Klein detail: Ze willen geen migranten opnemen, maar volgens mij zijn daar alleen mensen die pech hebben gehad dat de wieg daar nou eenmaal stond. Verder gaat geen levende ziel daar vrijwillig wonen natuurlijk. Als we in dat soort landen al een voorbeeld gaan zien, Alsof er daar nog iets te ontwrichten valtquote:Op maandag 23 november 2015 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De voormalig oostbloklanden doen dat vooral. Die roepen ook hardop geen moslim immigranten op te willen nemen omdat ze volgens hun de samenleving zullen ontwrichten. Daarbij wijzen ze voornamelijk naar de problemen met die bevolkingsgroep die wij hier in west Europa hebben.
Lekker respectvol voor hun cultuur.quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein detail: Ze willen geen migranten opnemen, maar volgens mij zijn daar alleen mensen die pech hebben gehad dat de wieg daar nou eenmaal stond. Verder gaat geen levende ziel daar vrijwillig wonen natuurlijk. Als we in dat soort landen al een voorbeeld gaan zien, Alsof er daar nog iets te ontwrichten valt
Praag, Krakau, Boedapest en Ljubljana zijn schitterende steden. Kan me voorstellen dat ze daar niet op (meer) achterstandswijken zitten te wachten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein detail: Ze willen geen migranten opnemen, maar volgens mij zijn daar alleen mensen die pech hebben gehad dat de wieg daar nou eenmaal stond. Verder gaat geen levende ziel daar vrijwillig wonen natuurlijk. Als we in dat soort landen al een voorbeeld gaan zien, Alsof er daar nog iets te ontwrichten valt
De keren dat ik in het Oostblok ben geweest vond ik het grijs en grauw, maar dat weten we. Wat me ook bijgebleven is: niemand lacht daar. Ik vond het maar een deprimerende bende. De grote steden lijken misschien wel leuk, maar het feit dat men uit het Oostblok graag hierheen komt om voor een belachelijk loontje te werken doet toch al een klein beetje vermoeden dat de migratie die kant daar toch enigszins door beïnvloed zou kunnen zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker respectvol voor hun cultuur.
Je moet je echt in andere kringen begeven in dat gevalquote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De keren dat ik in het Oostblok ben geweest vond ik het grijs en grauw, maar dat weten we. Wat me ook bijgebleven is: niemand lacht daar. Ik vond het maar een deprimerende bende. De grote steden lijken misschien wel leuk, maar het feit dat men uit het Oostblok graag hierheen komt om voor een belachelijk loontje te werken doet toch al een klein beetje vermoeden dat de migratie die kant daar toch enigszins door beïnvloed zou kunnen zijn.
Het is nou eenmaal een feit dat er in het bestuur van bijvoorbeeld Molenbeek een cultuur heerste van wegkijken, ontkennen, bagatelliseren en criticasters monddood maken door ze te beschuldigen van racisme en xenofobie. Daardoor werden problemen niet bespreekbaar gemaakt en kon de boel jarenlang door blijven etteren zonder dat er iets aan werd gedaan. Met dit als uiteindelijke resultaat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:20 schreef skrn het volgende:
Altijd mooi, verhaaltjes waarin politici de volledige schuld krijgen. Zeker als ze van de andere kant zijn. Zulke verhaaltjes gaan erin als zoete koek.
Hebben we iedereen gehad? Gutmensch, wegkijken, policor?
Een herleving van Duitsland tussen 33 en 45 kom je dan op uit neem ik aan?quote:Op maandag 23 november 2015 17:09 schreef SpaceOddity het volgende:
De enige oplossing is die, die zich vanzelf zal aandienen. Grote kans is dat dat er één is waar niemand hier aan durft te denken (dit klinkt als bangmakerij, maar dat is niet mijn intentie).
Belangrijker: De nazi's konden aan de macht komen omdat het Duitse volk vernederd werd en berooid was. Deze toestand geldt ook voor de Nederlander anno 2015. Vernederd: Asielzoekers door de strot duwen, niet meer de eigen cultuur mogen behouden, alles is de schuld van de Nederlander. Berooid: Geen belastinverlaging, enorme stijging zorgkosten, dit alles tbv. oneindig veel asielzoekers.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
Een herleving van Duitsland tussen 33 en 45 kom je dan op uit neem ik aan?
Nu wellicht ondenkbaar, in de totale loop van de geschiedenis echter niet onrealistisch. Voor de nazi's was duitsland ook een tolerant baken van cultuur etc.
Zeker weten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Praag, Krakau, Boedapest en Ljubljana zijn schitterende steden. Kan me voorstellen dat ze daar niet op (meer) achterstandswijken zitten te wachten.
De natuur in die landen is ook vele malen fraaier dan de onze.
Niemand wil nou eenmaal te boek staan als racist, vloeken in de kerk. Maar dar duurt niet lang meer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima artikel![]()
Ik vind het schokkend hoe weinig mensen de link leggen tussen terreur en de multiculturele samenleving.
In landen waar geen moslims wonen, hebben ze geen last van de islam en terreur. In monoculturele samenlevingen, hebben ze geen last van de islam en terreur. Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije, de baltische landen, geen problemen.
Stoppen met de multiculturele samenleving is de enige manier om een einde te maken aan deze ellende. Geen millimeter ruimte voor niet-westerse culturen in Europa.
Ik heb niks tegen wat migratie, maar ik wil moslim-extremisten het land uit hebben en ik wil radicalisering onder moslims veel harder aangepakt zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 03:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik wil het oude dunbevolkte en Nederlandse Nederland terug. Daar heb ik recht op, meer recht dan al dat import-volk.
Ik ben ook niet tegen 'wat' migratie als het enkele individuen betreft. Maar met 500 mensen per vierkante kilometer en 1 miljoen moslims is het met die immigratie in Nederland flink uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 03:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen wat migratie, maar ik wil moslim-extremisten het land uit hebben en ik wil radicalisering onder moslims veel harder aangepakt zien.
En zolang deze en andere integratieproblemen niet zijn verholpen, moet de kraan dicht wat betreft de toestroom uit moslimlanden.
je hebt er exact evenveel recht op als al dat import volkquote:Op dinsdag 24 november 2015 03:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik wil het oude dunbevolkte en Nederlandse Nederland terug. Daar heb ik recht op, meer recht dan al dat import-volk.
Als het gaat om de islam in het westen moet ik altijd denken aan de film Independence Day wanneer de Amerikaanse president zegt: "they are using our own weapons against us"quote:Op maandag 23 november 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Onze vrijheden worden op dit moment tegen ons gebruikt, het salafisme kan worden verspreid op de grond van religieuze vrijheid, terwijl die stroming gewoon onze natuurlijke vijand is.
Ik ga geregeld op vakantie naar Griekenland en dan in het bijzonder Kreta. Nog nooit een moslim of moslima gezien daar. De moslims die nu in Griekenland zitten (veilig) willen daar ook niet blijven. In Griekenland krijgen ze niet zo'n hoge uitkering en andere zaken als bij ons. Daarom zijn het ook geen echte oorlogsvluchtelingen, maar economische vluchtelingen. In Turkije zaten ze trouwens ook veiligquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima artikel![]()
Ik vind het schokkend hoe weinig mensen de link leggen tussen terreur en de multiculturele samenleving.
In landen waar geen moslims wonen, hebben ze geen last van de islam en terreur. In monoculturele samenlevingen, hebben ze geen last van de islam en terreur. Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije, de baltische landen, geen problemen.
Stoppen met de multiculturele samenleving is de enige manier om een einde te maken aan deze ellende. Geen millimeter ruimte voor niet-westerse culturen in Europa.
Gemeenschapszin, motivatie om wat moois van het land te maken, allemaal belangrijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 05:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt er exact evenveel recht op als al dat import volk
enige wat jouw specialer maakt is dat je ouders hier geboren zijn en daar koopt Nederland echt geen ene klote voor
Volgens mij ben jij alleen in het Oostblok geweest toen je naar James Bond films aan het kijken was.quote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De keren dat ik in het Oostblok ben geweest vond ik het grijs en grauw, maar dat weten we. Wat me ook bijgebleven is: niemand lacht daar. Ik vond het maar een deprimerende bende. De grote steden lijken misschien wel leuk, maar het feit dat men uit het Oostblok graag hierheen komt om voor een belachelijk loontje te werken doet toch al een klein beetje vermoeden dat de migratie die kant daar toch enigszins door beïnvloed zou kunnen zijn.
dat is niet exclusief autochtone dingetjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 07:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gemeenschapszin, motivatie om wat moois van het land te maken, allemaal belangrijk.
Ik deel je mening dat het uit de hand is gelopen. Je kunt mensen echter niet zomaar, zonder enige aanleiding, het land uitzetten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 03:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen 'wat' migratie als het enkele individuen betreft. Maar met 500 mensen per vierkante kilometer en 1 miljoen moslims is het met die immigratie in Nederland flink uit de hand gelopen.
Onder bepaalde omstandigheden moet dit best mogelijk kunnen zijn. Mocht hier in Nederland ooit een aanslag komen dan zal net als in België dit instrument worden ingezet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders wil in Nederland het leger inzetten in wijken. Dat lijkt mij niet nodig.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het leger huis aan huis de Schilderswijk door. Alles wat enigszins radicaler is dan de koran in beslag nemen en alle illegalen oppakken. Aan moslims moet je duidelijk maken wie de sterkste is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onder bepaalde omstandigheden moet dit best mogelijk kunnen zijn. Mocht hier in Nederland ooit een aanslag komen dan zal net als in België dit instrument worden ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |