er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, toch? dus als je via 'jouw' route via noorderplantsoen gaat, kom je waarschijnlijk geen glasscherven of spijkers tegenquote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar jou op weg was ging mn band lek dus ik denk wel twee keer na
Kom ookquote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoor net dat het volgende week Groningen - ADO is
Paxcon zag er altijd zonder shirt ook erg schattig uit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar het was een erg schattige foto van Paxcon. Had niet verwacht dat hij het zou sturen gezien de omstandigheden waarin hij zich op dat moment bevond.
Het was een foto zonder shirtquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon zag er altijd zonder shirt ook erg schattig uit.
huhquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom ook
gaan we fissa maken in thuisvak
botten zijn niet zo schattigquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wowquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb net voor 32.50 mn banden laten vervangenquote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, toch? dus als je via 'jouw' route via noorderplantsoen gaat, kom je waarschijnlijk geen glasscherven of spijkers tegen
Lekker toch. Op Tinychat was dat ook altijd erg erotischquote:
Thuisvak?quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom ook
gaan we fissa maken in thuisvak
waarom heb ik dit niet gezienquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lachwekkendquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuisvak?
Ik zit met opperkleurder en haags_kwartiertje tussen alle ADO Hooligans
dat was wel tc genot. TOen heb ik zelfs de cam aangehadquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vies duurquote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb net voor 32.50 mn banden laten vervangen
10 big macs
Wowquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat was wel tc genot. TOen heb ik zelfs de cam aangehad
Hij koopt zelfs geen eens een halterquote:Op zondag 22 november 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies duur
kon je net zo even goed nieuwe fiets kopen
Onder de douche?quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik heb paxcon eens zien omkleden bij fitness
beat that
Vandaar dat hij nooit meer sportquote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
ik heb paxcon eens zien omkleden bij fitness
beat that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |