abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157772880
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De voormalig oostbloklanden doen dat vooral. Die roepen ook hardop geen moslim immigranten op te willen nemen omdat ze volgens hun de samenleving zullen ontwrichten. Daarbij wijzen ze voornamelijk naar de problemen met die bevolkingsgroep die wij hier in west Europa hebben.
Klein detail: Ze willen geen migranten opnemen, maar volgens mij zijn daar alleen mensen die pech hebben gehad dat de wieg daar nou eenmaal stond. Verder gaat geen levende ziel daar vrijwillig wonen natuurlijk. Als we in dat soort landen al een voorbeeld gaan zien, Alsof er daar nog iets te ontwrichten valt _O-
  maandag 23 november 2015 @ 21:33:47 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157772944
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Klein detail: Ze willen geen migranten opnemen, maar volgens mij zijn daar alleen mensen die pech hebben gehad dat de wieg daar nou eenmaal stond. Verder gaat geen levende ziel daar vrijwillig wonen natuurlijk. Als we in dat soort landen al een voorbeeld gaan zien, Alsof er daar nog iets te ontwrichten valt _O-
Lekker respectvol voor hun cultuur.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 23 november 2015 @ 21:36:36 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157773043
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Praag, Krakau, Boedapest en Ljubljana zijn schitterende steden. Kan me voorstellen dat ze daar niet op (meer) achterstandswijken zitten te wachten.

De natuur in die landen is ook vele malen fraaier dan de onze.
pi_157773349
quote:
18s.gif Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lekker respectvol voor hun cultuur.
De keren dat ik in het Oostblok ben geweest vond ik het grijs en grauw, maar dat weten we. Wat me ook bijgebleven is: niemand lacht daar. Ik vond het maar een deprimerende bende. De grote steden lijken misschien wel leuk, maar het feit dat men uit het Oostblok graag hierheen komt om voor een belachelijk loontje te werken doet toch al een klein beetje vermoeden dat de migratie die kant daar toch enigszins door beïnvloed zou kunnen zijn.
  maandag 23 november 2015 @ 21:54:23 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157773696
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De keren dat ik in het Oostblok ben geweest vond ik het grijs en grauw, maar dat weten we. Wat me ook bijgebleven is: niemand lacht daar. Ik vond het maar een deprimerende bende. De grote steden lijken misschien wel leuk, maar het feit dat men uit het Oostblok graag hierheen komt om voor een belachelijk loontje te werken doet toch al een klein beetje vermoeden dat de migratie die kant daar toch enigszins door beïnvloed zou kunnen zijn.
Je moet je echt in andere kringen begeven in dat geval ;)

Warschau en Boekarest zijn trouwens wel minder interessant ja, om een paar voorbeelden te noemen. Veel te druk verkeer etc.
pi_157777332
Altijd mooi, verhaaltjes waarin politici de volledige schuld krijgen. Zeker als ze van de andere kant zijn. Zulke verhaaltjes gaan erin als zoete koek.

Hebben we iedereen gehad? Gutmensch, wegkijken, policor?
  dinsdag 24 november 2015 @ 00:43:50 #257
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157777501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:20 schreef skrn het volgende:
Altijd mooi, verhaaltjes waarin politici de volledige schuld krijgen. Zeker als ze van de andere kant zijn. Zulke verhaaltjes gaan erin als zoete koek.

Hebben we iedereen gehad? Gutmensch, wegkijken, policor?
Het is nou eenmaal een feit dat er in het bestuur van bijvoorbeeld Molenbeek een cultuur heerste van wegkijken, ontkennen, bagatelliseren en criticasters monddood maken door ze te beschuldigen van racisme en xenofobie. Daardoor werden problemen niet bespreekbaar gemaakt en kon de boel jarenlang door blijven etteren zonder dat er iets aan werd gedaan. Met dit als uiteindelijke resultaat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 november 2015 @ 01:21:59 #258
155616 Proximo
For god, king & country
pi_157777813
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:09 schreef SpaceOddity het volgende:
De enige oplossing is die, die zich vanzelf zal aandienen. Grote kans is dat dat er één is waar niemand hier aan durft te denken (dit klinkt als bangmakerij, maar dat is niet mijn intentie).
Een herleving van Duitsland tussen 33 en 45 kom je dan op uit neem ik aan?

Nu wellicht ondenkbaar, in de totale loop van de geschiedenis echter niet onrealistisch. Voor de nazi's was duitsland ook een tolerant baken van cultuur etc.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_157777987
Prima artikel ^O^

Ik vind het schokkend hoe weinig mensen de link leggen tussen terreur en de multiculturele samenleving.

In landen waar geen moslims wonen, hebben ze geen last van de islam en terreur. In monoculturele samenlevingen, hebben ze geen last van de islam en terreur. Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije, de baltische landen, geen problemen.

Stoppen met de multiculturele samenleving is de enige manier om een einde te maken aan deze ellende. Geen millimeter ruimte voor niet-westerse culturen in Europa.
pi_157777995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:21 schreef Proximo het volgende:

[..]

Een herleving van Duitsland tussen 33 en 45 kom je dan op uit neem ik aan?

Nu wellicht ondenkbaar, in de totale loop van de geschiedenis echter niet onrealistisch. Voor de nazi's was duitsland ook een tolerant baken van cultuur etc.
Belangrijker: De nazi's konden aan de macht komen omdat het Duitse volk vernederd werd en berooid was. Deze toestand geldt ook voor de Nederlander anno 2015. Vernederd: Asielzoekers door de strot duwen, niet meer de eigen cultuur mogen behouden, alles is de schuld van de Nederlander. Berooid: Geen belastinverlaging, enorme stijging zorgkosten, dit alles tbv. oneindig veel asielzoekers.
pi_157778002
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Praag, Krakau, Boedapest en Ljubljana zijn schitterende steden. Kan me voorstellen dat ze daar niet op (meer) achterstandswijken zitten te wachten.

De natuur in die landen is ook vele malen fraaier dan de onze.
Zeker weten.

Nergens een hoofdoekje te vinden, geen moskeeën, geen niet-westerse cultuur. Heerlijke plekken.

De natuur is in die landen vele malen fraaier door de aanwezigheid van bergen, maar ook vanwege de lage bevolkingsdichtheid. Als op deze plekken de bevolkingsdichtheid 500 mensen per vierkante kilometer zou zijn - de bevolkingsdichtheid van Nederland - dan is het gauw afgelopen met die mooie natuur. Waarom zijn deze landen zo dunbevolkt? Geen niet-westerse immigranten geïmporteerd.
pi_157778244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima artikel ^O^

Ik vind het schokkend hoe weinig mensen de link leggen tussen terreur en de multiculturele samenleving.

In landen waar geen moslims wonen, hebben ze geen last van de islam en terreur. In monoculturele samenlevingen, hebben ze geen last van de islam en terreur. Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije, de baltische landen, geen problemen.

Stoppen met de multiculturele samenleving is de enige manier om een einde te maken aan deze ellende. Geen millimeter ruimte voor niet-westerse culturen in Europa.
Niemand wil nou eenmaal te boek staan als racist, vloeken in de kerk. Maar dar duurt niet lang meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 24 november 2015 @ 03:41:28 #263
395200 deadprez
One more rail
pi_157778250
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 24-11-2015 04:48:36 ]
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157778260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wil het oude dunbevolkte en Nederlandse Nederland terug. Daar heb ik recht op, meer recht dan al dat import-volk.
Ik heb niks tegen wat migratie, maar ik wil moslim-extremisten het land uit hebben en ik wil radicalisering onder moslims veel harder aangepakt zien.

En zolang deze en andere integratieproblemen niet zijn verholpen, moet de kraan dicht wat betreft de toestroom uit moslimlanden.
pi_157778261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen wat migratie, maar ik wil moslim-extremisten het land uit hebben en ik wil radicalisering onder moslims veel harder aangepakt zien.

En zolang deze en andere integratieproblemen niet zijn verholpen, moet de kraan dicht wat betreft de toestroom uit moslimlanden.
Ik ben ook niet tegen 'wat' migratie als het enkele individuen betreft. Maar met 500 mensen per vierkante kilometer en 1 miljoen moslims is het met die immigratie in Nederland flink uit de hand gelopen.
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 05:03:20 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157778298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wil het oude dunbevolkte en Nederlandse Nederland terug. Daar heb ik recht op, meer recht dan al dat import-volk.
je hebt er exact evenveel recht op als al dat import volk :)

enige wat jouw specialer maakt is dat je ouders hier geboren zijn en daar koopt Nederland echt geen ene klote voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157778324
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Onze vrijheden worden op dit moment tegen ons gebruikt, het salafisme kan worden verspreid op de grond van religieuze vrijheid, terwijl die stroming gewoon onze natuurlijke vijand is.
Als het gaat om de islam in het westen moet ik altijd denken aan de film Independence Day wanneer de Amerikaanse president zegt: "they are using our own weapons against us"
Ik moet dan ook denken aan dat moederschip vol met wezens die eruit zien als sprinkhanen en staan te wachten om de Aarde te plunderen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157778333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima artikel ^O^

Ik ga geregeld op vakantie naar Griekenland en dan in het bijzonder Kreta. Nog nooit een moslim of moslima gezien daar. De moslims die nu in Griekenland zitten (veilig) willen daar ook niet blijven. In Griekenland krijgen ze niet zo'n hoge uitkering en andere zaken als bij ons. Daarom zijn het ook geen echte oorlogsvluchtelingen, maar economische vluchtelingen. In Turkije zaten ze trouwens ook veilig
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:47:40 #269
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157778590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 05:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

je hebt er exact evenveel recht op als al dat import volk :)

enige wat jouw specialer maakt is dat je ouders hier geboren zijn en daar koopt Nederland echt geen ene klote voor
Gemeenschapszin, motivatie om wat moois van het land te maken, allemaal belangrijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:17:16 #270
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157778766
quote:

[..]

Volgens mij ben jij alleen in het Oostblok geweest toen je naar James Bond films aan het kijken was. :')
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 08:19:05 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157778780
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gemeenschapszin, motivatie om wat moois van het land te maken, allemaal belangrijk.
dat is niet exclusief autochtone dingetjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157779201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tegen 'wat' migratie als het enkele individuen betreft. Maar met 500 mensen per vierkante kilometer en 1 miljoen moslims is het met die immigratie in Nederland flink uit de hand gelopen.
Ik deel je mening dat het uit de hand is gelopen. Je kunt mensen echter niet zomaar, zonder enige aanleiding, het land uitzetten.
pi_157779463
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders wil in Nederland het leger inzetten in wijken. Dat lijkt mij niet nodig.
Onder bepaalde omstandigheden moet dit best mogelijk kunnen zijn. Mocht hier in Nederland ooit een aanslag komen dan zal net als in België dit instrument worden ingezet.
pi_157779799
quote:

[..]

_O- Cabaret dit _O-

Er komt maar een heel klein deel van het voormalig oostblok, ook al mogen ze allemaal komen. De steden zijn een oase ivm. Nederlandse steden. Nergens islam. De grote steden zijn niet het hoogtepunt, de schoonheid van het voormalig oostblok vind je in de uitstrekte landschappen.
pi_157779833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onder bepaalde omstandigheden moet dit best mogelijk kunnen zijn. Mocht hier in Nederland ooit een aanslag komen dan zal net als in België dit instrument worden ingezet.
Wat mij betreft gaat het leger huis aan huis de Schilderswijk door. Alles wat enigszins radicaler is dan de koran in beslag nemen en alle illegalen oppakken. Aan moslims moet je duidelijk maken wie de sterkste is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')