quote:
Maar alle moslims monitoren is dan volgens jou wel acceptabel? Over dat punt stap je nogal gemakkelijk heen. Zoals ik een paar posts geleden al stelde moet je toch op een bepaalde wijze initiële signalen opvangen die tot verder onderzoek leiden. Monitoren van internetverkeer waarbij verdachte patronen worden gedetecteerd kan wel degelijk een middel zijn. Als je simpelweg vindt dat we maar gewoon het risico moeten lopen is dat ook prima, maar dan is de vraag of je überhaupt nog een inlichtingendienst nodig zou hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:55 schreef Kowloon het volgende: [..] Gewoon accepteren dat je niet al het leed kunt voorkomen. Af en toe een Tristan is niet wenselijk maar naar mijn idee geen reden om de privacy van miljoenen vreedzame burgers op de tocht te zetten. Overigens betwijfel ik zeer of monitoring van het internetverkeer überhaupt dat soort types de wind uit de zeilen kan nemen.
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Mijn kennis van de Franse taal is nagenoeg nul probeer ik te zeggen.
Ja maar het is ook niet echt invasief te noemen. Vanuit privacyoogpunt is het onwenselijk, maar vanuit opsporingsoogpunt is het een prima tool om je inlichtingendiensten te voorzien van aanwijzingen, tegen bijna 0 overlast voor de volstrekt vreedzame burger.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Geautomatiseerde datavergaring is nu het aanvangspunt voor volstrekt vreedzaam levende burgers. Lijkt mij een tikje overtrokken.
Rezania is meer van de saucisses.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?
Ja, maar dan ga ik gewoon naar de supermarkt en haal ik ham, let ik voor de rest niet zo op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?
Oh ik vond het al zo direct.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Mijn kennis van de Franse taal is nagenoeg nul probeer ik te zeggen.
KLB moet je ook gewoon mijden, puberaal gedrag is aan de orde van de dag daar. Voor een goede discussie kan je beter een topic in POL, NWS of GC openen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan niet quoten, maar het gebeurt in een heleboel topics. Uberhaupt is er elke dag wel een topic waarin homo's de klacht zijn en dan komen er weer 10 pagina's homohaat. Ik opende zelf net een klacht over dat bedrijf die die homo ineens niet aannam en iedereen praat het goed en de helft komt met shit als "zo'n vent is dan ook gewoon vies homo, daar moet je niet mee te koop lopen" en "terecht en wel zo eerlijk van de eigenaar" etc. Misschien is er inmiddels wat verwijderd, ik hoef het niet te zien.
Dat Pokkelmans en Koos hier een beetje op flikkers schelden vind ik wel mooi, maar dat in KLB is allemaal bloedserieus.
Ja oke, Koos en Pokkelmans hebben ook gewoon echt een hekel aan ze. Klojo's.
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik gewoon naar de supermarkt en haal ik ham, let ik voor de rest niet zo op.
Let ik niet op, ik zag enkel ham.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.
NWS? Nee, POL is de bakermat van de discussie. Alleen hier wordt soms nog een beetje normaal gediscussieerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
KLB moet je ook gewoon mijden, puberaal gedrag is aan de orde van de dag daar. Voor een goede discussie kan je beter een topic in POL, NWS of GC openen.
Een politieke discussie is heel anders dan een maatschappelijke discussie. En NWS is meestal wel prima na een paar pagina's.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
NWS? Nee, POL is de bakermat van de discussie. Alleen hier wordt soms nog een beetje normaal gediscussieerd.
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.quote:
Ja. Hier gebruikt men argumenten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een politieke discussie is heel anders dan een maatschappelijke discussie.
thatsracist.jpgquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.
Racist!!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.
Das toch gewoon het merk?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.
Een en al mongolen daar in KLB.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Moet dat bedrijf zelf weten... En als homo zou je ook niet moeten willen werken in een bedrijf met een anti-homocultuur. Vind dat bedrijf trouwens wel verstandig. Stel je laat zo'n jongen werken in je bedrijf, en er komen kinderen... zien ze een homo staan! Straks gaan ze nog denken dat het normaal is of zo.
Daar quote je ook wel iemand zegquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Een en al mongolen daar in KLB.
Lijkt mij ook overdreven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar alle moslims monitoren is dan volgens jou wel acceptabel? Over dat punt stap je nogal gemakkelijk heen.
Hoe deed men dat dan voordat er internet was? Ik heb het idee dat een strategie van gericht zoeken, bijvoorbeeld op basis van sociaal-economische factoren gecombineerd met culturele aspecten, effectiever is dan in de basis iedereen als potentiële terrorist te beschouwen en dat als startpunt te nemen voor je onderzoek. Goed onderzoek doen begint juist vaak met kaderen en afbakenen.quote:Zoals ik een paar posts geleden al stelde moet je toch op een bepaalde wijze initiële signalen opvangen die tot verder onderzoek leiden. Monitoren van internetverkeer waarbij verdachte patronen worden gedetecteerd kan wel degelijk een middel zijn. Als je simpelweg vindt dat we maar gewoon het risico moeten lopen is dat ook prima, maar dan is de vraag of je überhaupt nog een inlichtingendienst nodig zou hebben.
Die mensen denken dat dit waar is:quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Diezelfde user loopt in een andere topics te hakken op moslims, onder meer omdat ze anti-homo zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Kaas valt voor een troll.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Whehehe.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mensen denken dat dit waar is:
[ afbeelding ]
Moet dat nu weer in een werkende quote? Nu komt krijgt zo'n mongool een melding hierheen. Je breekt de SC-etiquette.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Ik zit ook wel eens te haten op (extremistische) moslims, maar denk dat ik prima met ze overweg zou kunnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Diezelfde user loopt in een andere topics te hakken op moslims, onder meer omdat ze anti-homo zijn.
Zou kunnen. Gelukkig wist ik al dat het ham betekende.quote:
Ach, de daadwerkelijke straf ligt hem oom meer in de negatieve publiciteit die het bedrijf krijgt, lijkt me. Wat mij betreft zou dat, met misschien een kleine geldboete, wel volstaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:10 schreef eriksd het volgende:
Toch vind ik het een lastige discussie met dat bedrijf en die geweigerde stage. Ik snap dat de overheid ertegen moet ageren, maar hoe ver gaat dat? Wie was hier nou beter van geworden als de stageplaats was geforceerd?
Rez is een bèta hè. Die snappen taal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou kunnen. Gelukkig wist ik al dat het ham betekende.
Iedereen die wel eens op een menukaart heeft gekeken in een Franse lunchtent weet ook wel dat jambon ham is.
Ik vind het alleen echt op geen enkele manier grappig.quote:
Dat ze je überhaupt nog aanspreken in het Nederlands is al een wonder. Onderling praten ze slechts nog binaire codetaal heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Rez is een bèta hè. Die snappen taal niet.
Nou, terwijl jij je drukt maakt om ham in het Frans heb ik gewoon een prima vakantie gehad zonder dat ooit op te merken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou kunnen. Gelukkig wist ik al dat het ham betekende.
Iedereen die wel eens op een menukaart heeft gekeken in een Franse lunchtent weet ook wel dat jambon ham is.
De vorm van de straf is niet mijn punt en de kracht van het internet vind ik ook een gevaarlijk iets. We hebben het hier over een bedrijf waarbij op grond van het geloof van de persoon die erover gaat geen werkbare situatie kan ontstaan. Moeten we dan daar collectief tegenin gaan of geven we iemand die ruimte?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, de daadwerkelijke straf ligt hem oom meer in de negatieve publiciteit die het bedrijf krijgt, lijkt me. Wat mij betreft zou dat, met misschien een kleine geldboete, wel volstaan.
01001000 01100101 01111001 00100000 01100001 01101100 01100110 01101010 01100101 00101100 00100000 01100100 01100001 01110100 01100101 01101110 00111111 00100000 01001111 00101011quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat ze je überhaupt nog aanspreken in het Nederlands is al een wonder. Onderling praten ze slechts nog binaire codetaal heb ik me laten vertellen.
Dat je het van mij en Koos wel kan hebben is denk ik ook alleen maar omdat je weet hoe Koos en ik in het echt een beetje zijn. Die kerel die je gequote hebt is waarschijnlijk net zo. Al is dat moeilijk op basis van één post te bepalen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen echt op geen enkele manier grappig.
Haha dit ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
Die is wel erg btw, echt zo'n figuur dat een bord voor zijn kop heeft. Maar ik loop me ook altijd mateloos te ergeren aan reacties zoals 'Hihi, TS is een vuile flikker!'. Ja, bedankt, ik kon ook lezen in de OP dat hij homo is, ga nou maar weer met je blokken spelen.
Ik heb m'n post nog ge edit en flink uitgebreid btw.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat je het van mij en Koos wel kan hebben is denk ik ook alleen maar omdat je weet hoe Koos en ik in het echt een beetje zijn. Die kerel die je gequote hebt is waarschijnlijk net zo. Al is dat moeilijk op basis van één post te bepalen.
Nu begrijp ik je frustratie veel beter.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
01001000 01100101 01111001 00100000 01100001 01101100 01100110 01101010 01100101 00101100 00100000 01100100 01100001 01110100 01100101 01101110 00111111 00100000 01001111 00101011
Normale mensen pikken dat gewoon op. Al snap ik dat dat voor autisten misschien een ander verhaal is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, terwijl jij je drukt maakt om ham in het Frans heb ik gewoon een prima vakantie gehad zonder dat ooit op te merken.
Normale mensen maken zich niet druk om andere mensen die niet op een woordje Frans letten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normale mensen pikken dat gewoon op. Al snap ik dat dat voor autisten misschien een ander verhaal is.
Snap dat het voor een hele hoop mensen een big deal is. Maar een beetje relativerende humor is juist dan wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb m'n post nog ge edit en flink uitgebreid btw.
Maar klopt precies wat je zegt.
Is algemene kennis een ding voor bèta's?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Normale mensen maken zich niet druk om andere mensen die niet op een woordje Frans letten.
Ben je er zo persoonlijk door geraakt dan? Ik ben hartstikke pro-homo hoor. Zag gewoon dat je wat lichtgeraakt over kwam en zei het om je te pestenquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het alleen echt op geen enkele manier grappig.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Als homo moet je gewoon accepteren dat een deel van je collega's jou een walgelijke viezerik vindt.
Emoties lezen is niet echt jouw ding, zie ik al. Weinig verrassend, uiteraard.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Normale mensen maken zich niet druk om andere mensen die niet op een woordje Frans letten.
Ja, flikker dat het is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:22 schreef Tem het volgende:
Is Kaas aan het janken dat ze naar doen tegen hommels?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Emoties lezen is niet echt jouw ding zie ik al. Weinig verrassend, uiteraard.
Kom een keertje mee potenrammen dan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ben je er zo persoonlijk door geraakt dan? Ik ben hartstikke pro-homo hoor. Zag gewoon dat je wat lichtgeraakt over kwam en zei het om je te pesten
Tja, mag een ondernemer op basis van zijn voorkeuren discrimineren? Hoe raar is dat je voor de receptie gewoon een goed bedeelde blondine wil en geen moslima met hoofddoek en accent? Ik snap de gedachtegang volledig, maar aan andere kant is het wel een beetje een eeuwig draaiende cirkel. Men vindt iets raar -> het gebeurt niet -> men blijft het raar vinden. Dat lijkt me toch iets wat doorbroken moet worden, met gepaste dwang.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vorm van de straf is niet mijn punt en de kracht van het internet vind ik ook een gevaarlijk iets. We hebben het hier over een bedrijf waarbij op grond van het geloof van de persoon die erover gaat geen werkbare situatie kan ontstaan. Moeten we dan daar collectief tegenin gaan of geven we iemand die ruimte?
Hoever ga je daarin?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hitler was ook eerlijk over zijn jodenhaat. Lekker fucking boeiend, die anti-klacht van je.
Voordeel is dan wel weer dat je omgekeerd ook orthodoxe gelovigen mag weigeren op FistFest2015.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja, mag een ondernemer op basis van zijn voorkeuren discrimineren? Hoe raar is dat je voor de receptie gewoon een goed bedeelde blondine wil en geen moslima met hoofddoek en accent? Ik snap de gedachtegang volledig, maar aan andere kant is het wel een beetje een eeuwig draaiende cirkel. Men vindt iets raar -> het gebeurt niet -> men blijft het raar vinden. Dat lijkt me toch iets wat doorbroken moet worden, met gepaste dwang.
In de Amerikaanse staat Indiana hebben ze speciaal hiervoor de Religious Freedom Restoration Act opgesteld. Zodat orthodox gelovigen homoseksuelen mogen weigeren in hun winkel en werknemersbestand. Persoonlijk vind ik zo'n situatie vrij schandelijk, dat je als minderwaardig burger behandeld mag worden omdat je niet de standaard geaardheid hebt. Dus ja, ik vind dat de overheid hier tegen mag/moet ageren.
Volgens mij werkt het niet de andere kant op, homoseksualiteit is immers geen geloof.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel weer dat je omgekeerd ook orthodoxe gelovigen mag weigeren op FistFest2015.
Nee, maar dan wil je dat bedrijf nog wel kapot procederen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
Als homo wil je toch helemaal niet werken bij een bedrijf dat jouw 'soort' niet moet?
Of die vent gewoon een paar klappen verkopen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar dan wil je dat bedrijf nog wel kapot procederen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:26 schreef Tem het volgende:
[..][ afbeelding ] geweldige godwin in zijn eigen topic
Stereotype bevestigend dit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of die vent gewoon een paar klappen verkopen.
quote:Wat een kutklacht. Dat mag die eigenaar lekker zelf bepalen. Ik ben geen homohater maar ik zou ook liever een normale gozer in mijn zaak willen hebben. Zo'n gaypratende kerel met rare wijventrekjes begint toch te iriteren uiteindelijk en je hebt toch te maken met klanten.
Je kunt trouwens ook moeilijk de hele dag met een kurk in je reet lopen. Die eigenaar heeft gelijk.
Nog laat geworden?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Liet me ff gaan. Spandexbroek zat te strak denk ik.
quote:Die gast is echt zo'n "homo" homo dus terecht.
Ik kan op mijn facebook ook niet alles posten ivm werk. Net als zoveel mensen trouwens.
Vijfconcurrentiekrachtennonsensmodelquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Tem het volgende:
Wat een saaie shit dat bedrijfskundig management. Kuttheorietjes van Porter en alles.
Leuk man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Tem het volgende:
Wat een saaie shit dat bedrijfskundig management. Kuttheorietjes van Porter en alles.
Lekker alles in je waardeketen zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vijfconcurrentiekrachtennonsensmodel
Bedrijfskunde is het minst nuttige op aarde. Na sociologie dan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker alles in je waardeketen zetten.
Wat?quote:
Viel donderdag in de bus. Vandaag eindelijk een beetje kunnen spelen. Dikke shit.quote:
Het werkt wel een heel klein beetje zo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mensen denken dat dit waar is:
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)y-sexuality-gay-genequote:This is the major problem that advocates of a gay gene face. Our sexual desires and ideals change based on our society at any given time. Do proponents of the gay gene believe that those in Ancient Greece or in the Sambia had/have a greater prevalence of a gay gene than we do today? Do our perceptions of female beauty change over the times because of shifts in the genes of straight men?
Of course this still doesn’t answer the question of where our sexuality comes from. When faced with this criticism, proponents of the gay gene ask the question, “why would people be choose to be gay in a world where homosexuality is so persecuted?” We live in a society where non-heterosexual sex is still highly discriminated against, so why are there homosexuals in this world?
The answer is complex, and we don’t really know all the factors involved. But look at the current research and you can see that social conditions still play a major role.
Is het wat? Ik ben dramatisch qua shooters.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Viel donderdag in de bus. Vandaag eindelijk een beetje kunnen spelen. Dikke shit.
Shooters werken dan ook ellendig op een console.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is het wat? Ik ben dramatisch qua shooters.
Battlefront is erg makkelijk om te spelen, je zal er niet veel problemen mee hebben denk ik.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik koop vinyl.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Battlefront is erg makkelijk om te spelen, je zal er niet veel problemen mee hebben denk ik.
Overigens, wie koopt anno bijna 2016 nog een physical discje?
Ze hebben helaas geen Battlefront voor de Atari 2600quote:
Dat gaf me aids, thnx bro!quote:
Ik vind em top. En als Star Wars fan is het helemaal genieten geblazen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
westvleteren was uitverkocht?quote:
Ik leef nog.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
westvletereen was uitverkocht?
ach, achter ons aan rennen zat er toch al niet meer in.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind ik dit soort dingetjes toch leuker
Eerst maar eens een wet dat je als goed verdienende hoogopgeleide een domme arme pauper moet trouwen om tweedeling in de maatschappij te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja, mag een ondernemer op basis van zijn voorkeuren discrimineren? Hoe raar is dat je voor de receptie gewoon een goed bedeelde blondine wil en geen moslima met hoofddoek en accent? Ik snap de gedachtegang volledig, maar aan andere kant is het wel een beetje een eeuwig draaiende cirkel. Men vindt iets raar -> het gebeurt niet -> men blijft het raar vinden. Dat lijkt me toch iets wat doorbroken moet worden, met gepaste dwang.
In de Amerikaanse staat Indiana hebben ze speciaal hiervoor de Religious Freedom Restoration Act opgesteld. Zodat orthodox gelovigen homoseksuelen mogen weigeren in hun winkel en werknemersbestand. Persoonlijk vind ik zo'n situatie vrij schandelijk, dat je als minderwaardig burger behandeld mag worden omdat je niet de standaard geaardheid hebt. Dus ja, ik vind dat de overheid hier tegen mag/moet ageren.
Nerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind em top. En als Star Wars fan is het helemaal genieten geblazen.
Wel pittig. Je hebt nu al van die gasten rondlopen die godse goed zijn.
En niet te zuinig ook.quote:
Hartstikke debiel inderdaad. Ik kan het ook niet verklaren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is frappant hè, Nederland moet van de Europese rechter een downloadverbod instellen. Nog geen dag later is er een downloadverbod. Daarna wordt de bewaarplicht door diezelfde rechter van tafel geveegd maar we zitten nu in de praktijk nog steeds met grootschalige opslag van internetdata opgescheept omdat men eerst de uitspraak moet 'onderzoeken'.
Daarom heb je ook leiders nodig. Die verklaren dat wel voor zichzelf.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hartstikke debiel inderdaad. Ik kan het ook niet verklaren.
Haha nice. Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Lol, Jeroen Pauw beetje een joint roken tijdens z'n talkshow.
Ik wel. In het ene geval zijn ze blij dat ze het in kunnen voeren, in het andere geval wil men het niet afschaffen dus worden er vertragingstactieken ingezet om de rechtsstaat zo lang mogelijk te kunnen traineren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hartstikke debiel inderdaad. Ik kan het ook niet verklaren.
Gisteravond, samen met Giel meen ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha nice. Wanneer was dat?
Tijd voor een onderzoek en waarschijnlijk een boete wegens het niet aanbieden van een rookvrije werkplek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef Kaas- het volgende:
Lol, Jeroen Pauw beetje een joint roken tijdens z'n talkshow.
Ze krijgen wel serieus problemen met de Vara, maar het blijven helden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tijd voor een onderzoek en waarschijnlijk een boete wegens het niet aanbieden van een rookvrije werkplek.
Snap het ook niet helemaal. Sowieso is blowen voor negers.quote:
O nee, de karmapolice! Bazen.quote:
Ik vind het nogal kinderachtig, mede omdat de sociaaldemocraten zelf nota bene de aanstichter zijn van dit soort onzinwetgeving.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze krijgen wel serieus problemen met de Vara, maar het blijven helden.
Ze hadden beter een lijntje coke kunnen leggen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal. Sowieso is blowen voor negers.
Mooi eerbetoon aan een invloedrijk zanger wiens laatste wens dit was en tegelijkertijd schijt hebben als erkent en professioneel journalist aan de strikte regels en serieusheid van de Vara.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig, mede omdat de sociaaldemocraten zelf nota bene de aanstichter zijn van dit soort onzinwetgeving.
Ja, ik heb het er net over hier thuis. Wat dat betreft is de missie van IS vooralsnog geslaagd. Angst zaaien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een overdreven gedoe in Brussel.
Maar café's waarbij de eigenaar de zaak alleen runt krijgen wel een boete als er gerookt wordt in hun zaak. Een boete zou zeker op zijn plek zijn. De achtergrond van het waarom is daarbij niet zo relevant. Het mag niet, en dat moet ook voor een TV programma gelden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon aan een invloedrijk zanger wiens laatste wens dit was en tegelijkertijd schijt hebben als erkent en professioneel journalist aan de strikte regels en serieusheid van de Vara.
Voetbalwedstrijden zijn afgelast, vluchten hebben noodlandingen moeten maken, vliegvelden zijn ontruimd en nu dit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er net over hier thuis. Wat dat betreft is de missie van IS vooralsnog geslaagd. Angst zaaien.
Ah, de kinderen zijn er vroeg bij qua politieke/maatschappelijke interesse.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er net over hier thuis. [..]
1-0 voor henquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijden zijn afgelast, vluchten hebben noodlandingen moeten maken, vliegvelden zijn ontruimd en nu dit.
We mogen inderdaad wel concluderen dat de missie van IS driedubbel is geslaagd.
Poetin is een pannenkoek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1-0 voor hen
Gelukkig gaat Putin er 1-2 van maken.
Even wat Tsar Bomba's inzetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1-0 voor hen
Gelukkig gaat Putin er 1-2 van maken.
"Ik heb niks tegen homo's, maar..." Dan heb je er dus wel wat tegen, schijnheilige idioot.quote:
Ik heb niks tegen negers, maar ze moeten geen KFC eten waar ik bij zit want dan vraag je er gewoon om.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Ik heb niks tegen homo's, maar..." Dan heb je er dus wel wat tegen, schijnheilige idioot.
Ik heb niks tegen homofoben, maar eigenlijk heb er wel wat op tegen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers, maar ze moeten geen KFC eten waar ik bij zit want dan vraag je er gewoon om.
Onnodig weer, deze haat jegens Koosquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homofoben, maar eigenlijk heb er wel wat op tegen.
Ik heb niks tegen Koos, maar Vogels zijn maar kutbeesten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Onnodig weer, deze haat jegens Koos
Whahaha heb je net wiet gerookt dat deze vraag in je opkomt?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:48 schreef tofastTG het volgende:
Hoe zou je reageren op een bomaanslag als je net een likje MDMA hebt genomen?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:48 schreef tofastTG het volgende:
Hoe zou je reageren op een bomaanslag als je net een likje MDMA hebt genomen?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whahaha heb je net wiet gerookt dat deze vraag in je opkomt?
Nee, maar als in die concertzaal in Parijs een of ander technofeest aan de gang was vraag ik me wel af of mensen dan anders reageerden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whahaha heb je net wiet gerookt dat deze vraag in je opkomt?
Zeker met zo'n wonderglass voor je ogen zou je gewoon doordansen tot je plotseling zonder dat je het aan ziet komen neergemaaid wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, maar als in die concertzaal in Parijs een of ander technofeest aan de gang was vraag ik me wel af of mensen dan anders reageerden.
Tot je 20e is dat nog cool.quote:
Aanslag op een technofeest zou de steun voor IS flink doen groeien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, maar als in die concertzaal in Parijs een of ander technofeest aan de gang was vraag ik me wel af of mensen dan anders reageerden.
Ja nouja, kan allemaal erger.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker met zo'n wonderglass voor je ogen zou je gewoon doordansen tot je plotseling zonder dat je het aan ziet komen neergemaaid wordt.
Denk je? Techno is toch lekker mainstream tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Aanslag op een technofeest zou de steun voor IS flink doen groeien.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130609_00616424quote:DILBEEK - Negentig bakken bier omdat ze zelf negentig jaar geworden is. Dat kreeg de bejaarde Bertha De Bot van haar familie. Sinds haar zeventiende drinkt Bertha elke dag zestien Jupilers. ‘Ik verzet twee bakken per drie dagen, maar ik word nooit zat.’
Zo’n dertig van de in totaal negentig bakken zijn dit weekend al afgeleverd bij Bertha thuis, in Dilbeek. Speciaal voor haar 90ste verjaardag. ‘Ik dronk mijn eerste glas op mijn zeventiende. Ik was alleen thuis en er was veel bier beschikbaar, want vader dronk er ook graag eentje.’
Vanaf de eerste slok was Bertha verkocht. ‘Zo lekker! En dus ben ik steeds meer gaan drinken. Voor de smaak van het bier, niet voor de roes. Want ik ben geen alcoholiste die geen dag zonder de drank kan. Toen ik onlangs twee weken in het ziekenhuis was opgenomen, dronk ik alleen maar water. Het smaakte niet, maar het ging wel binnen.’
We zouden ophouden met praten over de moeder van Koos.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130609_00616424
Belgen.
Te geforceerd, Gollum.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:24 schreef Reya het volgende:
[..]
We zouden ophouden met praten over de moeder van Koos.
Indrukwekkend toch?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Moslims aanbidden ook hijskranen denk ik.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik vind het een beetje raar om zo met je heiligdommen om te springen. Wat als ze de Sint Pieter zo zouden verbouwen?quote:
Mekka moet nu eenmaal miljoenen mensen faciliteren. Dan zal er dus veel aan te ver- en bijbouwen zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het een beetje raar om zo met je heiligdommen om te springen. Wat als ze de Sint Pieter zo zouden verbouwen?
Gaat 'ie mooi naar een voetbalwedstrijd. Even een geruchtje verspreiden om de voetbalfans te kutten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:26 schreef tofastTG het volgende:
Als die gast echt in Brussel is, met een bomvest en een AK. Is deze reactie niet perse overdreven, lijkt me?
Liever Saoedi dan Paaps.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het een beetje raar om zo met je heiligdommen om te springen. Wat als ze de Sint Pieter zo zouden verbouwen?
Die gaan niet door.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat 'ie mooi naar een voetbalwedstrijd. Even een geruchtje verspreiden om de voetbalfans te kutten.
Eerder van de overheden in Europa, op t forum zie ik eerlijkgezegd niet zoveel paniek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:54 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
De algemene tendens hier op het forum na de aanslagen in Parijs.
Nou, neem een willekeurig topic over dit onderwerp in NWS.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerder van de overheden in Europa, op t forum zie ik eerlijkgezegd niet zoveel paniek.
Goed zo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:36 schreef Disana het volgende:
Het is me eindelijk gelukt een begin te maken met de installatie van Windows 10 op mijn laptop. Ik ben een beetje trots op mezelf.
Ik heb het niet zo op technohipsters.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk je? Techno is toch lekker mainstream tegenwoordig.
Vikingen dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op technohipsters.
Je kent de technovikingquote:
Vooral als ze minimal techno luisteren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op technohipsters.
Je zult wel moeten bij veel elektronische muziek van voor 2005. Of het vinyl aanschaffen, maar dat is niet echt makkelijk in je broekzak mee te nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Vinyl rips. De vervuiling van elke torrent site.
Ik moest wel lachen om die seniele Ivo Opstelten en Trijntje Oosterhuis.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is DeKwis toch een kut programma.
Goed gedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:16 schreef Disana het volgende:
Gelukt! In drie uur tijd mijn laptop geupgrade naar Windows 10 zonder kleerscheuren
Ik vond dat juist genant, leek nauwelijks op opstelten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om die seniele Ivo Opstelten en Trijntje Oosterhuis.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vond dat juist genant, leek nauwelijks op opstelten.
Sauszijnenbroodjesquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rezania is meer van de saucisses.
Islam is in ons land dan ook geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Voor de statistici onder ons. Nederland is helaas grijs. http://www.economist.com/(...)/bl/ed/islamineurope
Zitten allemaal in de kerk natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 10:19 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie laat op, heren. Goedemorgen.
Dat moet ook wel met al die aanslagen.quote:Op zondag 22 november 2015 10:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Zitten allemaal in de kerk natuurlijk.
Veel te gevaarlijkquote:Op zondag 22 november 2015 10:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Zitten allemaal in de kerk natuurlijk.
Ik ben aan de vroege kant wakker.quote:Op zondag 22 november 2015 10:19 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie laat op, heren. Goedemorgen.
Geen Nederlander?quote:Op zondag 22 november 2015 11:21 schreef Kowloon het volgende:
Gisteren is er overigens een weergaloos wereldrecord gereden bij de 10 km schaatsen. En ook nog eens door een relatieve outsider.
Een Zimbabwaan.quote:
Strikt gezien niet, maar eigenlijk wel. Een schaatser uit Gouda maar hij is vorig jaar naar Canada geëmigreerd en rijdt nu onder een Canadese licentie. Ted-Jan Bloemen heet hij. Als de buitenlanders geen 10 kilometers meer winnen, dan brengen we de Nederlanders wel naar het buitenland.quote:
Bart Veldkamp reed vroeger wel voor Zimbambwe of zo'n ander apenland.quote:
Beledigend voor Zimbabwe, ditquote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bart Veldkamp reed vroeger wel voor Zimbambwe of zo'n ander apenland.
Leuk, dat is weer eens wat anders dan Nederlanders die alles winnen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Strikt gezien niet, maar eigenlijk wel. Een schaatser uit Gouda maar hij is vorig jaar naar Canada geëmigreerd en rijdt nu onder een Canadese licentie. Ted-Jan Bloemen heet hij. Als de buitenlanders geen 10 kilometers meer winnen, dan brengen we de Nederlanders wel naar het buitenland.
Komt wel dichtbij zo he.quote:Op zondag 22 november 2015 11:36 schreef Kowloon het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik hem vroeger wel eens gejureerd (secundaire tijdswaarneming en controleren of er bijvoorbeeld geen blokjes weggereden zijn) bij schaatswedstrijden in Utrecht.
Zozo.quote:Op zondag 22 november 2015 11:36 schreef Kowloon het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik hem vroeger wel eens gejureerd (secundaire tijdswaarneming bijhouden en controleren of er bijvoorbeeld geen blokjes weggereden zijn) bij schaatswedstrijden in Utrecht.
Nou zo groot is die dominantie helemaal niet. Zeker bij de sprintafstanden is de top breed en erg internationaal. Alleen de 5 en 10 km zijn wel erg Nederlands. Wat wel helemaal ingezakt is, is het Noorse schaatsen. Sinds Koss en Söndral bakken die er helemaal niks meer van.quote:Op zondag 22 november 2015 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, dat is weer eens wat anders dan Nederlanders die alles winnen.
Wat dat betreft is het net een wedstrijd van Ajax.quote:Op zondag 22 november 2015 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Schaatsen is gruwelijk saai om te kijken.
Noren hebben betere dingen te doen, dat kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou zo groot is die dominantie helemaal niet. Zeker bij de sprintafstanden is de top breed en erg internationaal. Alleen de 5 en 10 km zijn wel erg Nederlands. Wat wel helemaal ingezakt is, is het Noorse schaatsen. Sinds Koss en Söndral bakken die er helemaal niks meer van.
Ted jan Bloemen?quote:Op zondag 22 november 2015 11:43 schreef Kowloon het volgende:
Stelletje zuurpruimen, het leuk om te zien dat zo'n gast nu de wereldtop behaald heeft.
Daarom moet je het ook juist zelf gaan doen. Harderwijk heeft best een mooie natuurijsbaan en de Veluwemeertocht, prima schaatsstadje.quote:Op zondag 22 november 2015 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Schaatsen is gruwelijk saai om te kijken.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 11:43 schreef Kowloon het volgende:
Stelletje zuurpruimen, het leuk om te zien dat zo'n gast nu de wereldtop behaald heeft.
Mooi toch dat zo'n gast er nu toch doorheen komt. Bergsma en Kramer waren ook enorm verrast en helemaal uit hun doen op de rit er na.quote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ted jan Bloemen?
Die bakte er nooit wat van toch?
Leuk derde als de top niet meedeed.
Goed om te weten dat ik ook nog kans op wereldrecords maak.
Regel jij effe stevige vrieskou?quote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook juist zelf gaan doen. Harderwijk heeft best een mooie natuurijsbaan en de Veluwemeertocht, prima schaatsstadje.
Ik heb het pas voor januari besteld.quote:Op zondag 22 november 2015 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Regel jij effe stevige vrieskou?
Ga je nu je ergernis over dat terreuralarm op mij uitleven?quote:Op zondag 22 november 2015 11:49 schreef Reya het volgende:
Hopen dat er weer een Elfstedentocht net niet doorgaat deze winter.
Het zou spannender zijn als hij nu eens wél doorgaat.quote:Op zondag 22 november 2015 11:49 schreef Reya het volgende:
Dan ga ik samen met een neef van mij rijden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou spannender zijn als hij nu eens wél doorgaat.
Ik hoop dat je tijdens je leven nog eens een tocht mag rijden. Het wordt hoog tijd dat het ervan komt.quote:Op zondag 22 november 2015 11:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met een neef van mij rijden.
Tijd voor wat anders ja. De terreurklassieker Parijs - molenbeek - Parijs bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 november 2015 11:49 schreef Reya het volgende:
Whehe.quote:Op zondag 22 november 2015 11:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tijd voor wat anders ja. De terreurklassieker Parijs - molenbeek - Parijs bijvoorbeeld.
ja dat is het enige aardige eraan.quote:Op zondag 22 november 2015 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch dat zo'n gast er nu toch doorheen komt. Bergsma en Kramer waren ook enorm verrast en helemaal uit hun doen op de rit er na.
Dat hoop ik uiteindelijk ook voor Kowloon. Als je zo'n fanaat bent, is er niets mooier dan die toch techt een keer te kunnen schaatsen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tijdens je leven nog eens een tocht mag rijden. Het wordt hoog tijd dat het ervan komt.
Rally in getunede GTI's.quote:Op zondag 22 november 2015 11:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tijd voor wat anders ja. De terreurklassieker Parijs - molenbeek - Parijs bijvoorbeeld.
Het zou voor ons ook heel mooi zijn. Om half zes 's ochtends al voor de tv, al die mensen die afzien voorbij zien komen... Ik vind het mooie tv.quote:Op zondag 22 november 2015 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteindelijk ook voor Kowloon. Als je zo'n fanaat bent, is er niets mooier dan die toch techt een keer te kunnen schaatsen.
Tem, is Dertien aan de Schiedamse Vest een beetje een leuk restaurant?quote:
Zelfs Europese bedrijven nemen de Europese markt niet echt serieus.quote:Amerikaanse en Canadese eigenaren kunnen rekenen op een schadevergoeding van 1.000 dollar. Europese eigenaren van een Volkswagen met een sjoemeldieselmotor hoeven niet te rekenen op een schadevergoeding.
Nice.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelfs Europese bedrijven nemen de Europese markt niet echt serieus.
Zelf niet geweest maar schijnt wel leuk te zijn. Pepijn Schmeink is wel een goede kok.quote:Op zondag 22 november 2015 12:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tem, is Dertien aan de Schiedamse Vest een beetje een leuk restaurant?
De Griek daar kan ik wel aanraden, maar dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 22 november 2015 12:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tem, is Dertien aan de Schiedamse Vest een beetje een leuk restaurant?
Nou, ze hebben zo te zien precies dit uur mise en place, daarna maar even een reserverinkje boeken voor vanavond.quote:Op zondag 22 november 2015 12:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelf niet geweest maar schijnt wel leuk te zijn. Pepijn Schmeink is wel een goede kok.
Oh, dat ziet er ook niet slecht uit.quote:Op zondag 22 november 2015 12:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Griek daar kan ik wel aanraden, maar dat is geen antwoord op de vraag.
Ja?quote:Op zondag 22 november 2015 12:19 schreef Tem het volgende:
Die Griek is wel een geheel andere orde natuurlijk.
Naja, het is voor drie personen om 18.15, denk dat het wel moet lukken.quote:Op zondag 22 november 2015 12:19 schreef Tem het volgende:
Ik wens je trouwens succes met nu nog reserveren, BobNormaal gesproken gaat dat echt niet meer lukken bij dit soort toko's
Ja, dat is. Ik dacht meer aan niveauverschil, mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Zolang het maar niet van de strekking De Beren, Bram Ladage, of om het even elke andere keten is.quote:Op zondag 22 november 2015 12:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, wel een goede tent maar veel minder hipster natuurlijk.
Apollo schotel en dame blanche als toetje.quote:Op zondag 22 november 2015 12:25 schreef Kowloon het volgende:
Ook culinair gezien van een andere orde. Dertien lijkt mij op dat gebied interessanter. Buitenlands eten draait toch vaak er op uit dat de meeste gasten één van 'greatest hits' bestellen.
Ja, ik kan ze natuurlijk ook gewoon wat laten bestellen bij Bram Ladage. Kan je het nog lopend opeten ook.quote:
Whehe daar heb ik een aantal jaar gewoond.quote:Op zondag 22 november 2015 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze laten hun personeel met deze grappige helmen rond rijden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2015 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze laten hun personeel met deze grappige helmen rond rijden:
[ afbeelding ]
Allemaal geen probleem.quote:Op zondag 22 november 2015 12:19 schreef Tem het volgende:
Ik wens je trouwens succes met nu nog reserveren, BobNormaal gesproken gaat dat echt niet meer lukken bij dit soort toko's
Wel poedersuiker en roomboter bij gedaan?quote:Op zondag 22 november 2015 13:37 schreef Kowloon het volgende:
Net poffertjes gebakken in een poffertjespan die ik gekregen had. Tsjongejonge, wat een getob voor een paar van die smakeloze deegbolletjes.
Poffertjes zijn sowieso niet te vreten. Pannenkoeken met spek daarentegen.quote:Op zondag 22 november 2015 13:37 schreef Kowloon het volgende:
Net poffertjes gebakken in een poffertjespan die ik gekregen had. Tsjongejonge, wat een getob voor een paar van die smakeloze deegbolletjes.
Nee, stroop, ik had geen poedersuiker voorhanden. Toen waren ze ook niet meer smakeloos overigens.quote:Op zondag 22 november 2015 13:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel poedersuiker en roomboter bij gedaan?
nee toen werd het vloeibaar suiker met deegballetjes.quote:Op zondag 22 november 2015 13:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, stroop, ik had geen poedersuiker voorhanden. Toen waren ze ook niet meer smakeloos overigens.
Correctie, de stroop was niet smakeloos.quote:Op zondag 22 november 2015 13:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, stroop, ik had geen poedersuiker voorhanden. Toen waren ze ook niet meer smakeloos overigens.
Ik wilde wat proberen voor het Kerstdiner.quote:Op zondag 22 november 2015 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poffertjes zijn sowieso niet te vreten. Pannenkoeken met spek daarentegen.En dan lekker veel poedersuiker erop.
En dan te bedenken dat in menig stadscentrum lui de hele dag van die dingen staan te bakken.quote:Op zondag 22 november 2015 13:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
nee toen werd het vloeibaar suiker met deegballetjes.
Die mensen werken tenminste.quote:Op zondag 22 november 2015 13:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een menig stadscentrum lui de hele dag van die dingen staan te bakken.
Ja ik snap ook niet dat mensen die kopen. Bak dan zelf, als je ze wil.quote:Op zondag 22 november 2015 13:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat een menig stadscentrum lui de hele dag van die dingen staan te bakken.
Lijkt me eerder dat die dingen mensen aanzetten tot terrorisme.quote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef Kowloon het volgende:
De aanwezigheid van draaiorgels zou overigens een verklaring kunnen bieden waarom Nederlandse centra tot nog toe gevrijwaard gebleven zijn van aanslagen. Misschien een ideetje voor Brussel.
Nou ja, poffertjes kan op zich wel dan, maar dan moet je wel een beetje klooien met het recept. Echte roomboter, beetje kaneel, dat soort dingen.quote:Op zondag 22 november 2015 13:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wilde wat proberen voor het Kerstdiner.Ik bak wafels denk ik. En dan chocola, amandelen en ijs er bij. Niet spannend, wel lekker.
Echt? De enige poffertjeskraam die ik gedurende het jaar zie is tijdens de kermis.quote:Op zondag 22 november 2015 13:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat in menig stadscentrum lui de hele dag van die dingen staan te bakken.
Om op te drinken?quote:Op zondag 22 november 2015 13:58 schreef Reya het volgende:
Paar mooie flesjes Barolo op de kop getikt
In de vriezer stoppen dan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Wijn is me te weinig solide om in te beleggen.
Ik ook, was echt geweldig met Andre the Giant, Jake the Snake en Hulk Hogan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.En ik vroeger maar denken dat het echt was.
Mooiste vond ik als ze met meubilair aan de haal gingen. Lekker meppen met van die klapstoeltjes.quote:Op zondag 22 november 2015 14:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, was echt geweldig met Andre the Giant, Jake the Snake en Hulk Hogan.
The Undertaker, stone cold Steve Austin, Bret the hitman Hart, enzovoort. Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 22 november 2015 14:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, was echt geweldig met Andre the Giant, Jake the Snake en Hulk Hogan.
Die dingen zijn inderdaad erg irritant.quote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef Kowloon het volgende:
De aanwezigheid van draaiorgels zou overigens een verklaring kunnen bieden waarom Nederlandse centra tot nog toe gevrijwaard gebleven zijn van aanslagen. Misschien een ideetje voor Brussel.
Dit is worstelen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus dit noemen Kaas en Euri "boksen"?
Ach jee, wat jammer is dat. Jullie leken het zo goed te doen. Maar soms scheiden wegen zich. Ik neem aan dat je nu op zoek naar nieuwe woonruimte moet?quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, na 3,5 jaar is het uit met m'n vriendin. Voel me zowel opgelucht als enorm verneukt tegelijkertijd. Moet nu vanwege het samenwonen door een soort betyar-light situatie heen.
Klote.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, na 3,5 jaar is het uit met m'n vriendin. Voel me zowel opgelucht als enorm verneukt tegelijkertijd. Moet nu vanwege het samenwonen door een soort betyar-light situatie heen.
Jij bezoekt een kermis?quote:Op zondag 22 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? De enige poffertjeskraam die ik gedurende het jaar zie is tijdens de kermis.
En dat op zo'n donkere koude zondag.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Heb jij het ook koud? Ik heb het de hele dag al een beetje koud.quote:Op zondag 22 november 2015 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat op zo'n donkere koude zondag.
Neequote:Op zondag 22 november 2015 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het ook koud? Ik heb het de hele dag al een beetje koud.
Oh ja, de kinderarbeid die een ochtendkrantenwijk heet.quote:Op zondag 22 november 2015 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
NeeSeks met ijsberen, da's pas koud.
Dat lijkt me juist heerlijk, knuffelen met zo'n beest in een vacht.quote:Op zondag 22 november 2015 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
NeeSeks met ijsberen, da's pas koud.
Wel een geweer meenemen voor de zekerheidquote:Op zondag 22 november 2015 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist heerlijk, knuffelen met zo'n beest in een vacht.
Dat is bij ijsberen wel nodig, want die jagen op mensen.quote:Op zondag 22 november 2015 17:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een geweer meenemen voor de zekerheid
Ik nam op basis van jullie geaardheid gewoon aan dat jullie die vechtsport van jullie ook in spandex zouden bedrijven.quote:
Zure shit.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Nog niet, maar op termijn is een compleet eigen eensgezinswoning te groot voor mij alleen. Bovendien weet ik ook niet zo goed of ik hier wil blijven wonen, gezien de herinneringen.quote:Op zondag 22 november 2015 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee, wat jammer is dat. Jullie leken het zo goed te doen. Maar soms scheiden wegen zich. Ik neem aan dat je nu op zoek naar nieuwe woonruimte moet?
Begrijpelijk. Maar het is fijn dat er tenminste geen haast bij is.quote:Op zondag 22 november 2015 19:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog niet, maar op termijn is een compleet eigen eensgezinswoning te groot voor mij alleen. Bovendien weet ik ook niet zo goed of ik hier wil blijven wonen, gezien de herinneringen.
In je eentje in een eengezinswoning is juist superrelaxed.quote:Op zondag 22 november 2015 19:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog niet, maar op termijn is een compleet eigen eensgezinswoning te groot voor mij alleen. Bovendien weet ik ook niet zo goed of ik hier wil blijven wonen, gezien de herinneringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |