Hitler was ook eerlijk over zijn jodenhaat. Lekker fucking boeiend, die anti-klacht van je.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:27 schreef Woelwater het volgende:
Antiklacht: De Boer is tenminste eerlijk, in tegenstelling tot al die andere bedrijven waar je simpelweg "niet in het profiel past"
Weigering van een stageplek vergelijken met de holocaustquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hitler was ook eerlijk over zijn jodenhaat. Lekker fucking boeiend, die anti-klacht van je.
Het punt is natuurlijk dat het bizar is om domme discriminerende klojo's goed te praten, omdat ze "er eerlijk over zijn". Hoe maakt dat het nou oke?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Weigering van een stageplek vergelijken met de holocaustx oneindig
Je bent een anti-semiet met je kutvergelijking van je.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hitler was ook eerlijk over zijn jodenhaat. Lekker fucking boeiend, die anti-klacht van je.
Het punt is dat ALLE bedrijven discrimineren, mocht je dat even ontgaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het bizar is om domme discriminerende klojo's goed te praten, omdat ze "er eerlijk over zijn". Hoe maakt dat het nou oke?
Dat was inderdaad nogal naief van ze.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:27 schreef Woelwater het volgende:
Antiklacht: De Boer is tenminste eerlijk, in tegenstelling tot al die andere bedrijven waar je simpelweg "niet in het profiel past"
Deze jongen valt gewoon niet in het profiel. Beter toch voor hem, dan zit hij tenminste niet op een kut stage.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het bizar is om domme discriminerende klojo's goed te praten, omdat ze "er eerlijk over zijn". Hoe maakt dat het nou oke?
Het grote goedpraten en wegkijken is alweer begonnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het punt is dat ALLE bedrijven discrimineren, mocht je dat even ontgaan.
Ja dat hadden ze dus beter kunnen zeggen, dan had er geen haan naar gekraaidquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:27 schreef Woelwater het volgende:
Hij was al aangenomen en paste perfect in het profiel. Maar toen de baas erachter kwam dat het 'zo'n vieze homo' is (mening die veel KLB'ers delen zie je hier altijd in diverse topics), mocht hij opeens wel thuisblijven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Deze jongen valt gewoon niet in het profiel. Beter toch voor hem, dan zit hij tenminste niet op een kut stage.
Dan paste hij achteraf gezien dus toch niet in het profiel, duhh..quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij was al aangenomen en paste perfect in het profiel. Maar toen de baas erachter kwam dat het zo'n vieze homo is (mening die veel KLB'ers delen zie je hier altijd in diverse topics), mocht hij opeens wel thuisblijven.
Dus als jij ergens werkt (of stage loopt) en men komt er achter wat jij in je slaapkamer uitspookt en je dan ontslaat vind je dat acceptabel?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dan paste hij achteraf gezien dus toch niet in het profiel, duhh..
Welkom in de moderne tijd van facebook. Zullen we het lijstje even afgaan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij was al aangenomen en paste perfect in het profiel. Maar toen de baas erachter kwam dat het 'zo'n vieze homo' is (mening die veel KLB'ers delen zie je hier altijd in diverse topics), mocht hij opeens wel thuisblijven.
Een doodnormale foto met je partner is neutraal. Dat niet als neutraal beschouwen is op zichzelf alweer een waarde-oordeel over homo's.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Welkom in de moderne tijd van facebook. Zullen we het lijstje even afgaan?
Mogelijke slachtoffers van disriminatie
- Iedereen met een kleurtje of een rare naam.
- Bepaalde subculturen.
- Bepaalde politieke achtergrond.
- Bepaalde ideologie of religie
- Bepaalde seksuele voorkeur
en ga zo maar door. Als je wilt aangenomen worden en je hebt een facebook, dan is het tegenwoordig beter om die hele bende achter een muur te zetten, en een neutrale profielfoto doen of helemaal geen foto. Of beter helemaal geen facebook. Want iedereen zoekt je op zodra ze een naam op een sollicitatie zien staan.
Uiteindelijk kom je op een gesprek, waar je je natuurlijk ook veel beter voor doet dan je bent, dan wordt je aangenomen. Vervolgens voel je even in wat voor omgeving je zit en aan de hand daar van kun je altijd nog kijken of je iets wilt vertellen over je prive of niet...
Hoe moeilijk kan het zijn.
Dit ja, met die verwijfde duckface foto samen met zijn vriendje op Facebookquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:44 schreef -AMG- het volgende:
Die gast is echt zo'n "homo" homo dus terecht.
Wat een gelul. Gewoon zo'n nuchter dialect sprekend boertje die een profielfoto had samen met zijn vriend waarop ze samen in doodnormale kleding in een tuin stonden ofzo. Niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:44 schreef -AMG- het volgende:
Die gast is echt zo'n "homo" homo dus terecht.
Niemand kan hem verplichten ze in dienst te nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:53 schreef the-eye het volgende:
Ik zou wel ééns willen weten of dit bedrijf van plan is voortaan tijdens gesprekken met sollicitanten of stagiaires te gaan vragen of ze homo zijn.
Hij kan ze er ook niet op weigeren en al helemaal niet voor ontslaan. Lijkt me meer relevantquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:57 schreef hoas het volgende:
[..]
Niemand kan hem verplichten ze in dienst te nemen.
Dit dusquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Moet dat bedrijf zelf weten... En als homo zou je ook niet moeten willen werken in een bedrijf met een anti-homocultuur. Vind dat bedrijf trouwens wel verstandig. Stel je laat zo'n jongen werken in je bedrijf, en er komen kinderen... zien ze een homo staan! Straks gaan ze nog denken dat het normaal is of zo.
Ja, maar als je na 2 positieve gesprekken iemand weigert omdat hij homoseksueel is, dan ben je wel degelijk fout, zeker als je dat ook nog eens als motivatie voor je weigering meestuurt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:56 schreef hoas het volgende:
Mooiste is dat je als eigenaar zelf wel uitmaakt wie je stage laat lopen, dat de eigenaar niets met flikkers heeft is zijn goed recht, hij had het alleen anders moeten brengen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:49 schreef spierbal het volgende:
Religie in welke vorm dan ook is voor domme bange mensen die het geloof in het hiernamaalse nodig hebben om niet bang te hoeven zijn voor de dood.
Religie is een facking gezwel in de samenleving in welke vorm dan ook. En Dave hoe kut het ook ia om afgewezen te worden om wie of wat je bent, wees blij dat je een bedrijf niet financieerd wat indirect pedofiele aanbidt.
Ga maar eens soliciteren.. je bent godverdomme 24 jaar en nog nooit een CV de deur uit gedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grote goedpraten en wegkijken is alweer begonnen.
Tering hey, wat een schokkend filmpje!quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:49 schreef the-eye het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)entaar-19286583.html
RTV Noord
RTV Noord stuurde vrijdag een verslaggever en cameraman naar Drachten. Na een kort interview met een klant over het voorval, kwam eigenaar De Boer naar buiten.
Hij sommeerde de verslaggever en cameraman te vertrekken en dreigde de politie te bellen.
RTV Noord zette het filmpje online. Deze is hier te bekijken.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ik-bel-nu-de-politie
Klinkklare onzin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:42 schreef Torstein het volgende:
[..]
Ga maar eens soliciteren.. je bent godverdomme 24 jaar en nog nooit een CV de deur uit gedaan.
Het is helemaal niet je goed recht om andere mensen te discrimineren, dat staat nota bene in onze Grondwet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:56 schreef hoas het volgende:
Mooiste is dat je als eigenaar zelf wel uitmaakt wie je stage laat lopen, dat de eigenaar niets met flikkers heeft is zijn goed recht, hij had het alleen anders moeten brengen.
Precies... Moet je toch niet aan denken zeg. Vol vunzige praktijken zitten ze!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus
Tevens, voordat je het weet heeft die gozer de melkrobot van de koeien ontdekt, en besluit zijn pener eens te laten kolven.
"Het profiel" is een smoes, geen argument he.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dan paste hij achteraf gezien dus toch niet in het profiel, duhh..
Hoeveel bedrijven zijn er die nog mensen aannemen van 60+, ondanks dat ze gewoon gekwalificeerd zijn voor de job?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is helemaal niet je goed recht om andere mensen te discrimineren, dat staat nota bene in onze Grondwet.
Lekker schijtlollig. Op geen enkele manier grappig man.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat een kutklacht. Dat mag die eigenaar lekker zelf bepalen. Ik ben geen homohater maar ik zou ook liever een normale gozer in mijn zaak willen hebben. Zo'n gaypratende kerel met rare wijventrekjes begint toch te iriteren uiteindelijk en je hebt toch te maken met klanten.
Je kunt trouwens ook moeilijk de hele dag met een kurk in je reet lopen. Die eigenaar heeft gelijk.
Het is vooral dom om aan te nemen dat ik geloof dat discriminatie niet voorkomt, terwijl ik dat niet gezegd heb en nota bene een topic open over een voorbeeld van dat het wel voorkomt. In plaats van ertegen te ageren ga jij het dan een beetje zitten goedpraten..quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoeveel bedrijven zijn er die nog mensen aannemen van 60+, ondanks dat ze gewoon gekwalificeerd zijn voor de job?
Denken dat alleen deze jongen werd gediscrimineerd en dat het verder nergens anders gebeurt is toch wel bijzonder naïef te noemen.
Man, laat je toch niet zo stangen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker schijtlollig. Op geen enkele manier grappig man.
Dat ligt natuurlijk aan het bedrijf en functie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:36 schreef -Hadassa- het volgende:
Ik vind het niet kunnen..
het toepassen van de levenstijl binnen de bedrijfscultuur zou in dit geval niet moeten/mogen.
Wat iemand in zijn vrije tijd doet/ is zou niet relevant moeten zijn.
Allemaal lekker makkelijk geluld vanuit jouw positie. Denken dat je grappig bent, beetje giebelen met z'n allen en niet doorhebben dat het allemaal onderdeel is van het maatschappelijke klimaat dat ervoor zorgt dat een groot deel van de samenleving een moeilijke rotjeugd heeft. Het is walgelijk en niet grappig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Man, laat je toch niet zo stangen.
Dat is niet op alles van toepassing. Volgens mij mag jij gewoon weigeren om homo's in je huis te laten puur omdat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is helemaal niet je goed recht om andere mensen te discrimineren, dat staat nota bene in onze Grondwet.
wat is dit nou weer voor slachtoffergedrag. Het maatschappelijk klimaat voor homo's is in Nederland meer dan uitstekend. Nog los van de vraag of je geluk daar van af zou moeten hangen. Laat onverlet dat je iemand niet kan dwingen werknemers aan te nemen tegen de zin in van de eigenaarquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal lekker makkelijk geluld vanuit jouw positie. Denken dat je grappig bent, beetje giebelen met z'n allen en niet doorhebben dat het allemaal onderdeel is van het maatschappelijke klimaat dat ervoor zorgt dat een groot deel van de samenleving een moeilijke rotjeugd heeft. Het is walgelijk en niet grappig.
Niet uitstekend, maar belabberd. Dat er ook landen zijn waar je ervoor doodgemaakt wordt maakt Nederland niet ineens fantastisch op dit gebied, zie de reacties van figuren als jij die je als je opgroeit dagelijks overal om je heen hoort.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor slachtoffergedrag. Het maatschappelijk klimaat voor homo's is in Nederland meer dan uitstekend. Nog los van de vraag of je geluk daar van af zou moeten hangen. Laat onverlet dat je iemand niet kan dwingen werknemers aan te nemen tegen de zin in van de eigenaar
Je ben ook flikker?quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal lekker makkelijk geluld vanuit jouw positie. Denken dat je grappig bent, beetje giebelen met z'n allen en niet doorhebben dat het allemaal onderdeel is van het maatschappelijke klimaat dat ervoor zorgt dat een groot deel van de samenleving een moeilijke rotjeugd heeft. Het is walgelijk en niet grappig.
Als je daar zo'n probleem mee hebt als eigenaar dan screen je je potentiële personeel voor ze 2 gesprekken hebben gehad, al even afgezien van het feit dat hij de stagiair een afwijzing stuurt waarin staat dat hij afgewezen is vanwege zijn praktiserend homoseksueel zijn, en dat mag in NL nou eenmaal niet, net zoals je iemand niet mag afwijzen omdat hij buitenlander is, omdat hij gehandicapt is, omdat hij gelovig is of het verkeerde geloof heeft.....quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor slachtoffergedrag. Het maatschappelijk klimaat voor homo's is in Nederland meer dan uitstekend. Nog los van de vraag of je geluk daar van af zou moeten hangen. Laat onverlet dat je iemand niet kan dwingen werknemers aan te nemen tegen de zin in van de eigenaar
Je opent een topic waarin je verontwaardigd bent dat het betreffende bedrijf vol zit met bekrompen en discriminerende kutten. Als ik aangeef dat dat bij elk bedrijf gebeurt, alleen wat subtieler, kom je aan met een Hitlervergelijking.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is vooral dom om aan te nemen dat ik geloof dat discriminatie niet voorkomt, terwijl ik dat niet gezegd heb en nota bene een topic open over een voorbeeld van dat het wel voorkomt. In plaats van ertegen te ageren ga jij het dan een beetje zitten goedpraten..
Ja. Eerst jarenlang geheim vanwege dergelijke types en nu gelukkig niet meer. Echt zo'n pubergrappig woord trouwens, "flikker".quote:
reacties als mij? Ik vind gewoon dat mensen over eigen bezit gaan. Extreem hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet uitstekend, maar belabberd. Dat er ook landen zijn waar je ervoor doodgemaakt wordt maakt Nederland niet ineens fantastisch op dit gebied, zie de reacties van figuren als jij die je als je opgroeit dagelijks overal om je heen hoort.
Als de doodstraf het vergelijkingsmateriaal is, is het al gauw relatief goed. Dat maakt het nog niet goed in absolute zin.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
reacties als mij? Ik vind gewoon dat mensen over eigen bezit gaan. Extreem hoor.
Misschien dat aan homo-emancipatie nog veel kan verbeteren maar inderdaad in vergelijking met andere landen gaat het hier naar mijn bescheiden mening meer dan uitstekend.
Het leuke aan homo's vind ik nou juist dat ze zichzelf vaak totaal niet serieus nemen en een groot gevoel voor zelfspot hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Das raar want Dier- en Tuinierbedrijf De Boer uit Drachten gaf mij AIDSquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:15 schreef renwan het volgende:
Dier- en Tuinierbedrijf De Boer uit Drachten genas mijn terminale kanker
Dan nog vind ik dat er in Nederland weinig aanleiding is om over homo-emancipatie te klagen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de doodstraf het vergelijkingsmateriaal is, is het al gauw relatief goed. Dat maakt het nog niet goed in absolute zin.
Ik barst van de zelfspot en lach hard mee om alle homograppen die m'n maten om de haverklap in real life maken, maar al die zwartgallige posts in KLB zijn geen grapjes meer omdat het allemaal zwartgallig, cynisch, discriminerend, ongenuanceerd en anoniem is en het daardoor lijkt alsof 90% gemeend is. In het echt is het nog leuk omdat je dan weet dat men je heus wel accepteert om wie je bent, in zo'n topic als deze lijkt daar geen enkele sprake van te zijn en is het gewoon schijtlollig met z'n allen tegen de homo en dan als ik geen zin meer heb om te reageren op maar het volgende topic om te zieken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het leuke aan homo's vind ik nou juist dat ze zichzelf vaak totaal niet serieus nemen en een groot gevoel voor zelfspot hebben.
Wat is nou beter: dat je bij wet vervolgd wordt om je geaardheid, of dat mensen er lollig over doen maar het ondertussen wel prima vinden?
Dat homo's altijd een beetje 'pispaaltje' zullen blijven en nu dan een bron voor grapjes en humor, ach is dat nou zo erg?
Cool dat je jezelf tegenwoordig accepteert en zo, maar misschien is erom kunnen lachen en wat zelfspot ontwikkelen best een goede volgende stap
Nou ja, we weten allemaal waar homofobie over het algemeen vandaan komt, dus dat er in achterkamertjes wat opgelopen wordt kan niemand verbazen....quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Das raar want Dier- en Tuinierbedrijf De Boer uit Drachten gaf mij AIDS
Beetje zoals veel blanken vonden dat zwarten het wel goed hadden in het Amerika van enkele decennia terug. Want dat kan je wel even bepalen voor een groep waar je zelf niet toe behoort en waarvan je geen idee hebt hoe het daadwerkelijk is om ertoe te behoren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:20 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat er in Nederland weinig aanleiding is om over homo-emancipatie te klagen.
Ken genoeg homo's en al langere tijd. Werkelijk niemand van hen klaagt over gebrek aan emancipatie of heeft dat ooit gedaan. Laat staan 'rotjeugd' of maatschappelijke afkeuring uit de omgeving. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen portie 'ellende'. Niet aan jou om te bepalen of dat voor homo's erger is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je uberhaupt exact voor een andere groep mensen dat het klimaat "meer dan uitstekend is", zonder daarin in te kunnen leven?
Goedkoop argument, racismequote:Op zaterdag 21 november 2015 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje zoals veel blanken vonden dat zwarten het wel goed hadden in het Amerika van enkele decennia terug. Want dat kan je wel even bepalen voor een groep waar je zelf niet toe behoort en waarvan je geen idee hebt hoe het daadwerkelijk is om ertoe te behoren.
alsof ik homohaat goed praatquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Laat ook maar, ik heb hier helemaal geen zin in. Veel plezier met het goedpraten van homohaat, want dat valt allemaal wel mee. Topforum, KLB.
Dat is een invulling van de leegte die een forum bij zich draagt in de vorm van het niet kunnen zien van de mensen die posten. Je nam mijn post ook serieus en werd er boos over. Terwijl ik er geen barst van meende en gewoon wat reuring wou veroorzaken en het een beetje kwallend bedoeld wasquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik barst van de zelfspot en lach hard mee om alle homograppen die m'n maten om de haverklap in real life maken, maar al die zwartgallige posts in KLB zijn geen grapjes meer omdat het allemaal zwartgallig, cynisch, discriminerend, ongenuanceerd en anoniem is en het daardoor lijkt alsof 90% gemeend is. In het echt is het nog leuk omdat je dan weet dat men je heus wel accepteert om wie je bent, in zo'n topic als deze lijkt daar geen enkele sprake van te zijn en is het gewoon schijtlollig met z'n allen tegen de homo en dan als ik geen zin meer heb om te reageren op maar het volgende topic om te zieken.
Het gaat niet om het weigeren van de stageplek het gaat om de grond waarop deze stageplek geweigerd is, dat is simpelweg onrechtmatig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:34 schreef Woelwater het volgende:
Mag trouwens hopen dat De Boer er met een berisping vanaf komt en de economische schade toegebracht aan dit bedrijf, door dit in de media te brengen door die relnicht, op hem verhaald gaat worden.
Het weigeren van een stageplek staat in geen verhouding tot het ten gronde richten van een bedrijf met x aantal werknemers.
Haha TS is hommo. Kiek m goaaaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker schijtlollig. Op geen enkele manier grappig man.
Van die 9 weet je niet wat de grond van afwijzing is, net zoals je dat niet weet als je als vrouw of 30-plusser wordt afgewezen "omdat je niet in het team past", terwijl het dan misschien ook om je geslacht of leeftijd gaat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Ach ach, allemaal over elkaar en dat bedrijf heen vallen omdat iemand eerlijk genoeg is om toe te geven wat de precieze (in strijd met de wet) reden is. Die negen andere bedrijven die iemand afwijzen omdat hij de grootste nicht is die bestaat maar het niet als reden geven ontspringen de dans. De tiende die eerlijk is die is de lul. Oneerlijkheid loont.
Mij noemen ze "lange" verder geen moeite mee, het is maar net hoe je ermee omgaat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Eerst jarenlang geheim vanwege dergelijke types en nu gelukkig niet meer. Echt zo'n pubergrappig woord trouwens, "flikker".
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:46 schreef hoas het volgende:
[..]
Mij noemen ze "lange" verder geen moeite mee, het is maar net hoe je ermee omgaat.
Lange flikker zou pas erg zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:46 schreef hoas het volgende:
[..]
Mij noemen ze "lange" verder geen moeite mee, het is maar net hoe je ermee omgaat.
De puisten op je reet horen zijn schokkendquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tering hey, wat een schokkend filmpje!
Mooie zin, retard.quote:Op zondag 22 november 2015 00:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
De puisten op je reet horen zijn schokkend
quote:Op zondag 22 november 2015 05:35 schreef Mark031 het volgende:
Dit is de Joods/Christelijke cultuur van Nederland!
I sense mucho butthurtquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Laat ook maar, ik heb hier helemaal geen zin in. Veel plezier met het goedpraten van homohaat, want dat valt allemaal wel mee. Topforum, KLB.
#unfollow, dit verpest m'n dag alleen maar anders
Maar je realiseert je dat hier in KLB eigenlijk iedereen ten allen tijde afgezeken word? Hier in KLB zijn homo's nog steeds flikkers, zijn Moslims altijd terroristen die Nederlandse dochters verkrachten en zijn vrouwen altijd kortgeknipt, pittig en gortdroog van onder.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik barst van de zelfspot en lach hard mee om alle homograppen die m'n maten om de haverklap in real life maken, maar al die zwartgallige posts in KLB zijn geen grapjes meer omdat het allemaal zwartgallig, cynisch, discriminerend, ongenuanceerd en anoniem is en het daardoor lijkt alsof 90% gemeend is. In het echt is het nog leuk omdat je dan weet dat men je heus wel accepteert om wie je bent, in zo'n topic als deze lijkt daar geen enkele sprake van te zijn en is het gewoon schijtlollig met z'n allen tegen de homo en dan als ik geen zin meer heb om te reageren op maar het volgende topic om te zieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |