laten we dan hier blijvenquote:Op zondag 22 november 2015 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze posten daar vaak random naakte mannen
normaal was je lief en onschuldigquote:
sorry ik zal eraan werkenquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal was je lief en onschuldig
nu ben je bot en ordinair
wow, dit vind ik ook wel meevallenquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal was je lief en onschuldig
nu ben je bot en ordinair
wel ordinair in ieder gevalquote:Op zondag 22 november 2015 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, dit vind ik ook wel meevallen
ik hoef niets te doen. Nou ja de was. Heb gisteren m'n laatste handdoek hergebruikt en vandaag niet gedouchedquote:
Vieslui!quote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoef niets te doen. Nou ja de was. Heb gisteren m'n laatste handdoek hergebruikt en vandaag niet gedouched
kauauiua ik had precies hetzelfde toen ik nog maar net op fok zat zoals jij nu. Maar na verloop van tijd kan je fok gewoon wegklikken en huiswerk maken dus maak je geen zorgen. Het wordt beter.quote:
Is wel serieus waar.quote:
kijk dmquote:
dat is waarquote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou hij is nog niet zo ordinair dat hij tt's als deze maakt.
Het komt niet door fokquote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kauauiua ik had precies hetzelfde toen ik nog maar net op fok zat zoals jij nu. Maar na verloop van tijd kan je fok gewoon wegklikken en huiswerk maken dus maak je geen zorgen. Het wordt beter.
ja oke bot nietquote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel serieus waar.
Bot niet trouwens, dat valt wel mee.
Maar dat ordinaire past echt niet bij jou
Gaat ook wel weer over.quote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het komt niet door fokMijn motivatie voor school heeft even een dip
wie is evaquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb net een bord laten vallenEva
Goedzo schatjequote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Jij kan niet eens de goede trein instappen dus het geeft nietquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dat ben ikquote:
hey doe normaalquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan niet eens de goede trein instappen dus het geeft niet
Je gaat vooruit
leuke naamquote:
Met al die kloons zekerquote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wowowow niet zo ordinair dit is een beschaafd topic
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel serieus waar.
Bot niet trouwens, dat valt wel mee.
Maar dat ordinaire past echt niet bij jou
Dank jequote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
lekker grieks van jequote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewaquote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke naam
ik vind eva vrolijk klinken
quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jullie hebben mij leren kennen als die keurige jongen
Ik weet wel beterquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel een leuke naam trouwens.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
Maar .. (quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Ik voel me nogsteeds nieuw op fok terwijl ik sinds april een account heb.
Ik ga hem teruggeven aan de winkel, dat zouden Grieken nooit doen, die geven niks terugquote:
Zeker een domme jongenquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een link met 'ewa' als ik eva hoor, maar dat komt doordat ik een gozer ken die eva uitspreekt als ewa
haha newbiequote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
Dat is u2 joh barbaarquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
"All I want is you"~ Elan
Vertel het eens
haha nee ik ben helemaal niet ordinairquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als hetero. Dus je hebt je dus gewoon maanden anders voorgedaan dan je in werkelijkheid bent?
Moest lachen om die smileyquote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar .. () !!!
Jij snapt wat k bedoel ghehee
Hij schijnt het nog redelijk goed te doen bij zijn niveau 2 mbo opleiding....quote:
nee niet gaanquote:
Dat is voor de ex van Jack.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
"All I want is you"~ Elan
Vertel het eens
ik ook hoorquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
neequote:
Ik ga ook.quote:
Jep, Opso zat hier al toen ik erbij kwam. In GRTD in ieder geval.quote:
en bedanktquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga ook.
Te veel ordinaire nichten hier tegenwoordig bah
oooohquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel met registratiedatum
hoi totoquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
bap
bap
invasion alert
it's so saaad
Ik heb het natuurlijk niet over jouquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en bedankt
voelt als een messteek in mijn hart
Zeg ken jij de mosselmanquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal sof
hij wilde aan je mossel likken
nee inso niet gaanquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga ook.
Te veel ordinaire nichten hier tegenwoordig bah
een botermesje?quote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en bedankt
voelt als een messteek in mijn hart
gelukkigquote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over jou
Moest effe mijn eigen registratiedatum checkenquote:Op zondag 22 november 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel met registratiedatum
reignoffirequote:
zo engquote:
he?quote:Op zondag 22 november 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ken jij de mosselman
die komt uit Scheveningen.
Ik denk door dit nummer dat Mortax dit eerder wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |