laten we dan hier blijvenquote:Op zondag 22 november 2015 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze posten daar vaak random naakte mannen
normaal was je lief en onschuldigquote:
sorry ik zal eraan werkenquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal was je lief en onschuldig
nu ben je bot en ordinair
wow, dit vind ik ook wel meevallenquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal was je lief en onschuldig
nu ben je bot en ordinair
wel ordinair in ieder gevalquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, dit vind ik ook wel meevallen
ik hoef niets te doen. Nou ja de was. Heb gisteren m'n laatste handdoek hergebruikt en vandaag niet gedouchedquote:
Vieslui!quote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen. Nou ja de was. Heb gisteren m'n laatste handdoek hergebruikt en vandaag niet gedouched
kauauiua ik had precies hetzelfde toen ik nog maar net op fok zat zoals jij nu. Maar na verloop van tijd kan je fok gewoon wegklikken en huiswerk maken dus maak je geen zorgen. Het wordt beter.quote:
Is wel serieus waar.quote:
kijk dmquote:
dat is waarquote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou hij is nog niet zo ordinair dat hij tt's als deze maakt.
Het komt niet door fokquote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kauauiua ik had precies hetzelfde toen ik nog maar net op fok zat zoals jij nu. Maar na verloop van tijd kan je fok gewoon wegklikken en huiswerk maken dus maak je geen zorgen. Het wordt beter.
ja oke bot nietquote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel serieus waar.
Bot niet trouwens, dat valt wel mee.
Maar dat ordinaire past echt niet bij jou
Gaat ook wel weer over.quote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het komt niet door fokMijn motivatie voor school heeft even een dip
wie is evaquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb net een bord laten vallenEva
Goedzo schatjequote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Jij kan niet eens de goede trein instappen dus het geeft nietquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dat ben ikquote:
hey doe normaalquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan niet eens de goede trein instappen dus het geeft niet
Je gaat vooruit
leuke naamquote:
Met al die kloons zekerquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wowowow niet zo ordinair dit is een beschaafd topic
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel serieus waar.
Bot niet trouwens, dat valt wel mee.
Maar dat ordinaire past echt niet bij jou
Dank jequote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
lekker grieks van jequote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewaquote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongen
Ik weet wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel een leuke naam trouwens.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
Maar .. (quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Ik voel me nogsteeds nieuw op fok terwijl ik sinds april een account heb.
Ik ga hem teruggeven aan de winkel, dat zouden Grieken nooit doen, die geven niks terugquote:
Zeker een domme jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
haha newbiequote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Dat is u2 joh barbaarquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
"All I want is you"~ Elan
Vertel het eens
haha nee ik ben helemaal niet ordinairquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?
Moest lachen om die smileyquote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar .. () !!!
Jij snapt wat k bedoel ghehee
Hij schijnt het nog redelijk goed te doen bij zijn niveau 2 mbo opleiding....quote:
nee niet gaanquote:
Dat is voor de ex van Jack.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
"All I want is you"~ Elan
Vertel het eens
ik ook hoorquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
neequote:
Ik ga ook.quote:
Jep, Opso zat hier al toen ik erbij kwam. In GRTD in ieder geval.quote:
en bedanktquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga ook.
Te veel ordinaire nichten hier tegenwoordig bah
oooohquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel met registratiedatum
hoi totoquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
bap
bap
invasion alert
it's so saaad
Ik heb het natuurlijk niet over jouquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en bedankt
voelt als een messteek in mijn hart
Zeg ken jij de mosselmanquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal sof
hij wilde aan je mossel likken
nee inso niet gaanquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga ook.
Te veel ordinaire nichten hier tegenwoordig bah
een botermesje?quote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en bedankt
voelt als een messteek in mijn hart
gelukkigquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over jou
Moest effe mijn eigen registratiedatum checkenquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel met registratiedatum
reignoffirequote:
zo engquote:
he?quote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ken jij de mosselman
die komt uit Scheveningen.
Ik denk door dit nummer dat Mortax dit eerder wilt
riddle me this, riddle me thatquote:
ja :'Dquote:Op zondag 22 november 2015 21:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
riddle me this, riddle me that
Zoiets was het toch
quote:
Tja, je praat wel tegen dovemansoren die 0 muziek heeft meegekregen. Ik weet niet wat jij denkt hoor.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, je praat wel tegen dovemansoren die 0 muziek heeft meegekregen. Ik weet niet wat jij denkt hoor.
toto is trouw aan zn vriendinquote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ze een stelletje? Toto werkt er ook heel wat af he
Rogan is tegenwoordig dikke celebquote:
Nee gekquote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hij postte gister ook via haar.quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie zijn de volgende fok!stelletje
Ik denk mortaxx en paxcon
echt?quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rogan is tegenwoordig dikke celeb
paxcon en ik hebben een platonisch anarchistische relatiequote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie zijn de volgende fok!stelletje
Ik denk mortaxx en paxcon
Maak er gayrelatie vanquote:Op zondag 22 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik hebben een platonisch anarchistische relatie
ik ben tegen anarchisme trouwensquote:Op zondag 22 november 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik hebben een platonisch anarchistische relatie
Ja zie zn FBquote:
invisible hand fixt allesquote:Op zondag 22 november 2015 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben tegen anarchisme trouwens
dat wordt een chaos
hij zit de hele dag op z'n gatquote:Op zondag 22 november 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap er niks meer van, Toto post gewoon normaal op je profiel manJe hebt echt geen leven
Om zijn postaantal op zn eigen account omlaag te halen tochquote:Op zondag 22 november 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap er niks meer van, Toto post gewoon normaal op je profiel manJe hebt echt geen leven
ik heb hem niet meer op fbquote:
omlaag kan niet, alleen gemiddeld per dagquote:Op zondag 22 november 2015 21:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Om zijn postaantal op zn eigen account omlaag te halen toch
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 22 november 2015 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
omlaag kan niet, alleen gemiddeld per dag
die jongen gaat nooit stoppenquote:Op zondag 22 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
toto maak er eerst even 160.000 van voor je stopt met posten
Toto69
geef wat meer aandacht aan je kat danquote:Op zondag 22 november 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
straks heb ik 150.000 posts
ik heb geen leven
okequote:Op zondag 22 november 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Jij geen leven, Inso geen lever XDquote:Op zondag 22 november 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
straks heb ik 150.000 posts
ik heb geen leven
ook ik ga ooit doodquote:
wtfquote:
ik wou stoppen op 1999 om etsu te pestenquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef Kauai het volgende:
Ik wilde stoppen op 10.000
Hield het twee weken vol
Hihihihiquote:
hm?quote:
moet je haar vragenquote:Op zondag 22 november 2015 21:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hihihihi
Hoe gaat het met chloro?
Nah nee ze mag mij net zo veel als dat ze jou magquote:
dubbele cijfersquote:
ze heeft net vier heerlijke zalm-kattensnoepjes van me gehadquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geef wat meer aandacht aan je kat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
bij 2000 krijgt etsu...wat kreeg etsu ook alweer?
vond je het zo'n leuk verhaal?quote:Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nah nee ze mag mij net zo veel als dat ze jou mag
quote:Op zondag 22 november 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft net vier heerlijke zalm-kattensnoepjes van me gehad
wat een leuke fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ze wel eens van die stoel af of dwing je haar hierop
ze leeft vrijwillig en willekeurig in het huis.quote:Op zondag 22 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een leuke fotos
komt ze wel eens van die stoel af of dwing je haar hierop
dat kloptquote:
staat mijn tekst nog op dat bord?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze leeft vrijwillig en willekeurig in het huis.
ik dwing haar nergens toe
quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat zij uberhaupt gevoel heeft
Is dat een woord wat begint met de k toevallig?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben al over de 160k heen.
Maar ik post dan ook heel vaak posts van 2 woorden 3 keer achter elkaar.
kwantiteit boven kwaliteitquote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben al over de 160k heen.
Maar ik post dan ook heel vaak posts van 2 woorden 3 keer achter elkaar.
nope, ik had geen ruimte meer waarop ik mijn afvaldoestelling en stop-met-roken-doelstelling kon schrijvenquote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
staat mijn tekst nog op dat bord?
als ze daar maar uit de buurt blijft
Dat laatste is zeker bedoeld omdat ik een grapje terugmaakte?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]zo kunnen mensen je nog wel eens verbazen, soms ook negatief, toto.
1-3quote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kwantiteit boven kwaliteit
wat voorspel je voor manU-PSV
achterkantquote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope, ik had geen ruimte meer waarop ik mijn afvaldoestelling en stop-met-roken-doelstelling kon schrijven
Je denkt toch niet serieus, dat dit United, tegen een PSV wat al meerdere malen gelijk heeft gespeeld tegen de doven en de blinden verliestquote:
van scholes kon je altijd genietenquote:Op zondag 22 november 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kon je als United-hater als ik nog genieten van het spel.
Maar dit is echt om je polsen bij open te snijden
Let nou maar op.quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus, dat dit United, tegen een PSV wat al meerdere malen gelijk heeft gespeeld tegen de doven en de blinden verliest
quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat scheelt maar één letter, paxje!
Ik snap mnnietquote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat scheelt maar één letter, paxje!
Point takenquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij hebt vandaag in 1 dag Vitesse een prima teampje en een triest ploegje genoemd.
Jou neem ik vandaag niet meer serieus op voetbal gebied.
oscar de hond vermaakt zich prima denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk aan oscar de hond zijn gevoelens
Al ben ik wel bang om de quote die Paxcon schijnbaar van mij heeft.quote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oscar de hond vermaakt zich prima denk ik
laatste keer dat ik naar jou op weg was ging mn band lek dus ik denk wel twee keer naquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom maar snel langs om het weer in orde te zetten dan.
Altijd die mcg weer. Waarom proberen ze jou steeds als de ordinaire homo neer te zetten, o onschuldige paxcon?quote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verkracht
ordinair he, ik was het niet
quote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk aan oscar de hond zijn gevoelens
Ach, ik zei voor het seizoen ook dat PSV met 2 vingers in hun neus kampioen zou worden, blijft voorlopig ook weinig van overquote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al ben ik wel bang om de quote die Paxcon schijnbaar van mij heeft.
Ik vermoed dat het met PSV te maken heeft.
altijd, yeah right.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd die mcg weer. Waarom proberen ze jou steeds als de ordinaire homo neer te zetten, o onschuldige paxcon?
Precies!quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd die mcg weer. Waarom proberen ze jou steeds als de ordinaire homo neer te zetten, o onschuldige paxcon?
Ik zei Ajax.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik zei voor het seizoen ook dat PSV met 2 vingers in hun neus kampioen zou worden, blijft voorlopig ook weinig van over
Niet alleen je band...quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar jou op weg was ging mn band lek dus ik denk wel twee keer na
Universum wilt dat jij bij etsu blijftquote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar jou op weg was ging mn band lek dus ik denk wel twee keer na
quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al ben ik wel bang om de quote die Paxcon schijnbaar van mij heeft.
Ik vermoed dat het met PSV te maken heeft.
ik kan niet eens nette foto's sturen naar haarquote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies!
Zo stuurde ik jou gister ook een hele nette foto van mezelf
quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies!
Zo stuurde ik jou gister ook een hele nette foto van mezelf
stuur haar rozen dat vindt ze romantischquote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan niet eens nette foto's sturen naar haar
dat kan dus niet, zij echt gigantisch zeuren dat ze zo graag rozen wou...quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur haar rozen dat vindt ze romantisch
nee ik kan pas over een paar weken zeggenquote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je mij zeker om PSV uitslagen gevraagd.
wow, net vroeg je nog of ik in kpd ging posten, ben je schizo?quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg nee die van tjacka waren genoeg
Ik ben allergisch voor rozenquote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur haar rozen dat vindt ze romantisch
Tripolairquote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, net vroeg je nog of ik in kpd ging posten, ben je schizo?
Ik weet het denk ik alquote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik kan pas over een paar weken zeggen
herinner me er dan even aan anders vergeet ik het
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, toch? dus als je via 'jouw' route via noorderplantsoen gaat, kom je waarschijnlijk geen glasscherven of spijkers tegenquote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom ookquote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoor net dat het volgende week Groningen - ADO is
Paxcon zag er altijd zonder shirt ook erg schattig uit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar het was een erg schattige foto van Paxcon. Had niet verwacht dat hij het zou sturen gezien de omstandigheden waarin hij zich op dat moment bevond.
Het was een foto zonder shirtquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon zag er altijd zonder shirt ook erg schattig uit.
huhquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom ook
gaan we fissa maken in thuisvak
botten zijn niet zo schattigquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wowquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb net voor 32.50 mn banden laten vervangenquote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, toch? dus als je via 'jouw' route via noorderplantsoen gaat, kom je waarschijnlijk geen glasscherven of spijkers tegen
Lekker toch. Op Tinychat was dat ook altijd erg erotischquote:
Thuisvak?quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom ook
gaan we fissa maken in thuisvak
waarom heb ik dit niet gezienquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lachwekkendquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuisvak?
Ik zit met opperkleurder en haags_kwartiertje tussen alle ADO Hooligans
dat was wel tc genot. TOen heb ik zelfs de cam aangehadquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vies duurquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb net voor 32.50 mn banden laten vervangen
10 big macs
Wowquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat was wel tc genot. TOen heb ik zelfs de cam aangehad
Hij koopt zelfs geen eens een halterquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies duur
kon je net zo even goed nieuwe fiets kopen
Onder de douche?quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik heb paxcon eens zien omkleden bij fitness
beat that
Vandaar dat hij nooit meer sportquote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
beat that
Pax sport niet, dit verhaal is een leugen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
beat that
ik wil geen gejatte fiets ofzoquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies duur
kon je net zo even goed nieuwe fiets kopen
dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat was wel tc genot. TOen heb ik zelfs de cam aangehad
ja we zijn allemaal voor Groningenquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja maar dan speelt groningen toch gewoon thuis :s
Hoe vroegquote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom heb ik gezegd morgen VROEG te gaan tennissen
Morgen eerder naar school om een presentatie te geven.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom heb ik gezegd morgen VROEG te gaan tennissen
ZET DIE MUZIEK UIT moet je dan gewoon heel chagrijnig schreeuwen net als Haasequote:
mijn stuur is nu 10 centimeter verschoven hequote:
ik nu nietquote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gezien het een winterweertje is heeft iedereen wel een shirt ana
wiel tussen je benen zetten en stuur recht trekkenquote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn stuur is nu 10 centimeter verschoven he
dus ik moet mn stuur een beetje scheef vasthouden wil ik rechtdoor fietsen
ik meldquote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
ik doe alleen nog maar 1 op 1 tc. Meldt je via dm
neequote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gezien het een winterweertje is heeft iedereen wel een shirt ana
quote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
ik doe alleen nog maar 1 op 1 tc. Meldt je via dm
probeerde ik maar ik ben niet sterk genoeg denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wiel tussen je benen zetten en stuur recht trekken
opso kan wel fixen dinsdag zij is technischquote:Op zondag 22 november 2015 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
probeerde ik maar ik ben niet sterk genoeg denk ik
Ik kom alquote:Op zondag 22 november 2015 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
probeerde ik maar ik ben niet sterk genoeg denk ik
das een goedequote:Op zondag 22 november 2015 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opso kan wel fixen dinsdag zij is technisch
zou echt doodgaan van 1 dag zonder tvquote:Op zondag 22 november 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
das een goede
ben benieuwd of ze mijn tv ook werkend kan krijgen. sinds je laatste bezoek is hij niet meer aan geweest.
heeft hij er wijn over gegooid?quote:Op zondag 22 november 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
das een goede
ben benieuwd of ze mijn tv ook werkend kan krijgen. sinds je laatste bezoek is hij niet meer aan geweest.
stel je voor dat er een bom ontploft bij de rijdende rechter, en ze komen niet meer op tv. wat doe jequote:Op zondag 22 november 2015 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou echt doodgaan van 1 dag zonder tv
is al gestoptquote:Op zondag 22 november 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel je voor dat er een bom ontploft bij de rijdende rechter, en ze komen niet meer op tv. wat doe je
gewoon rainymood.com aanquote:Op zondag 22 november 2015 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
word echt depressief zonder achtergrondgeluid
ja bij sbs6quote:Op zondag 22 november 2015 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
alweer
nouja, in 2016 zullen ze vast weer draaien
Goedzo Paxquote:
sbs6 heeft leuke paupershowsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |