Ik had een sexy plaatje van George Michael voor je.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deed een Fokker89'je, sorry.
Had je een leuke OP klaarstaan dan?
Zat ik toch nog vrij dichtbij met mijn OP.... (ik neem aan dat je deze meneer wel herkent)quote:Op donderdag 26 november 2015 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had een sexy plaatje van George Michael voor je.
Dan doe ik het wel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:19 schreef moemoe het volgende:
Zonder nummering hang ik geen slingers op hoor.
Ik moest even knipperen, maar jaquote:Op donderdag 26 november 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat ik toch nog vrij dichtbij met mijn OP.... (ik neem aan dat je deze meneer wel herkent)
Als je fanatiek doorchat, is dit topic vanzelf een keer vol. En dan mag jij de volgende aanmaken.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest even knipperen, maar ja.
Laat maar horen hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:15 schreef moemoe het volgende:
Daarna mag jij je beste deuntje opzetten.
Vroeger (tussen 1997 en 2004 of zo) had ik een wekelijkse hitparade. Als ik die nu nog steeds had, was deze plaat deze week op #1 binnengekomen:quote:
Hmmm hmmm. Ze produceren ook voor Aurora zie ik, een andere Noorweegse artieste. Heeft ook wel een beetje dezelfde sound ergens.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vroeger (tussen 1997 en 2004 of zo) had ik een wekelijkse hitparade. Als ik die nu nog steeds had, was deze plaat deze week op #1 binnengekomen:
Ik hou sowieso erg van Scandinavische muziek. Ik zoek het niet eens bewust op. Maar als ik nieuwe muziek luister (wat ik vaak doe), dan is het vaak zo dat nummers uit Scandinavië er gewoon uit springen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm. Ze produceren ook voor Aurora zie ik, een andere Noorweegse artieste. Heeft ook wel een beetje dezelfde sound ergens.
Nee, nog nooit van gehoord, maar dat gaat nu veranderen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:38 schreef moemoe het volgende:
Scandinavische muziek spreekt mij ook wel aan.
Ken je Galimatias uit Denemarken?
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
De versie met zangeres vind ik persoonlijk mooier.
Volgens mij kan ik mijn heil daar wel vindenquote:Op donderdag 26 november 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt fijn, dat Galimatias.
In MUZ hebben een paar maanden geleden topics gehad over muziek uit Noorwegen en Zweden:
MUZ / Noorse popmuziek
MUZ / Zweedse popmuziek
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.
Dat vind ik ook gelden voor deze (niet-Scandinavische) track:
En nu met vocals:
Aparte overgang op 1:22quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vocals voegen soms net even dat beetje extra toe.
Dat vind ik ook gelden voor deze (niet-Scandinavische) track:
Beter te behappen nu met vocalen, maar toch weer afgezet. Te veel gebonkquote:
Het leuke is: ik zou beide topics zo weer kunnen kicken met een aantal leuke, nieuwe voorbeelden.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mijn heil daar wel vinden. Eventjes spitten.
Zeg eh, de was hangt zichzelf niet opquote:Op donderdag 26 november 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft moemoe nu effectief weggejaagd naar MUZ-topics
De was ophangen om 2:20 uur 's nachts?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg eh, de was hangt zichzelf niet op.
Jaquote:Op donderdag 26 november 2015 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De was ophangen om 2:20 uur 's nachts?
quote:Op donderdag 26 november 2015 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leuke is: ik zou beide topics zo weer kunnen kicken met een aantal leuke, nieuwe voorbeelden.
Dat kan. Maakt de wasmachine geen lawaai dan? Hebben de buren daar geen last van?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:33 schreef moemoe het volgende:
Of de strijk doen met een leuk muziekje. Niks mis mee toch?
Nooit klachten gehad hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan. Maakt de wasmachine geen lawaai dan? Hebben de buren daar geen last van?
Zou natuurlijk ook kunnen. Of in je eigen land.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:41 schreef moemoe het volgende:
Misschien woon ik wel in een villa of een vrijstaand huis, weet jij veel.
Ja, dat hoor ik wel vaker jaquote:Op donderdag 26 november 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook kunnen. Of in je eigen land.
The KLF zong daar ooit al eens over.
Groot fan van Röyksoppquote:Op donderdag 26 november 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
Röyksopp.
Ik vond die clip echt geweldig toen 't net uit was.
Ik ken deze niet eens...quote:Op donderdag 26 november 2015 02:57 schreef moemoe het volgende:
KRIJGEN WE NU NOG MEER MENSEN VAN DE FP.
De woorden "Redactie Frontpage" vallen en Fylax duikt ook meteen op.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "Redactie Frontpage" vallen en Fylax duikt ook meteen op.![]()
Dit kan bijna geen toeval zijn.
Sommigen hebben volgens mij bepaalde sensors ingesteld. Als je een bepaald woord typt, krijgen ze onmiddellijk een alarm.quote:
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:01 schreef moemoe het volgende:
Ik probeer een beetje binnen de lijnen van deze sc te posten.
Ik heb een fylaxlarm jaquote:Op donderdag 26 november 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommigen hebben volgens mij bepaalde sensors ingesteld. Als je een bepaald woord typt, krijgen ze onmiddellijk een alarm.
Bij LTVDK en Specularium is dat soms ook het geval.
Zwabber is volgens mij best wel een positief ingesteld mens.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.
Hebben we DeZwabber alweer weggejaagd, trouwens?
Ja, ik heb de rest van 't topic niet meer doorgespit toen ik op Röyksopp stuittequote:
Nee de wifi op Leiden Centraal was defect.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lijnen van deze SC zijn heel ruim.
Hebben we DeZwabber alweer weggejaagd, trouwens?
Welkom hier.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee de wifi op Leiden Centraal was defect.
Altijd fijn. Heb je ook Spotify?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik heb de rest van 't topic niet meer doorgespit toen ik op Röyksopp stuitte. Playlist aan.
Sinds eerder dit jaar. Ben niet echt actief nu omdat ik een belachelijke hoeveelheid shit heb gehad de afgelopen maanden. Kon me er niet echt toe zetten om er voor te gaan zitten om stukjes te schrijven. Hoop voor het einde van het jaar weer actief te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van je naam gehoord.![]()
Sinds wanneer ben je redactie FP dan?
Je klinkt als iemand die helemaal in deze SC thuishoort, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds eerder dit jaar. Ben niet echt actief nu omdat ik een belachelijke hoeveelheid shit heb gehad de afgelopen maanden. Kon me er niet echt toe zetten om er voor te gaan zitten om stukjes te schrijven. Hoop voor het einde van het jaar weer actief te zijn.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die helemaal in deze SC thuishoort, eerlijk gezegd.
Als het goed is wel ja. Even tot rust komen, en weer aan de slag.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best wel. Heb je de shit wel een beetje achter de rug dan?
OK, gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2015 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Even tot rust komen, en weer aan de slag.
quote:Op donderdag 26 november 2015 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
Altijd fijn. Heb je ook Spotify?
En wat moet het voorstellen?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:54 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Even een tekening, gewoon omdat.
Het is kunscht, het hoeft niks voor te stellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat moet het voorstellen?
Deze SC is dan ook kunst. Die stelt namelijk ook niks voor.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is kunscht, het hoeft niks voor te stellen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze SC is dan ook kunst. Die stelt namelijk ook niks voor.
Ach, weet je wat een goede grap is? Ik zit nog steds in de trein. Kwart voor zes ben ik thuis.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal heeft hij alleen matig goede grappen, don't get used to this.
Dan zit het er bijna op voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 04:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, weet je wat een goede grap is? Ik zit nog steds in de trein. Kwart voor zes ben ik thuis.
Het niveau wordt vast niet beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Normaal heeft hij alleen matig goede grappen, don't get used to this.
It's all downhill from here...quote:Op donderdag 26 november 2015 04:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het niveau wordt vast niet beter.
Tenzij jij een leuk muziekje aanraadtquote:Op donderdag 26 november 2015 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's all downhill from here...
Ik denk altijd dat de grappen niet slechter kunnen, maar het blijkt steeds nog weer te lukken.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's all downhill from here...
Reach for the skies!quote:Op donderdag 26 november 2015 04:45 schreef sp3c het volgende:
het kan zeker nog 10x slechter maar dat lukt me ook nog wel
Dat sippe mannetje zit denk ik de NWS-SC te lezen, of niet?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:54 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Even een tekening, gewoon omdat.
the world is not enoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |