Moderne turbotaal.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijffie? Zo word ik nu werkelijk nooit genoemd
Heftigquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hmm, zo'n Facebookvriend van mij vliegt regelmatig op Bamako.
Vooral denigrerend. Doet me denken aan Bob de Rooij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moderne turbotaal.
Net zoals "hertje".
Wijffie is toch nogal neerbuigend?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moderne turbotaal.
Net zoals "hertje".
Terwijl Naughtylus normaliter vrouwen adoreert.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral denigrerend. Doet me denken aan Bob de Rooij.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hmm, zo'n Facebookvriend van mij vliegt regelmatig op Bamako.
Er zitten buitenlandse piloten tussen de gijzelaars.quote:
Maar ik was in Valencia.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef xpompompomx het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Zo had ik het geweten:quote:
Ja, daar ben ik langsgefietst (quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo had ik het geweten:
[ afbeelding ]
Op dit plein at ik voor het eerst "echte" paella.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik langsgefietst (). En door de drooggelegde rivierbedding, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oh die TL-balken!quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op dit plein at ik voor het eerst "echte" paella.
De rechter kant, in een combinatie van warm verlichte zandsteen en TL-balken uit de restaurants.
[ afbeelding ]
Toch nog oud geworden.quote:
Ben je mal, die zijn onderweg naar de KFC.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie dat haar gang achter haar staat. Als daar maar geen geweld van komt..
Wat is echte paella?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op dit plein at ik voor het eerst "echte" paella.
De rechter kant, in een combinatie van warm verlichte zandsteen en TL-balken uit de restaurants.
[ afbeelding ]
Niet uit een pakje.quote:
Tjah. Ze heeft wel gelijk. #blacklivesmatterquote:
Klinkt als iets waarin ik ga posten. Even de OP lezen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:36 schreef Ryon het volgende:
Ook een goed topic:
KLB / Homo zijn en de gaywereld verafschuwen: Weg relatiekans
Hoezo mis ik het verband tussen drukbezocht gayfeest en individuele ontplooiing van hetero-omgevingen?quote:De feesten zijn laagdrempelig en drukbezocht, waardoor individuele ontplooiing voor holebi’s en hun hetero-omgeving bevorderd wordt;
Ja, dat snapt jouw soort gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:53 schreef Ryon het volgende:
Die klacht over stichting PANN is trouwens wel terecht. Van die website:
[..]
Hoezo mis ik het verband tussen drukbezocht gayfeest en individuele ontplooiing van hetero-omgevingen?
Had een keer speciaal Spaanse rondekorrelrijst gekocht, werd de paella nog steeds dezelfde kledder als mijn risotto's.quote:
Dat is gewoon om subsidie te kunnen opstrijken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:53 schreef Ryon het volgende:
Die klacht over stichting PANN is trouwens wel terecht. Van die website:
[..]
Hoezo mis ik het verband tussen drukbezocht gayfeest en individuele ontplooiing van hetero-omgevingen?
Je moet het ook ff in de oven doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Had een keer speciaal Spaanse rondekorrelrijst gekocht, werd de paella nog steeds dezelfde kledder als mijn risotto's.
Ik heb het idee dat mijn pannen te hoog zijn waardoor de onderste rijst zijn vocht niet goed kwijt kan. Dan ga ik roeren, maar dat wakkert juist aan dat het een soort dikke pasta wordt.quote:
Paella pan kost 2 tientjes ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn pannen te hoog zijn waardoor de onderste rijst zijn vocht niet goed kwijt kan.
Ik scrollde naar boven en zag dus eerst het filmpje. Toen wist ik al dat het Pokkelmans moest zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij Risitas:
Dan ben je afgezet; hier voor maar 6,25 euries:quote:
.biz, dat lijken mij oplichters.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan ben je afgezet; hier voor maar 6,25 euries:
http://www.horecaworld.bi(...)qXn8kCFYqpGwodbvsF2A
quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan ben je afgezet; hier voor maar 6,25 euries:
http://www.horecaworld.bi(...)qXn8kCFYqpGwodbvsF2A
Een veelgehoorde opmerking hier op Fok.quote:
Jij denkt ook zo veel aan mijquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik scrollde naar boven en zag dus eerst het filmpje. Toen wist ik al dat het Pokkelmans moest zijn.
Alle goede koks zijn mannen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Gaat het nog over koken? Ook geen echte mannen hier he.
Correct. Beetje serieus koken lijkt me ook wel erg tof eigenlijk, maar ik heb er helaas nooit zin in.quote:
Mijn aura dwingt dat onbewust af.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kaas is er, en het gaat weer over cocks en 30 cm.
Vrouwlief is vega?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier staat vegetarische macaroni op 't menu.
Nee, huisgenoten. En ik kook meestal voor ons, dus vreet eigenlijk ook uitsluitend vegetarisch. Enige vlees dat ik nog consumeer is bij de nachtelijke snacks.quote:
Als Kaas met z'n worst langskomt zeker.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, huisgenoten. En ik kook meestal voor ons, dus vreet eigenlijk ook uitsluitend vegetarisch. Enige vlees dat ik nog consumeer is bij de nachtelijke snacks.
Zure shit, bradda.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, huisgenoten. En ik kook meestal voor ons, dus vreet eigenlijk ook uitsluitend vegetarisch. Enige vlees dat ik nog consumeer is bij de nachtelijke snacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |