ik heb volste vertrouwen in kanovinnie en fopje dat ze zonder mij kunnenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom word jij niet de nieuwe gc mod
bedanktquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deedquote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom. Etsu lijkt me een zeer eerlijke, redelijke mod die soepel is waar het kan en streng waar het moet
he?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deed
of was dat niet etsu
Haha banaan vraag.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
als ik mod word, zou ik meteen banaanvraag doen voor elan, zonder reden
ik ookquote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
als ik mod word, zou ik meteen banaanvraag doen voor elan, zonder reden
Wat deed Braddiequote:Op woensdag 25 november 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo hij vroeg gisteren nog of we hem eerder wilde inlichten als braddie weer zoiets raars deed
of was dat niet etsu
Toch is het zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Dat is echt de standaard zin van iedere kloon 'ik ben geen kloon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |