Hebben ze toch gedaan in de VS met de Passenger Pidgeon (weet even de Nederlandse naam niet).quote:Op woensdag 25 november 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd vast aan het beeld van de visserij. Met netten alles vangen wat er te vangen valtAls ze dat in de lucht met vogels zouden doen dan zou iedereen moord en brand schreeuwen. Maar onder water is alles cool
Ja, dat weet ik wel. Het is alleen al een jaar of 6 geleden dat ik een vak er over had. Vroeg me af of ze grote stappen hadden gemaakt.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met sommige visjes zijn ze verder dan anderen, maar vis heeft sowieso de toekomst op het gebied van ruimte, voederconversie, uitstoot etc.
Onder andere ja. Al werden die op iedere mogelijke wijze bejaagd eind 19e eeuw. Van een paar miljard exemplaren naar volledig uitgestorven in nog geen 40 jaarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze toch gedaan in de VS met de Passenger Pidgeon (weet even de Nederlandse naam niet).
[..]
Ja, dat weet ik wel. Het is alleen al een jaar of 6 geleden dat ik een vak er over had. Vroeg me af of ze grote stappen hadden gemaakt.
Hopelijk kunnen ze dan ook vis kweken die niet stinkt
Na kip heb ik het ook wel zo ongeveer gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste vogels smaken ook niet echt lekker.
Wilde vis niet. Absoluut niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je wou beweren van niet?
Vis heeft de toekomst.
Ik eet al niet veel vlees maar als ik het eet dan vaak liever kip of kalkoen dan iets anders.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste vogels smaken ook niet echt lekker.
Lamquote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet al niet veel vlees maar als ik het eet dan vaak liever kip of kalkoen dan iets anders.
Ik bef geen dikke vrouwenquote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Walvis is trouwens wel best goed te eten
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Waar smaakte het naar?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:04 schreef Dven het volgende:
Niet naar kipquote:
Wild vlees.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:05 schreef Dven het volgende:
Beste vlees dat ik gegeten heb blijft trouwens Eland
quote:
Joahhh super lang geleden eigenlijk dat we dat gegeten hebben.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Kun je niet een keer een uitzondering maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |