Eerder een open riool soms.quote:
Och, je hoeft alleen maar A.... A.... te roepen en er is plek zat tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerp
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "toeristen"quote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerp
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "terroristen"
Ik ben veel te serieus.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:13 schreef Fripsel het volgende:
Gister, vlak voor ik naar U2 ging. Griep te pakken maar met genoeg make up (en sterke pijnstillers van m'n moeder) zag je er gelukkig niks van. (Tot ik het geluid van een verkrachtte zeehond produceer)
Heb je nog steeds die haarkleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ah, je hebt me doorquote:
deze maand nog toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, je hebt me door![]()
Heb zelfs wel eens een niet-FOK!kster gedaan
I guess you're really fun at parties...quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in het centrum. Hoor er in deze regio ook nooit iemand over. Hoor dat alleen van "toeristen"
Ik ben veel te serieus.
Volgens mij nog net ja. Hoe weet jij datquote:
HOAX. Want waar ontmoet je die?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, je hebt me door![]()
Heb zelfs wel eens een niet-FOK!kster gedaan
Dat sowieso. Dat zal iedereen beamenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I guess you're really fun at parties...
gokjequote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij nog net ja. Hoe weet jij dat
Was iemand die de kabel kwam aanleggen naar mijn zolderquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nogmaals gefeliciteerd met je mooie meid
liegenaar! het is gewoon wel waar!quote:
Nee, ik doe pertinent niet aan seks.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liegenaar! het is gewoon wel waar!
want?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik doe pertinent niet aan seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |