Niks aan de hand hier. Gewoon doorlopen!quote:Op maandag 23 november 2015 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die apocalyptische toekomstbeelden? Het lijkt wel alsof mensen hopen op ellende.
waarschijnlijk gebeurt er gewoon niets en gaat alles gewoon zijn gangetjequote:Op maandag 23 november 2015 18:05 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik word dit jaar nog 50 jaar oud. Ik ga echt niet meer meedoen aan een burgeroorlog over een jaar of 30. Of de Europeaan kiest inderdaad voor dhimmitude, zoals tegenwoordig al hier en daar gebeurt of wordt geopperd, zoals geen varkensvlees meer op scholen. Eén van de twee wordt het.
Precies, en er wordt voornamelijk gegeneraliseerd wat koren op de molen is van apocalyptische figuren die in termen van "tsunami" aan moslims, dhimmitude en keiharde aanpak!!11! (wat het ook moge zijn) spreken.quote:Op maandag 23 november 2015 18:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een onsamenhangend stuk zeg. Er wordt te pas van alles bijgehaald, weinig daarvan wordt beargumenteerd. Verbanden worden er niet gelegd, enkel gesuggereerd.
Is dat net zo'n leugenaar als die Hans Jansen die voor zijn praatjes in de rechtszaak werd beloond met een plek onder de geldkraan van het EP?quote:Op maandag 23 november 2015 17:32 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Na de moord op Theo van Gogh en de bedreigingen aan het adres van Ayaan Hirsi Ali nog steeds met de kop in het zand zeker?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/27/Dhimmitude.dhtml
En ga Bat Ye'or eens lezen
De islam is op zijn vroegst te dateren op 610, toen waren er helemaal geen Romeinen meer die heersten over Goten, Hunnen, Germanen en Galliers. Maar het zal wel weer als 'goed stuk' gezien worden door de usual suspects, weer een leugentje om bestwil zullen we maar zeggen?quote:Het Romeinse rijk wist als weinig andere rijken nieuwe groepen op te nemen en te pacificeren. De Goten en de Hunnen, de Germanen en de Galliërs, ze wisten niet hoe vlug ze Romein moesten worden als ze eenmaal in de buurt van Rome waren aangekomen. Maar de Arabische moslims hebben zich niet door de Romeinen laten pacificeren. Het Algerije van kerkvader Augustinus was geheel Romeins. Nu is het geheel islamitisch.
volgens mij nietquote:Op maandag 23 november 2015 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar staat de 'D' in D66 toch voor?
quote:
Goede samenvatting van het partijprogramma van D66 toch?quote:Het begrip dhimmitude is een neologisme voor de (al dan niet vrijwillige) onderwerping van niet-moslims aan moslims.
De term dhimmitude, geïnspireerd op het al langer bestaande begrip dhimmi, is bekend geworden door de Egyptisch-joodse schrijfster Bat Ye'or.
Dhimmitude komt volgens Bat Ye'or voort uit de strijd die sommige moslims voeren: om buiten schot te blijven nemen zich bedreigd voelende niet-moslims een onderdanige houding aan en onthoudt men zich van kritiek op de islam.
Op de term 'dhimmitude' is ook weer kritiek, omdat het de negatieve zijde van de islam zou uitvergroten en een verkeerd licht zou werpen op de positie van groepen joden en christenen die al honderden jaren in islamitische landen leven.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Goede samenvatting van het partijprogramma van D66 toch?
quote:
Jij kent duidelijk de geschiedenis niet. Het Oost Romeinse Rijk, ook wel Byzantijnse Rijk hield pas op te bestaan na de verovering van Contantinopel door de Ottomanen in 1471quote:Op maandag 23 november 2015 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat net zo'n leugenaar als die Hans Jansen die voor zijn praatjes in de rechtszaak werd beloond met een plek onder de geldkraan van het EP?
[..]
De islam is op zijn vroegst te dateren op 610, toen waren er helemaal geen Romeinen meer die heersten over Goten, Hunnen, Germanen en Galliers. Maar het zal wel weer als 'goed stuk' gezien worden door de usual suspects, weer een leugentje om bestwil zullen we maar zeggen?
Inderdaad. Hans van Mierlo draait zich om in zijn graf over Pechdrol. Dhimmitude '66 is de huidige correcte naam voor die wegkijkersquote:Op maandag 23 november 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Goede samenvatting van het partijprogramma van D66 toch?
Precies! En wat je ook niet doet is zijn hele familie veroordelen en verbannen omdat ze dan ook wel eens de boel zouden kunnen komen verbouwen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iemand mijn huis binnenkomt dan, alles kapot slaat, etc. dan sla ik hem op zijn bek en draag ik hem over aan de politie
ik geef hem niet de sleutel van de achterdeur van de buren
De IS is heel blij met jouquote:Op maandag 23 november 2015 18:05 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik word dit jaar nog 50 jaar oud. Ik ga echt niet meer meedoen aan een burgeroorlog over een jaar of 30. Of de Europeaan kiest inderdaad voor dhimmitude, zoals tegenwoordig al hier en daar gebeurt of wordt geopperd, zoals geen varkensvlees meer op scholen. Eén van de twee wordt het.
het Oost Romeinse rijk heerste niet over Goten, Hunnen, Germanen en/of Galliersquote:Op maandag 23 november 2015 18:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de geschiedenis niet. Het Oost Romeinse Rijk, ook wel Byzantijnse Rijk hield pas op te bestaan na de verovering van Contantinopel door de Ottomanen in 1471
https://nl.wikipedia.org/wiki/Romeinse_Rijk
Hihi hij zei Pechdrol.quote:Op maandag 23 november 2015 18:32 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Inderdaad. Hans van Mierlo draait zich om in zijn graf over Pechdrol. Dhimmitude '66 is de huidige correcte naam voor die wegkijkers
Die heersten niet over Goten, Hunnen, Germanen noch Galliers.quote:Op maandag 23 november 2015 18:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de geschiedenis niet. Het Oost Romeinse Rijk, ook wel Byzantijnse Rijk hield pas op te bestaan na de verovering van Contantinopel door de Ottomanen in 1471
1453 als ik me niet vergis. Ik ken genoeg geschiedenis om te weten het Oost-Romeinse rijk niet erg expansionistisch was en zeker niet over de genoemde volkeren heeft geheerst. Ik dacht al wel dat je dat zou zeggen, dus ik denk, ik noem ze nog even uitdrukkelijk, maar ook dat was aan jou niet besteed. Het zegt wel weer wat over het niveau.quote:Op maandag 23 november 2015 18:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2015 15:54 schreef Joezi het volgende:
De puinhopen van rechts kunnen we nu inderdaad concluderen. Het laffe rechtse beleid van de laatste 15 jaar in Europa heeft alles flink verergert. Het beleid van wegkijken en separatie van domrechts heeft de ghetto's en haathaarden, zoals de buitenwijken van Parijs en Molenbeek, gecreëerd.
De voormalig oostbloklanden doen dat vooral. Die roepen ook hardop geen moslim immigranten op te willen nemen omdat ze volgens hun de samenleving zullen ontwrichten. Daarbij wijzen ze voornamelijk naar de problemen met die bevolkingsgroep die wij hier in west Europa hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 16:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar voordat we het wiel weer opnieuw gaan uitvinden kunnen we toch naar landen om ons heen kijken? Welk land in Europa pakt niet westerse immigranten het hardst aan en wat zijn de resultaten?
expansionisme zat de Romeinen in het bloed, daar waren de Byzantijnen niet heel anders in, ze gingen alleen de andere kant op (wat nu Syrie is) en ze kwamen niet zo ver als de oude Romeinenquote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
1453 als ik me niet vergis. Ik ken genoeg geschiedenis om te weten het Oost-Romeinse rijk niet erg expansionistisch was en zeker niet over de genoemde volkeren heeft geheerst. Ik dacht al wel dat je dat zou zeggen, dus ik denk, ik noem ze nog even uitdrukkelijk, maar ook dat was aan jou niet besteed. Het zegt wel weer wat over het niveau.
Hij is over zichzelf ook niet helemaal eerlijk, "toen ik nog jong en naief was" Jansen was de grote verdediger van de islam in de tijd van Fortuyn en daarvoor. Dus als oude man was hij kennelijk ook nog flink naief.
De centjes zijn bij veel mensen op.quote:Op maandag 23 november 2015 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook wel koddig... hoe denkt men precies 'een collectieve vuist' tegen de Islam te maken als voor elkaars zorg betalen al teveel gevraagd is?
https://www.cnvvakmensen.(...)betalingsachterstandquote:Uit de Monitor Betalingsachterstanden 2014 van de overheid blijkt dat circa een derde van alle huishoudens in Nederland een vorm van een betalingsachterstand heeft. “Dit zijn 2,3 miljoen huishoudens”, aldus Peter van den Bosch, algemeen directeur van BKR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |