Ik las "Alles valt samen met het feit dat je negen of tien bent"quote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die denken goed te kunnen pijpen, met techniek enzoAlles valt of staat met het feit dat je een negen of tien bent op de lekkere vrouwen schaal en een beetje zaadvragend kan kijken zonder dat je op Rowan Atkinson lijkt.
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ze een lesje tonijn vangen, schoonmaken en eten, geven Kaneel. Iets met duurzaamheid enzo.
Eerst moeten ze een klaslokaal bouwen met materiaal dat ze vinden in het park hierquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?
*pezenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What's next after that? Hert schieten met pijl en boog, en ze daarna leren om een kam van een bot en een boogsnaar van spieren te maken?
Als er een zombie apocalyps plaats vind zal dit uiteindelijk onbetaalbare kennis zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de survival guidequote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een zombie apocalyps plaats vind zal dit uiteindelijk onbetaalbare kennis zijn.
Op dit moment is vrijwel geen enkele vis eten duurzaam. In ieder geval uit de oceaan, want die wordt steeds leger en er kan onmogelijk blijven voorzien in de vraag die er nu is.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelf vangen, de juiste vis kiezen en deze eten is vrij duurzaam.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]Deze auslander mag dat zeggen.
Nog tips?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef Dven het volgende:
Overigens is er wel degelijk verschil in pijpen. Meestal word ik er niet warm of koud van. Maar m'n vriendin![]()
![]()
Vinger in de kontquote:
Ik wilde bijna vragen deze door te sturen, maar dat zou impliceren dat loka slecht is.quote:
Gewoon terug doen bij haarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een....... Denkt ze dat bij de volgende ook te moeten doen
Je wou beweren van niet?quote:
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?quote:
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je wou beweren van niet?
Vis heeft de toekomst.
Fok mobiel is tegenwoordig niet meer te haggelen vind ikquote:Op woensdag 25 november 2015 16:46 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n probleem met adds? Ik zie ze niet eens, tot iemand er weer over begint
Een prostaatmassage is best lekker ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
De definitie van perfectie is aan verandering onderhevig. Bijna 45 jaar geleden schaatste Ard Schenk de perfecte 10 kilometer en ging als eerste onder de 15 minuten. Toentertijd een onslechtbare barriere geacht. Inmiddels lukt dat nu zelfs damesjunioren.
Jouw perfecte pijpbeurt van vorig jaar is vandaag de dag slappe hap!
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?
Ja. GMO zalmenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die er om vraagt waarschijnlijk?
[..]
Hebben ze al een manier gevonden om kweekvis rendabel te maken? (dus niet dat het 3 kilo vis kost om 1 kilo vis te kweken?
Ik houd vast aan het beeld van de visserij. Met netten alles vangen wat er te vangen valtquote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |