hm?quote:
moet je haar vragenquote:Op zondag 22 november 2015 21:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hihihihi
Hoe gaat het met chloro?
Nah nee ze mag mij net zo veel als dat ze jou magquote:
dubbele cijfersquote:
ze heeft net vier heerlijke zalm-kattensnoepjes van me gehadquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geef wat meer aandacht aan je kat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef McGrath het volgende:
bij 2000 krijgt etsu...wat kreeg etsu ook alweer?
vond je het zo'n leuk verhaal?quote:Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nah nee ze mag mij net zo veel als dat ze jou mag
quote:Op zondag 22 november 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft net vier heerlijke zalm-kattensnoepjes van me gehad
wat een leuke fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ze wel eens van die stoel af of dwing je haar hierop
ze leeft vrijwillig en willekeurig in het huis.quote:Op zondag 22 november 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een leuke fotos
komt ze wel eens van die stoel af of dwing je haar hierop
dat kloptquote:
staat mijn tekst nog op dat bord?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze leeft vrijwillig en willekeurig in het huis.
ik dwing haar nergens toe
quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat zij uberhaupt gevoel heeft
Is dat een woord wat begint met de k toevallig?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben al over de 160k heen.
Maar ik post dan ook heel vaak posts van 2 woorden 3 keer achter elkaar.
kwantiteit boven kwaliteitquote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben al over de 160k heen.
Maar ik post dan ook heel vaak posts van 2 woorden 3 keer achter elkaar.
nope, ik had geen ruimte meer waarop ik mijn afvaldoestelling en stop-met-roken-doelstelling kon schrijvenquote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
staat mijn tekst nog op dat bord?
als ze daar maar uit de buurt blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |