Jij en McGrath kunnen er ook anders wat van.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens jullie bitchen nog erger dan Sharqueesha en Laqueesha samen
Welk onderwerpquote:Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mn scriptie pas over 2 jaar schrijven en heb vorig jaar al een onderwerp bedacht en geclaimd
Notarieel
Cheeky bastardquote:Op woensdag 25 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij en McGrath kunnen er ook anders wat van.
Ga 'ns daten met elkaar.
Nu hebben we eianquote:Op woensdag 25 november 2015 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hadden Elan en Fokkie mooie "discussies"
Omdat ik Kluwer Navigator heb doorgespit en duizenden bestanden voorbij heb zien gaan, en ik moest kiezen wat ik nodig had en dat kan je alleen per document opslaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:03 schreef supersof het volgende:
etsu waarom doe je niet alle bestanden in een bestand
dus alles onder elkaar plakken
maar kan je dat document niet openenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik Kluwer Navigator heb doorgespit en duizenden bestanden voorbij heb zien gaan, en ik moest kiezen wat ik nodig had en dat kan je alleen per document opslaan.
had gekund maar lijkt me niet handig en netjes qua opmaak/layout.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kan je dat document niet openen
kopieren
en dan alles onder elkaar in een ander document
opa.bakkebaard heeft hadtjememaar geeuthanaseerdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind Hadtjememaar leuker dan mortgakks
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opa.bakkebaard heeft hadtjememaar geeuthanaseerd
Bakkebaard is liefquote:Op woensdag 25 november 2015 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opa.bakkebaard heeft hadtjememaar geeuthanaseerd
yvonne Danny opa.bakkerbaard kanovinnie fapjequote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bakkebaard is zelf toe aan euthanasie
Vies twofacedquote:Op woensdag 25 november 2015 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yvonne Danny opa.bakkerbaard kanovinnie fapje
U riep?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yvonne Danny opa.bakkerbaard kanovinnie fapje
Doe gewoon normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |