Met al die kloons zekerquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wowowow niet zo ordinair dit is een beschaafd topic
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel serieus waar.
Bot niet trouwens, dat valt wel mee.
Maar dat ordinaire past echt niet bij jou
Dank jequote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
lekker grieks van jequote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb net een bord laten vallenEva
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewaquote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongen
Ik weet wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel een leuke naam trouwens.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
Maar .. (quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Ik voel me nogsteeds nieuw op fok terwijl ik sinds april een account heb.
Ik ga hem teruggeven aan de winkel, dat zouden Grieken nooit doen, die geven niks terugquote:
Zeker een domme jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
haha newbiequote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Ik voel me nogsteeds nieuw op fok terwijl ik sinds april een account heb.
Dat is u2 joh barbaarquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
"All I want is you"~ Elan
Vertel het eens
haha nee ik ben helemaal niet ordinairquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?
Moest lachen om die smileyquote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar .. () !!!
Jij snapt wat k bedoel ghehee
Hij schijnt het nog redelijk goed te doen bij zijn niveau 2 mbo opleiding....quote:
nee niet gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |