Dat laatste is zeker bedoeld omdat ik een grapje terugmaakte?quote:Op zondag 22 november 2015 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]zo kunnen mensen je nog wel eens verbazen, soms ook negatief, toto.
1-3quote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kwantiteit boven kwaliteit
wat voorspel je voor manU-PSV
achterkantquote:Op zondag 22 november 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope, ik had geen ruimte meer waarop ik mijn afvaldoestelling en stop-met-roken-doelstelling kon schrijven
Je denkt toch niet serieus, dat dit United, tegen een PSV wat al meerdere malen gelijk heeft gespeeld tegen de doven en de blinden verliestquote:
van scholes kon je altijd genietenquote:Op zondag 22 november 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kon je als United-hater als ik nog genieten van het spel.
Maar dit is echt om je polsen bij open te snijden
Let nou maar op.quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus, dat dit United, tegen een PSV wat al meerdere malen gelijk heeft gespeeld tegen de doven en de blinden verliest
quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat scheelt maar één letter, paxje!
Ik snap mnnietquote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat scheelt maar één letter, paxje!
Point takenquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij hebt vandaag in 1 dag Vitesse een prima teampje en een triest ploegje genoemd.
Jou neem ik vandaag niet meer serieus op voetbal gebied.
oscar de hond vermaakt zich prima denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk aan oscar de hond zijn gevoelens
Al ben ik wel bang om de quote die Paxcon schijnbaar van mij heeft.quote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oscar de hond vermaakt zich prima denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |