraïne.
Die ik nu heb (tv) is al 11 jaar oud, niet stuk te krijgen man. Nog zo een ouderwetse beeldbuisquote:Op donderdag 26 november 2015 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vervang het ook pas als het echt stuk is. Behalve d e pjoeter, die dan eerder
Voor in de woonkamer.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Straks kersverse bommen en granaten uit Turkije
Ik wil ook weer een nieuwe computer. Maar ik heb mezelf opgelegd dat ik die pas koop als ik weer een baan heb.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vervang het ook pas als het echt stuk is. Behalve d e pjoeter, die dan eerder
Daar is ook niets mis mee, die heb ik ook nogquote:Op donderdag 26 november 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ik nu heb (tv) is al 11 jaar oud, niet stuk te krijgen man. Nog zo een ouderwetse beeldbuis
Krijg je niet betaald bij de Frontpage?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een nieuwe computer. Maar ik heb mezelf opgelegd dat ik die pas koop als ik weer een baan heb.
Oh ik heb er hier bij de pc ook nog eentje staan, die kan ook als monitor fungeren. Niet zo een hele grote, maar dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, die heb ik ook nog![]()
Maar ik wil meer dan één tv![]()
Nee, was het maar waar...quote:Op donderdag 26 november 2015 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je niet betaald bij de Frontpage?
Hehe.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je niet betaald bij de Frontpage?
ik haal niet vaak een nieuw "apparaat" en zeker geen TV.. zag vorige week een leuke aanbieding in de folder van Mediamarkt, maar ik gok op een deal morgenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb er hier bij de pc ook nog eentje staan, die kan ook als monitor fungeren. Niet zo een hele grote, maar dat hoeft ook niet.
Ik krijg steeds rekeningen van Danny. Ik moet er geld op toeleggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh dat doen ze alleen bij kwaliteitsonderwerpen natuurlijk![]()
ik teer nog op mijn successtukken uit 2007 enzoquote:Op donderdag 26 november 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik krijg steeds rekeningen van Danny. Ik moet er geld op toeleggen.
Ik teer nog op het feit dat ik 2 dagen NWS-mod ben geweest.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik teer nog op mijn successtukken uit 2007 enzo
Nog steeds werkloos sindsdien ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik teer nog op het feit dat ik 2 dagen NWS-mod ben geweest.
Nou nee, dat ook weer niet. Pas sinds maart dit jaar. Ongeveer tegelijk toen ik met de FP begon.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog steeds werkloos sindsdien ja?
Ja, ik weet het. Ik overweeg om voor mezelf te beginnen. Gewoon zoiets als "Het Elfletterig Slechte Grappen Imperium". En dan per slechte grap op FOK! betaald krijgen.quote:
Wil je niet iets van vrijwilligerswerk doen ofzo? Dat kan heel leuk zijn.quote:
Ik doe iets van vrijwilligerswerk. En ik heb m'n bands nog. Verder hoop ik gewoon snel weer aan de slag te komen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je niet iets van vrijwilligerswerk doen ofzo? Dat kan heel leuk zijn.
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Als ik langer dan 2 dagen binnen zit word ik gek.
Daar hebben ze bij 'Mannen van de Radio' een goed stukje over.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overweeg om voor mezelf te beginnen.
Je weet nooit of Fokker89 ook op de loer ligt.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat doet Elfletterig, die zit immers zonder werk.
Heeft ie wat te doen
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet nooit of Fokker89 ook op de loer ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |