quote:
Maar alle moslims monitoren is dan volgens jou wel acceptabel? Over dat punt stap je nogal gemakkelijk heen. Zoals ik een paar posts geleden al stelde moet je toch op een bepaalde wijze initiële signalen opvangen die tot verder onderzoek leiden. Monitoren van internetverkeer waarbij verdachte patronen worden gedetecteerd kan wel degelijk een middel zijn. Als je simpelweg vindt dat we maar gewoon het risico moeten lopen is dat ook prima, maar dan is de vraag of je überhaupt nog een inlichtingendienst nodig zou hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:55 schreef Kowloon het volgende: [..] Gewoon accepteren dat je niet al het leed kunt voorkomen. Af en toe een Tristan is niet wenselijk maar naar mijn idee geen reden om de privacy van miljoenen vreedzame burgers op de tocht te zetten. Overigens betwijfel ik zeer of monitoring van het internetverkeer überhaupt dat soort types de wind uit de zeilen kan nemen.
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Mijn kennis van de Franse taal is nagenoeg nul probeer ik te zeggen.
Ja maar het is ook niet echt invasief te noemen. Vanuit privacyoogpunt is het onwenselijk, maar vanuit opsporingsoogpunt is het een prima tool om je inlichtingendiensten te voorzien van aanwijzingen, tegen bijna 0 overlast voor de volstrekt vreedzame burger.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Geautomatiseerde datavergaring is nu het aanvangspunt voor volstrekt vreedzaam levende burgers. Lijkt mij een tikje overtrokken.
Rezania is meer van de saucisses.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?
Ja, maar dan ga ik gewoon naar de supermarkt en haal ik ham, let ik voor de rest niet zo op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit in Frankrijk een pakje ham gehaald?
Oh ik vond het al zo direct.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Mijn kennis van de Franse taal is nagenoeg nul probeer ik te zeggen.
KLB moet je ook gewoon mijden, puberaal gedrag is aan de orde van de dag daar. Voor een goede discussie kan je beter een topic in POL, NWS of GC openen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan niet quoten, maar het gebeurt in een heleboel topics. Uberhaupt is er elke dag wel een topic waarin homo's de klacht zijn en dan komen er weer 10 pagina's homohaat. Ik opende zelf net een klacht over dat bedrijf die die homo ineens niet aannam en iedereen praat het goed en de helft komt met shit als "zo'n vent is dan ook gewoon vies homo, daar moet je niet mee te koop lopen" en "terecht en wel zo eerlijk van de eigenaar" etc. Misschien is er inmiddels wat verwijderd, ik hoef het niet te zien.
Dat Pokkelmans en Koos hier een beetje op flikkers schelden vind ik wel mooi, maar dat in KLB is allemaal bloedserieus.
Ja oke, Koos en Pokkelmans hebben ook gewoon echt een hekel aan ze. Klojo's.
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik gewoon naar de supermarkt en haal ik ham, let ik voor de rest niet zo op.
Let ik niet op, ik zag enkel ham.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.
NWS? Nee, POL is de bakermat van de discussie. Alleen hier wordt soms nog een beetje normaal gediscussieerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
KLB moet je ook gewoon mijden, puberaal gedrag is aan de orde van de dag daar. Voor een goede discussie kan je beter een topic in POL, NWS of GC openen.
Een politieke discussie is heel anders dan een maatschappelijke discussie. En NWS is meestal wel prima na een paar pagina's.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
NWS? Nee, POL is de bakermat van de discussie. Alleen hier wordt soms nog een beetje normaal gediscussieerd.
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.quote:
Ja. Hier gebruikt men argumenten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een politieke discussie is heel anders dan een maatschappelijke discussie.
thatsracist.jpgquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.
Racist!!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
In het kader van "iemand moet het doen" vind ik het absoluut geen probleem, maar het liefste ben ik gewoon zwart.
Das toch gewoon het merk?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er staar levensgroot 'JAMBON' op die pakjes.
Een en al mongolen daar in KLB.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Moet dat bedrijf zelf weten... En als homo zou je ook niet moeten willen werken in een bedrijf met een anti-homocultuur. Vind dat bedrijf trouwens wel verstandig. Stel je laat zo'n jongen werken in je bedrijf, en er komen kinderen... zien ze een homo staan! Straks gaan ze nog denken dat het normaal is of zo.
Daar quote je ook wel iemand zegquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort dingen dus:
[..]
Een en al mongolen daar in KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |