Nee, maar ik denk dat je vast wel goed goktquote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou vertel.
[..]
Ik denk dat ik zeefje wel kan regelen voor hem.
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je vast wel goed gokt
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah. Ja, daar kan ik je niet mee helpen natuurlijk.
Beetje fris ook voor een witte toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:01 schreef Faxie het volgende:
Ow, lees iets over dat hij 8 meter moest zijn volgens ooggetuigen![]()
Zal wel een reuzenhaai zijn ofzo dan.
Toch maar ogen open houden voorlopig
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik overtuigend was geweest, had ik wel met een aantal FOK!sters seks gehad.
Waarom is dat goed om te weten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dus jij bent overtuigend, goed om te weten.
Een verdwaalde wellicht hequote:Op woensdag 25 november 2015 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje fris ook voor een witte toch?
Of: het levende bewijs van klimaatverandering
Jij ook danquote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.quote:
Dat is dan ook mijn werk faxquote:
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schattenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een verdwaalde wellicht he![]()
Maar zal wel een reuzen zijn dan, aangezien het wereldrecord voor een witte nog geen 8 meter is.
Inb4 piemelgrapquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Piemel, mooi woordquote:
Slechtste wingman everquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle FOK!sters die ik heb gekend in de Bijbelse zin hebben mij gehosseld.
De ooggetuigen zullen wel mannelijk geweest zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar mensen zijn ook slecht in afmetingen schatten
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.quote:
Dan moet Faxie zeker mijn wingman wordenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben te autistisch om sociaalvaardiger te worden.
Kan mijn broer je niet helpen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
Gewaagdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet Faxie zeker mijn wingman worden
US de het laat afweten?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
Afgelopen weekend heb ik nog een poging tot wingman gedaan. Viel nog niet mee.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek nog een wingman aangezien uitstraling het niet aandurft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |