Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen onzekere mensen sherlocken zichzelf iedere minuut ~ggmm, 2014
En terecht.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Lol iemand 1,5 jaar celstraf wegens belastingontduiking
Als je het niet slim genoeg speelt word je gepakt, ergo terecht.quote:
Belastingontduiking is je morele plichtquote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Lol iemand 1,5 jaar celstraf wegens belastingontduiking
210 per 100grquote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kcal
Ik ga denk ik maar magnetronmaaltijd nemen
Valt me nog mee, had minder verwacht.quote:
ik denk dat het vies isquote:Op woensdag 25 november 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
ik hoop dat het nog lekkerder is dan de ovenhamburgers die we hadden
mja het scheelt dat ik vis lekker vind, pax niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vleesvervangers zijn zo dom he.
Anders gewoon extra groente of noten of wat dan ook??quote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja het scheelt dat ik vis lekker vind, pax niet.
die jongen heeft niet veel keus
heb 400gr groentenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gewoon extra groente of noten of wat dan ook??
Sinds de zomer geen chips meer gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gezond leven
jij vreet om 22:00 twee zakken chips weg
ohquote:Op woensdag 25 november 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds de zomer geen chips meer gehad.
bahquote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
koek en snoep ook niet
dat is pas gezond leef.
wel af en toe een big mac
daar vergis je je inquote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar jij hebt er 2000 nodig
verder doe jij niet veel
moet niet vies dik wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef supersof het volgende:
waarom ben je daar zo mee bezig pax
En geen lovehandles meer om je aan vast te houden.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer in je vetrolletjes porren
Pax eventjes zijn stats aan het maken bijwerkenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pax eventjes zijn stats aan het maken bijwerken
Stiekem ben ik ook wel geïnteresseerd in de statsquote:
Ben vandaag nog geweest, al ruim een week niet langs geweestquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat ik morgen na de UB naar fitness ga
beter dan thuis niks doen zoals nu
dat zou ik erg spijtig vindenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
Misschien is pax ondertussen overleden en doen jullie nog zo stom tegen hem
ik al 5 weken nietquote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben vandaag nog geweest, al ruim een week niet langs geweest
Waarom durf je dan niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef supersof het volgende:
ik heb al meer dan drie jaar niet gesport
en ik ben nog steeds niet dik
(ik wil wel weer gaan sporten hoor, maar ik durf niet echt)
Is in begin ook wel eng in gymquote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef supersof het volgende:
ik heb al meer dan drie jaar niet gesport
en ik ben nog steeds niet dik
(ik wil wel weer gaan sporten hoor, maar ik durf niet echt)
Omdat ik dan in een heel nieuw team kom waar ik niemand ken en ik heb al drie jaar niet gevolleybald dus ik denk dat ik het niet meer kan en dat vind ik kutquote:
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
Is Opso echt geband daarvoor. Was gewoon een grapje
dat is echt het stomste idee ooitquote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom word jij niet de nieuwe gc mod
ze willen geen homo'squote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moetquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt het stomste idee ooit
ik heb volste vertrouwen in kanovinnie en fopje dat ze zonder mij kunnenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedanktquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deedquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moet
he?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deed
of was dat niet etsu
Haha banaan vraag.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
als ik mod word, zou ik meteen banaanvraag doen voor elan, zonder reden
ik ookquote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
als ik mod word, zou ik meteen banaanvraag doen voor elan, zonder reden
Wat deed Braddiequote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deed
of was dat niet etsu
Toch is het zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Dat is echt de standaard zin van iedere kloon 'ik ben geen kloon'.
groot?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Voel mij wel weer beter maar beter als in beter dan gisteren maar nog niet 100%.quote:
doe maarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
Mag ik ook zien?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
waarom eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Waar? Ongeveer?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Lief zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Voor mij ook dichterbij, maar minder druk op de ketel.quote:
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
Bella vraagt om mijn aandacht, maar ik wil dat ze op mijn schoot komt. Maar dat wilt ze niet.
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.
mag ik zienquote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doen
Ook eigenbelang toch als iemand die ovor de werkloosheid wordt opgeleid.quote:
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn levenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
Jaquote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
ziet er mooi en fris uitquote:
ja best nieuw allemaal dus niets mis meequote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er mooi en fris uitMooie keuken
Jemig nu al onder de plakquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerGisteren zeikte ze erom, dus heb ik droge brokjes gegeven. Vandaag was ze braaf, dus heb nat voer gegeven
![]()
We snappen elkaar best.
had je een kat moeten nemen ipv een poesquote:Op woensdag 25 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog een vent en mijn leven is compleet.
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sigquote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een kat moeten nemen ipv een poes
Vannacht was hij hier nog.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
waar is de fokie ik heb hem sinds gistermiddag niet gezien
Oh helaas kan ik niet goed meer nachtbraker tegenwoordigquote:
cool hequote:Op woensdag 25 november 2015 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sig
Vijanden niet.quote:
ik jou welquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
dat ben ik vaak wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kan ik ultiem FOK!ken bij de open haard
believeinana.intropagina.nl/proana-voor-beginners.htmlquote:
jij leest ver terugquote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
believeinana.intropagina.nl/proana-voor-beginners.html
Sensatiezoeker hequote:
Vond echt vies saai.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwe Hunger-Games was nog best aardig
ja dacht ik al welquote:
Wel goed dat het nu afgelopen is ja, lang genoeg geduurdquote:
hebben jullie niet gekeken daar in het echt?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ik fotos heb van die nieuwe casa krijg ik echt neiging onnodige dingen te gaan kopen
Ga je er erg op achteruit?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ik fotos heb van die nieuwe casa krijg ik echt neiging onnodige dingen te gaan kopen
jawel, maar toen stonden er spullen in nu kan ik het beter VISUALISERENquote:Op woensdag 25 november 2015 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben jullie niet gekeken daar in het echt?
qua ruimte wel wat maar ben nu opzich best tevreden met wat het wordtquote:
Tr gemachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
veel plezier vriendinquote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef supersof het volgende:
ff wat drinken met een vriendin ergens
fijne avond vrienden en vijanden
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
HUNGER GAMES SPOILEREn toch vond ik het wel goeie move.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
bij de rest wel. even de directe ding sturenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
Je fotos doen het niet trouwens. KutTinypic
Heb geen dm van jequote:Op woensdag 25 november 2015 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij de rest wel. even de directe ding sturen
quote:
Jij wil de sc voor jezelf zekerquote:
Niks, hij laad de fotos gewoon nietquote:
zaadlaptopquote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Op mn ipad wel. Ligt echt aan m`n laptop dat zaadinternet, geen idee waarom
Klopt. In Maleisie gekocht. Vieze joekelsquote:
openhaardgod.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar ziet er netjes uit hoor. Opemhaardje
je moet dan ook geen shit in Maleisië kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. In Maleisie gekocht. Vieze joekels
Was tijdens m`n reis, en m`n laptop ging kapot. In Azie stuk goedkoper dus ja. Kan je hem net zo goed daar kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet dan ook geen shit in Maleisië kopen
Even naar mediamarkt op afbetaling toch.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was tijdens m`n reis, en m`n laptop ging kapot. In Azie stuk goedkoper dus ja. Kan je hem net zo goed daar kopen
Mediamarkt zal ik niet snel een laptop halenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even naar mediamarkt op afbetaling toch.
moet je maar een creditcard hebbenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:16 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het best kut dat dingen uit Engeland bestellen allemaal via creditcard moet
Je kan ook een Prepaid creditcard aanvragenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:16 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het best kut dat dingen uit Engeland bestellen allemaal via creditcard moet
Best prima service hoor bij MM.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mediamarkt zal ik niet snel een laptop halen
Nee, maar deze is ook wel aan vervanging toe, mja no moneyz
Enzeker niet er voor over.
Oh in de winkel vind ik ze altijd zo onkundig en totaal niet behulpzaam overkomenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best prima service hoor bij MM.
Fucking irritant inderdaad. Ik gebruik die van mijn ouders maar voor alles.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:16 schreef McGrath het volgende:
Daar zit ik nu aan te denken.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook een Prepaid creditcard aanvragen
ken je geen eigen aanvragen bij je bankquote:Op woensdag 25 november 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking irritant inderdaad. Ik gebruik die van mijn ouders maar voor alles.
Ja maar in de winkel weet je meestal toch al wat je wilt hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in de winkel vind ik ze altijd zo onkundig en totaal niet behulpzaam overkomen
Student en nauwelijks inkomen, is lastig. Geloof dat het wel kan maar nu toch geen haast.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je geen eigen aanvragen bij je bank
Hm over dat laatste moet ik je gelijk geven ja. Je krijgt erg snel je geld en shit terugquote:Op woensdag 25 november 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar in de winkel weet je meestal toch al wat je wilt hebben.
En als er iets kapot is, is het allemaal best goed geregeld en weinig kans op onverwachte kosten.
oh hier kan het wel mits je iets van stufi of student loans ontvangt op je rekening bij de bankquote:Op woensdag 25 november 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Student en nauwelijks inkomen, is lastig. Geloof dat het wel kan maar nu toch geen haast.
Huh, ik heb echt zo'n beetje helemaal geen geld, heb gewoon zo'n 1000 euro cc gekregen van de bank hoor, waren helemaal geen eisen aan verbonden.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Student en nauwelijks inkomen, is lastig. Geloof dat het wel kan maar nu toch geen haast.
Wtfquote:Op woensdag 25 november 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, ik heb echt zo'n beetje helemaal geen geld, heb gewoon zo'n 1000 euro cc gekregen van de bank hoor, waren helemaal geen eisen aan verbonden.
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mediamarkt zal ik niet snel een laptop halen
Nee, maar deze is ook wel aan vervanging toe, mja no moneyz
Enzeker niet er voor over.
ABN:quote:Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1000 euro is ook zo'n beetje niks natuurlijk
quote:Om een Credit Card aan te kunnen vragen, moet u minimaal een inkomen hebben van ¤ 1.150,- netto per maand.
Geen goeie ervaringen meequote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet?
ik heb mn mac ook van de mediamarkt
nooit last van gehadquote:Op woensdag 25 november 2015 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen goeie ervaringen meeAl paar dingen gekocht die niet goed werkten enzo
Ik koop vooral muziek online dus dan is 500 op zich prima. Kost maar 14 euro per jaar ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Studenten met een inkomen tot ¤ 500,-ontvangen de limiet van ¤ 500,-
Daar heb je wel bijzonder weinig aan
500 euro.
Daar kun je nog geen vliegticket mee kopen, zeker niet met reserveringskosten_!
Online is het wel handig jaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik koop vooral muziek online dus dan is 500 op zich prima. Kost maar 14 euro per jaar ook.
hoe werkt dat eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En met creditcard veel makkelijker geld terug als je online gescammed wordt
Grote aankopen doe ik sowieso altijd met creditcard van mijn ouders. Alles verzekerdquote:Op woensdag 25 november 2015 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En met creditcard veel makkelijker geld terug als je online gescammed wordt
Je kunt er toch ook van tevoren geld opzetten zodat hij al in de plus staat?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Studenten met een inkomen tot ¤ 500,-ontvangen de limiet van ¤ 500,-
Daar heb je wel bijzonder weinig aan
500 euro.
Daar kun je nog geen vliegticket mee kopen, zeker niet met reserveringskosten_!
Je kan gewoon bellen met je creditcard verstrekker en dan krijg je geld terug.quote:
gespreid betalen is wel risicovoller toch? Wordt altijd afgeraden in ieder gevalquote:Op woensdag 25 november 2015 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Het bedrag dat je met je creditcard hebt uitgegeven wordt via een automatische incasso één keer per maand van je studentenrekening afgeschreven. Het is niet mogelijk om gespreid te betalen.
Dit is wel matig.
Kost je gewoon meer rente.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gespreid betalen is wel risicovoller toch? Wordt altijd afgeraden in ieder geval
Maar is de verleiding ook groter om meer cc-schuld op te nemenquote:
Ach. Gewoon zelfcontrole.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is de verleiding ook groter om meer cc-schuld op te nemen
Als je het niet makkelijk in één keer kunt aftikken zou je het sowieso niet moeten kopen en al helemaal niet op krediet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Het bedrag dat je met je creditcard hebt uitgegeven wordt via een automatische incasso één keer per maand van je studentenrekening afgeschreven. Het is niet mogelijk om gespreid te betalen.
Dit is wel matig.
Vakanties zijn echt erg ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
In Nederland laat ik m'n CC met rust, maar op vakanties is het een ramp.
Soms moet je tactisch zijn met je CC. Als je inkomsten niet per maand gelijk zijn dusquote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het niet makkelijk in één keer kunt aftikken zou je het sowieso niet moeten kopen en al helemaal niet op krediet.
maar wel veel mooie dingen uit het buitenland in huisquote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vakanties zijn echt erg ja.
Maar heb thuis ook nog wel eens iets op CC
Na de vakantie ook altijd met pijn in je hart naar je cc schuld kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar wel veel mooie dingen uit het buitenland in huis
Dan gewoon niet kopen. Er zijn maar weinig mensen die een creditcardschuld opbouwen om te zorgen dat ze niet verhongeren.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms moet je tactisch zijn met je CC. Als je inkomsten niet per maand gelijk zijn dus
Jep.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na de vakantie ook altijd met pijn in je hart naar je cc schuld kijken
Oh nee. Ik gebruik mn CC gewoon als voorschotje omdat ik de ene maand soms 10x zoveel inkomen heb als de maand ervoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:36 schreef Tchock het volgende:
Dan gewoon niet kopen. Er zijn maar weinig mensen die een creditcardschuld opbouwen om te zorgen dat ze niet verhongeren.
Kut is dat hè als je runner gepakt wordtquote:Op woensdag 25 november 2015 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee. Ik gebruik mn CC gewoon als voorschotje omdat ik de ene maand soms 10x zoveel inkomen heb als de maand ervoor.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut is dat hè als je runner gepakt wordt
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit klaar voor de afslachting van United
We deden sowieso al niet meer mee als voetballand, ook niet als PSV met 0-5 wint.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je van dit United verliest doe je echt als voetballand niet meer mee.
Dit United is qua indivuele kwaliteit 100 keer beter natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je van dit United verliest doe je echt als voetballand niet meer mee.
Dit united speelt al 2 jaar slecht.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit United is qua indivuele kwaliteit 100 keer beter natuurlijk
Valt ook wel mee allemaal. Op een paar posities zijn ze sterker maar het is geen wereld van verschil.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit United is qua indivuele kwaliteit 100 keer beter natuurlijk
Rooney tegenover de Jongquote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt ook wel mee allemaal. Op een paar posities zijn ze sterker maar het is geen wereld van verschil.
Depay speelt erg goed ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rooney tegenover de Jong
De Gea tegenover Zoet
Depay tegenover Locadia of NarsinghKan je toch niet vergelijken
Nou, Rooney en Depay spelen werkelijk de sterren van de hemel. Mijn god wat zijn die goed. Niet te volgen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rooney tegenover de Jong
De Gea tegenover Zoet
Depay tegenover Locadia of NarsinghKan je toch niet vergelijken
Smalling is juist best wel degelijk geworden, rojo is een stuk slechter.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs de zwakste schakel van United, Smalling, is beter dan Bruma
Klopt. Maar alleen dit seizoen, en Rojo is toch geen basisspelerquote:Op woensdag 25 november 2015 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Smalling is juist best wel degelijk geworden, rojo is een stuk slechter.
Van Gaal vond het nodig om in zn persconferentie te melden dat ie ooit tegen Best heet gespeeld.quote:
Yes, i hef pleejd aggenst sjors as wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Gaal vond het nodig om in zn persconferentie te melden dat ie ooit tegen Best heet gespeeld.
EN gewonnen.
Zo kan je Depay ook geen basisspeler meer noemen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar alleen dit seizoen, en Rojo is toch geen basisspeler
Normaal gesproken wordt hij gewoon weer een basisklant natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo kan je Depay ook geen basisspeler meer noemen eigenlijk.
Waarop gebasseerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt hij gewoon weer een basisklant natuurlijk
Sinds andere sporten een stuk minder leuk zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Sinds wanneer zitten we hier in VBL sc
Is het toch ook? Alleen niet echt intimiderende fansquote:Op woensdag 25 november 2015 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
van Nistelrooy vond old trafford een intimiderend stadion
Misschien moeten ze maar zonder fans gaan spelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het toch ook? Alleen niet echt intimiderende fans
Geen andere kandidaten.quote:
Uiteindelijk gaan ze dan altijd een Engelsman opstellen in het landsbelang.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen andere kandidaten.ja die Lingard. Maar die is net zo jong en zal ook nog wel terugval krijgen
Het is Young's favoriete positie hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen andere kandidaten.ja die Lingard. Maar die is net zo jong en zal ook nog wel terugval krijgen
Is het geheim dan nee toch je hebt het al ingediend zeg je net.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoor je wel als ik klaar ben ermee, want ik vertrouw jou niet.
Ja die kan er dus echt geen kut vanquote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is Young's favoriete positie hoor.
Young heeft tenminste een voorzet, Depay komt alleen maar gaten dichtlopen in het centrum.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die kan er dus echt geen kut van
Net als die andere buitenspeler, Valenciaman man wat is die slecht
Heel united is gewoon ruk, gegeven wat er aan honderden miljoenen ingepompt is mag V Gaal zich ook beginnen te schamen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die kan er dus echt geen kut van
Net als die andere buitenspeler, Valenciaman man wat is die slecht
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Young heeft tenminste een voorzet, Depay komt alleen maar gaten dichtlopen in het centrum.
Depay heeft minder laten zien dan Young.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]alleen omdat je fan van Villa bent ja?
Fan van Villa? Dat is ook pijnlijk tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]alleen omdat je fan van Villa bent ja?
Dat valt ook wel mee. Laat die jongen eerst eens wat rijpen. Speelt lang niet alles en is in de wedstrijden die hij wel speelt ook lang niet altijd slecht.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Depay heeft minder laten zien dan Young.
Wat is die slecht bij united zeg.
Valt allemaal wel meequote:Op woensdag 25 november 2015 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Depay heeft minder laten zien dan Young.
Wat is die slecht bij united zeg.
Alls dat nog moet ben je simpelweg te slecht voor een club als united.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:05 schreef Tchock het volgende:
. Laat die jongen eerst eens wat rijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |