SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je wenkbrauwenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ligt het aan mijn wenkbrauwen dat je nog maagd bent?
jij eerstquote:Op woensdag 25 november 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mijn zusje wekt de tegenovergestelde indruk dus dat kan niet
Stuur eens een foto
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ligt het aan mijn wenkbrauwen dat je nog maagd bent?
Durf ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
toe nouquote:Op woensdag 25 november 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Durf ik nietMisschien ben je wel echt mijn zusje. Zou awkward zijn
we weten heus wel dat je het over ons hebtquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]Kill it with fireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En ook nog eens geen enkele tip van ons aanneemtquote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef rival het volgende:
Wel jammer dat TS er met mijn succesverhaal vandoor gaat
Jij moet gewoon hen parties gaan crashen.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toe noujij bent ouder, dus jij mag eerst!
[..]
we weten heus wel dat je het over ons hebt![]()
Is er dan ontmaagding mogelijk?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ook nog eens geen enkele tip van ons aanneemt
Straks is er zo type als Rhu die mij dan allemaal rare dingen laat doenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon hen parties gaan crashen.
zie je wel!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mijn zusje is ook echt jonger
Klopt. Daarom ben ik nog maagd.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef rival het volgende:
Wel jammer dat TS er met mijn succesverhaal vandoor gaat
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is er zo type als Rhu die mij dan allemaal rare dingen laat doendan durf ik daarna nooit meer mijn zolderkamer af
even in mijn archief kijkenquote:
Nope. Spinnenrag tussen z'n testikels, en een verdwaalde vleermuisquote:
Dat moet toch ook in een maagdentopic? Wij zijn gewoon keihard ontopic hier.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
Wat een gelul weer hier van al die maagden...pfff
er zijn hier geen maagden toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
Ga naar userfoto ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je wenkbrauwen
Daar kunnen we iets aan doenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nog maagd.
ikquote:Op woensdag 25 november 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er zijn hier geen maagden toch?
Ga weg dan als je geen maagd meer bentquote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
En, druppelen ze al binnen?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas.
Het is rustig.
Dickpics
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga weg dan als je geen maagd meer bentOf geef tenminste tips
Dat vind ik echt een van de sneuste hoekjes van fokquote:
Ik zat eerder te denken dat een fok!ster mijn ontmaagd voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerpquote:Op woensdag 25 november 2015 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar waar ga je het dan over hebben?
het afvoerputjequote:
Eerder een open riool soms.quote:
Och, je hoeft alleen maar A.... A.... te roepen en er is plek zat tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerp
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "toeristen"quote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerp
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "terroristen"
Ik ben veel te serieus.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:
Gister, vlak voor ik naar U2 ging. Griep te pakken maar met genoeg make up (en sterke pijnstillers van m'n moeder) zag je er gelukkig niks van. (Tot ik het geluid van een verkrachtte zeehond produceer)
Heb je nog steeds die haarkleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ah, je hebt me doorquote:
deze maand nog toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, je hebt me door![]()
Heb zelfs wel eens een niet-FOK!kster gedaan
I guess you're really fun at parties...quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "toeristen"
Ik ben veel te serieus.
Volgens mij nog net ja. Hoe weet jij datquote:
HOAX. Want waar ontmoet je die?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, je hebt me door![]()
Heb zelfs wel eens een niet-FOK!kster gedaan
Dat sowieso. Dat zal iedereen beamenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I guess you're really fun at parties...
gokjequote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij nog net ja. Hoe weet jij dat
Was iemand die de kabel kwam aanleggen naar mijn zolderquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nogmaals gefeliciteerd met je mooie meid
liegenaar! het is gewoon wel waar!quote:
Nee, ik doe pertinent niet aan seks.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liegenaar! het is gewoon wel waar!
want?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik doe pertinent niet aan seks.
Jij laat haar al het werk doenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik doe pertinent niet aan seks.
Waarom moet jij er altijd doorheen praten?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij laat haar al het werk doen
Ik vind het niet prettig dat je tegen mij liegt.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maagd he. Staat toch in de TT
Had er wel 1 van jou verwachtquote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
En, druppelen ze al binnen?
Hij zei druppelen
Ja, weet niet wanneer het officieel is, maar voor een baby kan ze niet meer doorgaanquote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankjewelik vond haar gisteren ineens een stuk groter
![]()
besef nu echt wel dat ze baby-af is, een beetje..
ik vind eigenlijk dat ze geen baby meer is zodra ze kan praten, uit de maxicosi is en kan lopenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, weet niet wanneer het officieel is, maar voor een baby kan ze niet meer doorgaan
Oke oke, ik heb ook gewoon seks. En inderdaad afgelopen maand nog, en ja zelfs met een niet-fokster. Tevreden? Denk doe ook eens mee met die maagden hype hier in R&P , mag helemaal niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig dat je tegen mij liegt.
Sletjequote:Op woensdag 25 november 2015 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb ook gewoon seks. En inderdaad afgelopen maand nog, en ja zelfs met een niet-fokster. Tevreden? Denk doe ook eens mee met die maagden hype hier in R&P , mag helemaal niets meer tegenwoordig
Ja zeg, et blijft geen feestquote:Op woensdag 25 november 2015 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had er wel 1 van jou verwacht
gadverdammequote:Op woensdag 25 november 2015 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb ook gewoon seks. En inderdaad afgelopen maand nog, en ja zelfs met een niet-fokster. Tevreden? Denk doe ook eens mee met die maagden hype hier in R&P , mag helemaal niets meer tegenwoordig
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ze geen baby meer is zodra ze kan praten, uit de maxicosi is en kan lopenén geen flesvoeding meer krijgt.
quote:
je vind d'r ook nog wel je baby als ze naar school gaat etcquote:
omdat het een meisje is.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je vind d'r ook nog wel je baby als ze naar school gaat etc
Ja, lekker hypocriet ook. Hoe kom jij dan aan die kleine? Huh? HUH!?quote:
Niet op je 18de trouwenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Sletten die voor het huwelijk hun benen spreiden
Niet op de biblebelt wonenquote:
Hosselmeister ben je ookquote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij nog net ja. Hoe weet jij dat
Nou dat is eigenlijk een heel grappig verhaal..quote:Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, lekker hypocriet ook. Hoe kom jij dan aan die kleine? Huh? HUH!?
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk een heel grappig verhaal..
ik was dus al een tijdje mijn tampon kwijt en durfde er met niemand over te praten... mijn vriend toen - met wie ik uiteraard geen seks had voor het huwelijk en we niet getrouwd waren - .. heb ik uiteindelijk in vertrouwen genomen. Hij zei dat hij wel wilde proberen mijn verloren tampon eruit te halen... allerlei dingen geprobeert maar niets werkte! Dat ding zat muur en muur vast! Uiteindelijk kwam hij met het idee om zijn penis in mijn vagijn te stoppen en zo het touwtje mee naar buiten te trekken. Dit werkte, hij had hem erdoor weten te prikken. Ik was zo opgelucht dat ik lachte van blijdschap! Door dat geknijp zat het zo strak om z'n lans dat hij direct klaar kwam. Heb nog staan springen om dat zaad eruit te krijgen, maar helaas niet alles eruit kunnen lekken.niet verder vertellen, vind dit nogal genant.
Heb ik gemaaktquote:Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. Nee dan snap ik je meteen beter.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was dus al een tijdje mijn tampon kwijt en durfde er met niemand over te praten... mijn vriend toen - met wie ik uiteraard geen seks had voor het huwelijk en we niet getrouwd waren - .. heb ik uiteindelijk in vertrouwen genomen. Hij zei dat hij wel wilde proberen mijn verloren tampon eruit te halen... allerlei dingen geprobeert maar niets werkte! Dat ding zat muur en muur vast! Uiteindelijk kwam hij met het idee om zijn penis in mijn vagijn te stoppen en zo het touwtje mee naar buiten te trekken. Dit werkte, hij had hem erdoor weten te prikken. Ik was zo opgelucht dat ik lachte van blijdschap! Door dat geknijp zat het zo strak om z'n lans dat hij direct klaar kwam. Heb nog staan springen om dat zaad eruit te krijgen, maar helaas niet alles eruit kunnen lekken.niet verder vertellen, vind dit nogal genant.
Het is chanant.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
niet verder vertellen, vind dit nogal genant.
je snapt toch wat ik bedoellllll ;'(quote:
In de aanbieding bij de Lidl.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sjonge klein kutje dan als het met springen nog niet eruit sijpeltquote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij rekt ze altijd lekker op zodat er een binnenvaartsschip in kan?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge klein kutje dan als het met springen nog niet eruit sijpelt
Beter dan een frikandel in het gangpad toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met worthless without picsquote:Op woensdag 25 november 2015 14:44 schreef SiIk het volgende:
Er lopen hier allemaal slanke deernes met grote tieten rond.
Is afleidend.
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij rekt ze altijd lekker op zodat er een binnenvaartsschip in kan?
GMTA.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter dan een frikandel in het gangpad toch?
Jeweets.quote:
kloptquote:Op woensdag 25 november 2015 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frikadel.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter dan een frikandel in het gangpad toch?
Kan allebei.quote:
Boks ouwequote:
What. De. Fuck.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oeioeiquote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het maar een smerig verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn dat jullie het zo positief opnemen
quote:
Ha toe, plies plies, vertel nog eens een verhaaltje over je vagina?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je nog niet genoeg kutverhalen gehoord?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha toe, plies plies, vertel nog eens een verhaaltje over je vagina?
Charlie Sheen ookquote:Op woensdag 25 november 2015 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
En hoeveel leerlingen heb het geprobeerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn lessen met insecten eten waren geslaagd.
Nu voor morgen weer iets leuks bedenken :$
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel leerlingen heb het geprobeerd?
Goede actie dusquote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.
Leuk dat het zo geslaagd is. Vonden ze het lekker?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets van 30. Leerlingen die morgen en overmorgen aan de beurt zijn, en leerlingen die niet in mijn klassen zitten, stonden al met grote ogen te kijken en vroegen of ze ook mochten. Hehe.
Ja, meeste wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk dat het zo geslaagd is. Vonden ze het lekker?
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kentquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
2 meisjes spuugden het weer uit, maar verder geslaagd.
Gewoon doorslikken goede oefening voor laterquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
Wat heb ik zojuist gelezen?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kent
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken goede oefening voor later
Goede hoop voor de toekomstquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, meeste wel.
Als je zelf straks een knappe puberdochter hebt piep je wel anders over jonge meisjes......oooh wachtquote:Op woensdag 25 november 2015 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huehue dit leest heel anders als je de context niet kent
Dat was ook mijn intro erop. Een stukje over eten en vlees en ruimte.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goede hoop voor de toekomst
#mindervlees
Was inderdaad een stuk positiever dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik had het echt niet verwacht kaneel
Tof Kaneelquote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn lessen met insecten eten waren geslaagd.
Nu voor morgen weer iets leuks bedenken :$
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die niet weet hoe dat moetquote:Op woensdag 25 november 2015 16:21 schreef Dven het volgende:
Zo m'n vriendin een lesje piemeleten geven.
Mensen die niet bij willen leren zullen nooit perfectie bereiken.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die niet weet hoe dat moet
Mensen die niet perfect zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet bij willen leren zullen nooit perfectie bereiken.
Je hebt iig weer wat credit opgebouwdquote:Op woensdag 25 november 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie.
Nu hopen dat ik ze enthousiast kan houden.
De definitie van perfectie is aan verandering onderhevig. Bijna 45 jaar geleden schaatste Ard Schenk de perfecte 10 kilometer en ging als eerste onder de 15 minuten. Toentertijd een onslechtbare barriere geacht. Inmiddels lukt dat nu zelfs damesjunioren.quote:
Dus een tonijn vangen, hem daarna wassen en lekker verwennen met een diner?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Leestekens worden vaak onderschat.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus een tonijn vangen, hem daarna wassen en lekker verwennen met een diner?
Dat moet een raar gezicht zijn.
Goed plan van je.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten, geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Dan zou ik ze laten zwemmenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten, geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Vis en duurzaam. Uhuh.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zelf vangen, de juiste vis kiezen en deze eten is vrij duurzaam.quote:
Oké jongens, we gaan vandaag jenever stokenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan zou ik ze laten zwemmen
Ik las "Alles valt samen met het feit dat je negen of tien bent"quote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die denken goed te kunnen pijpen, met techniek enzoAlles valt of staat met het feit dat je een negen of tien bent op de lekkere vrouwen schaal en een beetje zaadvragend kan kijken zonder dat je op Rowan Atkinson lijkt.
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Eerst moeten ze een klaslokaal bouwen met materiaal dat ze vinden in het park hierquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?
*pezenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?
Als er een zombie apocalyps plaats vind zal dit uiteindelijk onbetaalbare kennis zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de survival guidequote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een zombie apocalyps plaats vind zal dit uiteindelijk onbetaalbare kennis zijn.
Op dit moment is vrijwel geen enkele vis eten duurzaam. In ieder geval uit de oceaan, want die wordt steeds leger en er kan onmogelijk blijven voorzien in de vraag die er nu is.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf vangen, de juiste vis kiezen en deze eten is vrij duurzaam.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]Deze auslander mag dat zeggen.
Nog tips?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef Dven het volgende:
Overigens is er wel degelijk verschil in pijpen. Meestal word ik er niet warm of koud van. Maar m'n vriendin![]()
![]()
Vinger in de kontquote:
Ik wilde bijna vragen deze door te sturen, maar dat zou impliceren dat loka slecht is.quote:
Gewoon terug doen bij haarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een....... Denkt ze dat bij de volgende ook te moeten doen
Je wou beweren van niet?quote:
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?quote:
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je wou beweren van niet?
Vis heeft de toekomst.
Fok mobiel is tegenwoordig niet meer te haggelen vind ikquote:Op woensdag 25 november 2015 16:46 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n probleem met adds? Ik zie ze niet eens, tot iemand er weer over begint
Een prostaatmassage is best lekker ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
De definitie van perfectie is aan verandering onderhevig. Bijna 45 jaar geleden schaatste Ard Schenk de perfecte 10 kilometer en ging als eerste onder de 15 minuten. Toentertijd een onslechtbare barriere geacht. Inmiddels lukt dat nu zelfs damesjunioren.
Jouw perfecte pijpbeurt van vorig jaar is vandaag de dag slappe hap!
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?
Ja. GMO zalmenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?
[..]
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?
Ik houd vast aan het beeld van de visserij. Met netten alles vangen wat er te vangen valtquote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.
Hebben ze toch gedaan in de VS met de Passenger Pidgeon (weet even de Nederlandse naam niet).quote:Op woensdag 25 november 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd vast aan het beeld van de visserij. Met netten alles vangen wat er te vangen valtAls ze dat in de lucht met vogels zouden doen dan zou iedereen moord en brand schreeuwen. Maar onder water is alles cool
Ja, dat weet ik wel. Het is alleen al een jaar of 6 geleden dat ik een vak er over had. Vroeg me af of ze grote stappen hadden gemaakt.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.
Onder andere ja. Al werden die op iedere mogelijke wijze bejaagd eind 19e eeuw. Van een paar miljard exemplaren naar volledig uitgestorven in nog geen 40 jaarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze toch gedaan in de VS met de Passenger Pidgeon (weet even de Nederlandse naam niet).
[..]
Ja, dat weet ik wel. Het is alleen al een jaar of 6 geleden dat ik een vak er over had. Vroeg me af of ze grote stappen hadden gemaakt.
Hopelijk kunnen ze dan ook vis kweken die niet stinkt
Na kip heb ik het ook wel zo ongeveer gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste vogels smaken ook niet echt lekker.
Wilde vis niet. Absoluut niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je wou beweren van niet?
Vis heeft de toekomst.
Ik eet al niet veel vlees maar als ik het eet dan vaak liever kip of kalkoen dan iets anders.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste vogels smaken ook niet echt lekker.
Lamquote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet al niet veel vlees maar als ik het eet dan vaak liever kip of kalkoen dan iets anders.
Ik bef geen dikke vrouwenquote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Walvis is trouwens wel best goed te eten
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Waar smaakte het naar?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Niet naar kipquote:
Wild vlees.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:05 schreef Dven het volgende:
Beste vlees dat ik gegeten heb blijft trouwens Eland
quote:
Joahhh super lang geleden eigenlijk dat we dat gegeten hebben.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Kun je niet een keer een uitzondering maken ?
Dan ga je daar toch even achter aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer per ongeluk werk toegezegd waar ik geen tijd voor heb. Ben een beetje een sukkel.
Nou ja, ik heb die uren wel vrij, maar ik krijg mijn opdrachten voor studie nu al nauwelijks af. Heb een FOK ban nodig en 3 extra uren per dag ofzoquote:Op woensdag 25 november 2015 17:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch even achteraan.
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb die uren wel vrij, maar ik krijg mijn opdrachten voor studie nu al nauwelijks af. Heb een FOK ban nodig en 3 extra uren per dag ofzo
Ik wil gewoon graag helpen :$quote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kun je zo moeilijk nee zeggen?
Omdat jij zo overtuigend bentquote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kun je zo moeilijk nee zeggen?
Help jezelf eerstquote:
Als ik overtuigend was geweest, had ik wel met een aantal FOK!sters seks gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat jij zo overtuigend bent
En nu heb je dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik overtuigend was geweest, had ik wel met een aantal FOK!sters seks gehad.
Met een groter aantal, dan.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu heb je dat natuurlijk niet
Meer dan ikquote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen Afrika en Azië.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
Minder mensen fokken zou ook helpen, maar ja...
Sorry.Ik gun je wel een aantal avontuurtjes hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen Afrika en Azië.
[..]
Sorry.Ik gun je wel een aantal avontuurtjes hoor.
Geef je top 3 even door aan me, dan zal ik zien wat ik kan regelen toch.quote:
Ik zal eens een voorzetje geven voor Fax.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef je top 3 even door aan me, dan zal ik zien wat ik kan regelen toch.
Ik kan er momenteel maar 1 bedenken....quote:Op woensdag 25 november 2015 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef je top 3 even door aan me, dan zal ik zien wat ik kan regelen toch.
Nou vertel.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan er momenteel maar 1 bedenken....
Ik denk dat ik zeefje wel kan regelen voor hem.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal eens een voorzetje geven voor Fax.
1. Loka
2. Thijs
3. Zeefje
Nee, maar ik denk dat je vast wel goed goktquote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vertel.
[..]
Ik denk dat ik zeefje wel kan regelen voor hem.
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je vast wel goed gokt
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.
Beetje fris ook voor een witte toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:01 schreef Faxie het volgende:
Ow, lees iets over dat hij 8 meter moest zijn volgens ooggetuigen![]()
Zal wel een reuzenhaai zijn ofzo dan.
Toch maar ogen open houden voorlopig
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is dat goed om te weten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.
Een verdwaalde wellicht hequote:Op woensdag 25 november 2015 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje fris ook voor een witte toch?
Of: het levende bewijs van klimaatverandering
Jij ook danquote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.quote:
Dat is dan ook mijn werk faxquote:
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schattenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een verdwaalde wellicht he![]()
Maar zal wel een reuzen zijn dan, aangezien het wereldrecord voor een witte nog geen 8 meter is.
Inb4 piemelgrapquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Piemel, mooi woordquote:
Slechtste wingman everquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.
De ooggetuigen zullen wel mannelijk geweest zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.quote:
Dan moet Faxie zeker mijn wingman wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.
Kan mijn broer je niet helpen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
Gewaagdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
US de het laat afweten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.
Het vergt ook enige oefening en kunde. Ik ben daar overigens beter in dan in het zelf versierenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.
Jouw aanname is dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Het vergt ook enige oefening en kunde. Ik ben daar overigens beter in dan in het zelf versieren
Bij mij vooral omdat ik nog verliefd ben maar wel weet dat t niet werktquote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als vrouw bij een kerel terug blijft komen, en seks hebt, is het dan wegens de aandacht of positieve bevestiging, wegens de goede seks of omdat ze je nog een kans wil geven?
Of all of the above?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als vrouw bij een kerel terug blijft komen, en seks hebt, is het dan wegens de aandacht of positieve bevestiging, wegens de goede seks of omdat ze je nog een kans wil geven?
Wauw... even door de vrouwencalculator gooien hoor, deze...quote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Druk Druk Drukquote:Op woensdag 25 november 2015 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
US de het laat afweten?Ongehoord!
Ik wil best een keer mee stappen, maar dan zonder te wingwomanen.
Afhankelijk van de persoon is het all of the abovequote:Op woensdag 25 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een goeie voorzet geven natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou niet eens weten wat de bedoeling is dat ik zou doen als wingman/woman.
Oh is hij niet meer werkloos?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Druk Druk Druk
Niet? He verdorie...maar dat hoeft ook niet. Over het algemeen ga ik de stad in om gezellig wat te drinken en een poging tot dansen te doen, en je weet hoe dat eruit ziet
Ik denk niet dat: Hee, zij/hij vindt jou leuk gewaardeerd wordt en verder kom ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goeie voorzet geven natuurlijk
Had hij tetten en een vagijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En als ik hem verder nooit leuk heb gevonden ofzo, is het waarschijnlijk omdat ik de seks wel leuk vond, maar dat heb ik maar 1 keer gehad, een FB.
Tot ik er geen zin meer in had en toen was hij zwaar beledigd en deed hij alsof hij me niet kende
Goh verrassingquote:Op woensdag 25 november 2015 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Broodje haai: http://www.omroepzeeland.nl/node/944885#.VlXyfr9RJLg
Succesquote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat: Hee, zij/hij vindt jou leuk gewaardeerd wordt en verder kom ik niet.
Ik moet gaan btw
Ik zie of een patroon, of...quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee! Hij studeerde rechten waaa
Does not computequote:Op woensdag 25 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw... even door de vrouwencalculator gooien hoor, deze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |