abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 22:01:18 #1
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157659883
quote:
Parijs is vrijdagavond opgeschrikt door schietpartijen, gijzelingen en explosies. Daarbij vielen zeker 127 doden. Ook raakten 180 mensen gewond, van wie er 80 zeer slecht aan toe zijn. Een overzicht van de gebeurtenissen.

Wat is er vrijdagavond gebeurd?
Vrijwel gelijktijdig begonnen er op verschillende plekken in de Franse hoofdstad schietpartijen en waren er explosies. Dit gebeurde in het oostelijk deel van het centrum van Parijs.

De eerste schietpartij werd gemeld bij restaurant Le Petit Cambodge aan de Rue Bichat. Daarbij vielen zeker twee doden en zeven gewonden.

Ook gingen terroristen het Theater Bataclan aan de Boulevard Voltaire binnen tijdens een optreden van de Californische rockband Eagles of Death Metal en gijzelden de aanwezigen. Hierbij vielen de meeste slachtoffers, ongeveer honderd. Bij invallen van de Franse politie iets na middernacht zijn zeker drie terroristen gedood.

Ook op de Avenue de la République, de Boulevard Beaumarchais, de Rue de Charonne en op de Boulevard Voltaire, niet ver van theater Bataclan, zijn aanslagen gemeld.

Verder waren er buiten het stadion Saint-Denis explosies te horen. Daar voetbalde op dat moment Frankrijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. Die werd gewoon doorgespeeld. President François Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd door zijn beveiligers uit het stadion gehaald. In de buurt van de explosies vielen zeker drie doden. Het gaat hier waarschijnlijk om zelfmoordaanslagen.

Wat weten we over de daders?
Islamitische Staat heeft de aanslagen inmiddels opgeëist en ook de Franse president Hollande heeft de terreurgroep aangewezen als dader. De president zei dat aanvallen buiten het land door IS zijn georganiseerd en met hulp in Frankrijk zijn uitgevoerd.

Volgens de Franse justitie zijn er bij de aanslagen zeker acht terroristen omgekomen, waarvan zeven omdat ze zichzelf met explosieven hebben opgeblazen. Mogelijk lopen er ook nog terroristen vrij rond.

Getuigen, waaronder radiojournalist Julien Pearce op radiozender Europe 1, noemen de aanslagplegers 'zeer jong en zeer beheersd'. Pearce was bij het concert aanwezig. De drie terroristen die in theater Bataclan om zich heen schoten zouden geen gezichtsbedekking hebben gedragen en tijdens het schieten geen woord hebben gezegd. 'Een van hen leek een gewone jongen, die een kalasjnikov vasthield. Dat was alles', aldus Pearce.

Onder de daders van de aanslagen van Parijs was ook een vrouw, meldt wederom radiozender Europe 1 op basis van gesprekken met ooggetuigen. Bij de lichamen van twee daders zijn een Syrisch en een Frans paspoort gevonden. Een van de auto's die door de daders is gebruikt, zou een Belgisch kenteken hebben.

Wat zijn de (politieke) reacties?
'Een oorlogshandeling', noemt de Franse president Hollande de aanslagen. 'Geconfronteerd met terreur moet Frankrijk sterk zijn, groot zijn, en de overheid moet kracht uitstralen. Dat zal gebeuren. We moeten ook een beroep doen op iedereen om verantwoordelijkheid te nemen', zo zei Hollande in een toespraak.

'Dit is een aanslag op de menselijkheid', zei de Amerikaanse president Barack Obama gisteren direct na de aanslagen. Hij benadrukte dat de Verenigde Staten Frankrijk willen helpen bij het onderzoek naar de aanslagen. Ook China heeft de aanslagen in Parijs veroordeeld en is bereid om Frankrijk en de internationale gemeenschap te helpen in de strijd tegen terrorisme.

Mark Rutte reageert geschokt en noemt de aanslagen 'werkelijk afschuwelijk'. 'We hebben hier te maken met extremisten die maar één doel hebben: onze westerse samenleving destabiliseren door haat te zaaien. Ons beste antwoord aan deze barbaren is dat we ons niet uit elkaar laten spelen. We laten ons niet intimideren. Wij zijn met meer, we wijken niet voor onverdraagzaamheid. Geweld en extremisme zullen nooit winnen van vrijheid.'

Welke maatregelen zijn er nu genomen?
In Frankrijk is de noodtoestand uitgeroepen. Daarmee kan beter ingegrepen worden bij groot dreigend gevaar of vermoeden daarvan. Zo hebben leger en politie ruime bevoegdheden om invallen te doen en mensen aan te houden. Ook worden de grenzen gesloten. Luchthavens blijven wel open en treinen blijven rijden.

Minister-president Rutte raadt reizigers naar Frankrijk aan om extra waakzaam te zijn. Maar ook in Nederland zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen, zowel zichtbaar als ontzichtbaar. De grensbewaking opgeschaald en geïntensiveerd, met name voor alle verkeer herleidbaar tot Frankrijk. Dit geldt ook voor luchthavens en treinstations.

http://m.parool.nl/parool(...)t-nu-toe-weten.dhtml

De voortvluchtige terrorist:

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
Game on. ^O^ .
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157659922
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:00 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Zeker maar dit waren toch heel wat terroristen bij elkaar, niet? 8 op vrijdag, en nu nog eens een 7-tal.
Waarom zou het zich beperken tot deze groep van een tiental mannen. Er zijn duizenden Europeanen naar Syrië vertrokken om deel te nemen aan de jihad.
pi_157659935
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:00 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Zeker maar dit waren toch heel wat terroristen bij elkaar, niet? 8 op vrijdag, en nu nog eens een 7-tal.
Of het waren er maar 7 :P
  woensdag 18 november 2015 @ 22:03:45 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157659943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom zou het zich beperken tot deze groep van een tiental mannen. Er zijn duizenden Europeanen naar Syrië vertrokken om deel te nemen aan de jihad.
Klopt ook. Maar ik heb het gevoel dat deze plannen toch onschadelijk zijn gemaakt nu. Ik kan ernaast zitten maar heb nu echt het gevoel dat het een tijdje rustig gaat blijven :P.

Ik hoop uiteraard dat ik gelijk heb, het is slechts een gevoel.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157659951
Is deze al gepost?

Ze hebben wel leuke agenten daar in Duitsland :) Die heb ik in Frankrijk nog niet gezien ...
pi_157659957
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:03 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Klopt ook. Maar ik heb het gevoel dat deze plannen toch onschadelijk zijn gemaakt nu. Ik kan ernaast zitten maar heb nu echt het gevoel dat het een tijdje rustig gaat blijven :P.

Laten we het hopen. Ik heb helaas een ander gevoel. En dat is precies wat ze willen....
pi_157659963
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:03 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik denk dat we binnen een halfjaar weer een aanslag krijgen, de frequentie zal in ieder geval omhoog gaan.
pi_157659978
BBCBreaking twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:03:31 Jewish teacher stabbed in French city of Marseille by three people claiming to be IS supporters, prosecutors say https://t.co/CEWg0YgJcF reageer retweet
-géén blogabet, bvd-
  woensdag 18 november 2015 @ 22:05:29 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157659982
Nu op Nieuwsuur. Ze doen behoorlijk legendarisch. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157659999
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu op Nieuwsuur. Ze doen behoorlijk legendarisch. :{

Beweeg je mond is :O
pi_157660020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:05 schreef MagicIsland1 het volgende:
BBCBreaking twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:03:31 Jewish teacher stabbed in French city of Marseille by three people claiming to be IS supporters, prosecutors say https://t.co/CEWg0YgJcF reageer retweet
Copycats?

Wat een zieke mensen lopen er toch rond.
pi_157660021
quote:
alles om maar aandacht te trekken
pi_157660144
quote:
99s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Awsom het volgende:
Is deze al gepost?

[ afbeelding ]

Ze hebben wel leuke agenten daar in Duitsland :) Die heb ik in Frankrijk nog niet gezien ...
Dat was gisteren leuk.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:12:58 #14
13462 BansheeBoy
pi_157660177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat was gisteren leuk.
En zelfs toen was het na een paar keer ontzettend laxerend aan het worden. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_157660184
NOS twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:10:10 Zweden heeft het dreigingsniveau voor het land verhoogd vanwege één man: https://t.co/mbN3KVF5Kt reageer retweet
pi_157660189
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En ook vochtig? :{

:{
pi_157660194
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maarja, dat vinden wij ook van die gare smileys van je en dat laten we ook toe.
pi_157660211

Waren die tweede man (Mohamed K) en dat kenteken al bekend?
pi_157660226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:
NOS twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:10:10 Zweden heeft het dreigingsniveau voor het land verhoogd vanwege één man: https://t.co/mbN3KVF5Kt reageer retweet
1 man ook echt.
pi_157660259
De EO had net die islamitische mongool Maiwand te gast in Arena:

woensdag 18 november 2015 @ 22:16:29 #21
155616 Proximo
For god, king & country
pi_157660260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

1 man ook echt.
Gezien de influx die zweden zichzelf heeft aangedaan zal het ook daar in de praktijk wel om meer dan 1 man gaan dunkt mij.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_157660273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:16 schreef Proximo het volgende:

[..]

Gezien de influx die zweden zichzelf heeft aangedaan zal het ook daar in de praktijk wel om meer dan 1 man gaan dunkt mij.
Ja alleen staat dat niet in het bericht :P
pi_157660283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]
_O-

Dat is de volgende die afreist, wat een debiel zeg.
pi_157660303
De Politie Delft twitterde zojuist de foto met dat kenteken, verwijderde die tweet en plaatste de foto daarna terug zonder het kenteken? Informatie die wij niet mogen weten? :o
  woensdag 18 november 2015 @ 22:19:04 #25
13462 BansheeBoy
pi_157660318
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]
Hij spreekt daar een waarheid als een huis (zonder asbest). :{

woensdag 18 november 2015 @ 22:20:08 #26
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157660342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]

Zouden zo 2 spelers van het nationale elftal kunnen zijn.

:P
pi_157660365
quote:
Godver
pi_157660384
Dankzij die artsen ben ik geen extremist meer (schrijver opinie: Mahmoud Tighadouini is een gederadicaliseerde moslim)

Ik ben Mahmoud Tighadouini. Een Nederlander van Marokkaanse komaf. Ik ben 30 jaar. Ik ben een eenvoudige moslim die zijn weg probeert te vinden in dit mooie land. Mijn hart treurt bij het zien van wat er in Parijs is gebeurd. Natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk voor dat vreselijke geweld. Ik ben ook niet verplicht om mijn gevoelens te uiten, maar toch wil ik dat nu doen. Ik kan voortaan ontkennen dat ik moslim ben, maar ik kan ook mijzelf luid en duidelijk laten horen als moslim. Ik woon in Amsterdam. Ik heb verschillende studies genoten, van administratie tot beveiliging. Helaas ben ik een tijdje terug getroffen door de ziekte kanker (hodgkin). Dus mijn maatschappelijke carrière is daardoor wat gestagneerd.

Ik heb zelf ook de conservatieve stroming van de islam aangehangen. Het begon rond mijn achttiende. Ik kom uit een gezin met zes kinderen. Mijn ouders hebben hun best gedaan mij zo goed mogelijk op te voeden. Maar die bagage bleek veel te licht voor de samenleving waarin wij leven en daardoor voel je je niet volwaardig. Vooral als je jong bent wil je ergens bijhoren.

Ik heb thuis enkel wat basiskennis opgedaan over de islam en daar zit het gevaar in. Als je nog nat bent achter de oren, gefrustreerd, op zoek en je vervolgens gaat verdiepen in de islam dan kunnen ze je van alles wijs maken, omdat je fundament niet sterk genoeg is.

Leven redden
Op dat moment zoek je naar duidelijkheid en die duidelijkheid krijg je van de radicale stromingen. Die zeggen waar het op staat. Ze doen geen concessies en zijn niet voor rede vatbaar. Als jonge jongen is dat verleidelijk, maar het is niet de weg. De radicalen geven je ook het gevoel dat je erbij hoort, en dat is nou net waar je naar op zoek bent.

Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn chemokuur en ik twee chirurgen over mij hoorde praten, terwijl zij dachten dat ik sliep, bedacht ik ineens: 'Deze mensen proberen mijn leven te redden. Waarom zou ik als moslim deze mensen, deze dokters verafschuwen, omdat zij iets anders geloven dan ik of misschien helemaal niet geloven? Waarom zou ik mijn geloof opdringen aan hen terwijl zij mij in vrijheid laten? Zij zagen een mens voor zich die geholpen moest worden en wat die persoon gelooft of denkt, was niet relevant voor hen.

Aanslagen
Dat heeft mijn ogen geopend. Ik ben ruimer gaan denken. En de aanslagen in Parijs hebben dat alleen maar sterker gemaakt. Misschien zaten tussen de slachtoffers in Parijs dokters, chirurgen, humanisten die opkomen voor mensenrechten waar dan ook. Die ook moslims zouden willen helpen. Het waren allemaal jonge mensen. Deze moesten enkel dood uit wraakzucht en waanzin!

Ik wil niet meer in een tweestrijd leven. Het is heel simpel voor mij, ik ben moslim en ik ben een Nederlands staatsburger. Waarom zou ik de mensen in dit land haten die mij de vrijheid geven om te zijn wie ik wil zijn. Het ironische is nog wel dat je hier meer vrijheid geniet om moslim te zijn dan in de islamitische wereld.

Ik moet me uitspreken. Als je als moslim ervoor kiest zulke verschrikkelijke misdaden te plegen tegen de menselijkheid als die in Parijs, zijn je argumenten niets waard.

Genieten
Ik hoor hier en daar holle retoriek. De mensen met begrip voor de aanslagen zeggen: zij vermoorden onze mensen ook. Maar wie zijn zij? Zij, dat zijn die mensen die met hun geliefden en vrienden een vriendschappelijke wedstrijd aan het bekijken zijn ter ontspanning. Zij die na een drukke werkweek een hapje willen eten in een restaurant. Zij die genieten van hun vrijdagavond. Gewoon mensen zoals u en ik die weinig met politiek en oorlogen te maken hebben elders in de wereld en gewoon op hun manier van hun leven willen genieten.

Je kunt niet willekeurig mensen doden in de veronderstelling dat je dan een goede daad stelt met de hemel als beloning. Nee, ik geloof daar niet in. Als mensen beginnen over de sharia in Nederland dan denk ik altijd waarom ben je hier? Wil je sharia? Zoek die op in de islamitische wereld. Wil je hier leven? Leef en doe mee! Laat eenieder in zijn waarde, dat moet de norm zijn. Als er een hemel is waar ik in geloof, dan zullen eerder die mensen daar komen die nietsvermoedend hun vrijdagavond tegemoet gingen en dat met de dood moesten bekopen omdat een aantal jonge geesteszieken zijn gehersenspoeld met gif waar helaas nog geen vaccin tegen gevonden is.

Ik weet dat er nu mensen zijn die de hoop opgeven. Maar als die wegvalt heeft angst vrij spel. Mijn wapen is en blijft het potlood en niet het lood om anderen in de naam van de islam te doorzeven. Mijn vader heeft me altijd geleerd dat de gemiddelde Nederlander verstandig is. Daar heb ik mijn hoop nu op gevestigd. Laat u niet verdelen, verenig u. Ik heb ook niet de antwoorden op alle problemen. Ik doe enkel mijn best om onderdeel te zijn van de oplossing.

Bron: De Volkskrant
pi_157660395
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij spreekt daar een waarheid als een huis (zonder asbest). :{

Leg uit. Ik hang aan je lippen.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:23:06 #30
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157660419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, en namens de de Franse veiligheidsdiensten, Premier Valls en President Hollande zeg ik: merci beaucoup.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157660530
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee, en namens de de Franse veiligheidsdiensten, Premier Valls en President Hollande zeg ik: merci beaucoup.
Het zou gaan om de bommenmaker.
pi_157660569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het zou gaan om de bommenmaker.
Foto is vanmorgen in deze reeks al ergens voorbij gekomen. Een Antilliaan die in Roubaix woont.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_157660607
Ik word nu toch wel benieuwd wanneer ze die Salah een keer gaan pakken, het duurt nu al langer dan dat ze achter die 2 aanzaten na Hebdo.
pi_157660677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:21 schreef George_Zina het volgende:
Dankzij die artsen ben ik geen extremist meer (schrijver opinie: Mahmoud Tighadouini is een gederadicaliseerde moslim)
Bron: De Volkskrant
Klinkt als een sympathieke moslim die op tijd tot inkeer is gekomen. Echter het is ook een duiding van dat de islam wel degelijk een probleem is;
quote:
Ik heb thuis enkel wat basiskennis opgedaan over de islam en daar zit het gevaar in. Als je nog nat bent achter de oren, gefrustreerd, op zoek en je vervolgens gaat verdiepen in de islam dan kunnen ze je van alles wijs maken, omdat je fundament niet sterk genoeg is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 18 november 2015 @ 22:38:47 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157660789
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Klinkt als een sympathieke moslim die op tijd tot inkeer is gekomen. Echter het is ook een duiding van dat de islam wel degelijk een probleem is;

[..]

Dat meldden ze gister ook dat het probleem zit in de integratie/intepretatie van de islam hier in de Westerse wereld.

quote:
Kan je het kijken?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157660800
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Wauw ja...! Geweldig, dit verhaal. Dat geeft de burger moed. Spijker op z'n kop wat ie zegt: de radicalen die overal tegenaan trappen wat Westers is maar ondertussen wel profiteren. Dat strookt niet. Ga dan idd leven in een land waar je je wel thuis voelt. En gelukkig kunt worden, want je maakt niemand wijs dat je gelukkig wordt van overal op spugen en radicaliseren.

Hopelijk gaan we dit soort verhalen vaker zien.
pi_157660830
quote:
Blijft een apart fenomeen... mensen die zichzelf (en anderen) opblazen.
pi_157660836
quote:
Ik versta het precies wel niet :P
pi_157660840
International Business Times

quote:
Who Is Hasna Aitboulahcen? Paris Female Suicide Bomber Detonates During Saint-Denis Raid
By Morgan Winsor @MorganWinsorIBT on November 18 2015 1:42 PM EST

Saint-Denis raid
Forensics are at work in the northern Paris suburb of Saint-Denis on Nov. 18, 2015, after French police special forces raided an apartment, hunting those behind the attacks that claimed 129 lives in the French capital five days ago. Police said at least two suspected terrorists, including a female suicide bomber, were killed, and seven were arrested. Lionel Bonaventure/AFP/Getty Images

The female suicide bomber who blew herself up Wednesday during a police raid that targeted suspected terrorists in Saint-Denis, France, was named as Hasna Aitboulahcen, a French-Moroccan national. She detonated her explosive vest as French police and soldiers closed in on a hideout in the northern Paris suburb. Aitboulahcen was the first-ever female suicide bomber in France and western Europe, the Guardian reported.

Minutes before her death, Aitboulahcen was seen making a telephone call, possibly to alert accomplices who were still in the area. Aitboulahcen, 26, was the cousin of Abdelhamid Abaaoud, the alleged mastermind behind Friday’s terrorist attacks in Paris and the main target of Wednesday's operation, the Independent reported.

Aitboulahcen was described as having "long, blonde hair," by a witness, according to the MailOnline. She grew up in the Paris region and ran her own business, Beko Construction, until 2012. She was on the radar of intelligence services, the Guardian reported.

The hourslong raid Wednesday focused on two apartments on the same street in Saint-Denis, with one leading to the other. More than 100 police and soldiers stormed the building and fired 5,000 munitions in a tense shootout. Two suspected terrorists were killed -- including Aitboulahcen -- and seven more were arrested. Abaaoud, the suspected ringleader of last week's attacks, was among those killed, the Washington Post reported.

Police sources told CNN the raid was "right on time" because the suspected terrorists targeted in the raid were "about to move on some kind of operation." The suspects were planning to attack Paris' airport and the Les Quatre Temps shopping center in the capital city's La Défense neighborhood, police sources told French public broadcasting.

Pictures at the scene after the raid concluded showed French police dragging a bloodied and half-naked man out of a residential block in Saint-Denis. At least five police were lightly wounded in the dramatic shootout -- some after the female suicide bomber detonated. A 7-year-old police dog named Diesel was killed during the massive operation.
pi_157660853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:38 schreef nils7 het volgende:

Kan je het kijken?
Je ziet niks, alleen geluid
pi_157660896
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Wauw ja...! Geweldig, dit verhaal. Dat geeft de burger moed. Spijker op z'n kop wat ie zegt: de radicalen die overal tegenaan trappen wat Westers is maar ondertussen wel profiteren. Dat strookt niet. Ga dan idd leven in een land waar je je wel thuis voelt. En gelukkig kunt worden, want je maakt niemand wijs dat je gelukkig wordt van overal op spugen en radicaliseren.

Zijn kanker en de artsen die hem behandelden heeft er voor gezorgd dat zijn ogen werden geopend.

Nou, dan hoop ik bij deze dat alle radicale moslims kanker krijgen :)
pi_157660912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:40 schreef chento het volgende:

[..]

Ik versta het precies wel niet :P
De vertaling staat er bij :')
pi_157660922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De vertaling staat er bij :')
Bedoel dat ik er dat niet uit kan opmaken ;)
pi_157660926
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:43 schreef chento het volgende:

[..]

Ok.
pi_157660960
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:39 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij daarvoor eerst ziek moest worden, hoop dat deze gezond mag worden, die kan men wel gebruiken lijkt me?
Die vullen alleen maar aan bedoel ik dus waardoor het land rijker wordt al is het van mentaliteit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 22:49:52 ]
pi_157661075
ADnl twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:38:58 De politie heeft vanavond één van de gebouwen van de Universiteit Twente ontruimd https://t.co/IxF6GE1wuv reageer retweet
  woensdag 18 november 2015 @ 22:51:13 #48
192592 SureD1
------------------------------
pi_157661089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:43 schreef chento het volgende:

[..]

Ik versta het anders prima

Il est ou ton copain?

C'est pas mon copain!

Il est ou?

C'est pas mon copain!

En dan boem...

[ Bericht 4% gewijzigd door SureD1 op 18-11-2015 22:58:29 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 22:51:54 #49
13462 BansheeBoy
pi_157661104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij daarvoor eerst ziek moest worden, hoop dat deze gezond mag worden, die kan men wel gebruiken lijkt me?
Alhoewel zijn schrijfstijl erg Bounty overkomt ben ik het inhoudelijk zeker met hem eens (deels). Ik durf zelfs te stellen dat die gasten die uiteindelijk écht met IS (wat het dan ook moge zijn) gaan vechten last hebben van een psychische aandoening. :{

Suske en Wiske Blauwe reeks

pi_157661106
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:50 schreef Childofthe90s het volgende:
ADnl twitterde op woensdag 18-11-2015 om 22:38:58 De politie heeft vanavond één van de gebouwen van de Universiteit Twente ontruimd https://t.co/IxF6GE1wuv reageer retweet
I call a fake bomb
Nope
pi_157661203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zijn kanker en de artsen die hem behandelden heeft er voor gezorgd dat zijn ogen werden geopend.

Gast :{
pi_157661237
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alhoewel zijn schrijfstijl erg Bounty overkomt ben ik het inhoudelijk zeker met hem eens (deels). Ik durf zelfs te stellen dat die gasten die uiteindelijk écht met IS (wat het dan ook moge zijn) gaan vechten last hebben van een psychische aandoening. :{

Suske en Wiske Blauwe reeks

Hoeveel zouden ervan geboren zijn onder het regime van Saddam, waar ze ook niet eerlijk mochten zijn vrije mening uiting, ik weet het niet maar vermoed het?
Ook vermoed ik, als zijn bounty oprecht is?
Dat hij het geluk heeft gehad in een belangrijke levensfase in die ziekte terecht is gekomen?
De tijd van opslaan en verwerken, zonder invloeden van buitenaf, of van media.
Als oprecht wat ik eigenlijk niet in twijfel trek, wens ik hem het beste toe en dat hij snel van deze vreselijke ziekte mag herstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 22:59:39 ]
pi_157661275
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:56 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Wat is er erg aan wat hij zegt? Van mij mogen alle radicale moslims ook kanker krijgen en alleen genezen als hun radicale gedachten samen met de kanker verdwijnen.
pi_157661282
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:56 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Wat?
pi_157661371
Ik rest m'n Kees ff :{
pi_157661384
In Pauw zo een man die de daders kent hoor ik net.
pi_157661431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Frits Barend?
pi_157661451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Frits Barend?
Nee :p

Begint nu

http://www.npo.nl/live
pi_157661467
En een hoax onderzoeker.
pi_157661470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee :p

Begint nu

http://www.npo.nl/live
^O^
pi_157661473
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Pechtold?
Samson?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_157661492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Pechtold?
Samson?
Nee de naam werd wel gezegd. Geen bekende Nederlander ofzo.
pi_157661512
Als Spetsnaz Alpha/Gru/Vympyl deze missie uitvoerde was iedereen in Saint-Dennis nu dood.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_157661515
Montasser AIDe'emeh

Geen idee wie dit is.
pi_157661553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:30 schreef HulkHeld het volgende:
Ik word nu toch wel benieuwd wanneer ze die Salah een keer gaan pakken, het duurt nu al langer dan dat ze achter die 2 aanzaten na Hebdo.
Die Salah verbergt zich echt en vlucht voor de politie. Die 2 van Hebdo gaven geen fuck en reden met bivakmutsen op en kalashnikovs en rocket launchers in de auto over de snelweg. Die waren dus niet moeilijk te vinden en hoefden ze alleen maar te volgen naar die drukkerij waar ze vervolgens iemand gijzelden.
Niet Fokken met mij.
  woensdag 18 november 2015 @ 23:10:13 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157661558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Montasser AIDe'emeh

Geen idee wie dit is.
Kom naar het Pauw-topique in TV.
pi_157661600
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:10 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kom naar het Pauw-topique in TV.
Ziet er niet heel spannend uit?:P
  woensdag 18 november 2015 @ 23:13:57 #68
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157661665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ziet er niet heel spannend uit?:P
Nee, maar het kan soms opeens losbarsten.
pi_157661699
volkskrant twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:13:10 Ontruiming Universiteit Twente blijkt loos alarm. 'Alles veilig' https://t.co/20pVslHi3H https://t.co/90fFanybsI reageer retweet
Je verwacht het niet :o
pi_157661783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:15 schreef Childofthe90s het volgende:
volkskrant twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:13:10 Ontruiming Universiteit Twente blijkt loos alarm. 'Alles veilig' https://t.co/20pVslHi3H https://t.co/90fFanybsI reageer retweet
Je verwacht het niet :o
Iemand van plan een site aan te maken voor het aantal loze alarmen komende maanden? Kan misschien een concurrent worden van de site met staatsschuld USA
Nope
  woensdag 18 november 2015 @ 23:32:18 #71
13462 BansheeBoy
pi_157662058
Martijn van Rossum, man naar mijn hart. :{

pi_157662528
Krijgt de klopjacht op terroristen vanacht of morgenvroeg weer een vervolg...
Zonder wrijving geen glans
pi_157662542
Op CNN komen er af en toe wat foto's uit een IS-video voorbij van wat een voorgenomen aanslag moet zijn in New York:

-een foto van een bom(gordel)
-een foto van iemand die zijn jas dichtritst
-een foto van een drukke straat in New York
pi_157662558
Conflicts twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:47:10 BREAKING: 2 soldiers killed by gunman in Sarajevo, #Bosnia. Reports gunman yelled "Allahu Akbar" and opened fire. https://t.co/JTGkDfbmXg reageer retweet
Conflicts twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:50:06 MORE: Gunman said to have opened fire inside a betting shop on the 2 soldiers then fired at a bus, wounding others. reageer retweet
pi_157662607
Dit zijn de slachtoffers van de aanslagen in Parijs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 19-11-2015 00:13:34 ]
pi_157662658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:57 schreef George_Zina het volgende:

Elodie Breuil (23), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij bezocht het concert van Eagles of Death Metal met een stuk of zes vrienden. Die verloren haar uit het oog zodra de schietpartij begon.

Nohemi Gonzalez (23), VS en Mexico
[ afbeelding ]
Zij was redacteur bij Gründ, onderdeel van uitgeefhuis d’Edi 8. Ook werkte ze met La Boucherie de Paris, een rolschaatsteam. Salines stierf in de Bataclan.

Nick Alexander (36), Verenigd Koninkrijk
[ afbeelding ]
Hij verkocht merchandise voor Eagles of Death Metal. Hij stierf in de armen van zijn ex-vriendin Helen Wilson, die het drama overleefde.

Lola Salines (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was redacteur bij Gründ, onderdeel van uitgeefhuis d’Edi 8. Ook werkte ze met La Boucherie de Paris, een rolschaatsteam. Salines stierf in de Bataclan.

Mohamed Amine Benmbarek (28), Marokko
[ afbeelding ]
Hij werkte als architect in Parijs. Samen met zijn vrouw bezocht hij het concert. Zij werd door drie kogels geraakt en raakte zwaargewond.

Valeria Solesin (28), Italië
[ afbeelding ]
Zij was afkomstig uit Venetië, maar studeerde in Parijs. Solesin bezocht het concert met haar vriend, schoonzus en diens vriend – zij overleefden wel.

Guillaume Decherf (43), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was een muziekrecensent voor het cultuurtijdschrift Les Inrockuptibles. Decherf had twee dochters, schrijft zijn werkgever.

Valentin Ribet (26), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte als advocaat in Parijs. De London School of Economics, waar Ribet eerder studerde, bevestigde zijn dood op Twitter.

Marie Lausch (23) en Mathias Dymarski (22), Frankrijk
[ afbeelding ]
Marie studeerde tot voor kort in Breda. Ze was vijf jaar samen met BMX’er Mathias en vierde dit bij het concert.

Aurélie de Peretti (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij reisde speciaal naar Parijs voor het concert, ze woont in Saint-Tropez. Daar werkte ze in een strandresort.

Thomas Ayad (32), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte voor het Franse platenlabel Mercury Music. Ook hij kwam om in de concertzaal Bataclan. Ayad speelde hockey bij de Amiens Sport Club.

Djamila Houd (41), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was werkzaam bij Isabel Marant, een prestigieus Frans modehuis. Ze werd gedood in een café, meldt persbureau AP.

Matthieu Hoche (38), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was cameratechnicus voor de televisiezender France24. Hoche laat een kind van zes achter.

Luis Felipe Zschoche Valle (33)
[ afbeelding ]
Hij woonde al acht jaar in Parijs. Zelf trad hij regelmatig op als zanger en gitarist van zijn band Captain Americano.

Alban Denuit (32), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was een kunstenaar afkomstig uit Marmande. Denuit bezocht het concert van Eagles of Death Metal samen met zijn vriendin.

Pierre Innocenti (40), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was mede-eigenaar van het Italiaanse restaurant Chez Livio. Vlak voor het concert plaatste hij nog een foto op Facebook voor de Bataclan. Ook zijn compagnon Stephane Albertini kwam om.

Yannick Minvielle (39), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte in de reclamewereld, en was tevens zanger in een rockband. Minvielle had een zoon van zeven.

Cédric Mauduit (41), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte voor het Franse departement Calvados, op de afdeling Modernisering. Hij was een groot muziekliefhebber, was getrouwd en had twee kinderen.

Halima Saadi (37), Frankrijk
[ afbeelding ]
[ [url=Zij werd doodgeschoten in café La Belle Équipe, op de verjaardag van een kennis. Ook haar zus Houda (34) stierf aan haar verwondingen.]afbeelding[/url] ]

Matthieu Giroud (39), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij doceerde geografie aan de universiteit van Marne-la-Vallée. Giroud woonde met zijn zwangere vrouw en 3-jarige zoontje in Parijs.

Véronique Geoffroy de Bourgies (54), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was voormalige model en modejournalist. Ze zat aan een tafel bij La Belle Équipe toen ze werd doodgeschoten.

Kheireddine Sahbi (29), Algerije
[ afbeelding ]
Hij was een Algerijnse violist met de bijnaam ‘Didine’. Ook hij werd gedood bij het concert in de Bataclan.

Elsa Veronique Delplace (35), Chili
[ afbeelding ]
Zij werd gedood bij het concert, samen met haar moeder Patricia San Martin Nunez (61). Ze zijn familie van de Chileense ambassadeur in Mexico.

Marie Mosser (24), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij werkte als marketeer voor platenmaatschappij Universal. Kwam uit Nancy en werkte veel met de Britse poprockgroep The Vamps.

Fanny Minot (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was redacteur van de tv-show Le Supplément op Canal+. Minots collega’s omschreven haar gisteren in een uitzending als een „rockfan”.

Elif Dogan (26), Turkije
[ afbeelding ]
Belgische van Turkse origine. Zij woonde sinds enkele maanden in Parijs. Ze deed veel vrijwilligerswerk en was lerares Frans.

Milko Jozic (47), België
[ afbeelding ]
De partner van Elif Dogan. Het stel woonde in de straat van concertzaal Bataclan. Hij was ingenieur.

Quentin Mourier (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Een veelbelovend architect. Urban farmer. Hij hield van rockmuziek. Een idealist, zeggen zijn vrienden.

Ariane Theiller (24), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij werkte bij uitgeverij Urban Comics. Ook studeerde ze voor haar master. Ze hield van superhelden.

Christophe Lellouche (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij hield van muziek en bier. Componeerde ook zijn eigen nummers. „Charmant en attent”, schrijven zijn vrienden.

Michelli Gil Jáimez (27), Mexico
[ afbeelding ]
Student bedrijfskunde en woonde in Parijs. Sinds vorige maand verloofd.

Quentin Boulanger (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werd geboren in Reims, maar woonde al zeven jaar in Parijs. Hij overleed in Bataclan.

Ludovic Boumbas (40), Congo
[ afbeelding ]
Hij hield van muziek, films en bloemen. ‘One of life’s good people’, staat op Twitter.

François-Xavier Prévost (26), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij hield van tennis en werkte in de reclamewereld. ‘Een briljante man’, schrijven vrienden.

Asta Diakite, Frankrijk
[ afbeelding ]
Haar overlijden werd bekendgemaakt door haar neef, de Franse voetbalinternational Lass Diarra. Hij noemt haar ‘mijn grote zus’.

Nicolas Classeau (43), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was vader van drie kinderen. Directeur van een opleidingsinstituut. „Vol wijsheid en vriendelijkheid”, schrijft een collega.

Guillaume Le Dramp (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte als kelner in een restaurant. Een collega omschrijft hem als een attente vriend, altijd bereid om iemand op te vrolijken.

Claire Camax (35), Frankrijk
[ afbeelding ]
Illustrator en grafisch ontwerper. Vrienden noemen haar „stralend”.

Bron: NRC
Ik hoef dit in alle eerlijkheid niet te zien. Betekent overigens niet dat ik geen respect heb voor de slachtoffers.
pi_157662667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:54 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:47:10 BREAKING: 2 soldiers killed by gunman in Sarajevo, #Bosnia. Reports gunman yelled "Allahu Akbar" and opened fire. https://t.co/JTGkDfbmXg reageer retweet
Conflicts twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:50:06 MORE: Gunman said to have opened fire inside a betting shop on the 2 soldiers then fired at a bus, wounding others. reageer retweet
Gezellig...
pi_157662670
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:57 schreef George_Zina het volgende:

Elodie Breuil (23), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij bezocht het concert van Eagles of Death Metal met een stuk of zes vrienden. Die verloren haar uit het oog zodra de schietpartij begon.

Nohemi Gonzalez (23), VS en Mexico
[ afbeelding ]

Nick Alexander (36), Verenigd Koninkrijk
[ afbeelding ]
Hij verkocht merchandise voor Eagles of Death Metal. Hij stierf in de armen van zijn ex-vriendin Helen Wilson, die het drama overleefde.

Lola Salines (29), Frankrijk
[ afbeelding ]

Mohamed Amine Benmbarek (28), Marokko
[ afbeelding ]
Hij werkte als architect in Parijs. Samen met zijn vrouw bezocht hij het concert. Zij werd door drie kogels geraakt en raakte zwaargewond.

Valeria Solesin (28), Italië
[ afbeelding ]
Zij was afkomstig uit Venetië, maar studeerde in Parijs. Solesin bezocht het concert met haar vriend, schoonzus en diens vriend – zij overleefden wel.

Guillaume Decherf (43), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was een muziekrecensent voor het cultuurtijdschrift Les Inrockuptibles. Decherf had twee dochters, schrijft zijn werkgever.

Valentin Ribet (26), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte als advocaat in Parijs. De London School of Economics, waar Ribet eerder studerde, bevestigde zijn dood op Twitter.

Marie Lausch (23) en Mathias Dymarski (22), Frankrijk
[ afbeelding ]
Marie studeerde tot voor kort in Breda. Ze was vijf jaar samen met BMX’er Mathias en vierde dit bij het concert.

Aurélie de Peretti (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij reisde speciaal naar Parijs voor het concert, ze woont in Saint-Tropez. Daar werkte ze in een strandresort.

Thomas Ayad (32), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte voor het Franse platenlabel Mercury Music. Ook hij kwam om in de concertzaal Bataclan. Ayad speelde hockey bij de Amiens Sport Club.

Djamila Houd (41), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was werkzaam bij Isabel Marant, een prestigieus Frans modehuis. Ze werd gedood in een café, meldt persbureau AP.

Matthieu Hoche (38), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was cameratechnicus voor de televisiezender France24. Hoche laat een kind van zes achter.

Luis Felipe Zschoche Valle (33)
[ afbeelding ]
Hij woonde al acht jaar in Parijs. Zelf trad hij regelmatig op als zanger en gitarist van zijn band Captain Americano.

Alban Denuit (32), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was een kunstenaar afkomstig uit Marmande. Denuit bezocht het concert van Eagles of Death Metal samen met zijn vriendin.

Pierre Innocenti (40), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was mede-eigenaar van het Italiaanse restaurant Chez Livio. Vlak voor het concert plaatste hij nog een foto op Facebook voor de Bataclan. Ook zijn compagnon Stephane Albertini kwam om.

Yannick Minvielle (39), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte in de reclamewereld, en was tevens zanger in een rockband. Minvielle had een zoon van zeven.

Cédric Mauduit (41), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte voor het Franse departement Calvados, op de afdeling Modernisering. Hij was een groot muziekliefhebber, was getrouwd en had twee kinderen.

Halima Saadi (37), Frankrijk
[ afbeelding ]
[ [url=Zij werd doodgeschoten in café La Belle Équipe, op de verjaardag van een kennis. Ook haar zus Houda (34) stierf aan haar verwondingen.]afbeelding[/url] ]

Matthieu Giroud (39), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij doceerde geografie aan de universiteit van Marne-la-Vallée. Giroud woonde met zijn zwangere vrouw en 3-jarige zoontje in Parijs.

Véronique Geoffroy de Bourgies (54), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was voormalige model en modejournalist. Ze zat aan een tafel bij La Belle Équipe toen ze werd doodgeschoten.

Kheireddine Sahbi (29), Algerije
[ afbeelding ]
Hij was een Algerijnse violist met de bijnaam ‘Didine’. Ook hij werd gedood bij het concert in de Bataclan.

Elsa Veronique Delplace (35), Chili
[ afbeelding ]
Zij werd gedood bij het concert, samen met haar moeder Patricia San Martin Nunez (61). Ze zijn familie van de Chileense ambassadeur in Mexico.

Marie Mosser (24), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij werkte als marketeer voor platenmaatschappij Universal. Kwam uit Nancy en werkte veel met de Britse poprockgroep The Vamps.

Fanny Minot (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij was redacteur van de tv-show Le Supplément op Canal+. Minots collega’s omschreven haar gisteren in een uitzending als een „rockfan”.

Elif Dogan (26), Turkije
[ afbeelding ]
Belgische van Turkse origine. Zij woonde sinds enkele maanden in Parijs. Ze deed veel vrijwilligerswerk en was lerares Frans.

Milko Jozic (47), België
[ afbeelding ]
De partner van Elif Dogan. Het stel woonde in de straat van concertzaal Bataclan. Hij was ingenieur.

Quentin Mourier (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Een veelbelovend architect. Urban farmer. Hij hield van rockmuziek. Een idealist, zeggen zijn vrienden.

Ariane Theiller (24), Frankrijk
[ afbeelding ]
Zij werkte bij uitgeverij Urban Comics. Ook studeerde ze voor haar master. Ze hield van superhelden.

Christophe Lellouche (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij hield van muziek en bier. Componeerde ook zijn eigen nummers. „Charmant en attent”, schrijven zijn vrienden.

Michelli Gil Jáimez (27), Mexico
[ afbeelding ]
Student bedrijfskunde en woonde in Parijs. Sinds vorige maand verloofd.

Quentin Boulanger (29), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werd geboren in Reims, maar woonde al zeven jaar in Parijs. Hij overleed in Bataclan.

Ludovic Boumbas (40), Congo
[ afbeelding ]
Hij hield van muziek, films en bloemen. ‘One of life’s good people’, staat op Twitter.

François-Xavier Prévost (26), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij hield van tennis en werkte in de reclamewereld. ‘Een briljante man’, schrijven vrienden.

Asta Diakite, Frankrijk
[ afbeelding ]
Haar overlijden werd bekendgemaakt door haar neef, de Franse voetbalinternational Lass Diarra. Hij noemt haar ‘mijn grote zus’.

Nicolas Classeau (43), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij was vader van drie kinderen. Directeur van een opleidingsinstituut. „Vol wijsheid en vriendelijkheid”, schrijft een collega.

Guillaume Le Dramp (33), Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij werkte als kelner in een restaurant. Een collega omschrijft hem als een attente vriend, altijd bereid om iemand op te vrolijken.

Claire Camax (35), Frankrijk
[ afbeelding ]
Illustrator en grafisch ontwerper. Vrienden noemen haar „stralend”.

Bron: NRC
Linkje naar het artikel had ook genoeg geweest.
pi_157662681
TerreurMonitor twitterde op woensdag 18-11-2015 om 23:56:54 De schutter in #Bosnië had volgens getuige een lange baard en schoot op een bus en wedkantoor. reageer retweet
pi_157662701
quote:
Bij de terreurdreiging rond de voetbalwedstrijd Duitsland-Nederland in Hannover zouden meerdere terroristen explosieven tot ontploffing hebben willen brengen in het stadion. Dat blijkt uit geheime documenten over de dreiging die het blad Bild in handen heeft.

De explosieven zouden in een ambulance het stadion binnengesmokkeld worden. Verder zou er een bom ontploffen in Hannover en was een aanslag op het centraal station in de stad gepland. De informatie over de aanslagen zou afkomstig zijn van een buitenlandse veiligheidsdienst.

pi_157662715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:01 schreef chento het volgende:

[..]

Nou wel of niet echte? Elke keer ander bericht.
pi_157662777
Bewijzen deze beelden dat Abdeslam restaurant aanviel in Parijs?

http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)utm_campaign=seeding
pi_157662786
Slaan explosievenhonden ook aan voor nepbommen? Moet er dan niet iets van explosief materiaal inzitten, ook al is het maar een beetje? Vraag ik me nog steeds af nav die trein in Hannover
pi_157662817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:06 schreef chento het volgende:
Ik heb nog iets spannends!

:{
pi_157662847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:06 schreef sharr het volgende:
Slaan explosievenhonden ook aan voor nepbommen? Moet er dan niet iets van explosief materiaal inzitten, ook al is het maar een beetje? Vraag ik me nog steeds af nav die trein in Hannover
Blijkbaar wel he
  donderdag 19 november 2015 @ 00:11:54 #86
192592 SureD1
pi_157662866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:06 schreef sharr het volgende:
Bij mijn weten worden die honden getrained op verschillende explosieven zelf, niet op andere onderdelen van een bom...

De Bild concludeert ook droog dat er naar officiële lezing geen explosieven zijn aangetroffen. Ik denk dat het ook een keuze kan zijn om iets te downplayen. De aanleiding was zo overweldigend dat twee woorden van de regering aan de autoriteiten genoeg waren om het circus in gang te zetten: sofort absagen. De info die we krijgen van de autoriteiten is nog minder dan summier.

We zullen wel nooit helemaal weten wat er daar nu echt gaande was...
pi_157662882
Conflicts twitterde op donderdag 19-11-2015 om 00:10:18 MORE: Bosnian media report that suspect has killed himself after a house he was hiding in was surrounded by police.https://t.co/7Dfl3Kz5r9 reageer retweet
  donderdag 19 november 2015 @ 00:13:03 #88
13462 BansheeBoy
pi_157662887
quote:

Wat een vreselijke beelden. :N

pi_157662931
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een vreselijke beelden. :N

Die man en vrouw die komen binnenlopen hebben echt geluk gehad ... ze waren precies het doelwit als je de schoten zo ziet
pi_157662935
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:11 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Bij mijn weten worden die honden getrained op verschillende explosieven zelf, niet op andere onderdelen van een bom...

De Bild concludeert ook droog dat er naar officiële lezing geen explosieven zijn aangetroffen. Ik denk dat het ook een keuze kan zijn om iets te downplayen. De aanleiding was zo overweldigend dat twee woorden van de regering aan de autoriteiten genoeg waren om het circus in gang te zetten: sofort absagen. De info die we krijgen van de autoriteiten is nog minder dan summier.

We zullen wel nooit helemaal weten wat er daar nu echt gaande was...
Ah, ja ik dacht inderdaad ook zoiets van op verschillende explosieven, vond het nogal vreemd klinken dan, maar ja, we zullen 't inderdaad niet te weten komen vermoed ik..
pi_157662944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:10 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he
Bedankt voor de uitleg.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 00:18:13 #92
257132 crew  Awsom
pi_157662963
quote:

Damnnnn
  donderdag 19 november 2015 @ 00:18:38 #93
192592 SureD1
pi_157662966
quote:

Jezus...
pi_157663023
Interessant stuk over de drone-aanvallen van Obama en de effecten daarvan : http://www.theguardian.co(...)force-whistleblowers
pi_157663055
quote:

Koelbloedig :N
pi_157663064
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:23 schreef Confetti het volgende:
Interessant stuk over de drone-aanvallen van Obama en de effecten daarvan : http://www.theguardian.co(...)force-whistleblowers
Dit verhaal ken ik zo langzamerhand wel, ik geloof er alleen steeds minder in.
  donderdag 19 november 2015 @ 00:28:37 #97
192592 SureD1
pi_157663171

Dit soort meningen van moslims beloofd nog wat in de toekomst. Nog meer rellen, opstand etc. wat kunnen we niet verwachten van een groep die zich niet wil aanpassen of wil aarden in het land waar ze geboren zijn, maar niet in thuis horen.

Ze zijn niet zoals wij europeanen, ze denken niet zoals ons, ze zitten met hun kop nog steeds in het midden oosten. Waarom vertrekken die lui niet gewoon terug naar het land van hun ouders of grootouders. Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
pi_157663184
quote:

Damn }:|
pi_157663190
  donderdag 19 november 2015 @ 00:46:43 #101
13462 BansheeBoy
pi_157663206
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
Jouw (groot)ouders waren op kantoor aan het rollebollen om wie de typelint van de typemachine zou vervangen terwijl onze (groot)ouders in de modder (kleisoort) lagen om Nederland op te bouwen. Die kant moet je dus absoluut niet opgaan. :{

pi_157663216
quote:
Bijna net zo goed als deze:

http://www.theonion.com/article/bush-our-long-national-nightmare-of-peace-and-pros-464

Die gasten hebben een tijdmachine staan. Overigens zijn het vooral de jongeren die hier geboren zijn, daar gaan vechten en vervolgens teruggaan die aanslagen plegen/gevaarlijk zijn of Saudische salafistische gekken. Opvallend weinig Afghaanse terroristen of Irakese. Dat argument gaat dus niet helemaal op.
pi_157663233
quote:
het zijn er inclusief de bende die Syrië onveilig maakt pakweg 30.000. Waarvan de leiders cynische ex-Baathisten zijn die letterlijk niks om religie geven.
pi_157663296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

http://www.theonion.com/article/bush-our-long-national-nightmare-of-peace-and-pros-464

Die gasten hebben een tijdmachine staan. Overigens zijn het vooral de jongeren die hier geboren zijn, daar gaan vechten en vervolgens teruggaan die aanslagen plegen/gevaarlijk zijn of Saudische salafistische gekken. Opvallend weinig Afghaanse terroristen of Irakese. Dat argument gaat dus niet helemaal op.
Het drijft tot nu toe meer op een verloren generatie (ex-)tieners die online en via de twee bekende sektes een utopie in de schoot krijgt geworpen. Eentje die haaks op de westerse cultuur staat.
pi_157663310
quote:
[ afbeelding ]

Dit soort meningen van moslims beloofd nog wat in de toekomst. Nog meer rellen, opstand etc. wat kunnen we niet verwachten van een groep die zich niet wil aanpassen of wil aarden in het land waar ze geboren zijn, maar niet in thuis horen.

Ze zijn niet zoals wij europeanen, ze denken niet zoals ons, ze zitten met hun kop nog steeds in het midden oosten. Waarom vertrekken die lui niet gewoon terug naar het land van hun ouders of grootouders. Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
Die gast is waarschijnlijk nooit in oorlogsgebied geweest en aan zijn schrijf/taalvaardigheid te zien waarschijnlijk ook hier geboren.

Hij weet zelf niet eens waarover hij het heeft, moet je niet serieus nemen :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_157663345
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jouw (groot)ouders waren op kantoor aan het rollebollen om wie de typelint van de typemachine zou vervangen terwijl onze (groot)ouders in de modder (kleisoort) lagen om Nederland op te bouwen. Die kant moet je dus absoluut niet opgaan. :{

Ja, wel white collar hoor, maar denk je dat mijn vader niet moest werken? Meen je dat nou? Man werkte 43 jaar. En hard, hoorde eerst de zaterdagochtend nog bij, maar later heel veel overgewerkt. Naast dat-ie vz van de jeugd voetbal vereniging was, op zondag ging fluiten via KNVB, en dan ook nog de opleiding deed voor scheidsrechters.

Probleem is dat men in NL te laat feminiseerde. Maar in Frankrijk werkten vrouwen wel al eerder.

Okerkleurig :{.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 19-11-2015 01:18:04 ]
I´m back.
pi_157663356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:03 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die gast is waarschijnlijk nooit in oorlogsgebied geweest en aan zijn schrijf/taalvaardigheid te zien waarschijnlijk ook hier geboren.

Hij weet zelf niet eens waarover hij het heeft, moet je niet serieus nemen :')
Ja, je kunt er wel weer boven gaan staan, maar ik zie steeds meer van dit soort figuren op sociale media. Het zal misschien meevallen, misschien ook niet. Gekken blijf je altijd houden. Maar europese moslims laten steeds meer een anti-westers, anti-europese houding zien. Dat zit mij niet lekker. Dan heb ik liever dat die gasten lekker terug gaan naar hun geliefde midden-oosten, maar nee, dat doen ze niet, want het is een bende daar en dat is ook alweer onze schuld.

ik geloof nog steeds in ''goede mensen'' die niet zo blind zijn door al die complot theorieen en islam, maar het wordt steeds lastiger dat te geloven.
pi_157663357
quote:
[ afbeelding ]

Dat is diezelfde mongool die vindt dat het de schuld van vrouwen is wanneer ze worden verkracht.
Gewoon voor straf zijn internet uitzetten, heeft ie helemaal niks meer.
pi_157663368
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, wat een dooddoener. Iedereen heeft in die jaren Nederland opgebouwd. Zowel de huidige inwoners van het land als de gastarbeiders. Die laatste groep heeft absoluut z'n sporen verdient maar ga nou niet lopen zwetsen dat ze als slaven behandeld zijn. Want zo komen je woorden over en dat is zeer onterecht. Pijnlijke conclusies zijn hier af en toe te trekken zeg, zo jammer dit en vooral onnodig.
pi_157663369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is diezelfde mongool die vindt dat het de schuld van vrouwen is wanneer ze worden verkracht.
Gewoon voor straf zijn internet uitzetten, heeft ie helemaal niks meer.
Ja, het is inderdaad een bekende aandachtstrekker, maar ik lees ook wel eens comments eronder, dat zijn dan ook allemaal maar gekke moslims die we nooit serieus moeten nemen. Dat is nu juist van moslims vaak voelen, niet serieus genomen. Dus wordt fijne toekomst zo.
  donderdag 19 november 2015 @ 01:19:09 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663389
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een bekende aandachtstrekker, maar ik lees ook wel eens comments eronder, dat zijn dan ook allemaal maar gekke moslims die we nooit serieus moeten nemen. Dat is nu juist van moslims vaak voelen, niet serieus genomen. Dus wordt fijne toekomst zo.
Tsja, het zijn dan toch ook vaak een beetje de foute mensen van onze tijd.
pi_157663391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

De mensen die zich bewust zo verlagen worden toch in z'n algemeenheid niet serieus genomen? Of het nou Christenen, Atheisten, Moslims of Joden zijn. Gek gedrag kun je domweg niet serieus nemen. Negeren is het beste, hoe moeilijk dat ook is. Maar ze plaatsen zichzelf buiten elke discussie door dit gedrag.
pi_157663392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat komt omdat de homegrown terrorist het land al goed kent en connecties heeft.

Voor een buitenlander uit Afghanistan en Irak is het toch een stuk moeilijker om hier een aanslag voor te bereiden. Dan moet je helemaal naar West-Europa af reizen voor puur een aanslag..terwijl ze dat soort mensen ook goed in het Khalifaat kunnen gebruiken.
pi_157663403
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:19 schreef empa1010 het volgende:

[..]

De mensen die zich bewust zo verlagen worden toch in z'n algemeenheid niet serieus genomen? Of het nou Christenen, Atheisten, Moslims of Joden zijn. Gek gedrag kun je domweg niet serieus nemen. Negeren is het beste, hoe moeilijk dat ook is. Maar ze plaatsen zichzelf buiten elke discussie door dit gedrag.
Ze zorgen inderdaad nog niet voor aardverschuivingen in onze samenleving, dan maar hopen dat de rest van de nieuwe Nederlanders over meer hersencellen beschikken... je hoeft niet slim of hoogopgeleid te zijn ofzo, maar damn gedraag je gewoon een beetje in ons land, genoeg ruimte en kansen voor iedereen. Maar schreeuwers blijf je houden inderdaad.
pi_157663405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:14 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, je kunt er wel weer boven gaan staan, maar ik zie steeds meer van dit soort figuren op sociale media. Het zal misschien meevallen, misschien ook niet. Gekken blijf je altijd houden. Maar europese moslims laten steeds meer een anti-westers, anti-europese houding zien. Dat zit mij niet lekker. Dan heb ik liever dat die gasten lekker terug gaan naar hun geliefde midden-oosten, maar nee, dat doen ze niet, want het is een bende daar en dat is ook alweer onze schuld.

ik geloof nog steeds in ''goede mensen'' die niet zo blind zijn door al die complot theorieen en islam, maar het wordt steeds lastiger dat te geloven.
Wat mijn indruk zover is is dat vooral Moslim-jongeren nogal gevoelig zijn in hun jonge jaren. Opzoek naar een identiteit en aansluiting blablabla. Dan radicaliseren ze opeens omdat de thug life willen samen met hun "vrienden". Grote bek opzetten zoals die knul uit je screenshot terwijl hij altijd een "veilig" leventje heeft gehad met alle geneugten hier in Nederland.

Tja heel triest, en het lijkt dat veel (de media) het vingertje wijst naar de overheid ofzo, maar je kunt niet elke kind/man aan het handje houden.
Why stay small, if you can grow big..
  donderdag 19 november 2015 @ 01:23:19 #116
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157663409
quote:
[ afbeelding ]

Nu al verloren. Alles voor dat bekrompen geloof.
Fade to Black
pi_157663410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:22 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Wat mijn indruk zover is is dat vooral Moslim-jongeren nogal gevoelig zijn in hun jonge jaren. Opzoek naar een identiteit en aansluiting blablabla. Dan radicaliseren ze opeens omdat de thug life willen samen met hun "vrienden". Grote bek opzetten zoals die knul uit je screenshot terwijl hij altijd een "veilig" leventje heeft gehad met alle geneugten hier in Nederland.

Tja heel triest, en het lijkt dat veel (de media) het vingertje wijst naar de overheid ofzo, maar je kunt niet elke kind/man aan het handje houden.
Zou zo maar eens heel triviaal kunnen zijn idd, denk ik.
I´m back.
pi_157663425
quote:
[ afbeelding ]

Lekker laten gaan.

Kijk nou zelf naar die foto's hierboven van de slachtoffers: er zit notabene enkele moslims en moslima's tussen, gestorven tijdens het concert van EODM of op een terras in Parijs.

Selectief lezen kunnen we allemaal wel..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_157663427
Het is idd allemaal erg dubbel. Ze groeien op in een veilig land, mogen naar school. Overal zijn subsidiepotjes voor. Mogelijkheden te over om iets op te bouwen. Maar nee, 'opeens' zijn wij Christenhonden (en Joden) zo bar slecht dat we dood moeten. Beetje zwart - wit realiseer ik me maar daar komt het in het kort wel op neer.
En dan ligt het aan alles en iedereen, behalve aan hen zelf. Dat rijmt toch niet :{
pi_157663439

Eeuwig zonde dat zo'n genuanceerde stem nu ontbreekt in de politiek.
pi_157663443
Wat wel treffend was... en wat die gasten die op het punt staan te radicaliseren hopelijk aan het denken zet, was dat die ene man bij Pauw aan tafel zei dat de 'leider' van zo'n cel wel aanzet tot aanslagen maar zelf niet meedoet en / of zorgt dat ie ontkomt.
pi_157663449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:

Ja, is wel waar ergens, echter we leefden toen ook in nog andere tijden. Sommige dingen die je hoort zijn niet echt gerelateerd meer aan 2015. Tijd gaat door.
I´m back.
pi_157663450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:

:')___!!!
pi_157663455
Hoe zou een Europa zonder moslims eruit hebben gezien :?
pi_157663466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is wel waar ergens, echter we leefden toen ook in nog andere tijden. Sommige dingen die je hoort zijn niet echt gerelateerd meer aan 2015. Tijd gaat door.
Het enige wat je nu hoort is: iedereen binnen of niemand binnen. Er is niemand die het heeft over een quotum of inperking. Als Wilders zijn toon ook maar iets zou matigen, zou hij met gemak de grootste partij van Nederland zijn.
pi_157663471
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:32 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zou een Europa zonder moslims eruit hebben gezien :?
Tja. Kun je roman over schrijven, maar de roman over pakweg 35 jaar over Europa is interessanter. Er komen tegen die tijd nog veel meer mensen EU binnen. Is nog kort, mensen hier op FOK! gaan het nog meemaken.
I´m back.
pi_157663478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:33 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het enige wat je nu hoort is: iedereen binnen of niemand binnen. Er is niemand die het heeft over een quotum of inperking. Als Wilders zijn toon ook maar iets zou matigen, zou hij met gemak de grootste partij van Nederland zijn.
Ja, en andere partijen moeten toch ook inzien, dat dit een heliloze weg is. Ze spreken er al over om die vluchtelingen dan maar op straat te schoppen die in NL aankomen. Waar gaat dit naar toe?
I´m back.
pi_157663494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en andere partijen moeten toch ook inzien, dat dit een heliloze weg is. Ze spreken er al over om die vluchtelingen dan maar op straat te schoppen die in NL aankomen. Waar gaat dit naar toe?
Ze spreken over integratie. Hoe is integratie in vredesnaam mogelijk als je ze allemaal bij elkaar stopt, ze vervolgens allemaal in een sociale huurwoning bij elkaar zet. Hoe moet je integreren als je in een wijk vol (ex-)immigranten woont?
pi_157663501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:40 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ze spreken over integratie. Hoe is integratie in vredesnaam mogelijk als je ze allemaal bij elkaar stopt, ze vervolgens allemaal in een sociale huurwoning bij elkaar zet. Hoe moet je integreren als je in een wijk vol (ex-)immigranten woont?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:40 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

het is ook volkomen non sens.
I´m back.
pi_157663512
En wat ik inderdaad ook mis is die verdomde afkeuring van moslims, waarom doen ze allemaal zo moeilijk er iets over te willen zeggen en slaan ze gelijk in de verdediging, wat een arrogantie.

Allah en Mohammed zijn heilig voor ze, maar hun kinderen doen alles wat god verboden heeft en vervolgens radicaliseren ze en blazen ze zicht op, maar dat zijn maar een enkeling, het grootste deel blijft gewoon verrot. Heb ook echt moeite met moslims te vinden waarvan ik wel kan zeggen dat ik dat een goed voorbeeld vind.
pi_157663516
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:33 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik denk dat maar zeer weinig mensen zeggen dat iedereen maar onbeperkt binnen moet komen. Dat is vooral wat de grenzen-dicht-massa denkt te horen zodra iemand ook maar een enigszins afwijkende mening laat horen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_157663543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:43 schreef Odaiba het volgende:
En wat ik inderdaad ook mis is die verdomde afkeuring van moslims, waarom doen ze allemaal zo moeilijk er iets over te willen zeggen en slaan ze gelijk in de verdediging, wat een arrogantie.
Dat ben je wel heel selectief met wat je tot je neemt. Ik heb half bekend moslim-Nederland, van Aboutaleb tot Ali B al afkeuring of sterker horen uitspreken.

Ik heb al tig organisaties en moskeebesturen oproepen zien doen, bloemen zien leggen en zelfs concrete plannen van ze gehoord om radicaliseren tegen te gaan.

Of ben je pas tevreden als elke individuele moslim hoogst persoonlijk aan jou persoonlijk tekst en uitleg over zijn of haar mening heeft gegeven?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 19 november 2015 @ 01:57:09 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663557
quote:
19s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat ben je wel heel selectief met wat je tot je neemt. Ik heb half bekend moslim-Nederland, van Aboutaleb tot Ali B al afkeuring of sterker horen uitspreken.

Ik heb al tig organisaties en moskeebesturen oproepen zien doen, bloemen zien leggen en zelfs concrete plannen van ze gehoord om radicaliseren tegen te gaan.

Of ben je pas tevreden als elke individuele moslim hoogst persoonlijk aan jou persoonlijk tekst en uitleg over zijn of haar mening heeft gegeven?
Tsja, en hoe denken diezelfde mensen over zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, rechten voor vrouwen, een strikte scheiding tussen aards en hemels recht, acceptatie van joden en acceptatie van homo's?

Waarschijnlijk niet zo goed......
pi_157663560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tsja, en hoe denken diezelfde mensen over zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, rechten voor vrouwen, een strikte scheiding tussen aards en hemels recht, acceptatie van joden en acceptatie van homo's?

Waarschijnlijk niet zo goed......
Ik heb Ali B daar nog nooit iets naars over horen zeggen.
pi_157663561
Natuurlijk joh, vooral moslims tegen de rug aan blijven kijken, misschien wel uitschelden en volgend jaar allemaal afknallen met een pistool.

Bereik je precies wat IS wil.
  donderdag 19 november 2015 @ 02:00:56 #136
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663562
quote:
19s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb Ali B daar nog nooit iets naars over horen zeggen.
Feliciteer hem daar maar mee dan.
  donderdag 19 november 2015 @ 02:03:47 #137
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663567
quote:
13s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:00 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk joh, vooral moslims tegen de rug aan blijven kijken, misschien wel uitschelden en volgend jaar allemaal afknallen met een pistool.

Bereik je precies wat IS wil.
Doe niet zo labiel.
pi_157663569
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Doe niet zo labiel.
Ik doe niet labiel, ik lees al veel haat tussen de regels door..

Het gaat om IS, Al Qiada en welke terroristenclub ook, niet om de individuele moslim die morgenochtend weer aan het werk gaat..
  donderdag 19 november 2015 @ 02:09:06 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik doe niet labiel, ik lees al veel haat tussen de regels door..

Het gaat om IS, Al Qiada en welke terroristenclub ook, niet om de individuele moslim die morgenochtend weer aan het werk gaat..
Ik haat slechts extreme gedachten. En dat is mijn recht, gedanken sind frei, niet waar. Terroristenclubs zijn juist een klein probleem. Een veel groter probleem is de afkeer die veel 'gematigde' moslims hebben van zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, vrouwenrechten, pluriformiteit in algemene zin, het gezag van wetenschap en dergelijke en dat Mohammed morgen een krantenwijk heeft zal mij eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
pi_157663639
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik haat slechts extreme gedachten. En dat is mijn recht, gedanken sind frei, niet waar. Terroristenclubs zijn juist een klein probleem. Een veel groter probleem is de afkeer die veel 'gematigde' moslims hebben van zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, vrouwenrechten, pluriformiteit in algemene zin, het gezag van wetenschap en dergelijke en dat Mohammed morgen een krantenwijk heeft zal mij eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
Er zijn genoeg moslims die daar geen afkeer van hebben.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik die percentages ook niet weet hoeveel dat zijn. Maar genoeg msolims die verder wel seculier zijn. En qua vrouwenrechten zijn mannen hier in Nederland nou ook niet zo pro feminist hoor. Als het puntje bij paaltje komt, zorgt zij nog steeds voor de kinders en zit hij ondertussen nog zijn secretaresse te neuken tussen het bijverdienen door...
  donderdag 19 november 2015 @ 02:37:35 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157663643
quote:
4s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik die percentages ook niet weet hoeveel dat zijn. Maar genoeg msolims die verder wel seculier zijn. En qua vrouwenrechten zijn mannen hier in Nederland nou ook niet zo pro feminist hoor. Als het puntje bij paaltje komt, zorgt zij nog steeds voor de kinders en zit hij ondertussen nog zijn secretaresse te neuken tussen het bijverdienen door...
Nou, peace bro. Slaap lekker alvast.
pi_157663664
quote:
4s.gif Op donderdag 19 november 2015 02:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Godshand's virtuele moslim
pi_157663679
quote:
19s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat is ook waarom de joodse- en christelijke religie superieur is aan de islam. In de eerste twee godsdiensten wordt liegen afgekeurd. In de islam wordt liegen goedgekeurd en gepromoot als het de zaak van de islam dient. Dat heet taqgiya. Ik heb dus heel veel moeite om een moslim te vertrouwen. Voor hetzelfde geld staan ze gewoon wat te liegen als ze de terreur veroordelen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157663687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dat is ook waarom de joodse- en christelijke religie superieur is aan de islam. In de eerste twee godsdiensten wordt liegen afgekeurd. In de islam wordt liegen goedgekeurd en gepromoot als het de zaak van de islam dient. Dat heet taqgiya. Ik heb dus heel veel moeite om een moslim te vertrouwen. Voor hetzelfde geld staan ze gewoon wat te liegen als ze de terreur veroordelen.
Salafisten hebben daar een handje van, Zo kende ik 1 persoon met 3 facebook accounts (1 als verwesterd staatsburger, 1 als goed moslim die IS afkeurt, 1 als IS steunende.jihadi met vlag).

totaal verknipt, maar dat was hij sowieso al. De meesten pik je er zo tussenuit als psychiatrische patienten.

Maar dit gaat niet voor het grootste deel van de moslims op. Anders was ik nu niet meer in leven geweest :)
pi_157663698
Laat ze dit maar eens proberen.. ik denk dat putin van die zandbak een glasbak maakt. En dat zou tijd worden.
Lambo of Rekt
pi_157663942
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Salafisten hebben daar een handje van, Zo kende ik 1 persoon met 3 facebook accounts (1 als verwesterd staatsburger, 1 als goed moslim die IS afkeurt, 1 als IS steunende.jihadi met vlag).

:') links plz
Even a broken clock is right twice a day.
pi_157664003
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:27 schreef EggsTC het volgende:
Laat ze dit maar eens proberen.. ik denk dat putin van die zandbak een glasbak maakt. En dat zou tijd worden.
Of niet. Want Putin is lang zo sterk niet als jij schijnt te denken.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_157664026
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:27 schreef EggsTC het volgende:
Onze enige hoop lijkt het wel. Tijd om die bende daar te asfalteren, alle moslims in Europa screenen en uitzetten waar nodig. Handen af van het Midden Oosten en ik heb vertrouwen in een goede toekomst voor mijn zoon.
  donderdag 19 november 2015 @ 07:39:21 #149
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157664051
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, wat een dooddoener. Iedereen heeft in die jaren Nederland opgebouwd. Zowel de huidige inwoners van het land als de gastarbeiders. Die laatste groep heeft absoluut z'n sporen verdient maar ga nou niet lopen zwetsen dat ze als slaven behandeld zijn. Want zo komen je woorden over en dat is zeer onterecht. Pijnlijke conclusies zijn hier af en toe te trekken zeg, zo jammer dit en vooral onnodig.
Nederland is opgebouwd na de tweede wereldoorlog. De gastarbeiders kwamen pas om de hoek kijken toen de welvaart hoog genoeg was. En dan waren het in de eerste instantie ook nog met name de Zuid-Europeanen. Al willen sommige mensen graag geloven dat we zonder ze nog een welvaartsniveau uit 1850 gehad zouden hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 19-11-2015 07:47:58 ]
pi_157664155
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 19 november 2015 @ 08:02:05 #151
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157664162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:54 schreef Infection het volgende:
Remove kebab serbia plz :')
graag op anoniem
  donderdag 19 november 2015 @ 08:04:42 #152
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157664176
quote:
[ afbeelding ]

Jammer dat moslims naar zulke idioten luisteren ipv een Aboutaleb of Marcouch.

Inb4 "niet alle moslims hoor want mijn transexuele homo-imam uit senegal is heel progressief!!! xD"

Fuck off
graag op anoniem
  donderdag 19 november 2015 @ 08:14:42 #153
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157664239
quote:
Heftig inderdaad. Niet alleen die 2 vrouwen hebben geluk gehad. Ook de mensen in het restaurant zo te zien. Anders had hij gewoon naar binnen gelopen...
pi_157664361
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:02 schreef topdeck het volgende:

[..]

Remove kebab serbia plz :')
Er worden wel een hoop aanslagen voorkomen, gelukkig. Het zou maar lukken, bijvoorbeeld die in Saint Denis...
pi_157664720
quote:

Die meiden daar voor het raam hebben echt zoveel mazzel gehad.
Machinegeweer weigerde dienst.
  donderdag 19 november 2015 @ 09:09:07 #156
13462 BansheeBoy
pi_157664759
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hij was niet echt volhardend. Want als je voor veel slachtoffers zou gaan zou je iedereen afknallen. Dus ook naar binnen zijn gegaan. Deze beelden roepen echt alleen maar vragen op. :{

donderdag 19 november 2015 @ 09:11:26 #157
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157664789
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij was niet echt volhardend. Want als je voor veel slachtoffers zou gaan zou je iedereen afknallen. Dus ook naar binnen zijn gegaan. Deze beelden roepen echt alleen maar vragen op. :{

Misschien koste het teveel tijd en was het "praktischer" om verder door te gaan om meer slachtoffers te maken.

Zouden ze hem al op het spoor zijn? Je hoort er zo weinig over. Of zouden ze dit bewust doen, zodat hij het niet direct "verwacht"?
pi_157664891
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Op het nieuws zeiden ze in elk geval dat zijn wapen weigerde. Mogelijk dat één van die mensen dat verklaard heeft?

Deze beelden roepen geen vragen op, alleen afschuw
pi_157664917
quote:
19s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik denk dat maar zeer weinig mensen zeggen dat iedereen maar onbeperkt binnen moet komen. Dat is vooral wat de grenzen-dicht-massa denkt te horen zodra iemand ook maar een enigszins afwijkende mening laat horen.
Vertel waar kan ik het quotum dan vinden?
  donderdag 19 november 2015 @ 09:27:23 #161
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157664957
quote:
Al heel vaak langs gekomen, maar hij blijft ontroerend!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  donderdag 19 november 2015 @ 09:29:58 #162
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157665019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jezus idd. Hoeveel geluk heb je dan...omg wat een kans. Heftig dat je de dood zo dichtbij in de ogen hebt gekeken :o
Ik denk die klik gaat nooit meer uit je hoofd.
The secret of getting ahead is getting started
pi_157665043
pi_157665142
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:34 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

O+ O+ echt vertederend mooi.
Ik zie het als een boodschap van liefde en hoop.
Geen geweld en haat in deze boodschap die wordt overgedragen naar dat kind maar hoop en liefde. Heel poëtisch
O+
  donderdag 19 november 2015 @ 09:44:52 #166
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157665162
Wie zei ook alweer dat ISIS niks met de islam te maken heeft?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 november 2015 @ 09:47:03 #167
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157665182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:44 schreef Onnoman het volgende:
Wie zei ook alweer dat ISIS niks met de islam te maken heeft?
?
pi_157665193
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:34 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

O+ O+ echt vertederend mooi
De gehele uitzending waar dit fragment uit vandaan komt, staat inmiddels ook online (voor ondertiteling cc aanklikken onderin de video).
Ook een aanrader. :)

http://www.dailymotion.co(...)-journal-du-16-11_tv
  donderdag 19 november 2015 @ 09:48:12 #169
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157665198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

De gehele uitzending waar dit fragment uit vandaan komt, staat inmiddels ook online (voor ondertiteling cc aanklikken onderin de video).
Ook een aanrader. :)

http://www.dailymotion.co(...)-journal-du-16-11_tv
korte samenvatting?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157665212
quote:
[ afbeelding ]

Uiteraard helemaal eens.
Maar wat ik zo triest vind is dat dit nog steeds uitgelegd moet worden en dat nog zoveel mensen denken dat hun islamitische buurman, die altijd aardig groet ;( , een uitzondering zou zijn.
Na 9/11 kon het voor iedereen duidelijk zijn wat de islam is en hoe de moslims denken.

Op deze manier blijven we achter de feiten aanlopen, hoewel na de aanslagen een steeds groter deel van de niet-moslims het "licht" hebben gezien. En politici zijn de ergste, die zitten nog massaal in de ontkenningsfase en blijven alleen maar reageren ipv regeren :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 19 november 2015 @ 09:54:54 #171
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157665283
quote:
[ afbeelding ]

Ach, dat soort mensen komen zichzelf nog wel tegen. De grenzen van de tolerantie zijn inmiddels wel bereikt.
  donderdag 19 november 2015 @ 09:58:04 #172
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_157665322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Uiteraard helemaal eens.
Maar wat ik zo triest vind is dat dit nog steeds uitgelegd moet worden en dat nog zoveel mensen denken dat hun islamitische buurman, die altijd aardig groet ;( , een uitzondering zou zijn.
Na 9/11 kon het voor iedereen duidelijk zijn wat de islam is en hoe de moslims denken.

Op deze manier blijven we achter de feiten aanlopen, hoewel na de aanslagen een steeds groter deel van de niet-moslims het "licht" hebben gezien. En politici zijn de ergste, die zitten nog massaal in de ontkenningsfase en blijven alleen maar reageren ipv regeren :{
Wat stel je voor, ze allemaal interneren in Drenthe? Op de boot naar Madagaskar zetten?

Kijk dat het achteraf beter was geweest om geen (islamitische) gastarbeiders naar Nederland te halen zijn velen het wel over eens. Economisch blijft men zwaar achter en de culturen botsen. Maar we hebben ze toch echt zelf uitgenodigd, dus daar verander je nu niet zoveel aan. Het is ons eigen probleem nu waarvan ik hoop dat we die op een manier kunnen oplossen die binnen een rechtsstaat past. Ik ken ook ontzettend veel toffe moslims (praktiserend of louter in naam) die oprecht balen dat hun geloof wordt misbruikt, maar sociaal-economisch absoluut de aansluiting hebben gevonden, die wil je als bondgenoot hebben, niet als vijand.

Wel lijkt het me geen slecht idee om salafistische moslims die uitspraken doen die indruisen tegen de grondwet, oproepen tot geweld etc. de Nederlandse nationaliteit af te nemen indien ze een tweede nationaliteit hebben. Als je je totaal afkeert van de Nederlandse samenleving is er geen toekomst hier voor je. Dat is beter voor iedereen, allochtoon en autochtoon, anders blijft men tweespalt zaaien.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  donderdag 19 november 2015 @ 09:58:11 #173
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157665326
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:54 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ach, dat soort mensen komen zichzelf nog wel tegen. De grenzen van de tolerantie zijn inmiddels wel bereikt.
laatst een date gehad met een meisje via tinder die van mening was dat Nederland niet tolerant was en nooit geweest
echt wtf

ik zei haar, wanneer ben je tollerant genoeg? Dat je met hoofddoek over straat gaat en jezelf laat uitschelden voor h**r?

was niet de ideale eerste date haha
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 november 2015 @ 10:00:50 #174
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157665355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef Onnoman het volgende:

[..]

laatst een date gehad met een meisje via tinder die van mening was dat Nederland niet tolerant was en nooit geweest
echt wtf

ik zei haar, wanneer ben je tollerant genoeg? Dat je met hoofddoek over straat gaat en jezelf laat uitschelden voor h**r?

Het feit dat zulke mensen hier dat soort meningen kunnen verkondigen geeft wel aan dat men juist te tolerant is geweest. Mensen hebben grenzen nodig en onze westerse huiskamerjihadisten zijn hard op weg om die grenzen te bereiken. Die jongetjes hebben niet door dat zelfs de 35-jarige kantoorklerk in z'n VW Passat er op een gegeven moment genoeg van heeft.
pi_157665362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef Onnoman het volgende:

[..]

echt wtf

Wel geneukt? :)
pi_157665375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

korte samenvatting?
Het is een aflevering van een nieuws/talkshow die in het teken staat van de aanslagen. Interviews op straat en in de studio. Beelden van andere nieuwsuitzendingen, muziek.
Een van de medewerksters van het programma kwam trouwens ook om het leven.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:03:20 #177
215628 woid
let's get Friendly
pi_157665382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.. en ze hun ogen voor eeuwig sluiten.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:06:52 #178
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157665429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:01 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Wel geneukt? :)
ik wilde wel, ben nog met haar mee naar huis gegaan.. geweldige kont hoor..
totdat ze sprak over het verhaal dat ze ooit getrouwd was geweest met iemand uit gambia met sudaanse afkomst (of iets in die trant) ze vertelde dat ze daarmee in zuid afrika had gewoond terwijl hij jaren vreemd is gegaan. In haar naiviteit zei ze zo lang bij hem gebleven te zijn geweest in de hoop dat zij hem nog kon veranderen.
Dit was zo een anti climax dat ik met mijn staart tussen de benen er vandoor gegaan ben
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157665456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:06 schreef Onnoman het volgende:

[..]

totdat ze sprak over het verhaal dat ze ooit getrouwd was geweest met iemand uit gambia met sudaanse afkomst (of iets in die trant) ze vertelde dat ze daarmee in zuid afrika had gewoond terwijl hij jaren vreemd is gegaan. In haar naiviteit zei ze zo lang bij hem gebleven te zijn geweest in de hoop dat zij hem nog kon veranderen.
Dit was zo een anti climax dat ik met mijn staart tussen de benen er vandoor gegaan ben
_O- Ja geloof ik!
  donderdag 19 november 2015 @ 10:25:58 #180
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157665669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:06 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Foto van d'r kont?
  donderdag 19 november 2015 @ 10:36:08 #181
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157665789
BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:04:15 French Prime Minister Manuel Valls warns that France could face chemical or biological attack from terror groups https://t.co/TXWevM4J3O reageer retweet
quote:
French PM Manuel Valls has warned that France could face chemical or biological attack from terror groups, as MPs debate extending the state of emergency after the Paris attacks.
Belgian police are meanwhile raiding six properties in and around Brussels, linked to suspected Paris attackers Bilal Hadfi and Salah Abdeslam.
BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:13:44 Belgium authorities launch six raids in Brussels region linked to #ParisAttacks suspect Bilal Hadfi https://t.co/U4yMeNNXUY reageer retweet
quote:
Most of the Belgian raids are targeting properties in Jette and Molenbeek connected to Bilal Hadfi, a Frenchman living in Belgium who was one of the seven suicide attackers who died in the attacks in Paris, Belgian broadcaster RTBF reports.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 10:53:00 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157666020
quote:
wat ontzettend zoet O+

Hoe zit het eigenlijk met het dodental, neem aan dat dit wel toegenomen is sinds vrijdag?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157666028
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

wat ontzettend zoet O+

Hoe zit het eigenlijk met het dodental, neem aan dat dit wel toegenomen is sinds vrijdag?
Nog steeds 129.
Amen.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 10:58:52 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157666090
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nog steeds 129.
dus geen van de zwaargewonden is overleden? Dat is best bijzonder!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157666240
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 07:08 schreef danos het volgende:

[..]

:') links plz
Het is een Parijzenaar, en hij stuurde doodsbedreigingen de wereld in vlak na de CH aanvallen. De instanties hier en in Frankrijk weten er van, zoals die wel meer weten.

Het lijkt me niet dat Fok!end Nederland ertussendoor moet gaan baggeren. ;)
pi_157666313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Uiteraard helemaal eens.

Je zaait nu haat met dit soort teksten, de haat die je de tegenpartij verwijt. Het maakt je niet veel beter.
pi_157666884
quote:
waarschijnlijk populistisch gelul, maar het mocht eens tijd worden als er daadwerkelijk een duidelijk signaal komt vanuit de politiek.
pi_157666915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:50 schreef byah het volgende:

[..]

waarschijnlijk populistisch gelul, maar het mocht eens tijd worden als er daadwerkelijk een duidelijk signaal komt vanuit de politiek.
Zij zullen hun mening toch niet veranderen omdat een rechtse politici dat wil...Helaas
pi_157666932
quote:

[..]

Tja ik keur het natuurlijk ook niet goed, maar zal toch een reactie geven, zeg ze gewoon als ze zich niet aanpassen Linksom of Rechtsom dat ze dan via een regeling toch kunnen vertrekken zou dat een optie zijn?
  donderdag 19 november 2015 @ 11:53:48 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157666935
oh ja de facebookterreur :')

er zijn genoeg signalen uit de moslimgemeenschap dat dit een afschuwelijke daad was, maar ja dat bekt niet zo lekker
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157667016
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:53 schreef Re het volgende:
oh ja de facebookterreur :')

er zijn genoeg signalen uit de moslimgemeenschap dat dit een afschuwelijke daad was, maar ja dat bekt niet zo lekker
Het gaat hier dan ook niet om de mensen die het afkeuren maar juist om de mensen die de aanslagen goedkeuren en hier blijk van geven, dat is schokkend
  donderdag 19 november 2015 @ 12:02:43 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667054
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:00 schreef forzavit het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet om de mensen die het afkeuren maar juist om de mensen die de aanslagen goedkeuren en hier blijk van geven, dat is schokkend
ja er is wel meer schokkend op facebook

(en nee ik vind het ook weerzinwekkend wat daar allemaal gezegd wordt maar een korrel zout erbij lijkt me niet verkeerd, en als men zo dom is om met naam en toenaam zo te reageren op facebook dan is het makkelijk deze mensen te monitoren)
pi_157667067
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:00 schreef forzavit het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad, al weet ik niet hoe oud die groep is.

Maar zelfs dan als ze jong genoeg zijn, zou er dan toch al haat ingebakken zijn?
pi_157667116
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:02 schreef Re het volgende:

[..]

ja er is wel meer schokkend op facebook

(en nee ik vind het ook weerzinwekkend wat daar allemaal gezegd wordt maar een korrel zout erbij lijkt me niet verkeerd, en als men zo dom is om met naam en toenaam zo te reageren op facebook dan is het makkelijk deze mensen te monitoren)
Ja, want het is mogelijk om duizenden mensen te monitoren. Inlichtingendiensten hebben al moeite met 100.
  donderdag 19 november 2015 @ 12:08:10 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157667130
quote:
Dat heeft de overheid ook deels aan zichzelf te danken, als er 20 jaar geleden bij de sociale dienst grote banners met rechten en plichten in het Turks, Arabisch, Frans en Engels hingen (en niet in het Nederlands), dan heeft de overheid die hele generatie die toen geboren werd al op achterstand gezet.... hun ouders hoefden namelijk niet te integreren om in NL te kunnen leven, alles wat ze werkelijk nodig hadden was ook in een taal beschikbaar die ze wel beheersten.

Als je wilt dat mensen integreren dan zul je moeten zorgen dat integreren niet alleen noodzakelijk is, maar ook dat ze integreren vanzelfsprekend vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 november 2015 @ 12:09:16 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:07 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, want het is mogelijk om duizenden mensen te monitoren. Inlichtingendiensten hebben al moeite met 100.
ik las ergens in deze reeks dat Nederland de grootste verzameling zoldercyberpolitie heeft ;)

maar facebook, daar wordt gewoon onzinnig door iedereen wat neergeplemd, en ja dat mag onderzocht worden, moet zelfs
pi_157667159
Terecht trouwens, maar nou stel er zitten hoe heet dat slapende cellen tussen?
  donderdag 19 november 2015 @ 12:10:27 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft de overheid ook deels aan zichzelf te danken, als er 20 jaar geleden bij de sociale dienst grote banners met rechten en plichten in het Turks, Arabisch, Frans en Engels hingen (en niet in het Nederlands), dan heeft de overheid die hele generatie die toen geboren werd al op achterstand gezet.... hun ouders hoefden namelijk niet te integreren om in NL te kunnen leven, alles wat ze werkelijk nodig hadden was ook in een taal beschikbaar die ze wel beheersten.

Als je wilt dat mensen integreren dan zul je moeten zorgen dat integreren niet alleen noodzakelijk is, maar ook dat ze integreren vanzelfsprekend vinden.
ach het zal altijd een kip-ei discussie blijven waarbij de een de kip en de andere het ei probeert te verorberen.
  donderdag 19 november 2015 @ 12:11:02 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:10 schreef john2406 het volgende:
Terecht trouwens, maar nou stel er zitten hoe heet dat slapende cellen tussen?
die gaan zich echt niet op facebook profileren
pi_157667184
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:11 schreef Re het volgende:

[..]

die gaan zich echt niet op facebook profileren
Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?
  donderdag 19 november 2015 @ 12:14:15 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?
niet zoveel films kijken joh :P
pi_157667225
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:14 schreef Re het volgende:

[..]

niet zoveel films kijken joh :P
Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?
Iets zal er van kloppen of het wordt zo gepeild of ze het zoude kunnen klaar spelen lol.
  donderdag 19 november 2015 @ 12:17:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157667272
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?
Iets zal er van kloppen of het wordt zo gepeild of ze het zoude kunnen klaar spelen lol.
het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechts
pi_157667300
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:17 schreef Re het volgende:

[..]

het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechts
Nee jo ik ben links dragend!
  donderdag 19 november 2015 @ 12:26:57 #207
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157667571
quote:

[..]

Hij heeft gelijk.
Die gasten die dit soort zaken spuien, of het nu IRL of internet is, moeten we niet willen hier. Dit gaat alleen om individuen (niet moslims an sich), maar dit gespuis moet wel zo snel mogelijk uit de maatschappij verbannen worden. Dit zijn de gasten er hier een potje van trappen, niet mee willen doen in de maatschappij, hun haat spuien, criminaliseren, ook radicaliseren en de rest van de islamieten in negatief daglicht zetten.

Ofwel, dit zijn vijanden op dit moment die jarenlang vrij mochten rondlopen. Wegwezen ermee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157667645
quote:
De krant La Dernière Heure meldt dat volgens hun bronnen niet enkel de bendeleider Abdelhamid Abaaoud, maar ook de meestgezochte man van Europa, Salah Abdeslam, gisteren tijdens de raid op een appartement in Saint-Denis zou gedood zijn door de veiligheidstroepen.

pi_157667657
quote:
Totaal niet in scene gezet door de ouders die in de publiciteit willen komen.

En een piggy bank klinkt aardig haram.
pi_157667661
quote:
Is dat geld wel Halal dan?
pi_157667687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Is dat geld wel Halal dan?
Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?

Iemand krast zich thuis aan zijn reet en betaald 1 minuut later met diezelfde hand uit zijn achterzak het geld aan jouw?
pi_157667710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?

Iemand krast zich thuis aan zijn reet en betaald 1 minuut later met diezelfde hand uit zijn achterzak het geld aan jouw?
Klopt maar doelde meer op ''Piggy'' :)
  donderdag 19 november 2015 @ 12:48:24 #214
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157667728
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.

pi_157667742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Klopt maar doelde meer op ''Piggy'' :)
Weet ik maar ook die eerder piggy reageer ik niet op!

Volgens mij doet ze haar job wel goed, al zou ik mijn leren niet alles af te staan, pas als hij over had!
pi_157667752
Valls waarschuwt tegen chemisch terrorisme

Hier ben ik dus zo bang voor..
pi_157667783
quote:
Wat is angst?
Eens gaan we toch dat weet je toch he?
De een vroeg de andere laat.
  donderdag 19 november 2015 @ 12:52:14 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157667796
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157667825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is angst?
pi_157667832
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:
Wat is angst?
Mensen staan nauwelijks stil bij hun onvermijdelijke persoonlijke apocalyps. De dood door iemand anders veroorzaakt, daar zijn we dan wel weer bang voor. Ben geloof ik niet zo bang voor mijn eigen dood (sta er niet bij stil), maar wel voor die van de mensen waar ik van hou.

Ik had op facebook al mensen zien schrijven dat ze bang waren en nauwelijks sliepen. Echt? woah, dat is wel heel erg onrealistisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 19 november 2015 @ 12:55:46 #221
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157667854
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.

[ afbeelding ]

hoe kom je aan die details?

alsof ze dus zelf niet controle had over het ontstekingsmechanisme?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157667865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:

Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 19 november 2015 @ 12:56:39 #223
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_157667867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Geheel in de geest van de moslimcultuur had zij waarschijnlijk niks over haar lot te zeggen.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 november 2015 @ 12:57:21 #224
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_157667875
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.
Dat is nog het waarschijnlijkst idd.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 november 2015 @ 12:57:41 #225
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157667877
Het beeld wat mij vandaag enorm bezighoudt zijn die bewakingsbeelden van dat restaurant. Dat je die klootzak het wapen ziet richten op een blonde meid, maar dat het wapen blokkeert waarop je vervolgens die meid weg ziet lopen...
Ik vind dit zo bizar
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157667885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef Onnoman het volgende:
Het beeld wat mij vandaag enorm bezighoudt zijn die bewakingsbeelden van dat restaurant. Dat je die klootzak het wapen ziet richten op een blonde meid, maar dat het wapen blokkeert waarop je vervolgens die meid weg ziet lopen...
Ik vind dit zo bizar
Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zien :X :X
  donderdag 19 november 2015 @ 13:00:02 #227
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157667902
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zien :X :X
ik denk dat je maar al te goed beseft dat de persoon die achter je staat daadwerkelijk de terrorist is. je kan je nog afvragen of ze de dader aankeek of dat ze met de rug naar hem was gekeerd.
indien het eerste ben je dus met je volledige bewustzijn getuige van het feit dat het wapen die op jou gericht staat faalt..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157667909
quote:

[ afbeelding ]

Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
  donderdag 19 november 2015 @ 13:01:05 #229
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157667916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
"Dit is niet mijn vriend, vriend!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157667923
quote:
De vrouw die zichzelf gisteren opblies tijdens een raid van de politie in Saint-Denis, zou 'help mij' naar de agenten geroepen hebben. Dat vertelde een van de buurtbewoners aan Le Parisien.
De getuige, een zekere Christian (20), is een van de buurtbewoners van het appartement dat gisteren urenlang belegerd werd in Saint-Denis, net buiten Parijs. Volgens hem werd er urenlang geschoten, maar was er plots een stilte van ongeveer 15 minuten. Hij vertelt dat toen de vrouw, die het nichtje van Abdelhamid Abaaoud zou zijn, met haar bomgordel in het raamkozijn verscheen. "De politie riep voortdurend dat ze haar handen in de lucht moest houden", vertelt hij. "Ze had ze in de lucht, maar af en toe liet ze ze zakken en verdween uit het zicht. Ze riep steeds 'help me, help me' naar de agenten beneden."

Op een bepaald moment hoorde hij haar 'Allahu Akbar' (God is groot) roepen, waarna er een grote explosie volgde. Volgens Christian barstten heel wat ramen uit de straat uit elkaar. "Er vielen meubelstukken van het appartement naar beneden. En menselijk weefsel van de vrouw. Die liggen nog steeds op straat: je kan stukjes rib zien liggen."

Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."

Een andere getuige denkt dat hij de vrouw in de vroege uurtjes nog tegenkwam op straat toen hij aan het roken was. "Ze zeggen dat ze blond was, en ik denk dat ze me rond half vier passeerde op weg naar de KFC. Niet veel later kwam ze terug met een zak eten. Ze leek erg ontspannen, alsof er niets aan de hand was."

Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!

De andere 1 of 2 Licha(a)m(en) zijn verplettert doordat een deel van het appartement instortte. Daarom moeilijke identificatie
pi_157667934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"Dit is niet mijn vriend, vriend!"
:D
pi_157667946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef chento het volgende:

[..]

Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!

De andere 1 of 2 Licha(a)m(en) zijn verplettert doordat een deel van het appartement instortte. Daarom moeilijke identificatie
Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...
  donderdag 19 november 2015 @ 13:05:20 #233
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157667986
quote:
Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...
Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.
pi_157668010
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:05 schreef NoXia het volgende:

[..]

:')

[..]

Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.
Inderdaad, net zoals die andere (waarschijnlijke highe) terrorist die nog zwetend en bang gezien werd voordat hij zich opblies
pi_157668019
Het kan zoveel geweest zijn toch?
Misbruikt in haar kinderjaren zou ook kunnen en god weet nog meer, die wat anorexia hebben dan wat doen zich niet aan?

Bedoel dus het geeft zich zoveel ik wil het niet weten allemaal!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 13:08:21 ]
pi_157668036
quote:

[ afbeelding ]

Dat zo iemand überhaupt een 'peace-teken' durft te maken met haar handen. :')

De islam is allesbehalve vrede.
pi_157668061
Ik geloof (denk) niet dat het Islam is?
pi_157668082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef john2406 het volgende:
Ik geloof (denk) niet dat het Islam is?
Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:12:52 #239
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157668116
die terroristen zitten onder de drugs.. maar vanwege het verrasingselement hadden die mensen in het appartement waarschijnlijk geen drugs op. waardoor je natuurlijk veel "menselijker" reageert
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157668123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.
Een uitwas? een zijtak? ik weet het niet?
Kan er genoeg maar zelfs die verdroegen zich niet in het land van hun herkomst met het andere soort!
Ik heb hem eens vertaald gelezen maar zo heb ik hem niet gelezen, maar dan nog komt een ieder niet bij een boek tot een andere conclusie?
pi_157668131
Een bericht van begin dit jaar:

IS zal niet rusten voor Eindtijd is aangebroken:

http://www.volkskrant.nl/(...)angebroken~a3870192/
pi_157668156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef gynaika het volgende:

Ja, gezellig volkje is het...
pi_157668169
quote:

Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!

http://www.fuzzyfun.nl/no(...)ginnen-in-frankrijk/
  donderdag 19 november 2015 @ 13:16:07 #244
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668173
quote:

quote:
Met gewetenloze wreedheid wil IS een bloedige apocalyps en de komst van de Messias afdwingen.
Hier stopte ik met lezen. :') IS kan zoveel willen. Als ze allemaal platgebombardeerd worden hebben ze niet zoveel meer te willen.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:16:21 #245
13462 BansheeBoy
pi_157668179
quote:

[ afbeelding ]

Deze girl moge Allah genadig met haar zijn ziet er niet "extreem" uit. Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen. :{

donderdag 19 november 2015 @ 13:17:54 #246
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668207
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen. :{

Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.
pi_157668210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!

http://www.fuzzyfun.nl/no(...)ginnen-in-frankrijk/
Goede bron, fuzzyfun.nl :') verder mensen die in Nostradamus geloven :') is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
pi_157668236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Is daar een filmpje van? Kan het nergens vinden..
pi_157668238
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.
Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.
pi_157668242
Weet niet of deze al geplaatst was, maar dan nogmaals:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_aanslagen__.html
pi_157668252
Hoe dan ook, we gaan hele angstige tijden tegemoet...
pi_157668254
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goede bron, fuzzyfun.nl :') verder mensen die in Nostradamus geloven :') is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.

Nostradamus?
Ja ik ontken het liever ook en zeg ook maar snel ik geloof er niet in!
pi_157668263
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nog erger, er staat als bron: http://www.scholieren.com/keuzeopdracht/2099

Die site gebruikte ik als ik geen zin had om een boekverslag te maken :').
Amen.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:21:21 #254
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668270
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.
pi_157668290
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:

[..]

O dan kan ik misbruik dus uitsluiten.
pi_157668299
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:

[..]

Nee maar ondanks dat ze honderden doden kon voorkomen is ze nu ineens wel een onschuldig meisje en gedwongen door haar vriend en zielig en alles.
pi_157668310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef Kopstoot het volgende:
Wat stel je voor, ze allemaal interneren in Drenthe? Op de boot naar Madagaskar zetten?
Ik betoog hier meermaals dat de meeste mensen, de politici voorop, achter de feiten aanlopen.
Er worden maatregelen genomen die 10 a 20 jaar gelden effectief zouden kunnen zijn, maar nu moet je zwaardere maatregelen nemen. Ik wil juist voorkomen dat moslims massaal in interneringskampen gestopt gaan worden. Ik ben echter pessimistisch, ik denk dat het eerst veel erger moet worden en dat er dan een grote ruk naar extreem rechts gaat komen, die zijn de enige die dan de zaak met draconische maatregelen, zoals internering, uitzetting en verder, kunnen reden. Het alternatief is: weg-met-ons
quote:
Kijk dat het achteraf beter was geweest om geen (islamitische) gastarbeiders naar Nederland te halen zijn velen het wel over eens. Economisch blijft men zwaar achter en de culturen botsen. Maar we hebben ze toch echt zelf uitgenodigd, dus daar verander je nu niet zoveel aan. Het is ons eigen probleem nu waarvan ik hoop dat we die op een manier kunnen oplossen die binnen een rechtsstaat past.
Dat is idd kiken achteraf, maar we hebben er niets van geleerd, nu komen er weer 100.000den moslims binnen, die zeer waarschijnlijk het volgende probleem gaat worden.
quote:
Ik ken ook ontzettend veel toffe moslims (praktiserend of louter in naam) die oprecht balen dat hun geloof wordt misbruikt, maar sociaal-economisch absoluut de aansluiting hebben gevonden, die wil je als bondgenoot hebben, niet als vijand.
Ik geloof niet in gematigde moslims. Vraag hen bijv. welke wet prevaleert: de Koran of de Nederlandse wet. Ze zullen in verlegenheid komen en/of liegen.
quote:
Wel lijkt het me geen slecht idee om salafistische moslims die uitspraken doen die indruisen tegen de grondwet, oproepen tot geweld etc. de Nederlandse nationaliteit af te nemen indien ze een tweede nationaliteit hebben. Als je je totaal afkeert van de Nederlandse samenleving is er geen toekomst hier voor je. Dat is beter voor iedereen, allochtoon en autochtoon, anders blijft men tweespalt zaaien.
Dat moet sowieso gebeuren, maar linkse mensen klagen dan dat het tegen de (grond)wet is, dus onmiddellijk wijzigen en uitzetten.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:23:33 #258
215628 woid
let's get Friendly
pi_157668313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.

Nostradamus?
Ja ik ontken het liever ook en zeg ook maar snel ik geloof er niet in!
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:
1. Napoleon
2. Hitler
3. Deze moet nog komen. Deze derde tiran komt dus in de toekomst ...."

nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
pi_157668420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:

[..]

1. Napoleon
2. Hitler

nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
Zoek er zelf eentje uit zou ik zeggen.

http://www.google.nl/webh(...)s+derde+wereldoorlog

Ik heb maar de eerste de beste link genomen, dacht dat als er interesse voor is?
Dat iemand dan zelf op zoek zou gaan?
pi_157668454
Minuut stilte Parijs verstoord op scholen

quote:
Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen.
Respectloos
pi_157668475
Volgens CNN is de hoofddader dood
pi_157668490
AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30 BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
pi_157668505
quote:
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Wil je dat an respect noemen?
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
pi_157668522
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:

[..]

1. Napoleon
2. Hitler

Makkelijk gezegd hoor maar is niet helemaal waar. Hij heeft ook de namen nooit voorspeld. Die zijn er later bij geplakt door voorspellingen invullingen te geven. Hitler werd lange tijd genoemd vanwege zijn verwijzingen over ene Hister. Feit is dat Hister destijds Latijns voor de Donau was dus ook dat zegt nog niet alles. Hij roept wel over opkomsten van leiders die voor grote rijken zorgen en voor veel ellende. Namen noemt hij verder niet.

Bij de 3e antichrist is volgens mij op dit moment gezegd dat het iemand is die lijkt met goede bedoelingen te komen maar een duivels plan heeft. Daar worden namen als Putin, Obama genoemd. Ik vind het ietwat vergezocht maar okay :)
pi_157668540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
Lekkere vergelijking John :')
En nee, als je ook maar een beetje inlevingsvermogen hebt, dan ben je die ene minuut gewoon stil in het openbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157668550
quote:

[..]

Allahu Akhbar roepen is toch iets heel anders dan gewoon door iemand heen praten. :')
  donderdag 19 november 2015 @ 13:37:00 #267
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668551
cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29 Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
  donderdag 19 november 2015 @ 13:37:04 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157668556
quote:
Ach ja, op die scholen kan je ook de holocaust niet meer onderwijzen. De haat zit er van kinds af aan al goed ingebakken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157668562
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:37 schreef NoXia het volgende:
cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29 Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
  donderdag 19 november 2015 @ 13:38:00 #270
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668574
Ik hoop dat hij geleden heeft toen de kamer gedeeltelijk instortte.
pi_157668584
quote:
quote:
De stichting raadt leraren aan om met leerlingen in gesprek te gaan. "Probeer hun wereldbeeld te verbreden. Vraag ze welke bronnen ze hebben gebruikt. Vraag door over hun standpunten en laat zien dat er ook andere standpunten zijn. Dan kun je ze kritischer maken", zegt een woordvoerster
Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.
pi_157668585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Houtenbeen het volgende:
AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30 BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
mooi nieuws !!
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157668589
Jammer dat hij dood is trouwens. Had liever gezien dat ze hem levend te pakken kregen en hem nog jarenlang gemarteld hadden.
pi_157668633
Best interessant, de cijfers die v.d. Steur nu opsomt.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:41:18 #275
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668641

Zal deze gisteren tijdens de raid (dus voor zijn dood) zijn opgenomen? Je hoort ook schoten op de achtergrond.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:41:37 #276
13462 BansheeBoy
pi_157668645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef Infection het volgende:
Jammer dat hij dood is trouwens. Had liever gezien dat ze hem levend te pakken kregen en hem nog jarenlang gemarteld hadden.
Ja, hij zal dit als pure winst zien. Dit was vanaf het begin al zijn streven. Wat dat aan gaat lacht hij het laatste. Ook in die kringen zal hij het goed doen. :{

Deze slag is duidelijk voor hen.

donderdag 19 november 2015 @ 13:42:14 #277
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Bij de 3e antichrist is volgens mij op dit moment gezegd dat het iemand is die lijkt met goede bedoelingen te komen maar een duivels plan heeft. Daar worden namen als Putin, Obama genoemd. Ik vind het ietwat vergezocht maar okay :)
Klopt, zelfs de paus wordt genoemd...
pi_157668671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef chento het volgende:

[..]
Dat stukje van die Yasmine :') Die de politie belt terwijl buiten 150 special forces (als het niet meer is) lopen :')
Niet Fokken met mij.
pi_157668677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef gynaika het volgende:

[..]

Sssssht verlul me nou niet!
pi_157668692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef gynaika het volgende:

[..]

Vluchtelingen passen ook nog wel in dat rijtje.
pi_157668697
quote:

[..]

Een politiek gesprek vergelijken met Allahu Akbar roepen :')
  donderdag 19 november 2015 @ 13:44:50 #283
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157668714
kan iemand mij vertellen hoe een terrorist zichzelf opblaast? Met een knop? of aan een touwtje trekken?

Ik vraag dit om mij een voorstleling te maken hoe ik zou reageren als ik zou zien dat de kalashnikov van de terrorist niet werkt.. zoals die meiden is overkomen..
terrasstoel pakken en hem op zijn hoofd slaan is wat in me opkomt.. maar dat lijkt me dus niet handig
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 november 2015 @ 13:45:08 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157668721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.
Zweepslagen ofzo, daar zijn velen van hen geloof ik ook vóór.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157668736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe een terrorist zichzelf opblaast? Met een knop? of aan een touwtje trekken?

Ik vraag dit om mij een voorstleling te maken hoe ik zou reageren als ik zou zien dat de kalashnikov van de terrorist niet werkt.. zoals die meiden is overkomen..
terrasstoel pakken en hem op zijn hoofd slaan is wat in me opkomt.. maar dat lijkt me dus niet handig
Het ligt eraan zeg maar, sommige mensen gebruiken een bomgordel met tijd, sommigen gebruiken een zender via een telefoon. Sommigen en knop het ligt er maar net aan.
pi_157668748
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zweepslagen ofzo, daar zijn velen van hen geloof ik ook vóór.
Dat wou men toch niet meer dat was toch kindermishandeling een corrigerende tik?
  donderdag 19 november 2015 @ 13:46:41 #287
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668759
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef Onnoman het volgende:

pi_157668762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat wou men toch niet meer dat was toch kindermishandeling een corrigerende tik?
Zelfs die corrigerende tik is tegenwoordig ver te zoeken. Het is alleen nog maar theedrinken en FOEI! zeggen.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:47:08 #289
13462 BansheeBoy
pi_157668771
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Dat stukje van die Yasmine :') Die de politie belt terwijl buiten 150 special forces (als het niet meer is) lopen :')
Welk stuk? :{

pi_157668777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Zelfs die corrigerende tik is tegenwoordig ver te zoeken. Het is alleen nog maar theedrinken en FOEI! zeggen.
Ook knuffelen en sorry zeggen tegen je kind.
pi_157668799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Hoe ver wil je dan gaan met dat knuffelen?

Grapje he!
pi_157668817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe ver wil je dan gaan met dat knuffelen?

Grapje he!
Weet ik, heb wel een nichtje dat zo is opgevoed met dat, godsamme wat zou ik haar eens voor dr bek willen rossen. Ik bedoel corrigerende tik geven.
pi_157668831
http://www.hln.be/hln/nl/(...)g-op-de-vlucht.dhtml

Salah Abdeslam zit er misschien ook bij... ff afwachten nog?
pi_157668846
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Inderdaad. Kinderen die zo opgevoed worden, worden vaak van die irritante kutkoters die alles bij elkaar schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. En moeder maar sorry zeggen. :r
pi_157668859
LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:46:31 Samsom wil jihadisten in ggz instellingen opnemen. Vindt hij moslims nou gek? Oeh, dit kost stemmen. reageer retweet
pi_157668860
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Inderdaad. Kinderen die zo opgevoed worden, worden vaak van die irritante kutkoters die alles bij elkaar schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. En moeder maar sorry zeggen. :r
Levend bewijs, mijn zus en haar 5 jarige kroost.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:52:07 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157668870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Beetje zoals de verhouding tussen onze overheid en bepaalde groepen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157668880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:51 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Levend bewijs, mijn zus en haar 5 jarige kroost.
Gelukkig valt dat in mijn directe omgeving allemaal nog mee. Daar kennen ze nog wel een lichte corrigerende tik.
pi_157668892
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje zoals de verhouding tussen onze overheid en bepaalde groepen.
Goede vergelijking inderdaad. En vaak krijgen ze nog hun zin ook. Kijk maar naar die anti zwarte piet figuren. :')
  donderdag 19 november 2015 @ 13:53:54 #300
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 19 november 2015 @ 13:54:09 #301
292419 NoXia
Productiefoutje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')