Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn levenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
Jaquote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerquote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees ben je volgens mij hartstikke blij met Bella of niet?Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie.
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk hè dat Etsu eindelijk een vrouw heeft in zijn leven
ziet er mooi en fris uitquote:
ja best nieuw allemaal dus niets mis meequote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er mooi en fris uitMooie keuken
Jemig nu al onder de plakquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, we doen onze eigen ding, vaak slaapt ze toch. Maar rond etenstijd gaat ze wel iedere dag miauwen want ze wilt nat voerGisteren zeikte ze erom, dus heb ik droge brokjes gegeven. Vandaag was ze braaf, dus heb nat voer gegeven
![]()
We snappen elkaar best.
had je een kat moeten nemen ipv een poesquote:Op woensdag 25 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu nog een vent en mijn leven is compleet.
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sigquote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een kat moeten nemen ipv een poes
Vannacht was hij hier nog.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
waar is de fokie ik heb hem sinds gistermiddag niet gezien
Oh helaas kan ik niet goed meer nachtbraker tegenwoordigquote:
cool hequote:Op woensdag 25 november 2015 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé wat tof ik sta nog steeds in je sig
Vijanden niet.quote:
ik jou welquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
dat ben ik vaak wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet sarcastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |