Kaizers Orchestra heb ik bewust niet genoemd, die zijn imo van het niveau van Di-rectquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:14 schreef Susi het volgende:
Katzenjammer inderdaadEn Dimmu Borgir
![]()
, al is dat niet zo pop.
Noorwegen heeft ook Combichrist en Apoptygma Berzerk.
En Ylvis
Noorwegen stuurt overigens vaak toffe inzendingen naar het ESF.
En al een oudje:
Ik had dezelfde ingeving, maar blijkbaar komt de zangeres uit Noorwegen (aldus het nimmer falende Wikipediaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:51 schreef bartrid het volgende:
Leuke lijst in de OP maar Aqua zijn niet Noors maar Deens
Ja, doei.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:18 schreef Moody het volgende:
Kaizers Orchestra heb ik bewust niet genoemd, die zijn imo van het niveau van Di-rect
Wikipedia zegt ook dat het een Deense Eurodance groep isquote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik had dezelfde ingeving, maar blijkbaar komt de zangeres uit Noorwegen (aldus het nimmer falende Wikipedia).
[..]
Ja, doei.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra heb ik bewust niet genoemd, die zijn imo van het niveau van Di-rect
Uit dat zelfde plaatsje (Tromsø) komt Biosphere ook wegquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:49 schreef ranja het volgende:
Ooit op RYM gekeken wat de meest noordelijke artiest is waar ik muziek van heb.
Dat blijkt Lene Marlin te zijn, zo noordelijk dat ze wel eskimo genoemd mag worden
<knip>
Ik gok dat de meest noordelijke artiest die ik ken Tanya Tagaq is en dat is inderdaad een eskimo/inuitquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:49 schreef ranja het volgende:
Ooit op RYM gekeken wat de meest noordelijke artiest is waar ik muziek van heb.
Dat blijkt Lene Marlin te zijn, zo noordelijk dat ze wel eskimo genoemd mag worden
Als het kaartje van RYM enigzins klopt qua schaal dan is Tromsø noordelijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik gok dat de meest noordelijke artiest die ik ken Tanya Tagaq is en dat is inderdaad een eskimo/inuit
Ah zou best kunnenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Als het kaartje van RYM enigzins klopt qua schaal dan is Tromso noordelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |