groot?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Voel mij wel weer beter maar beter als in beter dan gisteren maar nog niet 100%.quote:
doe maarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
Mag ik ook zien?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan je de fotos sturen als je wilt
waarom eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Waar? Ongeveer?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, kleiner dan nu maarja grote stad he pffff
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Lief zeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin moet volgend jaar coschappen lopen dus is vervelend lange reistijd toch.
Voor mij ook dichterbij, maar minder druk op de ketel.quote:
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Etsu het volgende:
Bella vraagt om mijn aandacht, maar ik wil dat ze op mijn schoot komt. Maar dat wilt ze niet.
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet mijn kat ook niet. Ja vorige week lag ze half op iemand zijn schoot. Maar normaal niet. Is ze te ongeduldig voor.
mag ik zienquote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
de makelaar heeft mij zojuist fotos gestuurd van mijn toekomstige casa
leuk hoor
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft wel eerder gedaan, dus vandaar dat ik haar uitdaag om het te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |