SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je wenkbrauwenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ligt het aan mijn wenkbrauwen dat je nog maagd bent?
jij eerstquote:Op woensdag 25 november 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mijn zusje wekt de tegenovergestelde indruk dus dat kan niet
Stuur eens een foto
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Fripsel het volgende:
Shit, ligt het aan mijn wenkbrauwen dat je nog maagd bent?
Durf ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
toe nouquote:Op woensdag 25 november 2015 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Durf ik nietMisschien ben je wel echt mijn zusje. Zou awkward zijn
we weten heus wel dat je het over ons hebtquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]Kill it with fireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En ook nog eens geen enkele tip van ons aanneemtquote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef rival het volgende:
Wel jammer dat TS er met mijn succesverhaal vandoor gaat
Jij moet gewoon hen parties gaan crashen.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toe noujij bent ouder, dus jij mag eerst!
[..]
we weten heus wel dat je het over ons hebt![]()
Is er dan ontmaagding mogelijk?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ook nog eens geen enkele tip van ons aanneemt
Straks is er zo type als Rhu die mij dan allemaal rare dingen laat doenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon hen parties gaan crashen.
zie je wel!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mijn zusje is ook echt jonger
Klopt. Daarom ben ik nog maagd.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef rival het volgende:
Wel jammer dat TS er met mijn succesverhaal vandoor gaat
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is er zo type als Rhu die mij dan allemaal rare dingen laat doendan durf ik daarna nooit meer mijn zolderkamer af
even in mijn archief kijkenquote:
Nope. Spinnenrag tussen z'n testikels, en een verdwaalde vleermuisquote:
Dat moet toch ook in een maagdentopic? Wij zijn gewoon keihard ontopic hier.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
Wat een gelul weer hier van al die maagden...pfff
er zijn hier geen maagden toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
Ga naar userfoto ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je wenkbrauwen
Daar kunnen we iets aan doenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nog maagd.
ikquote:Op woensdag 25 november 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er zijn hier geen maagden toch?
Ga weg dan als je geen maagd meer bentquote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef yats het volgende:
En, druppelen ze al binnen?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas.
Het is rustig.
Dickpics
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga weg dan als je geen maagd meer bentOf geef tenminste tips
Dat vind ik echt een van de sneuste hoekjes van fokquote:
Ik zat eerder te denken dat een fok!ster mijn ontmaagd voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet de perfecte win/win situatie. Pak je auto, rijd naar de wallen. Zoek een leuk exemplaar uit et voila. Zei weer wat verdient, jij ontmaagd.
Centrum Amsterdam, dus parkeerproblemen lijkt me wel een geschikt onderwerpquote:Op woensdag 25 november 2015 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar waar ga je het dan over hebben?
het afvoerputjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |