Moderne turbotaal.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijffie? Zo word ik nu werkelijk nooit genoemd
Heftigquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hmm, zo'n Facebookvriend van mij vliegt regelmatig op Bamako.
Vooral denigrerend. Doet me denken aan Bob de Rooij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moderne turbotaal.
Net zoals "hertje".
Wijffie is toch nogal neerbuigend?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moderne turbotaal.
Net zoals "hertje".
Terwijl Naughtylus normaliter vrouwen adoreert.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral denigrerend. Doet me denken aan Bob de Rooij.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hmm, zo'n Facebookvriend van mij vliegt regelmatig op Bamako.
Er zitten buitenlandse piloten tussen de gijzelaars.quote:
Maar ik was in Valencia.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef xpompompomx het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Zo had ik het geweten:quote:
Ja, daar ben ik langsgefietst (quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo had ik het geweten:
[ afbeelding ]
Op dit plein at ik voor het eerst "echte" paella.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik langsgefietst (). En door de drooggelegde rivierbedding, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oh die TL-balken!quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op dit plein at ik voor het eerst "echte" paella.
De rechter kant, in een combinatie van warm verlichte zandsteen en TL-balken uit de restaurants.
[ afbeelding ]
Toch nog oud geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |